- Hirdetés -

Fiatal önkénteseket támogat a Telekom

|

- Hirdetés -

A Z generációba tartozó önkéntesek a #WhatWeValue platformon megmutathatják már létező nonprofit projektjeiket, kezdeményezéseiket, kapcsolatba léphetnek egymással, bekapcsolódásra ösztönözhetnek másokat, és mindezek mellett személyre szabott támogatást is kaphatnak a Deutsche Telekomtól. A Deutsche Telekom az NFT technológiát kézzelfogható társadalmi értékek létrehozására használja, ezzel is támogatva a Z generáció számára fontos ügyeket.

A Deutsche Telekom az idei évben a Z generáció önkéntes tevékenységének támogatását tűzte ki célul. A Z generációs fiatalok 82%-a vallja világszerte, hogy valamilyen módon részt vesz önkéntes kezdeményezésekben, melyeknek célja megoldást találni a társadalmi és környezeti problémákra. A közösségre gyakorolt hatás mellett legfőbb motivációjuk a meglévő tudásuk fejlesztése, valamint új kompetenciák és tapasztalatok megszerzése. A Telekom felismerte, hogy a következő nemzedék számára kiemelkedően fontos a környezetvédelmi kérdésekkel és a társadalmi ügyekkel kapcsolatos fellépés – ebben kíván segítséget nyújtani a fiatal generáció önkénteseinek.

A Deutsche Telekom fejlesztésében készült #WhatWeValue egy olyan ingyenes, nemzetközi digitális platform, amelynek segítségével az elkötelezett, tenni akaró közösségek kapcsolatba léphetnek egymással, tanulhatnak más társadalmi kezdeményezések tapasztalt vezetőitől, felhívhatják a figyelmet saját önkéntes projektjeikre, és lehetőségük nyílik arra, hogy további, személyre szabott támogatást kapjanak a Deutsche Telekomtól. A platform NFT technológiát használ, így tölt meg valódi értékkel egy digitális megoldást.

„Folyamatosan lenyűgöz minket ez a tudatos és tettre kész generáció.” – mondja Ulrich Klenke, a Deutsche Telekom márkavezérigazgató-helyettese. „Az önkéntesség kulcsfontosságú példája annak, hogy a fiatalok hogyan használják a digitális megoldásokat olyan kezdeményezések sikerre vitelében, amelyek jobbá teszik életünket. Ezt az attitűdöt nevezzük mi „digitális optimizmusnak”. A #WhatWeValue-val bizonyítjuk elkötelezettségünket a Z generáció iránt, és a web3-technológiákat használva támogatjuk a számukra legfontosabb ügyeket.”

Az online közösség és a jó célokra használt NFT

A #WhatWeValue platform nyitva áll minden 18 és 30 év közötti önkéntes számára azokban az európai országokban, ahol a Telekom is jelen van. Azok a projektek, kezdeményezések, amelyek megfelelnek a szükséges kritériumoknak, egy ellenőrzést követően meg is jelennek a platformon. A márka olyan kategóriákban várja az önkéntes projekteket, mint a nemi, faji és társadalmi egyenlőség, a fogyatékkal élők támogatása, a környezetvédelem, a városrehabilitáció, a mentális egészség, a migráció vagy például az oktatás.

A feltételeknek megfelelő és a platformon elérhető projektek vezetői megkapják úgynevezett „Value” POAP NFT-jüket, amely exkluzív hozzáférést biztosít számukra a dedikált Discord csoport eseményeihez. Az egyik ilyen eseményen például Bart Staszewsk-kel, a világszerte ismert lengyel filmrendezővel és esélyegyenlőségi aktivistával beszélget majd Jacqueline Azah, egy afrikai származású, a faji megkülönböztetés ellen harcoló amerikai egyetemista. A POAP (Proof of Attendance Protocol) egy olyan típusú NFT, amelynek nincs negatív környezeti hatása, szemben más NFT-kel.

Online közösség, valóságos hatás

A #WhatWeValue online közössége lendületbe hozhatja (lájkolhatja, megoszthatja és követheti) a kezdeményezéseket, befolyásolva ezzel az adott projekt helyét a platform rangsorában. A két legtöbb támogatást kapott projekt minden hónap végén célzott, testre szabott támogatást kap a Deutsche Telekomtól a hatékonyság és a sikeresség növelése érdekében.

