- Hirdetés -

Fintech megoldást vezet be a Coca-Cola

|

- Hirdetés -

Banki és fintech együttműködésnek köszönhetően a Coca-Cola HBC vállalatcsoporton belül elsőként Magyarországon fizethetnek ezután azonnali átutalással és kártyával az italgyártó vállalat ügyfelei. A fejlesztéssel a Coca-Cola HBC Magyarország és mintegy 35 ezer vevőpartnere számára is lényegesen egyszerűbbé, gyorsabbá és biztonságosabbá válnak a pénzügyi tranzakciók, ez lehetőséget nyújt arra, hogy a készpénzforgalom csökkenjen és az egyre népszerűbb azonnali fizetési megoldás még gyorsabb ütemben terjedhessen.

A Coca-Cola HBC Magyarország első körben 400 darab myPOS Carbon eszközt helyez forgalomba az IQOM Kft., a myPOS magyarországi disztribúciós partnere által fejletszett CCHBC Pay alkalmazással, amellyel érintésmentesen lehet kártyával és azonnali átutalással is fizetni.

Az azonnali fizetési rendszeren keresztül (AFR) a legfeljebb 10 millió forint összeghatárig terjedő, elektronikus úton indított egyedi belföldi átutalások teljesülnek. A pénzügyi megoldás az év minden napján, 0-24 órában működik, a tranzakció átfutási ideje 5 másodperc. Az azonnali fizetési rendszert 2020. márciusától vehetik igénybe a magyarországi bankok ügyfelei. Az azonnali fizetés során a bonyolult számlaszámokat is elfelejthetik a partnerek: számlaszám helyett akár egy előre regisztrált e-mail cím, vagy telefonszám is megadható azonosítóként. Az azonnali fizetés maga a „készpénz nélküli készpénz”, hiszen kényelmes és versenyképes alternatívája a készpénzes fizetésnek.

A rendkívül tartós, csepp, por és ütésálló smart POS terminál Android 9.0 operációs rendszeren fut, kihasználva a myPOS AppMarket előnyeit. A kimondottan a Coca-Cola HBC Magyarország igényeinek megfelelően fejlesztett CCHBC Pay alkalmazás csökkenti a készpénzforgalmat és segítségével az ország legnagyobb üdítőital gyártója valós időben tudja nyomon követni, hogy a beérkező kártyás fizetések és utalások pontosan melyik vevőpartnertől, mikor és milyen rendeléssel kapcsolatban érkeztek.

„Az, hogy a Coca-Cola HBC Magyarországgal dolgozhatunk együtt, jól bizonyítja, hogy elkötelezettek vagyunk a magas színvonalú szolgáltatások mellett, és olyan integrált megoldást tudunk kínálni, amely minden piaci igényt kielégít” – mondta B. Tóth Ferenc az IQOM Consulting Services Kft. ügyvezetője. „A legnagyobb hazai üdítőital gyártóval való partnerkapcsolat számunkra azért is kiemelten fontos, mert az együttműködésen keresztül első kézből mutathatjuk be szolgáltatásunkat az általuk kiszolgált több mint 35 ezer ügyfélnek. Hiszünk abban, hogy ez a partnerség is azt bizonyítja, hogy képesek vagyunk gyorsan, hatékonyan és ügyfélcentrikusan dolgozni, ötvözni a kártyás és az átutalásos fizetéseket, ráadásul mindkettő esetében azonnali elszámolással. Mint a myPOS kiemelt disztribútora arra törekszünk, hogy minden vállalkozás megismerjen minket és segíteni tudjuk őket a gördülékeny pénzügyi digitalizációban.” – tette hozzá.

Az azonnali átutalás banki hátterét a Raiffeisen Bank biztosítja, így a Coca-Cola HBC Magyarország egy integrált banki és fintech alkalmazást vezethet be kiterjedt értékesítési hálózatában, kiváltva ezzel a készpénzes fizetés várhatóan egyre nagyobb hányadát.

„A Raiffeisen Bank nagyvállalati, pénzügyi intézményi és önkormányzati partnerei számára fejlesztett Prémium API moduláris ökoszisztémája a valós idejű, automatizált működés alapjait teremti meg, ezzel támogatva a költséghatékony működést. Ennek része a QR-kódos fizetési megoldásunk, amellyel elsőként léptünk piacra az azonnali fizetési rendszer hazai bevezetését követően” - mondta Czimer Gergely, a Raiffeisen Bank Zrt. vállalati digitális és fizetési megoldások vezetője. Hozzátette: „Az innovációnak köszönhetően ügyfeleink néhány másodperc alatt megbizonyosodhatnak a fizetés sikerességéről, ezt azonnal le is ellenőrizhetik, illetve a beérkező összeg is haladéktalanul jóváírásra kerül számlájukon. Továbbá a szolgáltatásunkkal jelentősen lerövidíthető az adminisztrációs folyamat, és a logisztikai láncok működése is hatékonyabb lehet. A Raiffeisen Bank továbbra is eltökélten dolgozik azon, hogy minél egyszerűbb, gyorsabb és költséghatékonyabb digitális fizetési megoldásokat biztosítson partnerei egyre bővülő körének.”

