- Hirdetés -

Fintech cégbe szállt be a Hiventures

|

- Hirdetés -

A lakossági hitelek terén piacvezető Bankmonitor Kft.-ben szerzett részesedést a Hiventures. Az egyik legismertebb hazai fintech brand remekül használta ki a világjárvány okozta piaci forrongást: 2020-ban 50 százalékos árbevétel-növekedést ért el.

A Bankmonitor Kft. 2011-ben banki termékeket összehasonlító oldalként indult, mára azonban Magyarország elsőszámú szereplőjévé nőtte ki magát: egyetlen bankfüggetlen piaci szereplő sem járul hozzá nagyobb mértékben lakossági hiteligények kiszolgálásához. Saját fejlesztésű kalkulátoruk segítségévével online felületükön keresztül több mint 30 bank és pénzügyi szolgáltató többezer termékét lehet összevetni néhány kattintással. További felhasználóbarát funkcióik közé tartozik, hogy szintén online lehet tőlük ajánlatot kérni jelzáloghitelre, személyi kölcsönre, babaváró hitelre és bankszámlanyitásra, a személyi kölcsön folyósítás és a bankszámlanyitás pedig már 100 százalékban digitálisan intézhető.

„Biztosak vagyunk benne, hogy a Bankmonitor amellett, hogy piacvezető az új lakossági hitelszerződések összvolumenét tekintve, saját fejlesztésű, élvonalbeli technológiái révén képes lesz tovább növelni részesedését a hazai piacon, amelyben regionális és összeurópai összehasonlítások alapján is érdemi és tartós növekedési potenciál rejlik még – indokolja a Hiventures beszállását Katona Bence vezérigazgató. A Hiventures egyik legfrissebb befektetése mellett szólt az is, hogy a Bankmonitor alapítói, Kondor Anna és Sándorfi Balázs, amellett tették le voksukat, hogy vállalkozásuk külső félnek történő értékesítése helyett a pénzügyi befektető segítségével történő felvásárlást (MBO) és saját részesedésük növelését választották.

Katona Bence szerint „a Bankmonitor abban is páratlan hazai viszonylatban, hogy az ügyféligény beérkezésétől annak teljesüléséig figyelemmel követi a folyamatokat, ezzel pedig az egyedi End-to-End (E2E) megoldások terén sincs idehaza bankszektoron kívüli versenytársa”. A Hiventures vezérigazgatója külföldi példaként a brit Trussle-t emelte ki. A két cég magasfokú digitalizáltsága, diszruptív megoldásai és tanácsadói szolgáltatásokkal kiegészített üzleti modellje gyakorlatilag azonosak a jelzáloghitelezés terén. A Bankmonitor jövőjét és fejlődési potenciálját vetítheti előre, hogy említett brit „ikertestvére” ugyan kizárólag az angol piacon aktív szereplő, de az elmúlt hat évben összesen 31 millió euró forrást vont be tevékenységének finanszírozásához.

„Folyamatban lévő fejlesztéseinket elsősorban a digitalizáció mozgatja. Minden szegmensünkben a transzparens termékösszehasonlításon alapuló, az objektív döntést támogató, emellett a szabályozó és a bankpiac IT adottságai által meghatározott maximális digitális ügyfélélmény biztosítása az elsődleges célunk, amely – az elmúlt évek tapasztalatai alapján – tökéletesen harmonizál a lakosság folyamatosan átalakuló elvárásaival” – fogalmazott Sándorfi Balázs, a Bankmonitor alapító-ügyvezetője. Jelenleg a személyi kölcsönre és babaváró hitelre már a teljes hitelcsomag összeállítható online, ami a pozitív banki elbírálást követően közvetlenül szerződhetővé válik. Ezt a digitális megoldást a közeljövőben a jelzáloghiteleknél is elérhetővé akarják tenni. Szintén teljeskörű online szerződéskötési folyamat áll rendelkezésre a Bankmonitor.hu felületein lakossági bankszámlákra. A társaság stratégiai célja, hogy egyedülállóan komplex értékajánlatát folyamatosan újabb és újabb pénzügyi termékvonalakra terjessze ki.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...

Válságállónak bizonyultak az óriásvállalatok

Bár Közép- és Kelet-Európa 500 (CEE Top 500) legnagyobb vállalatának árbevétele 2020-ban - az előző évhez képest 3,3 százalékkal 667 milliárd euróra csökkent, az érintett cégek jól alkalmazkodtak a járványhelyzethez. Az összesített forgalom...

Ezek lehetnek az idei karácsony slágerei

Előzetes becslések szerint idén is rendkívül magas, 20 százalék körüli lesz az e-kereskedelem bővülése, a statisztikák viszont azt mutatják, hogy jelentős változás állt be a legkeresettebb termékkategóriákat illetően az ünnepek előtt. A Webshippy által...

Nem kapkodnak a fogyasztók az 5G-ért

A felhasználóknak egyelőre nem sürgős átállni az 5G-s technológiára – derül ki a Deloitte felméréséből. Egyfelől elégedettek aktuális szolgáltatójukkal, másfelől egyelőre várat magára az 5G legizgalmasabb aspektusai és az ezek által tökéletesedő alkalmazási lehetőségek...

Kiderült, melyek a legnépszerűbb reklámok

Míg globális szinten a valós élethelyzeteket bemutató és egészség témájú reklámok, addig a magyar fogyasztók körében a humoros reklámok a legnépszerűbbek, mely egyébként megfelel a kelet- és közép-európai régióban mért átlagnak – derül ki...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...
Fischer Gábor TV2

Több saját gyártású tartalom kábelen

Jelenleg is látható hétköznap esténként a Mintaapák, dolgozunk a Doktor Balaton folytatásán, a Pepe című új sorozatunk forgatását pedig néhány hete fejeztük be – mutatja be Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója, hogy jó...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagyon pörögnek a panellakások az ingatlanpiacon

A KSH legfrissebb statisztikái alapján 2020-ban a használt lakóingatlanok közül a panellakások forgalma csökkent a legkisebb mértékben. Az árakat tekintve, míg a tavalyi első három negyedévben alig 4 százalékos növekedés jellemezte a lakótelepi ingatlanokat,...

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...
- Hirdetés -

CMO

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA