- Hirdetés -

Gyorsít az Ericsson

|

- Hirdetés -

Az Ericsson bemutatja új 5G platformját, amely az 5G első felhasználóinak igényeihez készült. A kommunikáció hatalmas tempóban halad a komoly adatforgalmat bonyolító alkalmazások felé, mint amilyen egyebek mellett a virtuális valóság és a kiterjesztett valóság is. Ennek fényében az Ericsson elsőként vezet be olyan megoldásokat, amelyek lehetővé teszik a hálózatok zökkenőmentes átállását az új generációs hálózatokra.

 

Az Ericsson új 5G platformja 5G mag-, rádió- és felhordóhálózati portfóliókból áll, digitális támogató rendszerekkel, transzformációs és biztonsági szolgáltatásokkal együtt. Az 5G-re való felkészülés nagy lehetőségeket tartogat a mobilszolgáltatók számára.

 

Az Ericsson arra számít, hogy 2026-ra 582 milliárd dolláros piac alakul ki globálisan, amikor a mobilszolgáltatók elkezdik használni az 5G technológiát az ipar digitalizálására. A mobilszolgáltatók számára ez akár 34 százalékos bevételnövekedést is jelenthet 2026-ra. Egy új tanulmányban az Ericsson azt találta, hogy a mobilszolgáltatók számára a gyártó és energia valamint közműiparágak jelentik a legnagyobb bevételi lehetőségeket az 5G területén.

 

 

5G a maghálózatban

 

Az Ericsson bevezeti első 5G maghálózati rendszerét, amely 5G alkalmazásokat nyújt a hálózati szeletek alapelvén. A hálózati szeletekkel a szolgáltató dedikált virtuális hálózatokat tud biztosítani, adott szolgáltatásra vagy ügyfélre szabott funkciókkal egy közös hálózaton.

 

Ez már ma is lehetővé teszi, hogy a mobilszolgáltatók egyes korai 5G alkalmazással növekedési lehetőségeket használjanak ki. Az Ericsson ezzel új funkciókat vezet be az 5G maghálózati rendszerében és alkalmazásaiban:

 

· Szövetségi hálózati szeletek az 5G roaming számára kiterjeszti a koncepciót a látogatott hálózatokra. Ez a technológia lehetővé teszi a szolgáltatónak egy hálózati szolgáltatás globális biztosítását, így a vállalatoknak nem kell egyedi szerződéseket kötni különböző szolgáltatókkal a globális szolgáltatási környezet létrehozásához.

 

· Hálózati szeletek kezelése a szolgáltatási kapcsolatok felépítésének automatizálásához és a szolgáltatási minőség biztosításához, költségek megtakarításához és a rövid elérési időkhöz.

 

· 5G felhasználói jogosultságok és ügyféladatoka hálózati szeletekhez, hogy a felhasználók megfelelő szolgáltatási minőséget és adatintegritást kaphassanak.

 

· Elosztott felhő a késleltetésigényű alkalmazások, például a valós idejű arcfelismerés elősegítésére, az alkalmazások és a feldolgozási műveletek a hozzáférési réteghez közelebb mozgatásával. Ezenkívül az 5G kompatibilis csomagközpont lehetővé teszi a vezérlés és a felhasználói adatok teljes elválasztását, és a korábbinál sokkal nagyobb kapacitást és felhasználói adatátviteli sebességeket biztosít.

 

· 5G transzformációs szolgáltatások a hálózat és az üzemeltetés áthelyezésének biztosítására a korábbiakról az 5G központba, virtualizálva és automatizált üzemeltetési modell alapján.

 

Egy megoldást már sikeresen demonstrált a Deutsche Telekom, az Ericsson és az SK Telecom. A három vállalat megépítette a világ első interkontinentális 5G próbahálózatát, ahol hálózati szeleteket tettek elérhetővé a másik szolgáltató hálózatával lefedett területen.

 

 

A piacon az első 5G rádióhozzáférési és felhordóhálózati portfóliója

 

A rádiós és felhordóhálózati területen az Ericsson közép- és magassávú 5G New Radio (NR) rádiókkal bővíti a világ első 5G NR rádióportfólióját, amelyet a vállalat tavaly indított el. Az összes főbb (közép és magas) frekvenciatartományban elérhető rádiók az 5G kommunikáció előnyeit globálisan elérhetővé teszik.. Az 5G rádiós portfólió lesz az első, amely támogatja az új, szabványosított 5G fronthaul interfészt (más néven eCPRI).

 

Az új üzleti lehetőségek és új alkalmazások támogatása terabájtnyi adatok továbbítását igényli a hálózattól. A szükséges felhordóhálózati funkciók biztosításához az Ericsson optimalizált transzport-megoldásokat biztosít. MINI-LINK kapcsolatot , amely átviteli sebessége 10 Gbps, valamint a nulla helyigényű, sínre szerelt fronthaul és router termékeket.

 

Az Ericsson új innovációkat is biztosít majd az 5G felé vezető úton az LTE hálózatokon és

1 Gbps-os LTE megoldásokon keresztül. Új termékek egészítik ki a díjnyertes Ericsson Radio System rendszert, és növelik a 4G hálózatok és alkalmazáslefedettségi fejlesztések energiáját és spektrumhatékonyságát. Ezenkívül az új rádiók gyors 1 Gbps-os LTE hálózatokat fognak létrehozni.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Fontos díjjal tüntették ki az AVON-t

Az idén 137. születésnapját ünneplő globális szépségmárka, az AVON évtizedek óta dolgozik azért, hogy egy jobb világot teremtsen a nők számára, amely így egy jobb világot eredményez mindenki számára. Nagy hatású társadalmi tevékenységét ezúttal...

Így használhatják a bankok a mesterséges intelligenciát

A bankoknak talán nem okoz akkora nehézséget megkezdeni a generatív MI használatát, azonban azt megtalálni, hogy hol és miként teremt új értéket a technológia, korántsem ennyire egyszerű. A McKinsey a siker receptjét keresve készített...

Idén is a nordmann fenyő a sláger

Alig a tavalyi ár felett juthatnak idén a vásárlók fenyőhöz: a lucfenyőt 5, az ezüstfenyőt 6, míg a nordmann fenyőt 8 ezer forint körüli méterenkénti áron kínálják az utcai és piaci standokon megjelent alkalmi...

A kedvezmény beváltásakor a mobilapp a nyerő

Az őszi-téli utazók körében a wellnessen felül a kastélyok és várak, valamint az éttermek és egyéb gasztro élmények voltak a legvonzóbbak – derült ki a Szallas.hu legfrissebb felméréséből. Válaszaikat visszaigazolja, hogy a legtöbben a...

Díjazták az inspiráló nőket

Idén ötödik alkalommal díjazta a Femcafe.hu az Inspiráló Nőket. A piac meghatározó női portáljának olvasói a hét kategória 3-3 jelöltjére rekordszámú, több, mint 113 ezer szavazatot adtak le. Az Inspiráló Nők Estjén a Magyar...

Megható filmmel és nyereményjátékkal ünnepel a Honor

A Honor az idei ünnepek alatt a hétköznapi hősökre helyezi a hangsúlyt egy megható karácsonyi kisfilmmel, illetve egy izgalmas, a közösségi médián futó nyereményjátékkal. Rengetegen vannak, akik már-már észrevétlenül, de mindent megtesznek másokért, főleg...

Ezek lesznek 2024 legfontosabb digitalizációs trendjei

Jövőre várhatóan tovább gyorsulnak a vállalati digitalizációs törekvések, az előrejelzések szerint a transzformációra fordított források a következő 3 évben elérik a 3,4 billió dollárt. 2024-ben a vállalatok a mesterséges intelligencia „tudásának” gyakorlati kiaknázásába, a...

Újabb csatornákon megyünk az olvasók után

Az Indamedia könyvkiadásban erősített, a Wizzair pedig növelte repülőflottáját – erről és még tucatnyi másik dologról beszélgettek a Business Lounge november 21-ei adásában Starcz Ákossal, az Indamedia csoport igazgatósági tagjával és Radó Andrással, a...

Új kreatívigazgatóval erősít a Wavemaker

Bagladi Gábor decemberben csatlakozik az ügynökség Creative and Content Services divíziójához. A szakember a Mito Creative Lead pozíciójából érkezik a Wavemaker kreatív csapatának élére, Szládovics Orsi, Executive Creative Director mellé. A közös munkába azonban...

Újabb díjat nyert az ACG

Az ACG PRO nyerte a legjobb nonprofit kampánynak járó díjat az ICCO (International Communications Consultancy Organisation) 2023-as évi Global Awards nemzetközi kommunikációs versenyén. A november 29-én Londonban tartott díjátadón az ügynökség a Vodafone Magyarország...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ezekre érdemes figyelni az otthonbiztosításnál

A válaszadók 91 százalékának van otthonbiztosítása, vagy szeretne kötni. Tízből nyolcan az ingatlan mellett az ingóságaikra is szerződnek. Ugyanennyien tudják, hogy fontos a biztosítás rendszeres felülvizsgálata az ingóságok éves értéknövekedése alapján, mégis csak hatan...

Fontos díjjal tüntették ki az AVON-t

Az idén 137. születésnapját ünneplő globális szépségmárka, az AVON évtizedek óta dolgozik azért, hogy egy jobb világot teremtsen a nők számára, amely így egy jobb világot eredményez mindenki számára. Nagy hatású társadalmi tevékenységét ezúttal...

Így használhatják a bankok a mesterséges intelligenciát

A bankoknak talán nem okoz akkora nehézséget megkezdeni a generatív MI használatát, azonban azt megtalálni, hogy hol és miként teremt új értéket a technológia, korántsem ennyire egyszerű. A McKinsey a siker receptjét keresve készített...

Idén is a nordmann fenyő a sláger

Alig a tavalyi ár felett juthatnak idén a vásárlók fenyőhöz: a lucfenyőt 5, az ezüstfenyőt 6, míg a nordmann fenyőt 8 ezer forint körüli méterenkénti áron kínálják az utcai és piaci standokon megjelent alkalmi...

A kedvezmény beváltásakor a mobilapp a nyerő

Az őszi-téli utazók körében a wellnessen felül a kastélyok és várak, valamint az éttermek és egyéb gasztro élmények voltak a legvonzóbbak – derült ki a Szallas.hu legfrissebb felméréséből. Válaszaikat visszaigazolja, hogy a legtöbben a...
- Hirdetés -

Podcast

Újabb csatornákon megyünk az olvasók után

Az Indamedia könyvkiadásban erősített, a Wizzair pedig növelte repülőflottáját – erről és még tucatnyi másik dologról beszélgettek a Business Lounge november 21-ei adásában Starcz Ákossal, az Indamedia csoport igazgatósági tagjával és Radó Andrással, a...

A sneaker az új generáció óraszenvedélye

A sneakerek embereket, generációkat kötnek össze, a resellerek óriási pénzeket kaszálnak a legkisebb kiegészítőkkel is, a laikusok pedig nem értik, miért. Erről rántja le a leplet Trunk Tamás, a Dablty alapítója, influenszer és Z-generációs...

A piac előtt tudtunk járni

A csapból is az AI folyik, és ez még egy darabig biztos így lesz. Nem csoda hát, hogy többek között erről, valamint ügynökségépítésről és a Brand Festivalról is folyt a beszélgetés Biró Lászlóval, a...

Don't Miss

Ha kétszer ennyien olvasnának minket, az egész ország gazdagabb volna

Mindenkinek azt javaslom, hogy olvasson több Portfoliót. Biztos kevésbé vagyunk szórakoztatók, mint a TikTok, de vannak értelmes gondolatok és információk, amelyek segítenek ezekben a bizonytalan időkben – mondja Bán Zoltán, a gazdasági portált működtető...

Hiszünk a szinergia erejében

A csatornák kombinációja eredményezi a legnagyobb hatékonyságot marketingtevékenységünk során – mondta el Charlotte Miles. Az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős marketing menedzsere az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról, hogy miért indították el már...

Időt és energiát spórolunk ügyfeleinknek – interjú Csiszár Gergővel

Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás – többek között ezt nyújtja a felhasználók számára a Post For Rent új megoldása Csiszár Gergő...

Akár gyorsíthatunk is tovább

Erős növekedési fázisban vagyunk, és az a célunk, hogy ez az ütem tartósan fennmaradjon – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak R. Kovács Dániel. A Front Page Communications alapítója, ügyvezető igazgatója nem titkolja, hogy ügynökségi területen...

A Jófogás márka is külön cégként fog működni

A Jófogást egy apróhirdetési oldalból olyan e-kereskedelmi platformmá, piactérré akarják átalakítani, amely igazodik a fiatalabb felhasználók igényeihez is – mondta el Várkonyi Balázs. A Vatera.hu, valamint a Jófogás.hu befektetője és vezérigazgatója a Marketing&Media magazinnak...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Napelemekre költenek a hazai nagyvállalatok

Népszerűek az energiahatékonyságot növelő beruházások a nagyvállalatok körében, minden negyediknél várható ilyen jellegű fejlesztés a következő egy év során. A beruházásokat nem csupán az energiaárak emelkedése hajtja, hanem több szempont együttesen, így például a...

Minierdőt telepítettek Budapesten

November 29-én a XII. kerületben immár a harmadik Miyawaki erdőt adták át a GreenGo két éve indított Gurulj a fákért! Támogatói Programjának keretében. Budapest első és kizárólag elektromos flottát üzemeltető közösségi autómegosztója ezzel már...

Újabb lépéssel támogatja az ALDI a fenntarthatóságot

A vállalat biatorbágyi méhecskeháza után most hét városban nyitott rovarotthonokat, amelyek a virágok beporzásához nagymértékben hozzájáruló, emberekre ártalmatlan beporzó rovaroknak nyújtanak menedéket.Az ALDI biatorbágyi logisztikai és igazgatási központjánál már 2016 óta működik egy öt...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....