- Hirdetés -

Futurisztikus kijelzőkkel jön az LG

|

- Hirdetés -

Az LG Electronics (LG) a 2019-es, amszterdami Integrated Systems Europe (ISE) szakkiállításon, február 5. és 8. között mutatja be legújabb kereskedelmi kijelzőit. Az LG átlátszó OLED-kijelzőivel és változatos LED-termékeivel bármilyen tér lenyűgöző digitális környezetté alakítható át, a kijelzők által kínált üzleti szolgáltatások mindegyikét az ügyfelek igényeihez igazítva.

Európában először ezen a kiállításon lesz látható az LG elképesztő, 88 darab hajlítható Open Frame OLED kijelzőből álló hatalmas installációja, amely a vállalat standjának bejáratánál fogadja majd a látogatókat. Az installációt alkotó kijelzők, melyek akár egy egyméteres sugarú kör ívének megfelelően hajlíthatók, számos felülethez jól illeszthetők, így tökéletesen alkalmasak a valóban egyedi megközelítést igénylő üzleti felhasználásra. Az OLED-panelekből álló videofal olyan különleges természeti jelenségeket mutat meg elképesztő részletességgel, mint egy zúgó vízesés, egy fenséges gleccser, egy érintetlen erdő vagy épp egy tomboló hóvihar.

Az önmagában is kiállítási tárgyként megjelenő standbejárat mögött a látogatók az LG különleges, átlátszó OLED-kijelzőjét tekinthetik meg: egy olyan csúcstechnológiával készült terméket, amely sokkal inkább tűnik sci-finek, mint kézzel fogható valóságnak. A kirakatokba és galériák belső tereibe tervezett, 38 százalékban áttetsző képernyőn egyaránt futhat mozgókép vagy képgaléria, miközben a mögötte elhelyezett termékek is tisztán láthatók. Az átlátszó OLED Signage panelek az ún. nyílt keret dizájnnak köszönhetően csempék módjára helyezhetők el és kapcsolhatók össze, ezáltal jól használhatók az olyan nagy terekben, ahol — mint például egy autószalonban — a vásárlóval kialakított interakció az üzletkötés kulcsfontosságú eleme lehet.

Az LG elegáns, LAPE-sorozatba tartozó LED-termékeiben elkülönül a központi elektronika és a kijelző, az így kialakított ultravékony képernyők telepítése pedig még egyszerűbbé válik. A kisebb méretű, könnyű szerkezetű LDM (LED Display Module) készülék, amely szintén egy akár egy egyméteres sugarú kör ívének megfelelően hajlítható (domború és homorú formában is), könnyen installálható, akár beépítésre, akár felfüggesztésre van szükség. Az 1,5 és 2,5 mm közötti képponttávolságú, maximum 1000 nit fénysűrűségű LAPE-szériás LG kijelzők élénk képeket jelenítenek meg, legyen szó bármilyen beltéri környezetről, a bevásárlóközpontoktól, a konferenciatermekig.

Az LG LAA-szériás, 130 hüvelykes, 1,5 mm-es képponttávolságú, keret nélküli kijelzőjét közepes és nagyméretű konferenciatermekbe tervezték. A beépített hangrendszer révén a felhasználók külső hangszóró csatlakoztatása nélkül kommunikálhatnak és oszthatnak meg képeket partnereikkel. Egy opcionális szoftveres kiegészítéssel a kijelzőmegoldás a Crestron videokonferencia-rendszerrel is kompatibilis.

Az LG színezett, átlátszó LED-fóliája egy olyan üzleti megoldás, amely bármilyen méretű üvegfelületen használható, és szinte varázsütésre digitális kijelzővé változtatja az hétköznapi ablakokat és üvegfalakat. A maximum 73 százalékban átlátszó filmréteg használaton kívüli állapotban észrevehetetlen az üvegfelületen, amely a rásimított fólia ellenére is megtartja eredeti tulajdonságait. A kijelzőréteg maga öntapadós, de könnyedén eltávolítható bármilyen felületről anélkül, hogy ragasztónyomot hagyna maga után. A 24 mm-es pixeltávolságú kijelző a nagyarányú átlátszóság mellett is a színek széles skáláját képes megjeleníteni, így ideális számos célra a vállalati logó megjelenítésétől egészen a reklámfilmek lejátszásáig.

A 2019-es ISE kiállításon az LG egy 0,44 mm vékony, keret nélküli videofalat is bemutat, amely tökéletes színpontossága révén életteli és dinamikus képeket jelenít meg, bármilyen betekintési szög esetén is torzításmentesen. Az LG szabadalmazott webOS 3.0 operációs rendszerével a tartalmak létrehozása és kezelése is gyors és egyszerű. Ez a kijelzőmegoldás ideális az olyan helyszínekre — például irányítótermekbe, előadókba vagy bevásárlóközpontokba —, ahol többképernyős kialakításra van szükség.

Az LG egy érintőceruzával kiegészített, digitális 4K táblát is bemutat a kiállításon — az interaktív megoldás 86 hüvelykes mérete ellenére is 29 mm vékony. A készülék érintőkijelző-technológiája az LCD panelt és a védőüveget egy innovatív eljárással rögzíti egymáshoz, az így létrejövő rövidebb válaszidő révén még valósághűbb élménnyé válik a táblára írni. A készülék az egyetemi előadókhoz vagy a vállalati konferenciatermekhez ideális.

Szintén az ISE-n mutatkoznak be az LG IP-tanúsítványt szerzett kültéri kijelzőmegoldásai. Az 55XE4F modell ellenálló a vízzel és a porral szemben, valamint 64 százalékkal könnyebb és 37 százalékkal vékonyabb a korábbi 55 hüvelykes modellnél. Mindez lehetővé teszi, hogy a kijelzőt szinte bárhova — falra, a mennyezetre vagy akár állványra — felszereljék. Az edzettüveg-borításon egy törésálló réteg is helyet kapott, amely még erős behatás esetén is megvédi a panelt a súlyos sérülésektől.

Az LG csúcskategóriás üzleti kijelzői a RAI konferenciaközpont 12-es csarnokában, a 12-K90-es standon tekinthetők meg február 5-8. között, az amszterdami ISE kiállításon.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Átalakíthatják a vásárlásokat az üzenetküldő alkalmazások

Bár az üzenetküldést általában hétköznapi, kötetlen beszélgetésekhez társítják, mára a marketing és a kereskedelem szempontjából is nagyszerű csatornává vált.A számadatokat tekintve a 2020-as években az online vásárlás világában jelentős változások következtek be, elsősorban az...

Rengeteg film érkezik az HBO Maxra

Izgalmas hónap előtt az HBO Max nézői, hiszen közel 90 film és közel 20 sorozat és gyerektartalom érkezik októberben a streaming oldalra. Friss mozisikerek (A pápa ördögűzője. Meg 2.), magyar filmek (Aki legyőzte az...

Titokzatos korba repít a Viasat History

Neves régészek és egyiptológusok segítségével repít vissza az időben a Viasat History – a történelmi csatorna október keddjeinek estéin a sokak által kedvelt ókori birodalmat, Egyiptomot emeli ki témaként. A főszerepet ezúttal Kleopátra és...

Egyre népszerűbbek az online szállásfoglaló platformok

Tovább növekedett az online platformokon az Európai Unióban lefoglalt vendégéjszakák száma 2023 második negyedévében az Európai Unió statisztikai hivatala, az Eurostat adatai szerint. A jelentés szerint az Airbnb, a Booking, az Expedia, vagy a...

Digitális hős lett a Praktiker webáruháza

A digitális hősök közé került a magyar tulajdonú Praktiker webáruháza a Forbes és a Google Digital Heroes listáján. A három közép-európai országban végzett felmérés alapján kiadott elismerést többek között az üzleti eredmények, teljesítménymérési adatok,...

Sokat spórolhatunk a tudatos vásárlással

Ha naponta nem is, de heti, kétheti rendszerességgel egészen biztosan mindenki betér egy drogériába, de tisztában vagyunk-e a termékek összetevőinek hatásával, a lejárati időkkel és hogy miért is jó egy natúr kozmetikum vagy egy...

Megváltoztatni a rendszert

A marketingnek el kell foglalnia a területet megillető méltó helyet a vállalat működésében, a marketingeseknek pedig láttatniuk kell a szerepüket az ügyfélélmény alakításában – hangsúlyozza Bánhegyi Zsófia, a legsikeresebb hazai marketingszakembereket bemutató Top50-es rangsor...

Közel ötödével nőnek a SVOD-bevételek az évtized végéig

Stabil növekedésre lehet számítani a streaming előfizetésekből származó bevételben a Digital TV Research friss előrejelzése szerint a következő években, a piac mérete 2029-re 127 milliárd dolláros lehet. A Netflix lesz a legnagyobb piaci szereplő...

Új néven folytatódik az ATV műsora

Október 3-tól új néven, megújult díszletben várja a nézőket az ATV A nap híre című műsora, amely ezentúl Akutál címmel kerül képernyőre keddtől-péntekig este. A műsorvezetők Krug Emília és Bodacz Balázs lesznek. Az Aktuál A...

Jó ügyért kampányol a Nestlé és a Tesco

Idén szeptember 28. és október 11. között újfent fut a Nestlé és a Tesco közös kampánya a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkájának támogatására. A kezdeményezés keretében a Nestlé a hazai Tesco hipermarketekben, valamint az áruházlánc...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Mesterséges intelligenciával harcol a Binance

Nagy mennyiségű adat elemzésére alkalmas, mesterséges intelligenciát alkalmazó szoftvert használ a Binance a tiltott piacbefolyásolás azonosítására a kriptoszektorban. A világ legnagyobb kriptotőzsdéje más cégekkel és a hatóságokkal is együttműködik annak érdekében, hogy a gyanús...

Átalakíthatják a vásárlásokat az üzenetküldő alkalmazások

Bár az üzenetküldést általában hétköznapi, kötetlen beszélgetésekhez társítják, mára a marketing és a kereskedelem szempontjából is nagyszerű csatornává vált.A számadatokat tekintve a 2020-as években az online vásárlás világában jelentős változások következtek be, elsősorban az...

Rengeteg film érkezik az HBO Maxra

Izgalmas hónap előtt az HBO Max nézői, hiszen közel 90 film és közel 20 sorozat és gyerektartalom érkezik októberben a streaming oldalra. Friss mozisikerek (A pápa ördögűzője. Meg 2.), magyar filmek (Aki legyőzte az...

Titokzatos korba repít a Viasat History

Neves régészek és egyiptológusok segítségével repít vissza az időben a Viasat History – a történelmi csatorna október keddjeinek estéin a sokak által kedvelt ókori birodalmat, Egyiptomot emeli ki témaként. A főszerepet ezúttal Kleopátra és...

Egyre népszerűbbek az online szállásfoglaló platformok

Tovább növekedett az online platformokon az Európai Unióban lefoglalt vendégéjszakák száma 2023 második negyedévében az Európai Unió statisztikai hivatala, az Eurostat adatai szerint. A jelentés szerint az Airbnb, a Booking, az Expedia, vagy a...
- Hirdetés -

Podcast

Az oktatás akkor jó, ha felkészít az életre

Milyen kihívások, trendek jellemzik ma az oktatástechnológiát, hogy befolyásolja a diákokat a digitalizáció, lemarad-e a gyerek, ha nincs okostelefonja? Ezeket a témákat is megvitatták a Business Lounge szeptember 13-ai adásában, melynek egyik vendége az...

A hitelesség alapvető faktor

Hogy fest 2023-ban egy kereskedelmi televízió talent managementje, hogyan járulnak hozzá a TV2-nél megforduló arcok a brand erősítéséhez, és fordítva: miért „éri meg” nekik, ha a csatorna menedzseli őket, mint influenszereket? Ezeket a kérdéseket...

Beépült a mindennapokba az élőzenei élmény

Ha nyár, akkor fesztiválok – de vajon magukhoz tértek már az itthoni rendezvények a Covid okozta sokkból? Szervezésről, jegyértékesítésről, kis és nagy rendezvényekről volt szó többek között a Business Lounge augusztus másodikai adásában, melynek...

Don't Miss

Megváltoztatni a rendszert

A marketingnek el kell foglalnia a területet megillető méltó helyet a vállalat működésében, a marketingeseknek pedig láttatniuk kell a szerepüket az ügyfélélmény alakításában – hangsúlyozza Bánhegyi Zsófia, a legsikeresebb hazai marketingszakembereket bemutató Top50-es rangsor...

Nincs felső határ egy konferencia esetén – interjú Csermely Ákossal

Kell-e félnünk a mesterséges intelligenciától, átveheti-e az MI a konferenciaszervezést, mennyi látogatót várnak idén az Internet Hungary-re – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Csermely Ákos. Az esemény főszervezője elárulta azt...

Formabontó ötletek

Az MI és a digitalizáció átszövi a mindennapjainkat, ami lehetőséget ad arra, hogy a meglévő erőforrásainkat a leghatékonyabban tudjuk használni – mondta el Pantl Péter a legsikeresebb hazai PR-szakembereket felvonultató Top50-es rangsor első helyezettje....

Magas szinten gondolkodni

Rendszeres reklámkocsmák, éjszakai városfutások, a szakmai kezdetek, a legnagyobb kihívások, miért lehet imádni a marketingszakmát – többek között ezekről beszélt az idei TOP50 marketinges rangsor élén végző Szabó Béla a Marketing&Media magazinnak adott interjúban....

Önazonos kreátorokon, márkakollaborációkon és az AI-on lesz a hangsúly 2024-ben is

Hat éve erősíti a Coca-Cola csapatát Mérő Ádám, lelkesedése pedig azóta is töretlen a világ legértékesebb, legvonzóbb, állítása szerint legjobb marketinggel rendelkező márkája iránt. A tizenöt évnyi ügynökségi oldalt cserélte a brand oldali ügyfélszékre,...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Ezek a legfenntarthatóbb úticélok Magyarországon

Az emberiség megnyitotta a pokol kapuit - jelentette ki néhány nappal ezelőtt az ENSZ főtitkára, Antonio Guterres, hangsúlyozva, hogy jelenleg egy 2,8 fokos hőmérséklet emelkedés felé tartunk. De vajon hogyan ítélik meg az emberek...

Erre költött közel 3 milliárd forintot az AutoWallis

Elkészítette éves Zöld allokációs és hatás jelentését az AutoWallis Zöld Bizottsága, mely a társaság által két évvel ezelőtt kibocsátott 6,6 milliárd forint összegű, zöld kötvényekből befolyt forrás felhasználásáról és azok környezeti hatásairól szól. A...

Sokkal zöldebbek lehetnének az irodaépületek

Digitális épület- és energiagazdálkodási megoldások alkalmazásával, valamint elektrifikációval, illetve megújuló energiaforrások használatával és mikrohálózatok telepítésével akár 70 százalékkal is csökkenteni lehetne az irodaépületek szén-dioxid-kibocsátását a Schneider Electric kutatása szerint. Az alacsony CO2-kibocsátású épületekre történő...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....