- Hirdetés -

Fintech megoldást vezet be a Coca-Cola

|

Banki és fintech együttműködésnek köszönhetően a Coca-Cola HBC vállalatcsoporton belül elsőként Magyarországon fizethetnek ezután azonnali átutalással és kártyával az italgyártó vállalat ügyfelei. A fejlesztéssel a Coca-Cola HBC Magyarország és mintegy 35 ezer vevőpartnere számára is lényegesen egyszerűbbé, gyorsabbá és biztonságosabbá válnak a pénzügyi tranzakciók, ez lehetőséget nyújt arra, hogy a készpénzforgalom csökkenjen és az egyre népszerűbb azonnali fizetési megoldás még gyorsabb ütemben terjedhessen.

A Coca-Cola HBC Magyarország első körben 400 darab myPOS Carbon eszközt helyez forgalomba az IQOM Kft., a myPOS magyarországi disztribúciós partnere által fejletszett CCHBC Pay alkalmazással, amellyel érintésmentesen lehet kártyával és azonnali átutalással is fizetni.

Az azonnali fizetési rendszeren keresztül (AFR) a legfeljebb 10 millió forint összeghatárig terjedő, elektronikus úton indított egyedi belföldi átutalások teljesülnek. A pénzügyi megoldás az év minden napján, 0-24 órában működik, a tranzakció átfutási ideje 5 másodperc. Az azonnali fizetési rendszert 2020. márciusától vehetik igénybe a magyarországi bankok ügyfelei. Az azonnali fizetés során a bonyolult számlaszámokat is elfelejthetik a partnerek: számlaszám helyett akár egy előre regisztrált e-mail cím, vagy telefonszám is megadható azonosítóként. Az azonnali fizetés maga a „készpénz nélküli készpénz”, hiszen kényelmes és versenyképes alternatívája a készpénzes fizetésnek.

A rendkívül tartós, csepp, por és ütésálló smart POS terminál Android 9.0 operációs rendszeren fut, kihasználva a myPOS AppMarket előnyeit. A kimondottan a Coca-Cola HBC Magyarország igényeinek megfelelően fejlesztett CCHBC Pay alkalmazás csökkenti a készpénzforgalmat és segítségével az ország legnagyobb üdítőital gyártója valós időben tudja nyomon követni, hogy a beérkező kártyás fizetések és utalások pontosan melyik vevőpartnertől, mikor és milyen rendeléssel kapcsolatban érkeztek.

„Az, hogy a Coca-Cola HBC Magyarországgal dolgozhatunk együtt, jól bizonyítja, hogy elkötelezettek vagyunk a magas színvonalú szolgáltatások mellett, és olyan integrált megoldást tudunk kínálni, amely minden piaci igényt kielégít” – mondta B. Tóth Ferenc az IQOM Consulting Services Kft. ügyvezetője. „A legnagyobb hazai üdítőital gyártóval való partnerkapcsolat számunkra azért is kiemelten fontos, mert az együttműködésen keresztül első kézből mutathatjuk be szolgáltatásunkat az általuk kiszolgált több mint 35 ezer ügyfélnek. Hiszünk abban, hogy ez a partnerség is azt bizonyítja, hogy képesek vagyunk gyorsan, hatékonyan és ügyfélcentrikusan dolgozni, ötvözni a kártyás és az átutalásos fizetéseket, ráadásul mindkettő esetében azonnali elszámolással. Mint a myPOS kiemelt disztribútora arra törekszünk, hogy minden vállalkozás megismerjen minket és segíteni tudjuk őket a gördülékeny pénzügyi digitalizációban.” – tette hozzá.

Az azonnali átutalás banki hátterét a Raiffeisen Bank biztosítja, így a Coca-Cola HBC Magyarország egy integrált banki és fintech alkalmazást vezethet be kiterjedt értékesítési hálózatában, kiváltva ezzel a készpénzes fizetés várhatóan egyre nagyobb hányadát.

„A Raiffeisen Bank nagyvállalati, pénzügyi intézményi és önkormányzati partnerei számára fejlesztett Prémium API moduláris ökoszisztémája a valós idejű, automatizált működés alapjait teremti meg, ezzel támogatva a költséghatékony működést. Ennek része a QR-kódos fizetési megoldásunk, amellyel elsőként léptünk piacra az azonnali fizetési rendszer hazai bevezetését követően” - mondta Czimer Gergely, a Raiffeisen Bank Zrt. vállalati digitális és fizetési megoldások vezetője. Hozzátette: „Az innovációnak köszönhetően ügyfeleink néhány másodperc alatt megbizonyosodhatnak a fizetés sikerességéről, ezt azonnal le is ellenőrizhetik, illetve a beérkező összeg is haladéktalanul jóváírásra kerül számlájukon. Továbbá a szolgáltatásunkkal jelentősen lerövidíthető az adminisztrációs folyamat, és a logisztikai láncok működése is hatékonyabb lehet. A Raiffeisen Bank továbbra is eltökélten dolgozik azon, hogy minél egyszerűbb, gyorsabb és költséghatékonyabb digitális fizetési megoldásokat biztosítson partnerei egyre bővülő körének.”

 

A Coca-Cola HBC Magyarország disztribúciós hálózatában 2021-ben a mintegy 26 ezer vevőpartner közül csaknem 80% fizetett rendszeresen készpénzzel, melynek eredményeképp összesen 351 ezer készpénzes vásárlásra került sor. A vállalat a szolgáltatási szint emelését szolgáló új fizetési lehetőséget valamennyi vevőpartnerének fel fogja kínálni a jövőben.

„Büszkék vagyunk arra, hogy 29 országban 715 millió fogyasztót kiszolgáló Coca-Cola HBC vállalatcsoporton belül elsőként Magyarországon vezethetjük be a kártyás és azonnali átutalást is lehetővé tevő készpénzmentes fizetési megoldást. A jelenleg zajló teszt időszak során a vevőpartnereinktől egyértelműen pozitív visszajelzések érkeztek, így várakozásaink szerint az országos bevezetést és az új innovatív fizetési lehetőség bejáratását követően a következő egy évben készpénzes vevőpartnereinknek mintegy fele áttér majd a hatékony és biztonságos készpénzmentes fizetésre.” - mondta Horváth Sándor, a Coca-Cola HBC Magyarország készpénzmentes fizetési megoldások bevezetéséért felelős projektvezetője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...