- Hirdetés -

Hatalmas bulival indul az EFOTT

|

A szervezők bejelentése szerint az állandóan megújuló fesztivál -1. és 0. napja olyan bulikkal várja a látogatókat, amelyekre korábban még nem volt példa. A tóparti strandolással dúsított fesztiválélmény mellett a bemelegítő első két napon egyszerre érezhetjük magunkat karneválon, házibuliban és táborban, összességében pedig egy szürreális nyaraláson.

Az EFOTT (Egyetemisták és Főiskolások Országos Turisztikai Találkozója) 2017-ben egészült ki plusz egy nappal, azóta kínál egy hatnapos, zenei, kulturális, sport, turisztikai és gasztro programokkal fűszerezett nyaralást a fesztiválozóknak. 2019-ben július 9-15. között lesz mindez, Velencén. – A hangolódásra mindig időt kell szánni, és idén szeretnénk ehhez olyan programokkal is hozzájárulni, amelyekre eddigi, több évtizedes történetünkben nem volt még példa. A -1., azaz a beköltöző napon egy utcakarneválon vehetnek részt a kempinglakók, a 0. nap nagy újdonsága pedig a GicccsParty lesz – tájékoztatott Maszlavér Gábor fesztiváligazgató.

A -1. NAPI UTCAKARNEVÁL során zenészek járják körbe a fesztivál területét síppal-dobbal-nádihegedűvel, hogy minden lézengő ifjút a tó melletti tábortűzhöz csábítsanak. Itt – már a hagyományoknak megfelelően – a közvetlen, baráti hangulat garantált, a zenei élményt pedig idén az MTV Europe Music Awards 2018-as legjobb magyar előadójának, a Follow the Flownak énekese, Szakács Gergő biztosítja, egy szál gitárral a kezében.

A 0. NAPI hangulatot – amikor már mindenki teljes fesztivállázban ég, hiszen másnaptól az egész rendezvényterület bevehető – egy sok szempontból felejthetetlennek ígérkező bulival spékeli meg a szervezőcsapat. A GICCCSPARTYRA keresztelt 3 órás atombuli ide-oda reptet majd az időben, EDM-től és a mai legnagyobb slágerektől a retróig. Az esemény házigazda-konferálója a youtuberek közé berobbanó Avram Latosca lesz, a zenei show-t Nikita és Adam Ajkay alapozza meg, majd tovább színesíti az AK26 és Nemazalány&LilG duó is. A fiataloktól aztán a hazai retronagyágyúk veszik át a mikrofont, és indulnak élőben a legismertebb, és csak a legismertebb Komzix és UFO slágerek.

Mindeközben a ledfalon (amikor éppen nem egy külön ide gyártott giccses vizuál fut) élőben lehet a fesztiválozók SMS-eit olvasni, illetve greenbox segítségével a zenészekkel együtt táncolni. A szervezők előzetes ígérete szerint hang- és képi effektekből, stroboszkópból-sokkolóból, UV-ből, konfettiből, szalagágyúból, hovatovább színlövelő pisztolyból nem lesz hiány, de azon sem kell meglepődni, ha egy csillámpóni szalad majd felénk – hiszen ott, ahol egyszerre fér meg a „Petőfi Sándor” és a „Napolaj”, ott akármi-bármi is megtörténhet. A szervezők kérik, hogy a fesztiválozók hozzák magukkal csilivili ruháikat, vicces jelmezeiket, giccses, villogó és egyéb módon feltűnő eszközeiket, kiegészítőiket.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vevőknek kedvez az ingatlanpiac

A piac élénkülése és a fokozott vevői kereslet mellett enyhült az érvényesíthető alku mértéke az ingatlanvásárlás során, azonban még így is a vevők évének számított 2024, ugyanis a tranzakciók jelentős része, 82,2 százaléka a...

Kevés megtakarításuk van a magyaroknak

Bár a középkorúak átlagosan hét hónapra elegendő tartalékkal rendelkeznek, 33 százalékuk csupán egy hónapig tudná fenntartani magát, ha nem lenne bevétele - közölte a K&H a biztos jövő kutatás eredményei alapján, amely az öngondoskodás...

Múltidéző mozikkal erősít a filmcsatorna

A történelmi filmek választ adhatnak a múlt nagy kérdéseire és betekintést nyújtanak az életbe egy másik időszakban. A történelmi filmek amellett, hogy szórakoztatnak, rávilágítanak arra is, hogy a múlt eseményei miként formálták jelenünket. Különösen...

Central is clearly becoming international – interview with Petr Bednar

To maintain our independence, we need to focus on increasing our reach, revenue and profitability - says Petr Bednar. In an interview given to our magazine, the digital and business development director of Central...

A Central egyértelműen nemzetközi céggé válik – interjú Petr Bednarral

Az elérésünk, a bevételeink és a jövedelmezőségünk növelésére kell koncentrálnunk, hogy megőrizzük a függetlenségünket – véli Petr Bednar. A Central Médiacsoport digitális és üzletfejlesztési igazgatója a lapunknak adott interjúban beszélt a cseh és a...

Új trendek a hazai médiapiacon

Legalább három online videós szolgáltatást használ egy adott hónapban a 18-59 éves, internettel rendelkező magyarok 82 százaléka – derül ki az NMHH támogatásával a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) és a Nielsen által készített...

Az európai utazóknak is fontos a fenntarthatóság

Az európaiak 2025-ben várhatóan gyakrabban fognak utazni és többet is költenek utazásra – derül ki a világ vezető szállodaipari csoportja, az Accor új kutatásából. Az ágazatnak ugyanakkor sürgősen meg kell oldania a növekedésből adódó...

Díjazták az etikus vállalatokat

25 éve, 2000-ben alapította az Üzleti Etikai Díjat László Ervin világhírű, a Nobel-békedíjra többször jelölt tudós, író, a Budapest Klub alapítója és Demcsák Mária a hazai üzleti újságírás meghatározó alakja, a Piac & Profit...

Optimistábban látják a jövőt a fiatalok

Elégedettebbek a fiatalok - összességében erre jutott a K&H ifjúsági index felmérés, amely a 19-29 évesek saját életükkel való elégedettségét vizsgálta a harmadik negyedévben. Az index értéke 16 pontra emelkedett az egy negyedévvel korábbi...

Újradefiniálja a piackutatás jövőjét a YouGov

Tíz hónappal azután, hogy a fogyasztói vélemények, motivációk, igények és médiaszokások kutatása terén piacvezető YouGov felvásárolta a fogyasztói panelszolgáltatásokban, az európai háztartások vásárlási adatainak elismert vezető vállalataként ismert CPS GfK-t, a cég átnevezte magát...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jótékony akcióban a SPAR

Adománykártyák értékesítésével indult a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország Adni Öröm! karácsonyi akciója. 2024. december 1-17. között a kijelölt SPAR és INTERSPAR üzletekben, valamint a SPAR online shopban kapható adománykártyák árával élelmiszercsomagok...

A vevőknek kedvez az ingatlanpiac

A piac élénkülése és a fokozott vevői kereslet mellett enyhült az érvényesíthető alku mértéke az ingatlanvásárlás során, azonban még így is a vevők évének számított 2024, ugyanis a tranzakciók jelentős része, 82,2 százaléka a...

Kevés megtakarításuk van a magyaroknak

Bár a középkorúak átlagosan hét hónapra elegendő tartalékkal rendelkeznek, 33 százalékuk csupán egy hónapig tudná fenntartani magát, ha nem lenne bevétele - közölte a K&H a biztos jövő kutatás eredményei alapján, amely az öngondoskodás...

Múltidéző mozikkal erősít a filmcsatorna

A történelmi filmek választ adhatnak a múlt nagy kérdéseire és betekintést nyújtanak az életbe egy másik időszakban. A történelmi filmek amellett, hogy szórakoztatnak, rávilágítanak arra is, hogy a múlt eseményei miként formálták jelenünket. Különösen...

Central is clearly becoming international – interview with Petr Bednar

To maintain our independence, we need to focus on increasing our reach, revenue and profitability - says Petr Bednar. In an interview given to our magazine, the digital and business development director of Central...

Don't Miss

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...