- Hirdetés -

Győzelemmel zárta a februárt a TV2 Csoport (x)

|

- Hirdetés -

Az évindító sikereket követően februárban is tarolt a TV2 Csoport. Az egész napra vonatkozó közönségarány tekintetében mindhárom fő célcsoportban élen jár, de a két nagy kereskedelmi csatorna kábelportfoliójának versenyében is erősebbnek bizonyult, mint versenytársa, az RTL Magyarország. Az Exatlon Hungary nem csupán nyerte saját idősávját, de növelte is fölényét a 18-49 évesek célcsoportjában. A TV2 vadonatúj showműsora, a Nicsak, ki vagyok? – a rejtélyek színpada szintén sorozatosan nyerte saját idősávját februári adásaival mindhárom fő célcsoportban, míg a Mintaapák az eddigi lemagasabb közönségarányt elért epizódokat tudhatja magáénak az év második hónapjában. A Mokka és a Mokkacino is mindent vitt saját idősávjában, a Jocky TV és a Moziverzum pedig egyéves fennállását ünnepelte február 17-én. (x)

A februári hónap is – csakúgy, mint a január – a TV2 Csoport győzelmével zárult az egész napra vonatkozó közönségarány tekintetében mindhárom fő célcsoportban (A18-59: TV2 Csoport: 24,3%, RTL Magyarország: 22,9%, A18-49: TV2 Csoport: 23,3%, RTL Mo.: 22,9%, A4+: TV2 Csoport: 25,0%, RTL Mo.: 21,0%). A két nagy kereskedelmi csatorna kábelportfólióinak versenyét szintén a TV2 Csoport nyerte, mind egész napra vonatkozóan, mind a főműsoridőt tekintve, ugyancsak mindhárom fő célcsoportban. A 18-59 évesek körében a TV2 kábelcsatornái együttesen 14,9%-os közönségarányt tudhattak magukénak az egész napot tekintve, míg az RTL Magyarország kábelportfóliója 12,8%-ot. A főműsoridőt tekintve csaknem ugyanekkora, 2,0 százalékpontnyi volt a különbség a két kábelportfólió közönségaránya között: TV2 kábelcsatornák részesedése: 13,5%, RTL Mo. kábelcsatornák: 11,5%.

A februári hónap újdonságaként hétről hétre újabb és újabb izgalmakkal érkezik a TV2 vasárnap esti maszkos énekes showműsora, a Nicsak, ki vagyok? – a rejtélyek színpada. A műsor februári adásaival nyerni tudta idősávját mindhárom fő célcsoportban: a 18-59 évesek körében a két februári adás közönségarányának átlaga 19,4% volt, míg az RTL Klub az azonos idősávban 16,6%-os közönségarányt ért el. A teljes lakosság körében a TV2 a műsor februári epizódjainak idősávjában 20,0%-os közönségarányt mondhatott a magáénak, míg az RTL Klub 16,0%-ot, a 18-49 éves korosztályban pedig 18,7% volt a TV2 eredménye a műsor ideje alatt, az RTL Klubé pedig 18,0%.

A hétköznap esték főműsoridős sávjának emblematikus műsora, az Exatlon Hungary egy újabb sikeres hónapot tudhat maga mögött. Januárhoz hasonlóan februárban is nyerte az idősávját a 18-49 évesek körében, ráadásul még nagyobb, 1,5 százalékpontos különbséggel, mint az év első hónapjában. A TV2 közönségaránya 14,9% volt a 18-49-es korcsoportban a februári Exatlon adások sávjában, míg az RTL Klub ugyanezen idősávja 13,4%-ot produkált (januárban: TV2 az Exatlon sávjában: 15,0%, RTL Klub ugyanezen idősávban: 14,0%). A sport reality továbbra is rendkívül népszerű a 18 év alattiak körében, hiszen a 4-17 éves korosztályt vizsgálva a februári adások közönségaránya 19,5% (az RTL Klub ugyanezen idősávban futó műsoraival mindössze 7,7%-os közönségarányt mondhat magáénak a 4-17 évesek körében).