 

A Coca-Cola HBC Magyarország disztribúciós hálózatában 2021-ben a mintegy 26 ezer vevőpartner közül csaknem 80% fizetett rendszeresen készpénzzel, melynek eredményeképp összesen 351 ezer készpénzes vásárlásra került sor. A vállalat a szolgáltatási szint emelését szolgáló új fizetési lehetőséget valamennyi vevőpartnerének fel fogja kínálni a jövőben.

„Büszkék vagyunk arra, hogy 29 országban 715 millió fogyasztót kiszolgáló Coca-Cola HBC vállalatcsoporton belül elsőként Magyarországon vezethetjük be a kártyás és azonnali átutalást is lehetővé tevő készpénzmentes fizetési megoldást. A jelenleg zajló teszt időszak során a vevőpartnereinktől egyértelműen pozitív visszajelzések érkeztek, így várakozásaink szerint az országos bevezetést és az új innovatív fizetési lehetőség bejáratását követően a következő egy évben készpénzes vevőpartnereinknek mintegy fele áttér majd a hatékony és biztonságos készpénzmentes fizetésre.” - mondta Horváth Sándor, a Coca-Cola HBC Magyarország készpénzmentes fizetési megoldások bevezetéséért felelős projektvezetője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A KNK-nál landolt a Candy

PR és digitális fronton erősít a KNK-val a hazai háztartási készülék forgalmazók egyik meghatározó szereplője, a Candy Hoover Hungary. Az ügynökséget a társaság meghívásos tenderen választotta ki. A KNK december 1-től segíti a cég...

Nagyot ment a TikTokon a Stabilo és a VALMAR duó kampánya

A nemrégiben megjelent, Színvak című VALMAR-sláger egyik napról a másikra berobbant a köztudatba, alig 5 nap leforgása alatt 1 milliós nézettséget ért el a legnépszerűbb videómegosztó portálon, és jelenleg is a második legfelkapottabb zeneszám,...

Különleges időszakban járunk

A médiaipar különleges időszakában járunk, amelyben a válság az új normális – mutatott rá Pető Péter. A 24.hu főszerkesztője elmondta azt is, hogy a tematikus prémiumterméküknél továbbra is erősen hisznek a fizetőfalban. Fotó credit: Ivándi-Szabó...

Zöldebbek lehetnek a médiakampányok

A szén-dioxid-kibocsátás csökkentése a gyártási láncolatban és az értékláncban is nagy figyelmet kap már, de a médiakampányok tervezésekor még kisebb szerepet szánnak ennek a szempontnak a médiaipar és a megrendelői oldal szereplői. Pedig Magyarországon...

Listák Könyve – itt a Marketing&Media digitális különkiadása

Életemben most először írok digitális lapszámba előszót. Furcsa érzés. Pedig ugyanúgy készül, mint máskor. A laptopomon. Ez most mégis más lesz. Nem hagyományos papírváltozatban jelenik meg, hanem a Marketing&Media digitálisan lapozgatós számában. Izgatott vagyok. Türelmetlenül...

Cégvezetőket díjaztak a Bizalom Gálán

A nyolcadik Bizalom Gálán hét kategóriában osztottak ki sikeres cégvezetőknek elismerést, míg az üzleti példaképnek járó Leader Of The Year trófeát Juhász Attila kapta. A Bizalmi Kör Vezetői klubja által rendezett díjátadó szinte minden díjazott...

A TikTokon is megjelent a Starbucks

Különleges kampánnyal indította el TikTok fiókját a Starbucks Magyarország. A márka az új felületen izgalmas pályázattal mutatkozik be vendégeinek, a kávézólánc keresi azokat a tartalomgyártókat, akik rajonganak az italkülönlegességeiért és ezeket kreatív ötleteikkel a...

Tovább nőtt a dollármilliomosok száma

Világméretű járvány ide, az orosz-ukrán háború következtében kialakult gazdasági nehézségek oda, tovább növekedett a high net worth individual (HNWI), azaz a hipergazdagok (akiknek a likvid, szabadon befektethető vagyona legalább 1 millió dollár) száma –...

Jövőre a Pannon Egyetem lesz az EFOTT házigazdája

Mivel az egyetem székhelye, Veszprém Európa Kulturális Fővárosa lesz jövőre, a fesztiválon is kiemelt szerepet kap a kultúra – olyan értékek mellett, mint a fenntarthatóság, a sport vagy a testi és lelki egészség. Az...

