- Hirdetés -

Filmes projektben a BMW

|

2022-es debütálása után a bajor prémiummárka idén ismét hivatalos partnerként támogatja a világ egyik legnívósabb filmfesztiválját. Az eseményen a BMW Films új alkotása is bemutatkozik. Világpremierjét ünnepli a THE ICON. A 76. Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál vendégei elsőként tapasztalhatják meg a BMW legerősebb tisztán elektromos meghajtású modellje, az új BMW i7 M70 xDrive lélegzetelállító menetteljesítményét, fejedelmi kényelmét és lebilincselő technológiáját.

2023-ban a BMW másodjára is visszatér Cannes-ba, hogy a világ egyik legnagyobb tekintélyű filmfesztiválját ismét hivatalos partnerként támogassa. Az esemény vendégeinek és kiemelt meghívottjainak mobilitását a bajor prémiummárka több mint 200 darab tisztán elektromos meghajtású autóval és a plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával szerelt, új BMW XM modellel segíti. A nemzetközi filmipar dél-franciaországi ünnepe a BMW Films új, akciódús alkotásának premierjéhez és a THE ICON névre keresztelt, innovatív vízi jármű leleplezéséhez is páratlan reflektorfényt biztosít. Cannes-ban ráadásul a nemrégiben bemutatott, új BMW i7 M70 xDrive* modell – a bajor prémiumgyártó teljes portfóliójának legerősebb és leggyorsabb tisztán elektromos meghajtású modellje – is kigurul az utakra, most először.

„Nagy örömünkre szolgál, hogy ismét a Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál hivatalos partnerei lehetünk” – mondta Jens Thiemer, a BMW ügyfélélményért és márkáért felelős vezető alelnöke. „A fesztivál elkötelezett amellett, hogy egyre fiatalosabbá, modernebbé és digitálisabbá váljon, amely partnerségünket ideális platformmá emeli luxuskategóriájú BMW termékeink számára. Cannes-ban ünnepeljük a BMW Films új alkotásának premierjét, miközben a THE ICON és a BMW i7 M70 xDrive mentén a luxus, az innováció és a fenntarthatóság magával ragadó egységét is megteremtjük” – tette hozzá.

„2022-ben a BMW hivatalos autóipari partnerként csatlakozott a Cannes-i Nemzetközi Filmfesztiválhoz, az esemény vezérelvét képviselve 80 darab példaértékű, száz százalékig elektromos modellel. Boldogak és büszkék vagyunk, amiért idén is támogatásáról biztosít minket a BMW, akit történelmi kapcsolat fűz a hetedik művészeti ághoz, és aki ismét végigkíséri vendégeinket a hozzánk és tőlünk vezető utakon” – fogalmazott Iris Knobloch, a Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál elnöke.

A BMW Films új alkotásának látványos premierje

A BMW Films új alkotása tovább folytatja a bajor prémiummárka azon, immár több mint két évtizede íródó hagyományát, amely mentén a legújabb megjelenések főszerepében mindig a legújabb BMW modellek láthatók. Az elismert hollywoodi rendezők által jegyzett rövidfilmekben rendre elsőszámú filmcsillagok ülnek be a vezetés élményét kínáló modellek volánja mögé. Az egyik legismertebb ilyen alkotás a Star, amelyben a BMW M5 drámai akciójelenetekkel ünnepelte filmpremierjét. A BMW Films legutóbbi, The Escape című alkotásának főszerepében egy BMW 5-ös limuzin parádézott, lélegzetelállító autós jeleneteket varázsolva a képernyőre. A Cannes-ban debütáló, sztárokkal fűszerezett új alkotás ismét gyors tempójú, látványos akciójelenetekkel kápráztatja majd el a rajongókat.