A Mintaapák című sorozat, amely immár november 11 óta fut a TV2 műsorán, szintén szép sikereket könyvelhetett el februárban, hiszen az eddigi legmagasabb közönségarányt elért epizódjai az elmúlt hónaphoz kötődnek. A 18-59 évesek körében a február 26-i adás 15,5%-os közönségaránnyal büszkélkedhet, míg a 18-49 évesek körében a február 12-i epizód még ennél is magasabb, 15,9%-os közönségarányt ért el.

A Mokka és a Mokkacino továbbra is toronymagasan uralják a versenyt idősávjukban mindhárom fő célcsoportot tekintve (A18-59, A18-49, A4+). A Mokka epizódjainak átlagos közönségaránya februárban 14,3% volt a 18-59 évesek, 19,9% pedig a teljes lakosság körében. Ugyanakkor a Mokka idősávjában az RTL Klub 6,1%-os, az ATV pedig 4,8%-os közönségarányt tudhatott magáénak a 18-59-es korcsoportban, míg a teljes lakosságot tekintve ezek az értékek a következők voltak: RTL Klub a Mokka idősávjában: 5,5%, az ATV ugyanezen idősávban: 7,3%. A Mokkacino februári közönségarányának átlaga a 18-59-es korcsoportban 8,9% volt, s ezzel nyerte idősávjában a versenyt. A műsor idősávjában az RTL Klub 2,9%-os, míg az ATV 1,9%-os közönségarányt produkált február hétköznapjain, a 18-59-es célcsoportban.

A Tények februári főműsoridős adásai 15,1%-os közönségaránnyal zárták a hónapot a 18-59 évesek körében, míg a hétköznap esti főműsoridőket tekintve a Tények epizódjainak átlaga 16,0% volt, a Tények Plusz pedig – ugyancsak a hétköznap esték főműsoridős sávjában – 16,2%-os közönségarányt ért el. A TV2 e két zászlóshajója a főműsoridő gerincét alkotja, s átvezeti a nézőket a hírek világából a prime time többi saját gyártású műsora felé.

Február 17-én ünnepelte 1 éves születésnapját a Jocky TV és a Moziverzum. A TV2 Csoport portfóliójának két legfiatalabb csatornája egy év alatt olyan népszerű lett a magyar tévénézők körében, hogy a közel 120 magyar és számos idegen nyelvű tévécsatornát számláló hazai piacon ez év februárjában a 18-59 évesek körében a Jocky TV 1,2%-os, a csatorna eddigi legmagasabb havi közönségarányával a 18. helyet szerezte meg a csatornák rangsorában, a Moziverzum pedig 0,9%-os eredményével a 25. helyen végzett (közönségarány szerinti rangsor, egész napra vonatkozóan). A Jocky TV olyan közkedvelt és klasszikus sorozatoknak köszönheti egyre növekvő népszerűségét, mint a Dallas, a Derrick vagy éppen a Columbo, míg a Moziverzum változatos filmkínálata mellett tavaly és idén februárban is otthonunkba hozta az Oscar-gála izgalmas pillanatait, a sztárok vörös szőnyeges bevonulásától a díjátadó ceremóniáig. Emellett a Moziverzum szerda esténként 21 órától önálló brandje, a Para Szerda égisze alatt a horrorfilmek kedvelőit is a képernyők elé csábítja. (x)

Általános célcsoport: A18-59, Live + As Live

Forrás: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ördög Nórát látták a legtöbben

A celebes toplista szereplőit fele-fele arányban adják az RTL és a TV2 sztárjai, de az élbolyt az utóbbiak uralják. Az első helyet is egy TV2-s híresség, Ördög Nóra foglalja el, ami azt jelenti, hogy...

Idén is az ügynökségi toplisták élmezőnyében a Lounge Group

A cégcsoport divíziói a BTL/Event toplista 1., a PR toplista 2., a Médiaügynökségi toplista 3. és a Reklámügynökségi toplista 10. helyét ünnepelhették a 2023-as év eredményeit összesítő M- és Apex-listák díjátadóján.Több dobogós helyezést is...

Rekorderedmények az Accornál

Az Accor, a világ vezető szállodaipari csoportja bejelentette 2023-as évre vonatkozó pénzügyi eredményeit. Az EBITDA meghaladta az 1 milliárd eurót, és az eredmény felülmúlja a 2023-ra vonatkozó előrejelzést. A vállalat folytatta vonzó részvényesi hozampolitikáját,...

