- Hirdetés -

Fontos ügyért fogott össze a Procter & Gamble és a Rossmann

|

- Hirdetés -

Minden Rossmannban vásárolt Always betét csomag után egy darab betéttel segíti a Procter & Gamble a Magyar Vöröskereszt #lánybólnővé programját. A menstruációs szegénység enyhítésére létrejött program olyan fiatal lányokat támogat, akik sokszor anyagi okok miatt nem tudnak megfelelő higiéniai termékekhez jutni menstruációjuk idején, emiatt akár még az iskolából is hiányoznak. Eddig összesen 47.670 csomag, azaz 953 400 db Always betétet adományozott a Procter & Gamble Always márkája ennek a programnak köszönhetően iskolás lányoknak.

Idén is a Rossmann Magyarországgal közösen segíti a Vöröskereszt #lánybólnővé programját a Procter & Gamble. Hazánkban is jelentősek a menstruációs szegénység okozta problémák, sok esetben az iskolás korú lányok nem engedhetik meg maguknak a megfelelő, egyben alapvető intimhigiénés termékek megvásárlását, ez pedig gyakran azt eredményezi, hogy a tanórákon sem tudnak részt venni.

„Nagyon fontos program a Magyar Vöröskereszt #lánybólnővé programja, hiszen nem csak a testet, hanem a lelket is érintő változásról van szó egy lány életében. Úgy gondolom, fontos, hogy drogéria-hálózatként kiálljunk ilyen fontos ügyek mellett, épp ezért nagy öröm számunkra, hogy a Procter & Gamble-lel és a Magyar Vöröskereszttel közösen tehetünk a menstruációs szegénység enyhítéséért” – mondta el Horváth-Tokaji Hajnalka, a Rossmann Magyarország Senior Kategória menedzsere.

A Magyar Vöröskereszt #lánybólnővé programjának fókuszában a felvilágosítás, valamint a higiénia áll. Az alapvető intimhigiénés termékek megteremtése mellett fontos cél az edukáció, ezzel együtt az iskolai hiányzások csökkentése leginkább a hátrányos helyzetű térségekben.

“Az oktatási intézmények együttműködése is példaértékű a programban, a Magyar Vöröskereszt célja az, hogy folytassa a munkáját azokon a hátrányos területeken, ahol erre szükség van. A megfelelő és biztonságos eszköz adományozásával nemcsak a testi komfort érzet lesz megfelelő, hanem a fiatal lányok önbizalma, lelki egészsége is. A felvilágosítás szakemberek segítségével történik, a hiányzó ismeretek átadása is fontos része a munkánknak” - mondta Váradi Mariann (Magyar Vöröskereszt Véradásszervezésért és Egészségfejlesztésért felelős szakmai vezető)

2021-től már 500 iskolában vált elérhetővé a #RedCrossBox, amelyek a programban részt vevő iskolákban kerülnek kihelyezésre. Ezekből a piros ládákból az iskolák bármely tanulója kérhet intimbetétet, melyhez igény esetén egy olyan kiadványt is kaphat, amely rengeteg hasznos információval szolgál a menstruáció kapcsán.

“Büszkék vagyunk arra, hogy folytathatjuk küldetésünket, annak érdekében, hogy minél több lányt tartsunk az iskolákban, támogassuk őket a szükséges intimhigiéniai termékekkel, valamint felhívjuk a figyelmet a menstruációs szegénység fontos problémájára. Az Always márka több mint 30 éve elkötelezett a lányok önbizalmának építése mellett, amit szeretnénk folytatni. Értékes partnereink, így a Magyar Vöröskereszt és a Rossmann segítségével fogyasztóink támogathatják az Always#EndPeriodPoverty (Menstruációs szegénység felszámolása) programot. Együtt segíthetünk a menstruációs szegénység magyarországi hatásainak felszámolásában, és megakadályozhatjuk, hogy a lányok az intimhigiéniai termékekhez való hozzáférés hiánya miatt abbahagyják tanulmányaikat” – zárta gondolatát Marta Rzepecka (Always Márka Manager - Közép Európa).

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Különleges játékot készített a Hot Wheels

A Mattel, együttműködésben az amerikai Autista Önérvényesítő Hálózattal (ASAN) megalkotta a Hot Wheels Flippin Fast kisautót, amely nyitottabb szórakozást és megnyugtató játékélményt nyújt az autizmussal élő gyerekek számára. A globális népszerűséget kiváltó fidget spinner...

Elkészült az első magyar AI alapú éttermi asszisztens

A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi...

Magyar tisztségviselő az Európai E-sport Szövetségben

33 tagország, köztük Magyarország részvételével, újra alakult az Európai E-sport Szövetség (EEF). Hazánkat teljes jogú tagállamként, a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) nevében, Biró Balázs György, a szövetség főtitkára és Kis Balázs külkapcsolatokért felelős elnökségi...

Radikális változás a megtakarításoknál

Más szelek fújnak a befektetési piacokon: a két számjegyű hozamok időszakának vége, ám a lelassult infláció feletti reálhozamot most is el lehet érni a K&H szakértői szerint. Ehhez érdemes a deviza- és a fenntarthatóságra...

Idén is különleges koncerteket ígér az Örvényesvölgy Fesztivál

Bejelentette teljes programját a június 28-30. között zajló Örvényesvölgy Fesztivál. A négy nemzetközi fellépő: MATTEO BOCELLI, MORRIS MADRONE, STEFFEN MORRISON és GIACOMO TURRA mellett számos magyar előadó is fellép a lenyűgöző zalai völgyben. Jazz...

Balatonra vágynak a nyaralóvásárlók

Minden évben, a nyárhoz közeledve, növekszik a népszerűsége a vízparti ingatlanoknak. Akár építkezésbe vágnak bele, akár egy egyszeri nyaralóvásárlásról van szó, általában hasonló a motiváció: egy gyerekkori álom megvalósítása. Ha nyár akkor nyaralás, vagy...

A Facebook a menő az 55 év felettieknél

Többet nyomkodják a Facebookot, mint amennyi időt tévénézéssel vagy családi programokkal töltenek, szeretik a podcasteket, kezdenek rászokni a TikTokra, sőt közel egyharmaduk volt már címzettje szexuális tartalmú üzenetnek a közösségi médiában – derül ki...

Így ünnepli a Magyar Film Napját a TV2

Több mint harminc alkotás vetítésével ünnepli a TV2 Csoport a Magyar Film Napját. Nemcsak április 30-án, hanem egész héten, április 29-től május 5-ig a médiatársaság több csatornája is tiszteleg a magyar mozgóképgyártás előtt. Május...

A hazai vállalkozások közel fele vakon repül

Többet dolgozunk, mint korábban, mégis kevesebb a bevétel, gyakran halljuk ezt mostanában a cégvezetőktől. A gazdasági válság, a változó piaci környezet minden vállalkozást, minden vezetőt arra késztet, hogy meghúzza a nadrágszíjat, azaz a kiadások...

Rekordbevétel az LG-nél

Az LG Electronics Inc. (LG) 2024 első negyedévében 21,09 ezer milliárd dél-koreai von konszolidált árbevételt és 1,33 ezer milliárd von működési eredményt ért el. Az üzemi nyereség immár az ötödik egymást követő évben haladta...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Együttműködik a magyar kormány, a Yettel és a CETIN

A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd...

Különleges játékot készített a Hot Wheels

A Mattel, együttműködésben az amerikai Autista Önérvényesítő Hálózattal (ASAN) megalkotta a Hot Wheels Flippin Fast kisautót, amely nyitottabb szórakozást és megnyugtató játékélményt nyújt az autizmussal élő gyerekek számára. A globális népszerűséget kiváltó fidget spinner...

Elkészült az első magyar AI alapú éttermi asszisztens

A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi...

Magyar tisztségviselő az Európai E-sport Szövetségben

33 tagország, köztük Magyarország részvételével, újra alakult az Európai E-sport Szövetség (EEF). Hazánkat teljes jogú tagállamként, a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) nevében, Biró Balázs György, a szövetség főtitkára és Kis Balázs külkapcsolatokért felelős elnökségi...

Radikális változás a megtakarításoknál

Más szelek fújnak a befektetési piacokon: a két számjegyű hozamok időszakának vége, ám a lelassult infláció feletti reálhozamot most is el lehet érni a K&H szakértői szerint. Ehhez érdemes a deviza- és a fenntarthatóságra...

Don't Miss

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...