- Hirdetés -

Franciaországban terjeszkedik a Huawei

|

- Hirdetés -

A Huawei Technologies új vezeték nélküli kommunikációs termékeket gyártó üzemet épít Franciaországban. A magas fokon automatizált és okos gyár a 4G-s és az 5G-s mobilhálózatokra szakosodva elsősorban az európai piacra gyárt majd berendezéseket. Az új gyár működése, a vállalat magyarországi gyártó- és logisztikai bázisával együtt működik majd.

A Huawei Technologies – a világ vezető távközlési és infokommunikációs vállalata – elkötelezte magát, hogy a jövőben szerte a világon üzletstratégiai központjaiban erőforrásainak átcsoportosításával erősíti jelenlétét, hogy kiváló minőségű termékeket biztosíthasson ügyfeleinek. Franciaország fejlett ipari infrastruktúrával és magasan képzett munkaerővel rendelkezik, földrajzi elhelyezkedése ideális a vállalat számára. Ez a gyártóüzem beilleszkedik a Huawei Európán belüli meglévő, értékteremtő beruházásaiba, tovább javít a Huawei európai ügyfelek számára történő gyors és megbízható szállítási folyamatokon.

A tervezett üzem egy több mint 200 millió eurós, zöldmezős beruházást jelent. A gyárnak kiállítási központja is lesz, amely bemutatja majd a mobilhálózati elemek, részek gyártását, szoftverelését és mindezek tesztelését.

Az üzemben a Huawei bemutatja teljes ellátási és értékláncát, és vállalati ökoszisztémáját; így a kutatás-fejlesztését, az értékesítési gyakorlatait, a beszerzést, a gyártást, a logisztikát, a hálózati menedzsment szolgáltatását és a tehetség fejlesztést. Az üzem egyben a Huawei korszerű gyártási technológiájának első fázisa Európában. Becslések szerint a projekt évente 1 milliárd euró értékű terméket gyárt majd, és közvetlenül 500 munkahelyet teremt.

A Magyarországon 2009 óta működő, a vállalat Kínán kívüli legnagyobb gyártási és logisztikai központja, az Európai Ellátó Központ funkciója, elhelyezkedése, foglalkoztatottjainak száma a jövőben sem változik. A Huawei teljes termékportfóliójának 70 százalékát továbbra is itt szerelik össze és innen szállítják Európába. A francia – elsősorban 5G mobilhálózati termékeket előállító – új üzem gyártási és logisztikai támogatást kap a magyarországi egységtől.

A Huawei 20 éve működik Európában, közvetlenül több mint 12 000 alkalmazottat foglalkoztat. Magyarországon 15 éve működik, több mint 2000 embernek nyújt megélhetést.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új rekordot állított fel a Yettel

2024. március 26-án több százan doboltak egyszerre Magyarország különböző pontjain, hogy hazai ütősrekordot állítsanak fel. A kísérlet apropóját az adta, hogy 30 éve indította el a Yettel – akkor még Pannon GSM néven –...

Ezek lesznek idén a legmeghatározóbb divattrendek

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat....

Új évaddal tér vissza az Adom a napom

Április 15-én hétfőn 20 órakor 3. évadával tér vissza a VIASAT3-ra Magyarország egyik kedvenc élő talkshowja, az Adom a napom. „Mutasd meg a napod, megmondom, ki vagy!” – tartja a műsor kapcsán Geszti Péter,...

Televíziós Újságírók Díja: megvannak az idei nyertesek

Győzteseket hirdettek a Televíziós Újságírók Díja gálaeseményen március 27-én este. A legjobb női műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna lett, Till Attila kapta a legjobb férfi műsorvezetőnek járó elismerést, Miklósa Erikát a zsűritag kategóriában díjazták, Sztarenki Dóra...
Szabó Balázs RTL

Az RTL már javában készül a Bajnokok Ligájára

Amikor egyszerre hét meccs lesz egy időpontban, akkor mind a hetet láthatják magyar kommentárral a nézők – mondja a Bajnokok Ligája közvetítések kapcsán Szabó Balázs, az RTL Magyarország tartalmak menedzseléséért felelős vezérigazgató-helyettese. A szakember...

Új vezetőt nevezett ki a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt...

Így ünnepli a nők sikereit a Glamour

A GLAMOUR Women of the Year gálát idén immár 15. alkalommal rendezte meg a Ringier Hungary. A díjátadó gála célja a kezdetektől az, hogy a hazai társadalomban nagyobb teret adjon a nők által elért...

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...
- Hirdetés -