Az e-kereskedelmi „big day”-eket szervező Neo Interactive digitális reklámügynökség tavaly rendezte meg először a GyerekPénteket. A cél idén is ugyanaz: előrehozzák és megkönnyítik a karácsonyi ajándékbeszerzést.
A gyerekajándék tematikájú akciósnap november első teljes hetének péntekjére időzített dátuma tudatosan a karácsonyi és blackfriday „vásárlási őrület” elé lett tervezve. Az e mögött lévő alapgondolat pedig az előrelátó szülők segítése: azaz a karácsony ne a vásárlásról vagy a megrendelt, de még nem megérkezett ajándékokkal kapcsolatos izgulásról szóljon! Az ajándékbeszerzést lehet időben, kényelmesen és akciósan is intézni, hogy az adventi hetekben a szülők valóban a legfontosabb családtagokra, a gyerekekre tudjanak figyelni.
A weboldalon összegyűjtve a webáruházak olyan termékeket és szolgáltatásokat kínálnak akciósan, amelyek a gyerekek megajándékozását segítik (pl. játék, gyerekruha, gyerekkönyv, kiegészítők, sportszer stb.).
A tavalyi akciósnap pozitív kereskedői visszajelzései alapján is elmondható, hogy a november 10-én megrendezésre kerülő, kiemelt médiafigyelemmel kísért hétvége során a kereskedők új vásárlókat is elérnek, a szülők pedig megtalálhatják a számukra legkedvezőbb áron elérhető ajándékokat.
A 2017-es GyerekPéntek fő szponzora, csakúgy, mint az előző évben, a Magyar Posta.
- Hirdetés -
Hatalmas akciók a GyerekPénteken
|

- Hirdetés -
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Kiderült, mi okozza a legnagyobb fejfájást az exportpiacra vágyó magyar kkv-knak
Régiós vonatkozásban átlagosan teljesítenek az exportpiacokon a hazai kis- és középvállalkozások, ugyanakkor összességében továbbra is csupán alig több mint 5 százalékuk értékesíti termékeit vagy szolgáltatásait külföldön. Mivel az ország gazdasági teljesítménye és növekedése szempontjából...
Már közel 100 üzletben ment élelmiszert a Penny és a Munch
Már Budapest teljes területén, valamint Baranya, Békés, Csongrád-Csanád, Hajdú-Bihar, Komárom-Esztergom, Győr-Moson-Sopron, Pest és Vas megyékben is elérhető a PENNY üzleteiben a Munch egyre népszerűbb élelmiszermentő szolgáltatása. A 65 újonnan csatlakozó egységgel a kiskereskedelmi üzletlánc...
Így védhetjük meg az adatainkat
Az okoseszközök korában a kommunikáció, a munkavégzés és a tartalomfogyasztás minden eddiginél könnyebb és hatékonyabb, ám a technológiai fejlesztések egyúttal új kockázatokkal is járnak mind a személyes, mind a vállalati adatok biztonságára nézve. Ezért...
Kiderült, jövőre kiket vizsgál majd a fogyasztóvédelem
2024-ben is számos területen számíthatnak átfogó fogyasztóvédelmi célellenőrzésekre a vállalatok – hívja fel a figyelmet az EY. Jövőre biztosan sor kerül az infláció letörése érdekében idén bevezetett intézkedések vizsgálatára, ahogyan a közműszolgáltatók működésének, a...
Exkluzív premierekkel zárja az évet az HBO Max
Közeledik az év vége, így decemberre is tartogat néhány nagyszerű tartalmat az HBO Max. Több magyar film, köztük exkluzív premierek (Utolsó esély, Café Marylin), blockbuster franchise (Pókember), karácsonyi filmek és animációk (Mariah Carrey All...
A Sztárbox és a Reggeli miatt is eljárás indult
A „Sztárbox” és a „Reggeli” című műsorszámok egy-egy epizódja miatt is eljárást indít az RTL szolgáltatója ellen a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület több, külföldi hatóság alá tartozó műsorszám helytelen...
Hatályos: jövőre sem kell reklámadót fizetni
A november 30-i Magyar Közlönyben megjelent az adótörvények módosításáról szóló törvény Novák Katalin köztársasági elnök aláírásával, így jogerőre emelkedett a jogszabály, amely alapján a reklámadó mértéke 2024. december 31-ig továbbra is az adóalap 0...
Átlépte a másfél milliárdos határt az 5G
Az év végére 5-ből 1 mobilelőfizetés már az 5G technológiát használja majd a világban, vagyis a számos piacon továbbra is érezhető gazdasági és geopolitikai nehézségek ellenére töretlenül terjed a legújabb hálózati generáció – derül...
Tovább kalandozik Thuróczy Szabolcs és a SsangYong
A legszigorúbb apósjelölt szívét is meglágyítja a SsangYong Torres – legalábbis a friss kampányfilmek szerint. A dél-koreai SUV specialista legújabb modelljének bevezetőkampányáért a Mediator felelt.A dél-koreai SUV specialista új kalandokat és a hétköznapokból való...
Egyre jobban figyelnek a fenntarthatóságra a hazai vállalatok
A hazai cégek minden korábbinál nagyobb figyelemmel fordulnak a fenntarthatóság felé és egyre inkább érzik magukat is érintettnek – derül ki a K&H fenntarthatósági index hátteréül szolgáló kutatásból. A nagyvállalatok messze a legaktívabbak a...
- Hirdetés -