- Hirdetés -

Fizetnénk az akciós vásárlásért

|

Az online előfizetéseinktől elvárjuk a kiszámíthatóságot, ugyanakkor élményeket is szeretnénk – a Shoptet friss reprezentatív kutatása alapján az előfizetéses modell bőven rejt még lehetőségeket az e-kereskedelemben. A válaszok alapján jelenleg honfitársaink 6 százalék a fizet elő különböző kedvezményekre, ingyenes és/vagy gyorsabb kiszállításra, pedig sokkal többen hajlandóak lennének áldozni ezekért. 45 százalék nyúlna a zsebébe minden hónapban például azért, hogy fix kedvezményeket kapjon, 27 százalék pedig azért, hogy rendelését gyorsabban, ingyen kiszállítsák.

A webáruházüzemeltetéssel foglalkozó Shoptet reprezentatív kutatása alapján a magyarok 77%-a fizet elő valamilyen online szolgáltatásra, termékre vagy ezek ötvözetére, és a többség többnyire tudatos az online előfizetései terén. A legtöbben streaming szolgáltatásra fizetnek elő, de népszerűek a tárhely és az online videójáték előfizetések is. Sajtóterméket a magyarok 9%-a vesz, kedvezményekért, ingyenes és/vagy gyorsabb kiszállításért pedig honfitársaink 6%-a fizet. Minden 20. válaszadó mondta magáról, hogy kimondottan azért fogyaszt fizetős online tartalmat, hogy támogasson olyan embert/ügyet, aki/ami számára értéket teremt. Nyelvtanulást segítő alkalmazást fizetős formában jelenleg a magyarok 6%-a használ. Akadnak szép számban olyanok is, akik élelmiszerért, torna programokért, életmód-, szépség - vagy karriertanácsadásért fizetnek elő.

Exkluzivitás, kényelem, kiszámíthatóság – ezekért fizetünk

A válaszok alapján egyértelműen az exkluzív tartalom, a kiszámítható minőség és a kényelem a legfőbb motivációs tényezőink, amikor az előfizetés gombra kattintunk. Sokat dob a latba az is, hogy ezek az előfizetések egyszerűbbé teszik az életünket, időt takaríthatunk meg általuk. Minden 5. magyar bevallása szerint a meglepetésért, élményért fizet elő, ugyanennyien pedig azért, hogy spórolhassanak.

Fizetnénk kedvezményért, tervezhetőségért, sőt, meglepetésért is

Könnyítene az életén a magyarok fele, hiszen ennyien szívesen előfizetnének olyan mindennap használt termékekre, amiknél előre ki tudják számolni, hogy havonta, negyedévente mennyit használnak belőle. Ilyen lehet pl. a wc-papír, mosószer, mosogatószer vagy akár a borotva is.

A válaszadók 45%-a fizetne akcióért is, azaz hogy az előfizetés fejében bizonyos termékeket kedvezményesen vásárolhasson meg. 27% pedig azért, hogy a rendelését gyorsabban és ingyenesen kiszállítsák.

„A kutatás alapján úgy tűnik, hogy Magyarországon az e-kereskedelmi piacon egyelőre kiaknázatlan terület az előfizetéses modell. A számok magukért beszélnek: jóval több magyar fizetne elő olyan szolgáltatásra, amivel kedvezményekhez és ingyenes, gyors kiszállításhoz juthat. Kiváló lehetőség lehet ez a webshopoknak, hogy vevőikből törzsvásárlók legyenek” – mondta el a kutatási adatok kapcsán Rédey Iván, a cseh központú Shoptet magyarországi vezetője

A meglepetéscsomagokra is lenne nagyobb kereslet

A Shoptet kutatásából kiderült az is, hogy nemcsak tervezett dolgokra, hanem élményekre, meglepetésekre is vágyunk. Az USA-ban nagyon népszerűek pl. az anyukáknak szóló meglepetésboxok, vagy a bio édességeket tartalmazó újdonságok. Úgy fest, hogy erre nálunk is lenne igény. A magyarok több mint negyede pl. előfizetne olyan élményekért, amelyeknek csak az idejét tudják, de a konkrét programot nem. Ugyanennyien örömmel vennének olyan válogatást is, ami izgalmas, számukra érdekes édességeket rejt. Tízből három nő előfizetne olyan konyhai csomagra, ami recepteket és azok hozzávalóit küldi el meghatározott rendszerességgel, ötödük pedig szívesen kipróbálna időről időre különleges kozmetikumokat, és ezért hajlandó lenne rendszeresen fizetni is.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...