Nagyot lépett előre a Schibsted CMH Kft. reklámfelületeinek értékesítése terén. A Schibsted jelentős portfólióval van jelen az e-kereskedelmi piacon, hozzá tartozik a Jófogás, a Használtautó.hu autós tartalmi oldala, az Autónavigátor.hu, valamint a Szalonautó.hu, a Nagyhaszon.hu és az Autóalkatrész.hu.
A jelentős fejlesztéseknek köszönhetően 2019-től a cég házon belül végzi display felületeinek ügynökségi és programmatic értékesítését is, így ezek a feladatok már csak ez év végéig maradnak a Central Mediánál. A vállalat a programmatic területen is erősít, ennek megfelelően a jövőben a prémium hazai piactérrel, a HOPPex-szel működik együtt.
A lépést komoly előkészítő munka előzte meg, amely során egyrészt racionalizálták a belső folyamatokat, másrészt tapasztalt szakemberekkel bővítették a kampánymenedzsment csapatot. Magyarfalvi Éva, a Schibsted Hungary kereskedelmi igazgatója optimistán tekint a jövőbe, a szakember szerint ugyanis sikerült egy igen erős értékesítési csapatot felépíteni. Az állítást alátámasztja az, hogy két, nagyon komoly tapasztalattal rendelkező szakember csatlakozott a Schibstedhez. Kováts Ádám 12 éven keresztül dolgozott előbb kampánymenedzseri, majd értékesítői és key account pozícióban az Origónál, (későbbi nevén New Wave Media Group-nál), majd az EVO-nál; innen igazolt a Schibstedhez. Orosz Ádám key account pozícióból érkezett szintén az EVO-ból, ahol a klasszikus ügynökségi értékesítési feladatok mellett programmatic területen szerzett értékes tapasztalatot.
„Nagy örömömre szolgál, hogy az átállás és a felkészülés az utolsó fázisához érkezett, így magabiztosan vághatunk neki a 2019-es évnek, hiszen elismert és tapasztalt szakemberek képviselik majd a vállalatot. A sikerhez elengedhetetlen az is, hogy programmatic területen is maximálisan felkészültek legyünk. Ebben a hazai prémium piactér, a HOPPex lesz a technológiai és stratégiai partnerünk” – tette hozzá Magyarfalvi Éva.