- Hirdetés -

Újraindul az egyik legnépszerűbb gyerekprogram

|

- Hirdetés -

Szeptember 18-án, két és fél évnyi szünetet követően újult erővel tér vissza a Cifra Palota. A Müpa ingyenes családi sorozata igazi közönségkedvenc, hiszen a gyerekeket egész délelőtt programok és foglalkozások sora várja, amelyeken egyszerre szórakozhatnak és tanulhatnak is.

A Müpa már a kezdetektől jelentős szerepet vállalt a jövő koncertlátogatóinak nevelésében, éppen ezért minden évben kiemelt figyelmet fordít arra, hogy programkínálatában az összes korosztály megtalálja a számára megfelelőt. Ez azonban nem merül ki a hagyományos gyermekelőadásokkal és -hangversenyekkel. Számos, a hangsúlyt az ismeretterjesztésről az élményre, kreativitásra és interakcióra helyező, újszerű program várja a gyermekeket hétről hétre, a babakortól egészen a tinédzserévekig, külön szem előtt tartva a magyar zenei hagyományok, illetve nemzeti zenekultúránk értékeinek megőrzését és továbbadását. A családi és ifjúsági programok a 2022/23-as évadtól Müpa Junior néven, megújult, játékos arculattal találhatók majd meg a Müpa felületein. „Nemcsak társadalmunk, de a Müpa jövője is a gyermekek kezében nyugszik. A Müpa fennállása óta eltelt 17 évben felnőtt egy generáció: akik 2005-ben tinédzserként még a szüleikkel együtt érkeztek egy-egy koncertre, ma már maguk is édesanyák és édesapák, akik saját gyermekeikkel látogatnak el hozzánk. A Müpa Junior egyre színesebb és sokrétűbb programkínálata biztosítja azt, hogy a Müpa az elkövetkezendő generációk kulturális nevelésében és életében is biztos pont legyen” – mondta Káel Csaba, a Müpa vezérigazgatója.

Ez a megújulás organikus része annak a többlépcsős, kreatív folyamatnak, amely 2020-ban a Müpa-arculat felfrissülésével indult el. A Müpa logójából kialakított, vidám kis figurákkal a fiatalabb generációk is könnyedén azonosulni tudnak, emellett pedig a szülőknek is segítenek eligazodni a különböző foglalkozások és előadások közt, ezáltal még egyszerűbbé téve a csemetéjük számára legmegfelelőbb program kiválasztását. Az évad során egyre több helyen és formában találkozhatunk majd az új arculat elemeivel, amelyeket nemcsak a Müpa, de a gyerekek is magukénak érezhetnek.

Az új arculat gerincét adó kedves kis figurákkal már most vasárnap megismerkedhet a közönség. Két és fél év kényszerszünet után ugyanis szeptember 18-án tér vissza az intézmény talán egyik legnépszerűbb gyerekprogramja, a Cifra Palota. A minden vasárnap megrendezett ingyenes programsorozat az egész családnak kínál izgalmakat, hiszen az interaktív mese- és táncelőadások, illetve gyerekkoncertek mellett számtalan kreatív, képzőművészeti és készségfejlesztő foglalkozás és aktivitás várja a gyerekeket, akik így észrevétlenül, játékos formában tanulhatnak a művészet és a kultúra fontosságáról.

A Müpa Junior programjai közt minden korosztály megtalálja a neki valót: a legkisebbek a Babakoncerteken az élőzenével ismerkedhetnek meg, a Ringatón pedig a népdalok és mondókák világát fedezhetik fel. A Tesz-vesz muzsika és „nagytesója”, a Tesz-vesz óvoda foglalkozásai hétköznapi tárgyak kreatív felhasználásával segítik a kicsik zene iránti érdeklődésének ébrentartását, improvizációs készségük kibontakoztatását, a Zenebonán pedig kreatívan ismerhetik meg a hangszereket. A MUS-E zenés foglalkozásain különböző művészeti ágakkal találkoznak a gyerekek, a Hetedhét táncház sorozatában pedig a legkiválóbb muzsikusok, hagyományőrző hangszeres mesterek és táncmesterek segítségével tehetik meg kezdő tánclépéseiket. Kifejezetten iskolás csoportokat vár az interaktív Zenés tízórai, míg a Minimatinén mesék, versek, lírai hangvételű történetek elevenednek meg. Az iskolásokat várja a népszerű Hangulatkoncertek mintájára szerveződő Hangulat Junior, a komplex zenei élményt nyújtó Matinékoncertek és Iskoláskoncertek, valamint a gimnáziumi irodalmi tananyaghoz kapcsolódó tematikával zajló Literárium Junior.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Erősödött tavaly a régió reklámpiaca

