• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap Brand Folytatódik a Westend kreatív pályázata
  • Brand

Folytatódik a Westend kreatív pályázata

2021. október 25.

2021. októberében új tematikával jelentkezik a Westend bevásárlóközpont kreatív logó pályázata. Tavaly számos sikeres pályamunka érkezett profi és autodidakta tervezőgrafikusoktól és képzőművészektől, amelyek közül a neves zsűri szakmai szempontok szerint állított fel egy sorrendet. Közülük és a nézői szavaztok alapján kerültek ki a nyertesek. A téma idén a közösségeket emeli be a középpontba, hiszen a közösen megélt élmenyek a legjobbak. Ezekre az élményekre keresik a kreatív ötleteket a bevásárlóközpontnál, hogy annak logóját határtalan fantáziával és kreatív tartalommal töltsék meg. A pályázatra november 7. éjfélig várják a műveket. A legjobb alkotásokból kiállítást szerveznek a központ területén.

A Westend bevásárlóközpont 2019-ben ünnepelte megnyitásának 20. évfordulóját. Ez alkalomból nemcsak hatalmas születésnapi eseménysorozattal készültek, de teljesen új arculattal köszöntötték a velük ünneplőket. A meghívásos tenderen győztesnek választott Avalanche Kreatív Ügynökség egy dinamikus arculatot álmodott meg a bevásárlóközpontnak, mely számtalan lehetőséget biztosít kampányaik egyedi és változatos megjelenítéséhez.

A logóban található W betű konténerként funkcionál, tehát a forma adott, de tartalom szabadon változtatható.

Tavaly novemberben szervezték meg első kreatív tervezői pályázatukat, melynek témáját maga a bevásárlóközpont, a látogatók Westendhez fűződő élményei adták – mindezt a W betűben megjelenítve. Több mint 300, igazán minőségi pályamű érkezett, melyből 3 díjazott, 3 különdíjas, 10 közönségszavazattal jutalmazott kapott nyereményt, a 40 legjobb pályamunkát pedig kiállítottuk a bevásárlóközpontban.

Az idei téma: a közösség, hiszen együtt minden jobb!

„A saját mikroközösségedben, pároddal, barátaiddal látogatsz el hozzánk legszívesebben? Vagy alapvetően a Westend közössége, a vásárlók forgataga, nyüzsgő közeg vonz? Kisebb, különleges csoportokban érzed jól magad, például egy tetőkerti rendezvényünk alkalmával? Vagy ha a Westendre gondolsz, a városi létformához való kapcsolódás jut eszedbe?” – áll a kiírásban.

A pályázatot idén is szakmai zsűri bírálja el és a Westend területén egy kiállítás formájában tekintheti meg a közönség az év végén.

Avalanche

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Nőtt a tévézésre szánt idő a magyarok körében

  • Címkék
  • Avalanche
  • Kreatív
  • logó
  • pályázat
  • Westend
Facebook
Email
    Előző cikkNagyot zuhant a munkavállalói elkötelezettség
    Következő cikkJön a Ninja Warrior Hungary harmadik évada! (x)
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    Retro ízekkel jön Dzsúdló a Meki éttermekbe

    Rekordot hozott az Újpest új alkalmazása

    Újabb legendás magyar márka tért vissza

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    Odacsapott az Otthon Start az albérletpiacnak

    Kutatás 2025. szeptember 6.
    Behúzták a féket a bérlők a budapesti albérletpiacon augusztusban, ezzel 2 éves mélypontra zuhantak a keresleti bérleti díjak. Ennek fő oka, hogy az Otthon Start Programban érintettekkel szűkült az albérletkeresők tábora: ők kivárnak, és...

    Magyar milliók indulhatnak Dubaj felé

    Biznisz 2025. szeptember 5.
    Szeptembertől indult a 3 százalékos lakáshitel az Otthon Start Program részeként, ami sokaknak könnyebbséget jelenthet az otthonteremtésben. Befektetési célú vásárlás esetén azonban már nem ennyire egyértelmű az előny – hívja fel a figyelmet Szabó...

    A fenntartható működés már nemcsak a nagyvállalatok passziója

    Marketing 2025. szeptember 5.
    A fenntartható fejlődés nemcsak a vállalatok és a civil szervezetek feladata, hanem a településeket vezetőké is. Az önkormányzatok egyedülálló helyzetben vannak, mivel lokálisan képesek összehangolni a lakosság és a helyi vállalkozások kezdeményezéseit. A fenntarthatóan...

    Premierek és rejtélyes történetek a Minimaxon

    Média 2025. szeptember 5.
    A Minimax szeptemberben is gondoskodik arról, hogy minden nap élmény legyen a képernyő előtt, ha kint már hűvösebbre fordul az idő az ősz beköszöntével. A hónap premierjeként érkezik a Joey, a gézengúz című vadonatúj...

    Egyre több szálláshely készül a digitális nomádokra

    Kutatás 2025. szeptember 5.
    A távmunkának és a rugalmas életmódnak köszönhetően robbanásszerűen nő a digitális nomádok száma, ami a szálloda- és turisztikai szektort is új irányba tereli. A SabeeApp előrejelzései szerint a hosszabb távú foglalások aránya a következő...

    Digital Center

    Elegáns és megfizethető okosmobillal újított a Xiaomi

    Digital Center 2025. szeptember 4.
    A Xiaomi bemutatta az elegáns külsejű, és kifinomult funkciókkal felvértezett Redmi 15C-t. A telefon kijelzője hatalmas, 6,9 hüvelykes, és szemkápráztató képet szolgáltat, teljesítménye pedig bőségesen kielégíti a mindennapi használat igényeit. A nagy kapacitású akkumulátor...

    Elképesztő színek a legújabb Samsung tévéken

    Digital Center 2025. szeptember 4.
    Mindenkiben ott rejlik a kreativitás és az alkotói látásmód, és ezt a képességet az életteli színek is előhívhatják. Manapság a technológia nemcsak a funkciókról és műszaki adatokról szól, hanem arról is, hogy különleges élményeket...

    Folytatódik a 4iG és az Ökumenikus Segélyszervezet stratégiai partnersége

    Digital Center 2025. szeptember 4.
    A 4iG Csoport két évvel meghosszabbítja stratégiai együttműködését az Ökumenikus Segélyszervezettel, ezzel még nagyobb lendületet adva a szervezet digitalizációjának és esélyteremtési programjainak. A 4iG Csoport célja, hogy a 200 millió forintos támogatás által aktívan...

    Már az ajtónkon kopogtat a kvantumtechnológia

    Digital Center 2025. szeptember 4.
    A többi között a gyógyszerkutatás, a műholdas navigáció és az adatvédelem területén is nagyon jelentős fejlődést hozhat a kvantumtechnológia. Az Európai Bizottság által júliusban elfogadott kvantumstratégia célja, hogy 2030-ra Európa globális vezetővé váljon ezen...

    Új etalon: megfizethető szupermobillal rukkolt elő a Honor

    Digital Center 2025. szeptember 3.
    A mesterséges intelligenciát alkalmazó okoseszközök globális élvonalába tartozó Honor bejelentette a vadonatúj Honor 400 Smart bevezetését. A készülék új mércét állít fel a megfizethető, mégis nagy teljesítményű okostelefonok szegmensében. A Honor 400 Smart rendkívül...

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat