Az Oakley speciális lencséket fejlesztett ki gamerek számára. A Prizm Gaming sorozat szemüvegei növelik a kontrasztot, segítik az éleslátást, és kékfény-szűrőjükkel csökkentik a szemek fáradását.
A sportban és az e-sportban is fontos, hogy a szem a lehető legtöbb részletet lássa akció közben – hangsúlyozza Dervin James profi amerikaifutball-játékos, a Los Angeles Chargers védője, aki egyben gamer, Madden NFL játékos. „Az Oakley Prizm plexiüveges NFL-sisakkal a legapróbb részletekre is felfigyelek a pályán, és áttörést érhetek el a meccseken. Elég menő, ahogyan ez a technológia segít a különböző sportágakban, és most a gamerek is élvezhetik az előnyeit” – emeli ki a sportoló.
Az Oakley Prizm Gaming Lens technológia növeli a kontrasztot és segíti az éleslátást. A szemüvegek kékfény-szűrője 40%-kal csökkenti a fényt a 380-550 nanométeres tartományban, így védi a szemet a mesterséges fénytől, és csökkenti annak fáradását. Az Oakley úgy tervezte meg a lencséket, hogy a kékfény-szűrés mellékhatásaként gyakran jelentkező sárgásodást is minimalizálja.
Emellett a vékony szárú keretek headset-kompatibilisek, és egész napos viselésre is alkalmasak. A következő hónapokban az Oakley és a neves gamerheadset-márka, a Turtle Beach közös szemüvegsorozata is debütál.
„Versenyekben gyökerező márkaként nagy öröm számunkra, hogy kibontakozhatunk a gaming területén” – emelte ki a bemutató kapcsán Ben Goss, az Oakley globális marketingigazgatója. „Ezt az iparágat ugyanaz a teljesítmény iránti szenvedély hajtja, mint bennünket is. A Prizm Gaming ennek a szenvedélynek az eredménye, amivel áthidaljuk a fizikai és az e-sportok közti szakadékot. Izgatottak vagyunk, hogy olyan kiegészítőt biztosíthatunk a gamereknek, amivel a következő szintre léphetnek.”
Az Oakley és az EA Sports Madden NFL 21 közösen ünneplik az új Prizm Gaming lencsék bemutatását egy szórakoztató e-sport heti adással. A „Derwin James VS The World” műsorban a Los Angeles Chargers sztárját sportolók, celebek és zenészek teszik próbára a győzelemért. A sorozat az atlantai rapper, Lil Baby közreműködésével indult szeptember 15-én. Emellett az Oakley kiterjesztette a MotoGP-együttműködéseit a digitális térbe is a MotoGP E-Sports hivatalos partnereként.