Tavaly a közép-kelet-európai régióban összesen 9,5 milliárd eurós volt a reklámköltés, ami éves összevetésben 14 százalékos bővülést jelentett – derül ki a CANnual Report idei kiadásából. Rácáfolva a korábbi pesszimista várakozásokra a magyar reklámpiac...

Többet gondolkozunk a karácsony ajándékok beszerzése előtt

Benne vagyunk az adventi időszakban, de ez a korábbi években nem jelentette azt, hogy el is kezdik az emberek a karácsonyi ajándékok beszerzését – mégis úgy tűnik, hogy ebben az évben többen vannak azok,...

11 országban látható a Paprika Studios dokumentumfilm-sorozata

Múlt hét csütörtöktől nem csak Lengyelországban, de a Viaplay platformján keresztül további 10 országban is elérhető az „Embertől emberig” című, ukrajnai menekültek életét bemutató mini dokumentumfilm-sorozat. Amióta Oroszország megszállta Ukrajnát egyetlen ország sem fogadott...

Ingyen nézhetünk kisfilmeket és animációkat

Január 6-ig a Cinemira Gyerek-és Ifjúsági Filmfesztivál 45, fiataloknak szóló kisfilmet és animációt tesz elérhetővé ingyenesen, korosztály szerinti keresési lehetőséggel a Cinemira Stream szolgáltatás keretében. A fesztivál keddtől egy hónapon át az eddigi legjobb versenyfilmjeiből...

Ezekkel a kihívásokkal küzdenek a webáruházak

A webáruházak közel fele számolt be forgalomcsökkenésről az idén jelentősen megugró infláció és az orosz-ukrán háború következményeképp. A szereplők már a kereslet visszaesését is érzékelik. A legtöbben a szállítási nehézségeket és az inflációt jelölték...

A 24.hu-n mutatják be a Compact TV új dokumentumfilm-sorozatát

A sorozat hét szereplőn és hét történeten keresztül mutatja be, hogyan látják a világot a mai huszonévesek. Mind más háttérrel és életfelfogással rendelkeznek, ám sok szempontból nagyon hasonló kérdésekkel találják szembe magukat a felnőtté...

Saját stúdiót épített a Ringier

Dinamikusan bővíti videós tartalomkínálatát a Ringier Hungary, ehhez pedig egy saját, a televíziós stúdiók technikai tudásával konkuráló technikai teret épített székházában a médiavállalat. A november közepi indulás óta napi két-három felvétel készül elsősorban a...

A KNK-nál landolt a Candy

PR és digitális fronton erősít a KNK-val a hazai háztartási készülék forgalmazók egyik meghatározó szereplője, a Candy Hoover Hungary. Az ügynökséget a társaság meghívásos tenderen választotta ki. A KNK december 1-től segíti a cég...

Nagyot ment a TikTokon a Stabilo és a VALMAR duó kampánya

A nemrégiben megjelent, Színvak című VALMAR-sláger egyik napról a másikra berobbant a köztudatba, alig 5 nap leforgása alatt 1 milliós nézettséget ért el a legnépszerűbb videómegosztó portálon, és jelenleg is a második legfelkapottabb zeneszám,...

Különleges időszakban járunk

A médiaipar különleges időszakában járunk, amelyben a válság az új normális – mutatott rá Pető Péter. A 24.hu főszerkesztője elmondta azt is, hogy a tematikus prémiumterméküknél továbbra is erősen hisznek a fizetőfalban. Fotó credit: Ivándi-Szabó...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ünnepi kampányt indított a Budapest Airport

Értékes nyereményekért és adományokért cserébe a Budapest Airport advent harmadik vasárnapjáig várja mindenkitől a karácsonyhoz és utazáshoz kapcsolódó történeteket. A legjobban sikerült sztorikat Kautzky Armand felolvasásában is megismerhetik a repülőtér közösségimédia-felületeinek követői. A Budapest...

Erősödött tavaly a régió reklámpiaca

Tavaly a közép-kelet-európai régióban összesen 9,5 milliárd eurós volt a reklámköltés, ami éves összevetésben 14 százalékos bővülést jelentett – derül ki a CANnual Report idei kiadásából. Rácáfolva a korábbi pesszimista várakozásokra a magyar reklámpiac...

Többet gondolkozunk a karácsony ajándékok beszerzése előtt

Benne vagyunk az adventi időszakban, de ez a korábbi években nem jelentette azt, hogy el is kezdik az emberek a karácsonyi ajándékok beszerzését – mégis úgy tűnik, hogy ebben az évben többen vannak azok,...

11 országban látható a Paprika Studios dokumentumfilm-sorozata

Múlt hét csütörtöktől nem csak Lengyelországban, de a Viaplay platformján keresztül további 10 országban is elérhető az „Embertől emberig” című, ukrajnai menekültek életét bemutató mini dokumentumfilm-sorozat. Amióta Oroszország megszállta Ukrajnát egyetlen ország sem fogadott...

Ingyen nézhetünk kisfilmeket és animációkat

Január 6-ig a Cinemira Gyerek-és Ifjúsági Filmfesztivál 45, fiataloknak szóló kisfilmet és animációt tesz elérhetővé ingyenesen, korosztály szerinti keresési lehetőséggel a Cinemira Stream szolgáltatás keretében. A fesztivál keddtől egy hónapon át az eddigi legjobb versenyfilmjeiből...
- Hirdetés -

Don't Miss

Különleges időszakban járunk

A médiaipar különleges időszakában járunk, amelyben a válság az új normális – mutatott rá Pető Péter. A 24.hu főszerkesztője elmondta azt is, hogy a tematikus prémiumterméküknél továbbra is erősen hisznek a fizetőfalban. Fotó credit: Ivándi-Szabó...

Kiszámíthatóbb működés

Jelenleg is új műsorokon dolgozik a Partizán csapata, amitől jövőre letisztultabb és kiszámíthatóbb működést várnak – mondta el Gulyás Márton. A Partizán alapító-főszerkesztője elárulta azt is, hogy zajlik a gasztroműsoruk forgatása, amit jövő év...

A technológiai modernizáció elengedhetetlen

Magyarország jövőbeni sikerei nagyon nagy mértékben a digitális gazdaság pályára állításán, a modernizáció felgyorsításán múlnak – hangsúlyozta Vinnai Balázs. Az IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért elnöke beszélt arról is, hogyan hatott a cégek...

Előre aláírtam volna

Nem csak az újságnak kell felkészülnie mindenre, a Telex üzleti modelljét is a gazdasági helyzethez kell alakítani – mondta el Dull Szabolcs. A lap főszerkesztője beszélt arról is, hogy milyen kihívásokat tartogatott a szerkesztőség...

Visszük tovább, amit eddig építettünk

Minden idők legsikeresebb évét tudhatja maga mögött a Szallas Group, de 2022 valószínűleg mégsem emiatt lesz a legemlékezetesebb a cég számára, hanem a tulajdonosváltás miatt. Szigetvári József, a vállalat vezérigazgatója beszélt arról, hogy mit...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöldebbek lehetnek a médiakampányok

A szén-dioxid-kibocsátás csökkentése a gyártási láncolatban és az értékláncban is nagy figyelmet kap már, de a médiakampányok tervezésekor még kisebb szerepet szánnak ennek a szempontnak a médiaipar és a megrendelői oldal szereplői. Pedig Magyarországon...

Krízisálló értéket teremt az ESG

Az üzleti életben a fenntarthatóság túlmutat az önkéntes kezdeményezéseken, és már nem megkerülhető – hangzott el a CBRE szakmai konferenciáján. A tágabban vett gazdaság és a kereskedelmi-ingatlanpiac szereplői egy olyan mérhető és átlátható rendszer...

Piacvezető zöldenergia-szolgáltatóvá válna az E.ON

Több hónapos előkészítő munkát követően megjelent az E.ON Hungária Csoport első fenntarthatósági jelentése. A vállalatcsoport stratégiájának egyik alappillére a fenntarthatóság, ide értve egyebek mellett a környezetre gyakorolt negatív hatások csökkentését, a zöld energiamegoldások és...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....