- Hirdetés -

Folytatódik RTL kutyás realityje

|

- Hirdetés -

Gazdára váró kutyusok és Iain Lindsay Nagykövet Úr társaságában számolt be a Pacsi! című kutyás reality-magazin újdonságairól a műsorvezető Molnár Karesz és Kevin kutya. Az RTL Klub műsorában továbbra is segítenek eligazodni a kutyás élet útvesztőjében, az örökbefogadások intim pillanatinak bemutatásával pedig amellett kampányolnak, hogy új kedvenc választásánál minél többen döntsenek a menhelyi kutyusok adoptálása mellett. A második évad első adása szeptember 29-én, szombaton 11:55-kor látható majd.

„Missziónk továbbra is változatlan Kevinnel, szeretnénk, ha hozzá hasonlóan új otthonra lelnének a gazdátlan kutyusok” – kezdi a műsorvezető, Molnár Karesz. „Nagy öröm, hogy az első évad után számos olyan visszajelzést kaptunk alapítványoktól és menhelyektől, hogy több örökbefogadójuk a műsor hatására döntött úgy, hogy új, boldog életet ad egy kidobott, sérült lelkű kutyának. Persze nagy még a munka, tele az összes menhely, számos kutya még mindig az utcán kóborol, rengeteg egészséges kutyust pedig egyszerűen elaltatnak.”

Karesz azt is elárulta, a saját fejlesztésű formátum egyik sajátja, hogy nem csak beszél az örökbefogadásról, a nézők az új gazdikkal együtt élhetik át a nagy találkozás első, megható pillanatait. Emellett számos hasznos tanáccsal szolgálnak a már kutyás családoknak, az új évadban pedig megszólalnak az Eötvös Loránd Tudományegyetem Etológiai Tanszékének kutatói is. A szakemberekkel olyan izgalmas témákat járhatunk körbe, mint a gazdához való kötődés kialakulása, a dominancia kérdése, vagy éppen, hogy vizsgálható-e a kutyánk személyisége.

A Pacsi! rajongói között van Iain Lindsay, az Egyesült Királyság magyarországi nagykövete is, aki elkötelezett támogatója az állatmentés ügyének. “A britek híresek az állatszeretetükről” – mondja a nagykövet. “Nagy népszerűségnek örvend például Larry, a macska, aki a Downing Street 10 alatti miniszterelnöki rezidencia ‘Főegerésze’ címének birtokosa, de említhetjük a corgi kutyákat is, akik szinte elválaszthatatlanok Őfelségétől, a Királynőtől. Büszke vagyok rá, hogy az én budapesti rezidenciámnak is van két menhelyről örökbe fogadott lakója: Mikan, a bájos vörös kiscicánk Budapestről, és Juno, a kócos kutyus, aki Érdről került hozzánk. Juno egyéniségére a múlt héten még Ő Királyi Fensége, András yorki herceg is felfigyelt, és a közösségi médiában közzétett egy fotót a kutyusról, aki remekül érezte magát a herceg tiszteletére rendezett fogadáson a vendégek között. A cicánk és a kutyánk az otthonunk igazi szeretet- és örömforrásai, de emellett Juno kutya a jótékony célú futóversenyekre és az edzéseimre is szívesen elkísér”.

A sajtóeseményen a Vigyél Haza Alapítvány elnöke, Óvári András a műsor létjogosultságáról beszélt, és szó esett arról is, miként segíthet a Pacsi! abban, hogy kialakuljon az összhang a kutyás és nem kutyás társadalom között. A helyszínt biztosító Vizslafotózás kutyafotósa, Göblyös Péter a jelenlévő gazdikereső kutyusok segítségével mutatta be, hogy készül egy kutyaportré. A kanapés fotón szereplő Füge és Picúr új otthonra várnak, aki úgy érzi, szerető családot tudna biztosítani valamelyik kutyusnak, a Vigyél Haza Alapítvány oldalán megadott elérhetőségeken veheti fel a kapcsolatot az alapítvány munkatársaival.

Pacsi! – a kutyás reality-magazin 2. évad szeptember 29-től minden szombat délelőtt az RTL Klubon

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A sör és a sportközvetítések lendíthetik fel a balatoni turizmust

Június közepétől egy hónapon át nagy rohamra számítanak a balatoni sörözőkben és éttermekben. Ebben az időszakban nem árt előre asztalt foglalni. A telt ház oka a Németországban zajló 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság, amelynek hatása a Balaton...

Így csalnak az ajándékkártyákkal

Az ajándékkártyák elleni csalásokra specializálódott az Egyesült Államokban az Atlas Lion néven ismert, újabban Storm-0539 néven azonosított bűnözői csoport. Ezek a csalók különösen az ünnepek idején aktívak, amikor az ajándékkártyák kibocsátása és használata megugrik....

