- Hirdetés -

Hétfőn indul az első közösségi talkshow

|

- Hirdetés -

Készülj fel az inspiráló beszélgetésekre, hétfőn 21 órakor ugyanis érkezik hazánk első közösségi talkshowja, a Ki vele! A WMN és VIASAT3 közös műsorának két moderátora, Csepelyi Adrienn és Krajnyik Cintia nem félnek megragadni az alkalmat, hogy az elkövetkezendő 8 hétben tabunak számító témákat hozzanak el a nézők számára. A talkshow első adásában Esztergályos Cecília, Kiss Gergely és Valkai Anna, Orvos-Tóth Noémi, valamint Nyáry Luca véleményét hallhatjuk majd a hosszútávú monogámia, a házasság és kapcsolatok témakörben, D. Tóth Kriszta Breakout Room bejátszójában pedig Járai Máté és Járai Kíra lesz a vendég. Nyitott kapcsolat, (többszörös) válás, hosszú házasság, ifjú szerelem – minden terítékre kerül.

Április 22-én 21 órakor, közvetlenül az Adom a napom után debütál a VIASAT3 és a WMN közös, gondolkodva szórakoztató műsora, a Ki vele! A Show&Game gyártásában készülő formátum 8 héten keresztül minden hétfőn egy teljes órát kínál arra, hogy olyan kérdéseket feszegessünk közösen, amiket egyébként többnyire nem merünk.

„A Ki vele! műfaji meghatározása, közösségi talkshow. Szerintem ez csodálatosan összefoglalja a műsor lényegét. Egyrészt, benne van, hogy beszélgetünk valamiről, akár olyan témákról is, amiket egyébként nem biztos, hogy főműsoridőben mélységében szoktak érinteni. Másrészt pedig, közösségi. Számomra mindig is nagyon fontos volt, hogy ha nem is értünk éppen egyet valamiben, akkor is tudjunk kulturáltan beszélni róla, hogy kinek mi az álláspontja” – mondta Csepelyi Adrienn, a Ki vele! moderátora.

A dinamikus talkshowban D. Tóth Kriszta és a WMN szerkesztőségi tagjai – Csepelyi Adrienn, Krajnyik Cintia, D. Tóth András és Fegyverneky Sándor – mellett hazai hírességek, valamint szakértők osztják meg egymással és velünk a gondolataikat. A téma közös, a vélemények gyakran különbözőek. A beszélgetéseket pedig tovább színesíti D. Tóth Kriszta saját, előre felvett videós szegmense, a Breakout Room, amelyben minden alkalommal egy nem hétköznapi vendéggel készít interjút, majd ezt ütközteti a vendégek véleményével a stúdióban.

Az első epizódban Esztergályos Cecília, Orvos-Tóth Noémi, Nyáry Luca, valamint Kiss Gergely és felesége, Valkai Anna beszélgetnek majd a hosszú távú kapcsolatok, monogámia, házasság témakörben, a Breakout Room vendégei pedig a vállaltan nyitott házasságban élő Járai Máté és Járai Kíra lesznek, így minden nézőpont képviseltetve lesz.

„Szerintem a műsorban az az egyik legérdekesebb, hogy olyan témákat emelünk be, amelyek felrázzák a közgondolkodást, és amelyekről izgalmas lesz beszélgetni akár egy baráti társaságban, otthon családi körben, vagy szakmai közegekben. Mindenképpen szempont lesz az is, hogy ezeket a témákat kicsit közelebb hozzuk az emberekhez, és ledöntsük azokat a sztereotípiákat, előítéleteket, amelyek körbelengik őket” – tette hozzá Krajnyik Cintia, a talkshow másik műsorvezetője.

Ki vele! 1. évad: április 22-től minden hétfőn 21:00-kor a VIASAT3-on.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Aggódik a jövő miatt? – Ezt érdemes tudni

Javított kissé idei és jövő évi globális növekedési előrejelzésén a párizsi székhelyű Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezet, az OECD csütörtökön kiadott prognózisában az előző, februári keltezésű becsléséhez képest. Az OECD honlapján publikált dokumentum szerint a...

