Sokat spórolhatunk az őszi a JOY-napokon

Mondj igent a kedvezményekre és spórolj velünk!” szlogennel jelentkezik 2022 őszén a JOY-napok. Az ország egyik legnépszerűbb vásárlói eseménysorozata ebben az évben nemcsak az akár 70 százalékos kedvezményekkel támogatja a kuponozókat, hanem készpénzzel is: a JOY Tündér tízszer százezer forintot sorsol ki a magazin és a digitális kuponcsomag vásárlói között.

A JOY-napok folyamatosan alkalmazkodik a legújabb trendekhez és fogyasztói igényekhez. Az eseménysorozat mindig is azt tekintette célkitűzésének, hogy a lehető legjobb áron kínáljon termékeket és szolgáltatásokat a divat, szépségápolás, technológia, kultúra, vagy éppen a lakberendezés és szabadidő területén. Ez a törekvés a jelenlegi világgazdasági nehézségek idején még nagyobb jelentőséget kap: kereskedőnek és vásárlónak egyaránt szüksége van a jó akciókra. Idén a vásárlók mintegy 400 kupon közül válogathatnak.

A JOY Tündér 2015 óta “kísérője” a JOY-napoknak, a magazint kiadó Marquard Group Hungary CSR programjaként jótékonysági szervezeteknek, társadalmi kezdeményezéseknek nyújt segítséget a lapeladás bevételeiből. A JOY Tündér támogatta már többek között a United Way Magyarország Könyvforgató programját, a NEO Segítőkutya Alapítványt, a Magyar Gyerekmentő Alapítványt, a Kézenfogva Alapítványt, az Őrzők Alapítványt, a Csodalámpa Alapítványt, valamint 2020-ban és 2021-ben is az Igazgyöngy Alapítványt, valamint idén az Autistic Art munkáját.

Az őszi JOY-napok során maguk a vásárlók kapnak anyagi segítséget, mert a médiacég tízszer százezer forintot sorsol ki azok között, akik megvásárolják a magazint vagy a digitális kuponcsomagot és ezzel megszerzik a kedvezményeket.

A nyereményjátékot a Marquard Media Group Hungary a Relay/Inmedio hírlapüzlet hálózat támogatásával bonyolítja le.

„A spórolás, az ésszerű vásárlás idén talán fontosabb, mint valaha. Örülök, hogy a vásárlókat, olvasóinkat újabb fantasztikus kedvezményekkel és nyereményjátékkal támogathatjuk ezekben az embert próbáló időkben. Hiszünk abban, hogy a vásárlásnak élménynek kell lennie, azonban részvevő kereskedelmi partnereinkkel együtt ösztönözzük a tudatos, pénztárcabarát fogyasztást is” - mondta el Fenyővári Szilvia, a Marquard Group Hungary ügyvezető igazgatója.