Ezért halasztják el a beruházásokat a hazai vállalatok

Visszafogják a beruházásaikat és késve fizetik a rezsiszámláikat a magyar cégek, mert maguk sem jutnak határidőre a pénzükhöz a vállalatközi (B2B) kereskedelemben. Egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító fizetési szokásokról szóló, éves elemzésében....

Reménykedhetnek a lakásfelújítók

A júniusra bejelentett otthonfelújítási program csúszása sokaknak adhatja vissza az esélyt, hogy megragadják e lehetőséget, hiszen a becslések szerint több, mint egymillió olyan régi családi ház akad az országban, aminek az energetikai korszerűsítésére felhasználható...

EB: ilyen eredményeket jósolnak a magyar válogatottnak

A Szerencsejáték Zrt. kutatása alapján az Európa-bajnokság eseményeit a felnőtt magyarok közel fele fogja figyelemmel követni. A felmérés szerint főleg a férfiak körében nagyobb (60%) az érdeklődés a sportesemény iránt. A válaszadók ötöde gondolja...

Új termékcsaláddal erősít az IKEA

Az irodabútor-kollekciót a világszerte változó munkatrendek hívták életre. A 85 irodabútorból álló termékcsalád többek között hangszigetelő panelekkel és természet által inspirált elemekkel teremt kellemes munkahelyi környezetet. A MITTZON hangszigetelő paravánoknál használt először az IKEA...

Ettől is függ, hogy mennyi pénzt kapnak a diákok

Idén június 21-én lesz az utolsó tanítási nap, ezt követően diákok tízezrei jelennek meg a munkaerőpiacon. A munka világával való ismerkedést részben anyagi megfontolás, részben szakmai gyakorlatszerzés iránti érdeklődés határozza meg. A diákok többsége...

Egyre nehezebb befolyásolni a vásárlókat

Egyre tudatosabb vevők, kevésbé hatnak már rájuk a hagyományos vásárlásösztönző reklámok. A celebek szintén kezdik elveszíteni a befolyásolási képességüket, már a véleményvezérekre is csak akkor hallgatnak igazán a követőik, ha szakmai érvekkel keresik a...

Így szurkolnak a magyarok

Az európai futballrajongók jelentős része, 47 százaléka egy sor rituálét hajlandó lenne elvégezni, ha ezzel győzelemre segíthetné kedvenc csapatát – derült ki a Coca-Cola Zéró Cukor felméréséből. Az UEFA EURO 2024 hivatalos alkoholmentes italszponzoraként...

Megdöbbentő: közel 600 millió euró hiányzik majd az EB-ről

Csaknem 600 millió, egészen pontosan 573 millió euró - ez az összeg azokat a klasszisjátékosokat takarja, akikre sokan számítottak, ám már biztosan nem lesznek ott a futball Európa-bajnokságon. „A jelenleg fellelhető információk alapján mintegy 600...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Rekordösszeget költöttek el külföldön a magyarok

Az idén is több magyar ment külföldre, mint tavaly, és a pénzt is költik, aki síelni, nyaralni ment, napi 31 ezer forintot költött. Az utasbiztosítási szektor is rekord esztendőre számíthat 2024-ben - írja a...

A sör és a sportközvetítések lendíthetik fel a balatoni turizmust

Június közepétől egy hónapon át nagy rohamra számítanak a balatoni sörözőkben és éttermekben. Ebben az időszakban nem árt előre asztalt foglalni. A telt ház oka a Németországban zajló 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság, amelynek hatása a Balaton...

Így csalnak az ajándékkártyákkal

Az ajándékkártyák elleni csalásokra specializálódott az Egyesült Államokban az Atlas Lion néven ismert, újabban Storm-0539 néven azonosított bűnözői csoport. Ezek a csalók különösen az ünnepek idején aktívak, amikor az ajándékkártyák kibocsátása és használata megugrik....

Ezért halasztják el a beruházásokat a hazai vállalatok

Visszafogják a beruházásaikat és késve fizetik a rezsiszámláikat a magyar cégek, mert maguk sem jutnak határidőre a pénzükhöz a vállalatközi (B2B) kereskedelemben. Egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító fizetési szokásokról szóló, éves elemzésében....

Reménykedhetnek a lakásfelújítók

A júniusra bejelentett otthonfelújítási program csúszása sokaknak adhatja vissza az esélyt, hogy megragadják e lehetőséget, hiszen a becslések szerint több, mint egymillió olyan régi családi ház akad az országban, aminek az energetikai korszerűsítésére felhasználható...

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...