Az amúgy is kiélezett versenyben lévő tévétársaságok és filmstúdiók helyzete tovább bonyolódott a streaming globális térhódításával, a BrandMania stábja pedig ezúttal annak járt utána, hogyan hat mindez az új tartalmak gyártására. Az RTL magazinműsorának második felében pedig a reklámpiac, azon belül is a tévés hirdetések világa kerül majd terítékre.
A nézőkért folytatott versenyben folyamatosan fejlesztik az új televíziós formátumokat, számos új produkció érkezik a képernyőkre, a streaming térhódítása pedig tovább fokozza a küzdelmet, a Netflix például csak ebben az évben 17 milliárd dollárt szán új tartalmakra. A BrandMania stábja ezúttal annak járt utána, hogy mi a helyzet a filmbizniszben, hogyan reagálnak a piaci szereplők a fokozott versenyhelyzetre és mitől remélhetik, hogy előnybe kerülnek a riválisokkal szemben.
A műsor második felében pedig a reklámpiaccal, azon belül is a tévés hirdetésekkel foglalkozik a BrandMania, a stáb többek között arra keresi a választ, hogyan lehet kitűnni az elképesztő reklámzajból.
BrandMania ma éjjel 23:20-kor az RTL-en.