Az e-kereskedelmi „big day”-eket szervező Neo Interactive digitális reklámügynökség tavaly rendezte meg először a GyerekPénteket. A cél idén is ugyanaz: előrehozzák és megkönnyítik a karácsonyi ajándékbeszerzést.
A gyerekajándék tematikájú akciósnap november első teljes hetének péntekjére időzített dátuma tudatosan a karácsonyi és blackfriday „vásárlási őrület” elé lett tervezve. Az e mögött lévő alapgondolat pedig az előrelátó szülők segítése: azaz a karácsony ne a vásárlásról vagy a megrendelt, de még nem megérkezett ajándékokkal kapcsolatos izgulásról szóljon! Az ajándékbeszerzést lehet időben, kényelmesen és akciósan is intézni, hogy az adventi hetekben a szülők valóban a legfontosabb családtagokra, a gyerekekre tudjanak figyelni.
A weboldalon összegyűjtve a webáruházak olyan termékeket és szolgáltatásokat kínálnak akciósan, amelyek a gyerekek megajándékozását segítik (pl. játék, gyerekruha, gyerekkönyv, kiegészítők, sportszer stb.).
A tavalyi akciósnap pozitív kereskedői visszajelzései alapján is elmondható, hogy a november 10-én megrendezésre kerülő, kiemelt médiafigyelemmel kísért hétvége során a kereskedők új vásárlókat is elérnek, a szülők pedig megtalálhatják a számukra legkedvezőbb áron elérhető ajándékokat.
A 2017-es GyerekPéntek fő szponzora, csakúgy, mint az előző évben, a Magyar Posta.
Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.