- Hirdetés -

Fördős Zével érkeznek a SPAR új termékei

|

Kevés idejük van a főzésre, kedvelik az egyszemélyes, előre csomagolt kiszereléseket, egészségtudatosak: ők az úgynevezett „kényelmi vásárlók”, akik számára a SPAR és a Street Kitchen csapata most az egytálételek új generációját kínálja a hazai üzletlánc polcain.

A SPAR megbízásából az Impetus Research nemrégiben átfogó kutatást készített a hazai vásárlói szokásokról. A felmérés elsődleges célja az volt, hogy feltérképezze az élelmiszervásárlási preferenciákat és igényeket. A főbb trendekre épülő szegmentáció előnye pedig éppen az, hogy képet ad az egyes „új” vásárlói csoportok elvárásairól és viselkedéséről, mellyel hozzájárul a SPAR fejlesztési irányaihoz. A kutatás fókuszába az úgynevezett „kényelmi vásárlók” csoportja került: a kényelmi fogyasztók olyan fiatalok, akik számára a szabadidő elsődleges fontosságú. Nem tudnak és nem is akarnak főzni, tökéletesen elégedettek a készételekkel, sőt sokszor inkább a bolti ízeket preferálják a házi koszttal szemben. De mindez nem jelenti azt, hogy „bármit” megennének, sőt! Az elkészült elemzésből többek között kiderül: e vásárlói szegmens tagjai ügyelnek az egészséges életmódot támogató összetevőkre és a környezeti szempontokra is.

„Mi a SPAR-nál a különböző igényű vásárlók minőségi kiszolgálását tartjuk szem előtt, s a széles, a speciális fogyasztói elvárásoknak is megfelelő, és folyamatosan bővülő termékválasztékunkban hangsúlyos szerepet kapnak a friss, kényelmi, egészségtudatos élelmiszerek. Az általunk megrendelt felmérés szerint a SPAR Magyarország minden ötödik vásárlója a kényelmi fogyasztók köréből kerül ki, akiknek közel fele egészségtudatos, harmaduk a digitalizációra fogékony, vagyis vásárlásai során gyakran az interneten rendel. Fontosak számukra a friss termékek, s előnyben részesítik a hazai beszállítók, termelők által jegyzett kínálatot. Kifejezetten elvárják – a megkérdezettek nyolcvan százaléka –, hogy a kényelmi termékek akár egyszemélyes kiszerelésben is elérhetők legyenek: mindezeket az elvárásokat az új termékcsoporttal maximálisan teljesítjük” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

Nemzetközi ízek melegen és hidegen

A kutatásból kiderült az is, hogy a koronavírus világjárvány, illetve a szomszédunkban zajló háború okozta gazdasági nehézségek ellenére a vásárlók felénél nem tapasztalni változást az élelmiszer-vásárlás terén az elmúlt néhány évben, legalábbis ami a megvásárolt mennyiséget illeti, sőt, a megkérdezettek egyharmada több terméket vásárol most, mint pár évvel ezelőtt. Erre a kutatásra alapozva bővítette úgynevezett convenience-palettáját a SPAR. Ehhez olyan partnert nyert meg a cégcsoport, aki a hazai gasztronómiában letette a névjegyét igényes, mégis gyorsan és könnyen elkészíthető, hazai alapanyagokra épülő ételkreációival. Ő pedig nem más, mint Fördős Zé magyar televíziós műsorvezető, a Konyhafőnök című népszerű főzőműsor állandó műsorvezetője és egyben zsűritagja is, aki a Street Kitchen egyik alapító arca. Ez utóbbi vállalkozással a SPAR ez év eleje óta szorosan együttműködik, részben így születtek meg azok az ételek, amelyek megfelelnek a kényelmi fogyasztók elvárásainak, táplálóak, ízletesek, és könnyedén kiváltható velük egy-egy étkezés, legyen szó munkahelyi ebédről vagy épp egy otthoni vacsoráról.

„A saláták ötlete már régen körvonalazódott bennünk. A Street Kitchennél a megúszósság hívei vagyunk, ha főzésről van szó, éppen ezért ajánlunk sok egyszerű receptet az olvasóinknak. De mi is tudjuk, hogy nem minden nap fér bele, hogy az ember összedobjon magának valamit vacsira, így a salátareceptek kitalálásánál figyelembe vettünk minden igényt, kedvezni akartunk a húsevőknek, a vegáknak és azoknak is, akik odafigyelnek arra, mit esznek. Sőt, az is szempont volt, hogy ne csak egy-egy ebédet váltsunk ki velük, hanem legyen köztük olyan is, ami akár köretként is használható egy laza, gyorsan összedobható húsétel mellé. A SPAR-ral közösen így öt olyan kényelmi kaját fejlesztettünk ki, amikkel tényleg jól lehet lakni, a szuperpastától a bulguron át a rizstésztasalátáig!” – mondta Fördős Zé.

Íme az új termékpaletta

Bulgursaláta fetával és fokhagymás parajjal (bulgur, feta sajt, bébi spenót, aszalt paradicsom)

Csirkés tabbouleh (bulgur, petrezselyemzöld, csicseriborsó, csirkehús)

Ázsiai rizstésztasaláta (rizstészta, sárgarépa, fejeskáposzta, póréhagyma, földimogyoró)

Görög tésztasaláta (kagylótészta, lilahagyma, olívabogyó)

Zé szuperpasta salátája (fusili tészta, vörös pesto, lilahagyma, csirkehús)

A fenti ételek nem mikrózható tálcákban kerülnek forgalomba. Ám egy tányérra áttéve, és úgy megmelegítve a gusztusos tálalás is megoldható, ami fontos eleme a kulturált étkezésnek, akkor is, ha csak egy gyors ebédre van időnk. Ráadásul ezeket az ételeket úgy alkotta meg a SPAR és a Street Kitchen csapata, hogy melegen és hidegen fogyasztva egyaránt jó ízélményt nyújtsanak.

A SPAR piaci sikereit az teszi lehetővé, hogy folyamatosan kutatja az állandóan változó fogyasztói igényeket és elvárásokat, termékfejlesztéseivel pedig kiszolgálja azokat. Ezek közé tartoznak ezen convenience termékek is, melyek 2022. szeptember 8-tól érhetőek el a SPAR Extra kínálattal rendelkező üzleteiben (Bulgur saláta, Görög tésztasaláta, Szuperpasta saláta) és az INTERSPAR-okban (a teljes termékpaletta).

Fotó: spar.hu

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...