Az e-kereskedelmi „big day”-eket szervező Neo Interactive digitális reklámügynökség tavaly rendezte meg először a GyerekPénteket. A cél idén is ugyanaz: előrehozzák és megkönnyítik a karácsonyi ajándékbeszerzést.
A gyerekajándék tematikájú akciósnap november első teljes hetének péntekjére időzített dátuma tudatosan a karácsonyi és blackfriday „vásárlási őrület” elé lett tervezve. Az e mögött lévő alapgondolat pedig az előrelátó szülők segítése: azaz a karácsony ne a vásárlásról vagy a megrendelt, de még nem megérkezett ajándékokkal kapcsolatos izgulásról szóljon! Az ajándékbeszerzést lehet időben, kényelmesen és akciósan is intézni, hogy az adventi hetekben a szülők valóban a legfontosabb családtagokra, a gyerekekre tudjanak figyelni.
A weboldalon összegyűjtve a webáruházak olyan termékeket és szolgáltatásokat kínálnak akciósan, amelyek a gyerekek megajándékozását segítik (pl. játék, gyerekruha, gyerekkönyv, kiegészítők, sportszer stb.).
A tavalyi akciósnap pozitív kereskedői visszajelzései alapján is elmondható, hogy a november 10-én megrendezésre kerülő, kiemelt médiafigyelemmel kísért hétvége során a kereskedők új vásárlókat is elérnek, a szülők pedig megtalálhatják a számukra legkedvezőbb áron elérhető ajándékokat.
A 2017-es GyerekPéntek fő szponzora, csakúgy, mint az előző évben, a Magyar Posta.
- Hirdetés -
Hatalmas akciók a GyerekPénteken
|
- Hirdetés -
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Akcióban a Disney és a National Geographic
A The Walt Disney Company és a National Geographic egy új, több platformra kiterjedő globális kampányt indít a Föld napja alkalmából. Az Otthonunk nevet viselő kezdeményezés olyan programokat mutat be filmkészítők, történetmesélők közreműködésével, melyek...
Közel félmilliárd forintnyi támogatásról döntött az NFI
Televízió és stream szolgáltatásra készülő filmek gyártásának támogatásáról döntött a Nemzeti Filmintézet (NFI). Az összesen 456,49 millió forintnyi támogatásban részesülő alkotások között szerepel Csehov egyik legismertebb darabjának tévéfilm feldolgozása kiváló szereposztással, valamint a magyar...
Érdekes adatok a magyar cégek hatékonyságáról
A hibrid munkavégzésre hosszabb távon is fel kell készülnünk: a magyar szellemi munkát végzők több mint egyharmada legalább egy-két napot otthonról dolgozik – ez is kiderül Magyarország első országos reprezentatív produktivitás-kutatásából. A megkérdezettek negyede...
Hétvégén ingyen sör várja a bicikliseket
Idén sem maradhat el a szezonnyitó kerékpárosbarát hétvége, amit április 20-21-ére hirdetett meg a Magyar Kerékpáros Turisztikai Szövetség (MAKETUSZ). A program keretében lehetőség nyílik együtt körbetekerni a Földet a most következő hétvégén. Az eseményhez...
Kiderült, mennyit keresnek a középkorúak
Bár az infláció visszahúzódott, a középkorúak jövedelme nem emelkedett jelentősebben, így érdemben nem változott az anyagi helyzetüket jónak vagy gyengének látók aránya. A K&H biztos jövő felmérés idei első negyedéves eredményei szerint a 30-59...
Óriási sportolói csapattal ünnepel a Samsung
Kevesebb mint 100 nap, és elkezdődnek a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpia játékok. Ez alkalomból a Samsung, az esemény nemzetközi partnereként bejelenti eddigi legnagyobb létszámú sportolói csapatát. A vállalat idén összesen 57, köztük 44...
Az Unileverrel bővített a Waberer’s
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége...
Bajban a nyugdíjasok – hiába a jó számok, mégis öregszik a magyar
Habár európai összevetésben a magyar születési ráta különösen 2011-től 2022-ig felettébb kedvezően alakult, mégis fenyeget a társadalom elöregedésének veszélye. Ennek egyik oka a Bankmonitor szakértői szerint az, hogy a szülőképes korú nők száma (a...
A Telekom továbbra is a fenntarthatóságra fókuszál
Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott fenntarthatósági stratégiájának (2021-2030) harmadik évéről számolt be a Magyar Telekom Fenntarthatósági Jelentésében, amelyet az Éves Jelentéssel egy napon, április 16-án publikált. Bár a Magyar Telekom fenntarthatósági törekvéseinek...
Együttműködik az NVIDIA és a Schneider Electric
Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként...
- Hirdetés -