A kihívások éve az idei a HR szakmában, az idei HR Fest-en is egyértelművé vált, hogy komoly változások jönnek a szakmában. A BrandMania stábja utánajárt annak, hogyan készülnek a nagy cégek az új helyzetre, és a műsorból az is kiderül, hogy meddig tarthat még az ingatlanpiac fellendülése.
Jönnek a robotok, mégis munkaerőhiány van – többek között ilyen ellentétekkel kell megküzdeniük napjaink hr-eseinek, no meg azzal, hogyan csábítsák magukhoz az Y és X generáció tagjait, és tartsák meg őket. A BrandMania stábja a HR Fest-en forgatott, ahol többek között a rendezvény alapítójával, Tóth Gergellyel is interjúztak. A szakember arra is rámutatott, hogy a mai óvodások mintegy kétharmada olyan munkát végez majd felnőttként, ami még nem is létezik.
A nagy kérdés, hogyan reagálnak a nagyvállalatok a megváltozott környezetre. A műsorban megszólal Orosz Vivien, a MOL Csoport stratégiai HR igazgatója és Verő Barbara, a Nestlé Magyarország HR igazgatója. Kiderül, hogy a Nestlé, a MOL vagy éppen a Henkel milyen programokkal igyekszik vonzóvá tenni magát a fiatalok számára.
A BrandMania második részében az ingatlanpiacé volt a főszerep. Többek között Rutai Gábor, a Duna House, Szimler Szabolcs, az OTP Ingatlan és Görög Áron Konstantin, a Cordia képviselői beszéltek arról, hogy mi okozza a nagy fellendülést, meddig tarthat a drágulás és hogyan alakulhat a piac a következő időszakban.
A BrandMania adásának ismétlését megnézheti szombat délelőtt az RTL Klubon, vasárnap délelőtt az RTL II-n, vagy az RTL Moston, ide kattintva.
Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.