Kiderült mikor indul a TV2 új valóságshow-ja

Ördög Nóra műsorvezetésével március 17-én Magyarországra érkezik a Next Top Model Hungary. Az Egyesült Államokban 24, Németországban 17, és a világ több mint húsz országában további 70 évadot megélt tehetségkutató valóságshow hazai verziójában a...

Édes meglepetés az HBO Maxon

Az év családi musicale március 8-án érkezik az HBO Maxra szinkronos és feliratos változatban is.Paul King (Paddington) 2023 végén elhozta az év legédesebb filmjét. A sztárokkal teli musical óriási siker lett itthon és nemzetközi...

Újabb szupermarketet nyit a Spar

Letették ma az új Spar szupermarket alapkövét Szentendrén, a HÉV-végállomásnál. A modern, több mint 4000 négyzetméteres áruházra és mélygarázsra, valamint a környezetének megszépítésére zöldmezős beruházás keretében mintegy 3,6 milliárd forintot fordít a vállalat. A...

Hosszabbított az AutoWallis és az Opel

Újabb öt évre meghosszabbította a meghatározó német autógyár az AutoWallis Csoport Opel nagykereskedelemi szerződését a közép-kelet-európai régió négy országában. Az AutoWallis 2020 óta képviseli az Opelt Magyarországon, Bosznia-Hercegovinában, Horvátországban és Szlovéniában, így a mostani...

Rekorderedményekkel zárta a múlt évet a DODO

Tavaly magyarországi és európai viszonylatban egyaránt az élelmiszer-kiszállítás iránti igény nőtt a legdinamikusabban, derül ki a nemzetközi okoslogisztikai szolgáltató adataiból. Európa egyik legsikeresebb élelmiszer-kiszállítójaként a DODO az e-kereskedelemben általánosan tapasztalható visszaesés ellenére is rekorderedményekkel...

AI innovációs kézikönyv készült vállalati döntéshozóknak

A Bobcats Coding AI innovációs útmutatót készített vállalati döntéshozóknak, amely áttekintést nyújt a mesterséges intelligencia gyors felíveléséről a befektetési piacon, egyúttal kézzelfogható tanácsokkal is szolgál az AI iránt érdeklődő vállalkozások stratégiai tervezéséhez és kockázatértékeléséhez.2023...

Áremelkedés jöhet a klímapiacon

Tucatnyi hajó megtámadása elég volt a konténerhajózás költéségének megháromszorozására, ami jelentősen megnöveli a klímaberendezések szállítási költségét.Tavaly novemberben 700 dollár körüli áron lehetett egy tengeri egységkonténernyi árut Sanghajból Rotterdamba szállítani. Idén januárban már 3 ezer...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A NOVA Group vezérigazgatója lett Dirk Gerkens

Február 21-i hatállyal Dirk Gerkenst nevezték ki a United Media részét képező NOVA Broadcasting Group vezérigazgatójának. Az RTL Klub és a TV2 korábbi vezérigazgatója Stefana Zdravkovát váltja a pozícióban. (fotó: United Media) Dirk Gerkens, a...

Ördög Nórát látták a legtöbben

A celebes toplista szereplőit fele-fele arányban adják az RTL és a TV2 sztárjai, de az élbolyt az utóbbiak uralják. Az első helyet is egy TV2-s híresség, Ördög Nóra foglalja el, ami azt jelenti, hogy...

Idén is az ügynökségi toplisták élmezőnyében a Lounge Group

A cégcsoport divíziói a BTL/Event toplista 1., a PR toplista 2., a Médiaügynökségi toplista 3. és a Reklámügynökségi toplista 10. helyét ünnepelhették a 2023-as év eredményeit összesítő M- és Apex-listák díjátadóján.Több dobogós helyezést is...

Rekorderedmények az Accornál

Az Accor, a világ vezető szállodaipari csoportja bejelentette 2023-as évre vonatkozó pénzügyi eredményeit. Az EBITDA meghaladta az 1 milliárd eurót, és az eredmény felülmúlja a 2023-ra vonatkozó előrejelzést. A vállalat folytatta vonzó részvényesi hozampolitikáját,...