A platform 2022 júniusi indulását követően már közel 100 különböző projektnek ad otthont 10 különböző országból olyan kezdeményezéseket reflektorfénybe állítva, mint a menstruációs szegénység ellen küzdő lengyel alapítvány, vagy a Magyarországon működő, egyetemistákból álló, súlyosan beteg gyermekek napjait a nyelvtanuláson, vagy kézműves foglalkozásokon keresztül szebbé tevő alapítvány; a mesterséges intelligenciát a beszéd- és hallássérült gyerekek támogatására használó cseh fejlesztőcsapat.

A Deutsche Telekom már elindította a támogatás megszervezését az első kiemelt projektek számára. Mások mellett a Budapest Bike Maffia Vitamin Kommandó kezdeményezése is a támogatott projektek közé került. A Vitamin Kommandó a szervezet legelső kezdeményezése volt 2011-ben. Azóta minden héten kedden és csütörtökön tápláló szendvicseket, vizet, télen forró teát, takarót, meleg ruhát, a járvány idején pedig tiszta maszkokat vittek ki az utcán élő embereknek biciklivel.

12 hét leforgása alatt további hat projekt részesül majd az önkéntes vállalásaikat segítő támogatásban. A Telekom egy új kampány elindításával is tovább erősíti a platformot, amelynek célja, hogy Európa-szerte összehozza azokat a fiatalokat, akik elkötelezettek az önkéntesség iránt.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Rákapcsolt az 5G-re a Yettel a Szigeten

A tömegrendezvények megfelelő mobilellátása rendszeresen izgalmas feladatot ad a mobilszolgáltatóknak. A felhasználói szokások évről évre változnak, ráadásul minden esemény más adottságokkal rendelkezik, így nem lehet egy, jól bevált megoldással készülni az ilyenkor szükséges időszakos...

Megújítja operációs rendszerét az OPPO

Az OPPO globális online stream eseményen mutatja be az Android 13-ra épülő mobil operációs rendszerének legfrissebb verzióját. A 67 nyelven elérhető és globálisan több mint 500 millió havi aktív felhasználóval rendelkező ColorOS 13 vadonatúj...

Ezek voltak a legkelendőbb termékek az Euronicsnél

Airfryerek, telefonok és robotporszívók – ezek a legnagyobb fejlődést mutató termékkategóriák 2021 és 2022 júniusa között a magyar tulajdonban lévő Euronics Műszaki Áruházlánc éves kimutatása alapján. A tavaly márciusi boltzár után a vásárlók lelkesen...

Sokba kerülhet az iskolakezdés

Az iskolakezdés átlagosan 20-30 ezer forintba kerül gyermekenként, amennyiben a tanulónak új iskolatáskára is szüksége van, akkor akár meg is duplázódhat ez az összeg a REGIO JÁTÉK friss felmérése alapján. A tanszer-beszerzés augusztusban tetőzik,...

Idén a horvát tengerpart a sláger a magyar nyaralóknál

A júliusban megkötött utasbiztosítások több mint kétharmada tengerparti nyaralásra szólt. A legnépszerűbb úti cél Horvátország volt, a legdrágább biztosítás pedig meghaladta a 180 ezer forintot – derül ki a Bank360.hu utazási indexéből.  Június után...

Szeptember elején lesz a BuSho

Augusztus 30. és szeptember 4. között tartják a 18. Budapest Short Film Fesztivált, vagy közismert nevén a BuSho-t, amelyen a nevezett csaknem 1000 filmből 65-öt láthatnak az érdeklődők a fővárosban. A fesztivál fő helyszíne a...

Két hét és visszatérnek a párkereső gazdák

Augusztus 29-én indul a Házasodna a gazda, az RTL Klub társkereső realityjének 5. évada minden hétköznap este lesz látható a csatornán.  A műsorvezető Nádai Anikó lesz, az epizódok az RTL Most platformon is megtekinthetők...

Tovább nőtt a Lenovo nyeresége

Erős első éves eredményeket jelentett be a Lenovo Group, amely így a kilencedik egymást követő negyedévben növelte mind a bevételét, mind a nyereségét. Az első negyedéves nettó nyereség a tavalyihoz képest 11 százalékkal 516...

A Gránit Bankkal növekszik tovább az Equilor Befektetési Zrt.

