Hatmillió eurót fektet a cseh alapítású Home Credit Group az online és mobilfizetési megoldásokat fejlesztő Barion Zrt.-be. A magyar cég a az európai fizetési piac meghatározó szereplőjévé válna, első lépésként a cseh, osztrák, szlovák és szlovén piacon terjeszkednének.
Csehország leggazdagabb üzletembere, Petr Kellner érdekeltségébe tartozó vállalkozás lát fantáziát a Barionban. A befektetést a Home Credit Group kockázati tőkebefektetésekre létrehozott cégétől kapja a társaság.
A befektetés két lépcsőben érkezik majd, az első fázisban kétmillió eurót kap a Barion. A tranzakció 10 millió eurósra értékeli a magyar céget, a befektető 20 százalékos részesedést kap a vállalkozásban.
A második, négymillió eurós részlet kifizetését attól teszik függővé, hogyan sikerül a cseh piacon való megjelenés, ugyanis ott is gyors növekedést vár el a befektető.
Kiss Sándor, a Barion társalapítója és vezérigazgatója a mai, befektetésről szóló sajtótájékoztatón jelezte, hogy nemzetközi szinten is bizonyítani akarnak, erre is kapták most a forrást. Első körben a régióban terjeszkednének.
A Barion fizetési rendszerét két év alatt 2600 bolt integrálta a rendszerébe. Kiss Sándor azt is elmondta, hogy hosszabb távon nem a fizetési megoldásból származó tranzakciós díjat látják a fő bevételi forrásnak, hanem az adatokból szeretnének megélni.
- Hirdetés -
Hatmillió eurós befektetést kap a Barion
|
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Ilyen autóra elég a munkáshitel
A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...
A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány
Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén
Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
Új tablettel erősít a Honor
December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...
Minden tizedik magyar állást keres
Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez
Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n
Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...
Átalakuló streamingvilág
A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
Újabb díjat nyert a K&H
Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -