- Hirdetés -

Fontos ügyért kampányol a Samsung

|

- Hirdetés -

A Samsung a legújabb kampányában a közösségi média idealizált pillanatai és a való élet közötti különbségre hívja fel a figyelmet. Sokszor a valóság csak egy kis szeletét megmutató pillanatképekhez képest a felhasználók hétköznapjai merőben eltérőek lehetnek, ezért a Samsung mindenkit arra a buzdít, hogy tudatosítsa, hogy akár csak egy lépést hátra lépve, vagy kizoomolva, a kép nem olyan tökéletes, de mégis valódi és értékes lehet.

A vállalat az ünnepi időszak alatt különleges kisfilmekkel és aktivitásokkal hívja fel a figyelmet a tudatos tartalomfogyasztás fontosságára. A hazai felhasználók 83 százaléka naponta használ okostelefont, a járványhelyzet alatt pedig a megkérdezettek ötöde gyakrabban nyitotta meg a különböző közösségi oldalakat. Az itt látható világ azonban gyakran csak a valóság egy kiragadott szelete, ez pedig akár káros hatással is lehet a felhasználók önértékelésére. A Mélylevegő Projekt szakértői szerint az egyén önértékelését a külvilágból érkező visszajelzések, így a közösségi médiában kapott reakciók is alakítják. Az online megosztott, tökéletesnek tűnő pillanatokkal szemben a felhasználók úgy érezhetik, nem elég jók, ez pedig rontja az önértékelést. A kampány során véleményvezérek osztják meg a tartalmaik mögötti teljes képet, hogy ezzel is megmutassák, ők sem tökéletesek.

A Galaxy S21 készülékekben található optikai zoom ihlette a kezdeményezés témáját és a figyelemfelkeltő videókat is, amelyeken egy S21 alakú keret kerül a középpontba. A keretben a környezetükből kiragadott, tökéletes pillanatokban láthatók az egyes véleményvezérek, például hibátlan reggeli sminkben vagy egy szépen megkomponált jógapóz közben. A kereten kívül azonban látható, mi minden szükséges ahhoz, hogy ezek létrejöjjenek. A szakemberek szerint a közösségi médiában jellemzően az élet pozitív aspektusait, pillanatait osztjuk meg, a képek elkészülése körüli esetleg feszültség pedig nem jelenik meg. Emiatt a felhasználók torzított képet látnak egymásról, amelyek alapján úgy tűnhet, a másik sikeresebb és boldogabb, ez pedig kihat az önértékelésre.

A Zoomolj ki a valóságba! kampány weboldalán a felhasználók játékos keretek között tudhatnak meg többet a jelenségről és próbára tehetik magukat, felismerik-e a valódi és a beállított tartalmak közötti különbségeket. A teszt kitöltése után az érdeklődők elolvashatják a Mélylevegő Projekt csapatának elemzését és tippeket kaphatnak a tudatosabb tartalomfogyasztáshoz, hogy később is átlássanak a közösségi médiában megjelenő, sokszor megtévesztő tartalmakon. A szakértők írásából kiderül, mi rejlik a valóságból kiragadott, idealizált képek hátterében, és hogyan érdemes ezek alapján a saját életünkre gondolni.

Az egészségesebb közösségi médiás jelenléthez a szakemberek szerint hozzá tartozik a saját profil tudatosabb használata is, hogy minél többen olyannak mutassák magukat, amilyenek valójában, filterek vagy utólagos szerkesztés nélkül. Szintén fontos, hogy igyekezzünk pozitív tevékenységekre használni ezeket a platformokat, mint például kapcsolattartásra, mások támogatására pozitív kommentekkel és üzenetekkel, vagy inspirációkeresésre. „Ne felejtsük el, hogy sokan csak az életük igazán boldog pillanatait osztják meg. Nem tudhatjuk, mit éreznek egy átlagos napon, sőt, a különböző képszerkesztők miatt abban sem lehetünk biztosak, hogy amit látunk, az a valóságot tükrözi – tette hozzá a Mélylevegő Projekt csapata. – Igyekezzünk kritikusan szemlélni a tartalmakat és kevesebb időt tölteni ezeken a platformokon, a céltalan görgetés ugyanis a negatív érzéseket erősítheti bennünk!”

„Szerettük volna az ünnepi időszakban megmutatni a hazai felhasználóknak, hogy az élet nemcsak a közösségimédia-oldalakon, hanem leginkább azokon kívül zajlik. Fontos, hogy a saját életünket ne idealizált képekhez hasonlítsuk, ne ezekhez mérjük magunkat, hiszen valójában a teljes kép mindig más – mondta el Samu Zsófia, a Samsung Magyarország kommunikációs vezetője. – Töltsük ezeket a napokat a valódi életünkben, amely semmivel sem kevésbé érdekes vagy izgalmas, mint a közösségi média képei!”

Ezen a weboldalon a felhasználók kizoomolhatnak, és megismerhetik a teljes képet az impozáns tartalmak mögött.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A magas fizetés önmagában nem fogja meg a munkavállalókat

Amikor valaki felmond, általában arra gondolunk, vagy azt a leegyszerűsített választ kapjuk az éppen távozó kollégánktól, hogy nem volt elégedett — vagy a fizetésével, vagy a főnökével. E két gyakran emlegetett tényezőnél azonban érdemes...

Gyorsabb és strapabíróbb a legújabb Samsung mobil

Nagyobb hatékonyságot szolgáló, továbbfejlesztett funkciókat, gyorsabb processzort és 5G, valamint 6E Wi-fi csatlakozási lehetőséget is kínál a Galaxy XCover6 Pro.A Samsung Electronics bemutatta az új Galaxy XCover6 Pro okostelefont, amelyet kifejezetten a nagy igénybevételre...

Több száz csapost képzett a Dreher

Idén a fővárosra összpontosított a Csapolt Minőség Program: a Dreher csapolómesterei 108 település 377 vendéglátóipari egységében összesen 883 pultosnak tartottak oktatást. Az elkészítés folyamatának legapróbb részleteit, a látványt és esztétikát is kiemelten kezelő képzések...

Keresik a legjobb balatoni fotókat

„Sokszínű Balaton-felvidék – Theodora különdíj” címmel közös fotópályázatot hirdet az ország egyik legrangosabb természetfotó-pályázata, a Varázslatos Magyarország és a kékkúti forrásból eredő Theodora ásványvizet forgalmazó Szentkirályi Magyarország Kft., a Balaton-felvidéki Nemzeti Park Igazgatóság szakmai...

Őrzi első helyét a blikk.hu

A blikk.hu volt a leglátogatottabb weboldal a napi átlagot tekintve a múlt hónapban a DKT friss elemzése szerint. A szokásos havi toplisták mellett ezúttal a nyaraláshoz kapcsolódó legnagyobb látogatottságú oldalakat is megvizsgálták, közülük kiemelkedik...

Ismét szurkolhatunk a magyar kézilabdázóknak

Szlovéniában kiváló teljesítménnyel ezüstérmet szereztek Magyarország legjobb junior női kézilabdázói a világbajnokságon. A héten a férfiak U20-as kontinenstornája kezdődik Portugáliában, ezt az eseményt is a Sport TV közvetíti.A magyar női juniorválogatott ezüstérmet szerzett a...

A legbefolyásosabb médiások a BrandManiában

Elképesztően izgalmas a hazai médiapiac alakulása technológiai, gazdasági és politikai értelemben is, mindezt jól mutatja a legbefolyásosabb hazai médiásokat bemutató TOP50 lista is. A BrandMania legújabb adásában a stáb a rangsor éllovasait mutatja be. A...

A legjobbak között a Growww Digital

Elnyerte a Google CSS Premium Partner minősítését a hazai fejlesztésű ROIshopper, a Growww Digital árösszehasonlító szolgáltatása.Ezt a minősítést az Európai Unió felső 25 százalékában lévő Comparison Shopping Partnerek kaphatják meg, objektív mérőszámok alapján. Ezzel...

Erősödtek tavaly a legnagyobb médiacégek

A Covid második évében a médiavállalatok többsége kifejezetten jól teljesített üzletileg. Tavaly nyolc cég, illetve médiacsoport is megugrotta a tízmilliárd forintos árbevételi szintet, veszteségesen csak egyetlen vállalat működött a top 30-ból. A top 30...

Nagyon az elején vagyunk a fejlődésnek

Bár látszik fejlődés a hazai vállalkozások körében az ügyfélélmény javítása kapcsán, nagyon lassú a folyamat és régiós összevetésben kezdünk lemaradni – mondta el az mmonline.hu-nak adott interjúban Klenovszki János. Az NRC Marketingkutató és Tanácsadó...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A brit nagykövettel jön a Brain Bar

Magyarul szavalt Petőfit, skót szoknyában tanult csárdásozni és a mai napig magyarul posztol az Instagramon. Iain Lindsay brit nagykövetként belopta magát a magyarok szívébe, most pedig visszatér Budapestre, hogy újra lenyűgözzön minket – ezúttal...

A magas fizetés önmagában nem fogja meg a munkavállalókat

Amikor valaki felmond, általában arra gondolunk, vagy azt a leegyszerűsített választ kapjuk az éppen távozó kollégánktól, hogy nem volt elégedett — vagy a fizetésével, vagy a főnökével. E két gyakran emlegetett tényezőnél azonban érdemes...

Gyorsabb és strapabíróbb a legújabb Samsung mobil

Nagyobb hatékonyságot szolgáló, továbbfejlesztett funkciókat, gyorsabb processzort és 5G, valamint 6E Wi-fi csatlakozási lehetőséget is kínál a Galaxy XCover6 Pro.A Samsung Electronics bemutatta az új Galaxy XCover6 Pro okostelefont, amelyet kifejezetten a nagy igénybevételre...

Több száz csapost képzett a Dreher

Idén a fővárosra összpontosított a Csapolt Minőség Program: a Dreher csapolómesterei 108 település 377 vendéglátóipari egységében összesen 883 pultosnak tartottak oktatást. Az elkészítés folyamatának legapróbb részleteit, a látványt és esztétikát is kiemelten kezelő képzések...

Keresik a legjobb balatoni fotókat

„Sokszínű Balaton-felvidék – Theodora különdíj” címmel közös fotópályázatot hirdet az ország egyik legrangosabb természetfotó-pályázata, a Varázslatos Magyarország és a kékkúti forrásból eredő Theodora ásványvizet forgalmazó Szentkirályi Magyarország Kft., a Balaton-felvidéki Nemzeti Park Igazgatóság szakmai...
- Hirdetés -

Don't Miss

Nagyon az elején vagyunk a fejlődésnek

Bár látszik fejlődés a hazai vállalkozások körében az ügyfélélmény javítása kapcsán, nagyon lassú a folyamat és régiós összevetésben kezdünk lemaradni – mondta el az mmonline.hu-nak adott interjúban Klenovszki János. Az NRC Marketingkutató és Tanácsadó...

Van keresnivalónk a nemzetközi porondon is

A nemzetközi terjeszkedés támogatására fordítja a DayOne Capital kockázati tőkealaptól, valamint több, szakmai magánbefektetőtől kapott 3 millió eurós befektetést a Webshippy – mondta el az mmonline.hu-nak Perényi András. A kiszervezett logisztikai szolgáltatásokat nyújtó cég...

Kisfiam, hozzál valami másik lapot!

25 éves voltam. Félve sétáltam be a Világgazdaság szerkesztőségébe. A főszerkesztő, Bánki András fogadott. Újságíró-gyakornoknak jelentkeztem. András keresett valakit, aki a 2000-es sydney-i olimpia kapcsán sportbizniszcikkeket ír majd a VG-nek. Meglátott bennem valamit. Azt nem, hogy...

Nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet

„A Paprika Studios története nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet. Rendkívül büszke vagyok arra, hogy részese és alakítója lehetek ennek. A vállalat nevében köszönettel tartozom az alapítónak, Marschall Péternek, akinek a hite és a víziója...

A vendéglátás is a szórakoztatóipar része

Kereszty Gábor 2002 és 2007 között a hazai médiapiac egyik meghatározó szereplője volt a TV2 vezérigazgatójaként. Azonban az első TOP50 megjelenésekor már távozott a csatornától, így egyetlen összeállításunkban szerepelt, még 2011-ben. Egy évvel azelőtt...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A nagyobb vállalkozások jobban figyelnek a fenntarthatóságra

A környezettudatos működés a gazdasági élet szereplői számára is egyre fontosabb szempont. A nagy multinacionális cégek körében egyre népszerűbb az ESG szempontok szerint való működés, mikor a cégek a profitmaximalizáláson túlnyúló szempontokat is figyelembe...

Szoronganak a klímaváltozás miatt a fiatalok

Az UNICEF Magyarország friss, reprezentatív felmérése szerint a 13-25 éves korosztály túlnyomó többségét napi szinten foglalkoztatják a klímaváltozás kérdései, 90 százalékuk állítja, hogy kifejezetten szorongást él meg a témával kapcsolatban. Lényeges visszajelzés, hogy a...

Elstartolt a műanyagmentes július

Ebben az évben is megrendezik a Műanyagmentes Júliust (PlasticFree July), amelynek célja, hogy a felhasználók legalább egy hónapon át mellőzzék az életükből az egyszerhasználatos műanyagokat. „Egyes műanyag fajták lebomlásához több száz évre van szükség....

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....