Változatlan menedzsmenttel folytatja működését az Equilor Befektetési Zrt., miután a Gránit Bank Zrt. 50 százalék plusz egy szavazatnyi részesedést szerez a több mint 30 éves magyar befektetési szolgáltatóban. Az Equilor 49,9 százalékos tulajdonosa továbbra...
sms mobiltelefon

Alkalmazások, amik megkönnyítik az életünket

Attól, hogy aktív internethasználókká válunk, még nem kell egész nap a kijelző vagy a képernyő előtt gubbasztanunk. Sőt, az online megoldások közül sok nemhogy időrabló, de időt is spórolhatunk vele. A fiatalok világnapjára a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Saját kriptovalutát indított egy szendvicsező

A komoly üzleti befektetés mellett életeket hivatott menteni a LAMEA Sandwich Corner által indított kriptovaluta. A tokennel az innsbrucki székhelyű szendvicsező minden éttermében lehet már fizetni, a vállalat célja pedig az, hogy az emberek...

Rákapcsolt az 5G-re a Yettel a Szigeten

A tömegrendezvények megfelelő mobilellátása rendszeresen izgalmas feladatot ad a mobilszolgáltatóknak. A felhasználói szokások évről évre változnak, ráadásul minden esemény más adottságokkal rendelkezik, így nem lehet egy, jól bevált megoldással készülni az ilyenkor szükséges időszakos...

Megújítja operációs rendszerét az OPPO

Az OPPO globális online stream eseményen mutatja be az Android 13-ra épülő mobil operációs rendszerének legfrissebb verzióját. A 67 nyelven elérhető és globálisan több mint 500 millió havi aktív felhasználóval rendelkező ColorOS 13 vadonatúj...

Ezek voltak a legkelendőbb termékek az Euronicsnél

Airfryerek, telefonok és robotporszívók – ezek a legnagyobb fejlődést mutató termékkategóriák 2021 és 2022 júniusa között a magyar tulajdonban lévő Euronics Műszaki Áruházlánc éves kimutatása alapján. A tavaly márciusi boltzár után a vásárlók lelkesen...

Sokba kerülhet az iskolakezdés

Az iskolakezdés átlagosan 20-30 ezer forintba kerül gyermekenként, amennyiben a tanulónak új iskolatáskára is szüksége van, akkor akár meg is duplázódhat ez az összeg a REGIO JÁTÉK friss felmérése alapján. A tanszer-beszerzés augusztusban tetőzik,...
- Hirdetés -

Don't Miss

Jobban kell küzdenünk a fogyasztók figyelméért

Egymás gondolatainak meghallgatása, egymás munkáinak megtekintése mindig inspirációt nyújt és elősegíti a megújulásra való készséget, képességet – vallja Mérő Ádám, a Coca Cola Company Consumer & Shopper Connection Director-a. A szakember a szeptember 15-i...

A marketingvezetők jó esetben interdiszciplináris gondolkozók

Manapság a marketing az egyetlen omnipotens diszciplina, amely egy vállalat működésének teljességét képes átfogni – állítja Szabó Béla. A Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatója a Marketing Summitot beharangozó interjúsorozatban az mmonline.hu-nak beszélt arról, hogy milyen...

Együtt erősebbek vagyunk

A marketing szakemberek, vezetők szerepe jelentősen megnövekedett a vállalaton belül és az üzleti értékteremtés folyamatában is – mutatott rá Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető...

Rekordok éve

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb hazai reklámügynökségek listáját a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan értékelik a múlt évet és mit várnak idén, Biró László, a Mediator...

További növekedés lehet

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb médiaügynökségek rangsorát a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan látják a múlt évet és mire számítanak idén, Novák Péter, a Dentsu Hungary...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Eszméletlenül nagy a weboldalak karbonlábnyoma

Egy átlagos internetfelhasználó éves szinten 414 kg károsanyag-kibocsátásért felelős. Egy közepes weboldal pedig 60 kg CO2e éves kibocsátással ugyanakkora környezeti lábnyommal jár, mint 4,3 millió SMS vagy napi 63 percnyi TikTok aktivitás. Bár a...

Újabb lépést tett a fenntarthatóság felé a Samsung

A Samsung jelentős előrelépést tett a mobilkommunikációs üzletág 2025-ös fenntarthatósági céljainak elérése felé. A legfontosabb kezdeményezések közé tartozik az újrahasznosított anyagok továbbfejlesztett használata és beépítése a termékekbe, a környezettudatosabb csomagolás kialakítása, valamint a régebbi...

Újabb környezetvédelmi rekord a Tiszán

Rekordmennyiségű, 2880 zsák hulladék összegyűjtésével zárult a X. Jubileumi Felső-Tiszai PET Kupa. A pillepalackokból épült hajók versenyében a legtöbb hulladékot a Siemens Energy vállalati önkéntesekből és gyerekeikből álló csapata nyerte, akik ezúttal az egy...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....