- Hirdetés -

Foci és sorozatok – ezt hozza a szeptember az RTL+-on

|

Országos premierrel debütál a Szexbajok című holland sorozat szeptemberben az RTL+-on. Érkezik továbbá a többszörös Emmy- és Golden Globe-díjas sorozat, a Mad Men – Reklámőrültek, új évaddal folytatódik a skandináv krimisorozat, A híd, valamint jön a Victor Lessard második évada is. Az RTL streaming platformja szeptember 21-től a labdarúgás rajongóinak újabb izgalmakat ígér, az UEFA Európa Liga és UEFA Európa Konferencia Liga legújabb szezonjának mérkőzéseibe exkluzív betekintést nyerhetnek az RTL+ előfizetői.

Szeptember 13-án országos premierrel debütál az RTL+ előfizetős csomagjában a Szexbajok (Follow the SOA) című holland sorozat. Amikor egy nemi betegség futótűzként terjed az évfolyamában, a 18 éves Esmee (Damaris de Jong) alapos nyomozásba kezd, mely során akaratlanul is belekeveredik osztálytársai izgalmas és változatos szexuális életébe. Ami egy matekos stréber lány számára ártatlan felderítésnek indul, megszállott kutatássá válik: a vágy, a szex és a szerelem közötti összefüggést, a hasonlóságokat és különbségeket kutatja másokban, és persze ezáltal önmagában is.

Szeptember 20-tól streamelhető az RTL+ előfizetői számára a Mad Men – Reklámőrültek. A többszörös díjnyertes amerikai sorozat az 1960-as évek New Yorkjába repít minket, ahol virágzik a reklámszakma, bármi eladható, és semmi sem az, aminek látszik. Don Draper (Jon Hamm) a szakma nagyágyúja igyekszik fenntartani pozícióját, miközben a gyorsan változó világban egyre több ambiciózus fiatal is szárnyát bontogatja. Az RTL+-on magyar szinkronnal megtekinthető sorozatban olyan színészek is feltűnnek, mint Elisabeth Moss vagy January Jones.

Szeptember 15-től az RTL+ előfizetői számára tovább folytatódik a skandináv sikersorozat, A híd (Bron). A harmadik évadban Saga Norén malmői rendőrnő ismét közös nyomozásba kezd a koppenhágai rendőrséggel egy rejtélyes gyilkossági ügy kapcsán. A világhírű sorozat számos nemzetközi fesztiváljelölést és -díjat kapott, több adaptációja is született világszerte.

Szeptember 28-án érkezik az RTL+ felületére a kanadai krimisorozat, a Victor Lessard második évada. A Martin Michaud bestseller regényei alapján készült pszichológiai thriller-sorozatban a címszereplő egy problémás, de rendkívül elszánt zsaru, aki egy különösen nyugtalanító gyilkossági ügyet igyekszik felgöngyölíteni éleslátó társa segítségével.

A labdarúgás rajongóinak és az RTL+ előfizetőinek nagy örömére szeptember 21-től visszatér Európa egyik legrangosabb kupasorozata, az UEFA Európa Liga, valamint az UEFA Európa Konferencia Liga. Az RTL HÁROM műsorán közvetített meccseken túl a streamingszolgáltató előfizetői ezúttal is exkluzív csomagot kapnak, a felületen ugyanis 4-4 további mérkőzést követhetnek élőben.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

No-code és low-code eszközök hatása a marketingre

A mai digitális környezetben, ahol létfontosságú, hogy lépést tartsunk az innováció sebességével, óriási nyomás alatt állunk, hogy gyorsan és hatékonyan indítsunk kampányokat és digitális élményeket, amelyek rezonálnak a vevőinkkel. A mesterséges intelligencia (MI) és a...

Agency People of the Year: összeállt a shortlist

Kiderült, hogy kik kerültek shortlistre a brit Campaign magazin egyik legnívósabb díja, az Agency People of the Year hazai versenyén. A díj a média- és non-média ügynökségek legkiválóbb szakembereinek nyújt lehetőséget, hogy kategóriájuk egyedüli...