Kiderült mikor indul a TV2 új valóságshow-ja

Ördög Nóra műsorvezetésével március 17-én Magyarországra érkezik a Next Top Model Hungary. Az Egyesült Államokban 24, Németországban 17, és a világ több mint húsz országában további 70 évadot megélt tehetségkutató valóságshow hazai verziójában a...
- Hirdetés -

Podcast

2023 a nemzetközi trendektől eltérő év volt itthon

Kezdjük jóslással az évet! Milyen trendek várhatóak 2024-ben a médiapiacon, a reklámköltések vonalán és merre tart a rendezvénypiac? A február 14-ei Business Lounge műsorvezetői és meghívottjai - Bacsa Gábor, a Dentsu Magyarország ügyfélkapcsolati vezetője...

A rádió a fantáziát indítja be

A rádió értelméről, jelenéről és jövőjéről folyt a diskurzus a Business Lounge december 19-ei adásának első felében, méghozzá a MiértRádió iparági összefogás vezetője, Nagy Marcell segítségével. Majd pedig Guzsaly Péter, a Skool partnerkapcsolati vezetője...

Az emberek érzik, milyen értékkel bír az élelmiszer

A pazarlás és az adományozás témaköre karácsonykor kéz a kézben jár az élelmiszervállalatoknál, erről mesélt a Business Lounge december 6-ai adásában Kazatsay Eszter, a Penny Magyarország kommunikációs vezetője és Nagygyörgy András, a Magyar Élelmiszerbank...

Don't Miss

Továbbvisszük, amit megálmodtunk

A függetlenné válással együtt szervezetileg is komoly változások történnek a FleishmanHillard Cafénál, többek között új üzletágakat indítanak – mondta el Balaton Anita. A FleishmanHillard régi-új ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy...

Sokba kerülhet a márkaépítés a mesterséges intelligenciával

Ma már szinte a mindennapok része a mesterséges intelligencia (MI), amelyet egyre szélesebb körben alkalmaznak. Ezzel párhuzamosan azonban mind hangosabban kongatják a vészharangokat is, miszerint nem árt vigyázni az új technológiával. Utánajártunk, milyen hátulütői...

Állandó trendkövetési kényszer

A technológiai fejlődéssel és a folyton változó fogyasztói környezettel állandó a trendkövetési kényszer – többek között ez derült ki a hazai és külföldi reklámokhoz és filmekhez gyártási, tervezési és fejlesztési szolgáltatásokat nyújtó 235 Productions...

Nem unatkoztunk egy percet sem

2023 egy igazán kreatív év volt a KNK számára, ami látványos projektekben és jó néhány szakmai díjban, elismerésben is megmutatkozott – mondta el Knapcsek Katalin. A KNK PR&Media ügyvezető igazgatója a Marketing&Media magazinnak adott...

Az idei évünket a dinamizmus fogja meghatározni

A nagy márkáink fejlesztése mellett olyan tartalmi szolgáltatásokat biztosítani partnereinknek és az olvasóknak, amelyek maradandó élményhez juttatják őket - mondta el az idei terveik kapcsán Vági Róbert. A Central Médiacsoport vezérigazgató-helyettese a Marketing&Media magazinnak...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Karbonlábnyom-számlálóval zöldít a Hello Agency

A Hello Agency a jövőben az árak mellett a rendezvények karbonlábnyomát is feltünteti az ajánlataiban, hogy több, fenntarthatóság szempontját is figyelembe vevő alternatívát is tudjon nyújtani ügyfelei számára. A 25 éves rendezvényszervezői múltra visszatekintő...

Új fejlesztés segíthet a karbonlábnyomunk megismerésében

Az innovatív norvég startup, a Carbon Centrum új befektetője, az EIT InnoEnergy égisze alatt folytathatja a CarbonID fejlesztését. A platformot arra hozták létre, hogy az autonóm módon kövesse a vállalati dolgozók CO2 kibocsátását (Scope...

Újabb kihívásokat hoz a hazai cégeknek az Unió rendelete

Alig egy éve maradt a vállalatoknak arra, hogy felkészüljenek az Európai Unió erdőirtás megfékezését célzó rendeletének (EUDR) végrehajtására. A szabályozás új kötelezettségeket ró valamennyi cégre, amelyek egy jól meghatározott termékkörrel, illetve az ezekből az...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....