Főszerepben a newsroom – kampányt indított a Blikk

A Blikk.hu nyüzsgő szerkesztőségi életébe enged betekintést a márka új online kampánya, amely GDN és social média felületeken fut a következő hetekben. A Blikk.hu újrapozícionálását változatos képanyaggal támogatják az online kreatívok, amelyek a Ringier kiadó és a Republic Group együttműködésében készültek.

A tavaszi online kampány betekintést enged egy nagylétszámú híroldal-szerkesztőség napi munkájába. A kreatív koncepció megalkotása során fontos volt, hogy olvasó ne stock képekkel találkozzon a kreatív anyagokon, hanem valódi helyzetekkel és a Blikknél dolgozó kollégákkal. Emellett kiemelt célkitűzés volt az üzenet eljuttatása minél több fogyasztóhoz, ezért a Republic munkatársai jól targetált online kampányt hívtak életre.

“A Blikk.hu márka újragondolása tavaly vette kezdetét, a jelenlegi kampány célja pedig az, hogy felhívja a figyelmet az eddig elért eredményekre: a Blikk.hu tartalmi változására és erősödésére, illetve arra, hogy hírelsőségben, illetve a híranyagok közérthető átadása szempontjából is az élen jár“ - mondta Kiss Eleonóra, a Blikk üzletágvezetője.

A Republic Group és a Blikk már 2021. januárja óta működik együtt, az ügynökség az első megbízást tenderen nyerte el. Azóta a teljes marketing kommunikációt a Republic Group látja el, mind a print, mind az online médium esetében. A szerkesztőségi tartalmak folyamatos fejlesztése és bővítése eredményeként a Blikk.hu hónapok óta a hazai weboldalak rangsorának az élén szerepel a napi átlagos látogatószám tekintetében.