Új vezetővel folytatja a Coca-Cola HBC

Békefi László nemzetközi kinevezését követően 2024.december 1-től a 29 országot felölelő Coca-Cola HBC vállalatcsoport kávé üzletágának igazgatójaként folytatja pályafutását. A Coca-Cola HBC Magyarország ügyvezető igazgatói feladatait Kovács Ágnes veszi át. A vállalaton kívülről érkező...

Az ESG elsősorban kommunikációs kérdés

Az ESG hamarosan a kisebb vállalkozásokra is jelentős kötelezettségeket ró majd, ami sok más mellett a belső kommunikáció terén is új és összetett kihívásokat hoz magával. A feladat nehezen oldható meg átfogó, minden dolgozót...

A félelem és a kapzsiság irányítja a kriptopiacot

A befektetői hangulat jelentősen befolyásolja a kriptovaluták értékét a metaverzum kriptopiacán visszaeséskor – derül ki a Budapesti Corvinus Egyetem új kutatásából.A Google "kriptovaluta" szóra vonatkozó kereséseit használta fel a befektetők kriptovaluta-piacra irányuló figyelmének mérésére...

Kiderült, mire vágynak a magyar munkavállalók

A fizetés, a munka „szerethetősége”, valamint az emberi kapcsolatok határozzák meg leginkább, hogy jól érezzük-e magunkat egy munkahelyen – ez is kiderül a CIB Bank megbízásából készített reprezentatív felmérésből, amelyben arra voltak kíváncsiak, a...

Átalakulóban a munkaerőpiac

A Process Solutions (PS) friss kutatása jelentős átalakulásokat tárt fel a hazai munkaerőpiacon az elmúlt öt év során a fluktuáció és a munkahelyi létszámok dinamikájáról. A 2019 és 2024 közötti időszakot vizsgálva a felmérésből...

Égetik a pénzt a magyar webshopok

Egy friss kutatás szerint a hazai webshopok jelentős része olyan alapvető online marketing hiányosságokkal küzd, hogy esélyük sincs felvenni a versenyt a nemzetközi piacokon. A webshopoknak több, mint fele nem méri eredményeit, nem gondolkodik...

Erős hónapot zárt az ingatlanpiac

2024 novemberében, országosan 11 277 lakóingatlan cserélt tulajdonost, valamint 100 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból.A 2024-es év második legerősebb hónapját zárta novemberben a hazai ingatlanpiac....

Így alakulhat idén az év végi bónusz

Elsősorban a munkaerő-megtartásra, másodsorban jövőbeli motivációra fókuszálnak az év végi bónusz kiszabásakor a vállalatok. Az év végi bónuszok kérdése minden munkavállalót és munkáltatót élénken foglalkoztat, melynek mértéke és formája nemcsak az alkalmazottak elégedettségére, hanem...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

No-code és low-code eszközök hatása a marketingre

A mai digitális környezetben, ahol létfontosságú, hogy lépést tartsunk az innováció sebességével, óriási nyomás alatt állunk, hogy gyorsan és hatékonyan indítsunk kampányokat és digitális élményeket, amelyek rezonálnak a vevőinkkel. A mesterséges intelligencia (MI) és a...

Agency People of the Year: összeállt a shortlist

Kiderült, hogy kik kerültek shortlistre a brit Campaign magazin egyik legnívósabb díja, az Agency People of the Year hazai versenyén. A díj a média- és non-média ügynökségek legkiválóbb szakembereinek nyújt lehetőséget, hogy kategóriájuk egyedüli...

Új vezetővel folytatja a Coca-Cola HBC

Békefi László nemzetközi kinevezését követően 2024.december 1-től a 29 országot felölelő Coca-Cola HBC vállalatcsoport kávé üzletágának igazgatójaként folytatja pályafutását. A Coca-Cola HBC Magyarország ügyvezető igazgatói feladatait Kovács Ágnes veszi át. A vállalaton kívülről érkező...

Az ESG elsősorban kommunikációs kérdés

Az ESG hamarosan a kisebb vállalkozásokra is jelentős kötelezettségeket ró majd, ami sok más mellett a belső kommunikáció terén is új és összetett kihívásokat hoz magával. A feladat nehezen oldható meg átfogó, minden dolgozót...

Don't Miss

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...