Hasznos segítség az IAB Hungary-től

A retail mediában rejlő lehetőségek kihasználásának támogatására az IAB Hungary Dokumentumtárában ingyenesen elérhetővé tette az Omnichannel Retail Media Kalauz kiadványt, amely az IAB Europe 2024. októberben megjelentetett anyagának magyar nyelvű változata, amit az IAB Hungary Retail Media Munkacsoportja készített el. Ahol hasznosnak ítélték meg, ott az eredeti anyagot kiegészítve praktikus magyarázatokat fűztek az egyes szakkifejezésekhez, és egyértelműsítettek bizonyos fogalmakat. Éppen ezért a Kalauzt érdeklődéssel és haszonnal lapozhatják gyakorló szakemberek és friss érdeklődők egyaránt.

A 2024 áprilisában megalakult Retail Media Munkacsoport nagy lendülettel vágott bele az ismeretterjesztésbe. Tavaly szeptemberben már készítettek egy Retail Media Kalauz 2024 című kiadványt, ami szintén ingyenesen letölthető az IAB Dokumentumtárából, az IAB Hungary szakszótárát pedig Retail Media dossziéval egészítették ki.

A megjelenés kapcsán Szabó Ákos, a Retail Media Munkacsoport vezetője elmondta: „Minden mindennel összefügg, de legalábbis összefügghet: a sales-marketing aktivitások legváltozatosabb formái, az értékesítési funnel eltérő szintjeit jellemző online és offline vásárlói tevékenységek, a különféle touchpointokon és hűségprogramokban gyűjtött felhasználói adatok és még sokáig folytathatnánk a sort. A korszerű értékesítési fókuszú kommunikáció a fogyasztói magatartásnak megfelelően szükségszerűen törekszik az omnichannel megközelítésre, a holisztikus és integrált szemléletre. Ennek jegyében a lehető leggyorsabban igyekeztük elkészíteni az Omnichannel Retail Media Guide magyar nyelvű változatát.”