Sok felnőtt pályaváltás miatt dönt a tanulás mellett

A szakmatanulás legfőbb motivációja a munkahelyváltás, de magas azok száma is, akik a papír miatt vagy éppen egy régi álom beteljesítése érdekében ülnek újra iskolapadba – derül ki a TanfolyamOKJ.hu 2022 szeptemberében, az oldalán...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Saját stúdiót épített a Ringier

Dinamikusan bővíti videós tartalomkínálatát a Ringier Hungary, ehhez pedig egy saját, a televíziós stúdiók technikai tudásával konkuráló technikai teret épített székházában a médiavállalat. A november közepi indulás óta napi két-három felvétel készül elsősorban a...

A KNK-nál landolt a Candy

PR és digitális fronton erősít a KNK-val a hazai háztartási készülék forgalmazók egyik meghatározó szereplője, a Candy Hoover Hungary. Az ügynökséget a társaság meghívásos tenderen választotta ki. A KNK december 1-től segíti a cég...

Nagyot ment a TikTokon a Stabilo és a VALMAR duó kampánya

A nemrégiben megjelent, Színvak című VALMAR-sláger egyik napról a másikra berobbant a köztudatba, alig 5 nap leforgása alatt 1 milliós nézettséget ért el a legnépszerűbb videómegosztó portálon, és jelenleg is a második legfelkapottabb zeneszám,...

Különleges időszakban járunk

A médiaipar különleges időszakában járunk, amelyben a válság az új normális – mutatott rá Pető Péter. A 24.hu főszerkesztője elmondta azt is, hogy a tematikus prémiumterméküknél továbbra is erősen hisznek a fizetőfalban. Fotó credit: Ivándi-Szabó...

Zöldebbek lehetnek a médiakampányok

A szén-dioxid-kibocsátás csökkentése a gyártási láncolatban és az értékláncban is nagy figyelmet kap már, de a médiakampányok tervezésekor még kisebb szerepet szánnak ennek a szempontnak a médiaipar és a megrendelői oldal szereplői. Pedig Magyarországon...
- Hirdetés -

Don't Miss

Különleges időszakban járunk

A médiaipar különleges időszakában járunk, amelyben a válság az új normális – mutatott rá Pető Péter. A 24.hu főszerkesztője elmondta azt is, hogy a tematikus prémiumterméküknél továbbra is erősen hisznek a fizetőfalban. Fotó credit: Ivándi-Szabó...

Kiszámíthatóbb működés

Jelenleg is új műsorokon dolgozik a Partizán csapata, amitől jövőre letisztultabb és kiszámíthatóbb működést várnak – mondta el Gulyás Márton. A Partizán alapító-főszerkesztője elárulta azt is, hogy zajlik a gasztroműsoruk forgatása, amit jövő év...

A technológiai modernizáció elengedhetetlen

Magyarország jövőbeni sikerei nagyon nagy mértékben a digitális gazdaság pályára állításán, a modernizáció felgyorsításán múlnak – hangsúlyozta Vinnai Balázs. Az IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért elnöke beszélt arról is, hogyan hatott a cégek...

Előre aláírtam volna

Nem csak az újságnak kell felkészülnie mindenre, a Telex üzleti modelljét is a gazdasági helyzethez kell alakítani – mondta el Dull Szabolcs. A lap főszerkesztője beszélt arról is, hogy milyen kihívásokat tartogatott a szerkesztőség...

Visszük tovább, amit eddig építettünk

Minden idők legsikeresebb évét tudhatja maga mögött a Szallas Group, de 2022 valószínűleg mégsem emiatt lesz a legemlékezetesebb a cég számára, hanem a tulajdonosváltás miatt. Szigetvári József, a vállalat vezérigazgatója beszélt arról, hogy mit...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöldebbek lehetnek a médiakampányok

A szén-dioxid-kibocsátás csökkentése a gyártási láncolatban és az értékláncban is nagy figyelmet kap már, de a médiakampányok tervezésekor még kisebb szerepet szánnak ennek a szempontnak a médiaipar és a megrendelői oldal szereplői. Pedig Magyarországon...

Krízisálló értéket teremt az ESG

Az üzleti életben a fenntarthatóság túlmutat az önkéntes kezdeményezéseken, és már nem megkerülhető – hangzott el a CBRE szakmai konferenciáján. A tágabban vett gazdaság és a kereskedelmi-ingatlanpiac szereplői egy olyan mérhető és átlátható rendszer...

Piacvezető zöldenergia-szolgáltatóvá válna az E.ON

Több hónapos előkészítő munkát követően megjelent az E.ON Hungária Csoport első fenntarthatósági jelentése. A vállalatcsoport stratégiájának egyik alappillére a fenntarthatóság, ide értve egyebek mellett a környezetre gyakorolt negatív hatások csökkentését, a zöld energiamegoldások és...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....