Világpremier Cannes partjainál: a THE ICON

A Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál látogatói a dél-franciaországi város partjainál egy másfajta világpremiernek is szemtanúi lehetnek: itt mutatkozik be először a THE ICON névre keresztelt, innovatív vízi jármű, amelyet a BMW a TYDE hajóépítő vállalattal együttműködve fejlesztett ki és épített meg. A THE ICON a végtelen vizeken kínál emisszió-mentes mobilitást, megtestesítve ezzel a luxus újabb progresszív értelmezését.

A THE ICON a BMW i divízió elektromos mobilitás terén felhalmozott, több éves tapasztalatát a TYDE hajóépítési szaktudásával és a BMW Group leányvállalataként működő Designworks jövőbe mutató dizájn-innovációival egyesíti. Az exkluzív jármű Cannes-ban ünnepelt világpremierje ismét reflektorfénybe helyezi a BMW azon holisztikus megközelítését, amellyel a holnapok mobilitásának fenntarthatóságáról gondolkodik.

Elektromos menetteljesítmény és fenntartható luxus a fesztivál vendégeinek szolgálatában

2023. május 16-27. között a világ minden tájáról érkeznek filmkészítők, színészek és mozirajongók a Côte d'Azur egyik legkedveltebb üdülőhelyeként számon tartott Cannes-ba, hogy megtekintsék a legfontosabb új alkotásokat és tanúi legyenek az Arany Pálma-díj átadásának. A Palais des Festivals et des Congrés kongresszusi központban megrendezendő esemény főszereplőinek, vendégeinek és kiemelt meghívottjainak mobilitásáról a BMW gondoskodik. A legkorszerűbb hálózatról tölthető hajtáslánc-technológiákkal szerelt BMW modellekből álló flotta szinte hangtalanul, károsanyag-kibocsátás nélkül közlekedhet a Cannes-i forgalomban, a fesztivál résztvevői így első kézből tapasztalhatják meg a fenntartható luxus magával ragadó élményét.

A Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál vendégeinek és kiemelt meghívottjainak mobilitását a luxusszegmensben elérhető hálózatról tölthető BMW modellek széles palettája biztosítja. A híres Boulevard de la Croisette környékén a tisztán elektromos meghajtású BMW iX M60 xDrive* és a BMW M GmbH első hálózatról tölthető nagyteljesítményű modellje is elegánsan korzózik majd. A BMW XM* utasait nem csupán az M HYBRID hajtáslánc-technológia exkluzív menettulajdonságai, de az utastér BMW M Lounge komfortkörnyezetének egyedülálló hangulata is el fogja varázsolni. A hidrogén-meghajtású üzemanyagcella-technológiával dolgozó BMW iX5 Hydrogen eközben a fenntartható mobilitás jövője felé vezető egyik alternatív utat képviseli.

A filmfesztivál tizenkét napja a tisztán elektromos meghajtású BMW i7 M70 xDrive közúti bemutatkozásának is lehetőséget biztosít, a fenntartható luxus abszolút élményét helyezve a középpontba. 485 kW / 660 lóerő maximális rendszerteljesítményének és 1 100 Nm csúcs rendszer-forgatónyomatékának köszönhetően az új nagyteljesítményű modell a BMW Group teljes portfóliójának legerősebb és leggyorsabb tisztán elektromos meghajtású modellje.

A BMW Films új alkotásának a BMW i7 hátsó üléssora kínál exkluzív képernyőt

A 76. Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál azon vendégei, akik a BMW i7 tisztán elektromos meghajtású luxuslimuzinnal utaznak, a hátsó üléssorban a BMW Films új alkotását is megtekinthetik majd – a 31,3” képernyő-átmérőjű BMW Theatre Screen jóvoltából.

A tetőkárpit első ülések mögötti részéből lenyíló BMW Theatre Screen szinte a luxuslimuzin utasterének teljes szélességét felöleli, páratlan szórakozási lehetőséget garantálva. Az egyedülálló BMW Theatre Screen és a Bowers & Wilkins surround audiorendszer így kerekeken guruló privát moziteremmé varázsolja az új BMW 7-es sorozat hátsó üléssorát.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...