Pályázatot nyert az InfoRádió, Balázsék miatt ismét büntettek

Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A...

Filmbiznisz és tévés reklámpiac a BrandManiában

Az amúgy is kiélezett versenyben lévő tévétársaságok és filmstúdiók helyzete tovább bonyolódott a streaming globális térhódításával, a BrandMania stábja pedig ezúttal annak járt utána, hogyan hat mindez az új tartalmak gyártására. Az RTL magazinműsorának...

A versenyhelyzet előre vigyen, ne pedig támadólag hasson

A szakma legnagyobb elismerésévé nőtte ki magát 11 év alatt a Televíziós Újságírók Díja, a kezdetekről, a kategóriákról és a díj fogadtatásáról mesélt a Business Lounge április 10-ei adásában Kenderessy Szabolcs, a Sorozatwiki főszerkesztője....

Elektromos autót venne? Ezt gondolja át

Európában folyamatosan nő az elektromos és hibrid járművek (EV) száma, így 2030-ra várhatóan több mint 75 millió jár majd belőlük az utakon. Tavaly az értékesített új autók ötödét tették ki Európában, Magyarországon pedig ez...

Megugrottak a Lexus európai eladásai

Az évről évre szárnyaló értékesítési adatokat és drámai növekedést produkáló Lexus 2024 első negyedévében is brutális tempót diktált: a környezettudatos japán luxusautómárka világszinten 15 százalékkal, Európában azonban 48%-al növelte értékesítéseit az előző év azonos...

Csökkent az infláció, de a vásárlók nem érzik

Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének friss eredményei szerint a középkorúak ezt nem igazán érzékelik, ők ugyanis átlagosan 23 százalékosnak érezték a pénzromlás éves ütemét. Ez nagyságrendi eltérést jelent a...

Így készülnek a kánikulára a magyarok

A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket - derül ki a Hisense...

Egyre öregebbek a hazai autók

Számos cikk foglalkozott az elmúlt időszakban azzal, hogy egyre öregebbek a magyar autók, és általánosságban elmondható, hogy minél idősebb egy autó, annál több kilométert tett meg. A használt autók eladásából a lehető legnagyobb hasznot...

Ezt tudják a legújabb Nokia mobilok

Ínycsiklandó tech csemegével készült a Human Mobile Devices (HMD), a vállalat bemutatta legújabb kreációját, egy különleges klasszikus telefonokból álló válogatást a Nokia 215 4G, a Nokia 225 4G és a Nokia 235 4G készülékekből....
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Fontos dolog történt az ingatlanpiacon

Áprilisban lélektani határt tört át az ingatlanpiaci kereslet, a feladott lakáshirdetések száma jelentősen nőtt, ami további élénkülést vetít előre 2024-re – derül ki az ingatlan.com elemzéséből. Az eladó lakóingatlanok iránti 290 ezer érdeklődés 22 százalékkal...

Aggódik a jövő miatt? – Ezt érdemes tudni

Javított kissé idei és jövő évi globális növekedési előrejelzésén a párizsi székhelyű Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezet, az OECD csütörtökön kiadott prognózisában az előző, februári keltezésű becsléséhez képest. Az OECD honlapján publikált dokumentum szerint a...

Pályázatot nyert az InfoRádió, Balázsék miatt ismét büntettek

Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A...

Filmbiznisz és tévés reklámpiac a BrandManiában

Az amúgy is kiélezett versenyben lévő tévétársaságok és filmstúdiók helyzete tovább bonyolódott a streaming globális térhódításával, a BrandMania stábja pedig ezúttal annak járt utána, hogyan hat mindez az új tartalmak gyártására. Az RTL magazinműsorának...

A versenyhelyzet előre vigyen, ne pedig támadólag hasson

A szakma legnagyobb elismerésévé nőtte ki magát 11 év alatt a Televíziós Újságírók Díja, a kezdetekről, a kategóriákról és a díj fogadtatásáról mesélt a Business Lounge április 10-ei adásában Kenderessy Szabolcs, a Sorozatwiki főszerkesztője....

Don't Miss

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...