- Hirdetés -

Fontos ügy mellé állt az MBH Bank

|

Együttműködésre lépett az Együtt az Autistákért Alapítvány és az MBH Bank, aminek keretében a felek idén három népszerű nyári fesztiválon jelennek majd meg közösen, az érzékenyítés jegyében.

A közös kitelepülések két meghatározó célja, egyrészről, hogy az alapítvány és az MBH Bank felhívják a fesztiválozók figyelmét a társadalmi szolidaritás és az elfogadás fontosságára, másrészről pedig az adományozási kultúra elmélyítése. Ennek érdekében a partnerek mindhárom helyszínen egy adományozó totemet helyeznek el, amely által a fesztiválozók kártyás fizetéssel támogathatják az egyesület munkáját. A fesztiválokon a korábbi évekből már ismert Nagy Kék Szív installációt is felállítják, ahol az érdeklődőknek lehetőségük nyílik üzenetet hagyni az autizmussal élőknek, ezáltal is kifejezve szolidaritásukat.

Az Együtt az Autistákért Alapítvány 2018 óta rendszeres résztvevője a legnépszerűbb hazai fesztiváloknak. Ez idén sem lesz másképp, hiszen ismét beköltözik a kékszívűség a szezon néhány legizgalmasabb rendezvényére: az Alapítvány és az MBH Bank megállapodásának köszönhetően most először közösen települnek ki a Veszprém Festre, a Paloznaki Jazzpiknikre és a Strand Fesztiválra, az érzékenyítés jegyében. Az együttműködéssel széles körben szeretnék felhívni a figyelmet, hogy az önfeledt nyári emlékek mellett a jószívűség is összeköt minket.

Az együttműködés célja, hogy a partnerek minél inkább felhívják a figyelmet az adományozás és az elfogadás fontosságára. Mivel a fesztiválokon feltöltős kártyákkal vagy bankkártyákkal lehet fizetni, ezért az MBH Bankkal közös kitelepülés idei különlegessége, hogy most már kártyás fizetéssel is lehetőség nyílik a felajánlásokra. Mindhárom fesztivál helyszínén elérhető lesz egy adományozó totem, ahol gyorsan és egyszerűen, mindössze egyetlen érintéssel segíthetik a jószívűek az Autista Mintaház fenntartását. Az épület 2022-es átadása óta közel 900 gyermek kapott ellátást, és a fiatalok mellett az autizmusban érintett családoknak is segítenek a szakértők.

„Az MBH Bank társadalmi felelősségvállalási stratégiája többek között arra irányul, hogy minél hatékonyabban támogathassuk az arra rászorulókat. Az Alapítvánnyal való együttműködésen keresztül nem csupán az adományozási szokások népszerűsítéséhez járulunk hozzá, hanem a lakosság szemléletformálását is támogathatjuk az autisták nagyobb társadalmi elfogadása érdekében. Ez pedig különösen fontos számunkra, hiszen felelős pénzintézetként szeretnénk minél több ember figyelmét felhívni az együttérzés, az elfogadás és a szolidaritás fontosságára” – mondta el Kutas István, az MBH Bank kommunikációs ügyvezető igazgatója.

A fesztiválozók emellett kedves üzenetekkel vagy képekkel is támogathatják az autizmussal élőket és hozzátartozóikat. A Nagy Kék Szív installáció célja, hogy az emberek személyes bevonásán és érzékenyítésén keresztül közelebb hozza a szélesebb társadalomhoz az autizmus ügyét. Minden egyes installációnál készült, QR-kóddal feltöltött kép után az MBH Bank és a MOL ezer forinttal támogatja az Autista Mintaház Diagnosztikai és Terápiás Centrum fenntartását. A Nagy Kék Szívvel fényképet készítők pedig most először akár a nagyszínpad kivetítőjén is viszontláthatják magukat.

„Fontos a kikapcsolódás a nyári időszakban, de hisszük, hogy az elfogadásnak és nyitott gondolkodásnak is teret kell adni ezekben a hónapokban. Az autizmusban érintett családokat egész évben támogatjuk, emellett pedig azon is folyamatosan dolgozunk, hogy az autizmussal kapcsolatos előítéleteket, tévedéseket felszámoljuk. Szeretnénk a fesztiválozóknak is megmutatni, hogy az autizmussal élőknek is kijár az önfeledt szórakozás a nyári időszakban, legyen szó egy könnyűzenei koncertről, sporteseményről, vagy akár egy családi strandolásról” – emelte ki Szijjártó-Nagy Szilvia, az alapítvány elnöke.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...