- Hirdetés -

Hétköznap a TV2, hétvégén az RTL volt nézettebb

|

- Hirdetés -

Összességében pedig a TV2 nyerte a múlt hetet. A 18-49 éveseknél, a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál is más műsor vezeti a műsoros toplistát.

A mögöttünk álló héten a célcsoportok többségében a TV2 erősödni tudott. Például főműsoridőben és a 18-59 éveseknél 0,6 százalékponttal, a 18-49 éveseknél 0,3 százalékponttal javult az átlaguk a 2. héthez képest. S teljes napon is hasonló volt a helyzet. Ezzel párhuzamosan az RTL-nél inkább stagnálást, vagy enyhe csökkenést mutatnak az adatok. Ebből következően továbbra is vezet a TV2, még az RTL-nek elvileg jobban fekvő célcsoportoknál is. Főműsoridőben és a 18-59 éveseknél 13,2 százalékos heti share-t hozott össze a TV2, az RTL pedig 12,5 százalékot – itt volt a legkisebb közöttük a különbség. Főműsoridőben és a 18-49 éveseknél a TV2 13,2 százalékos, az RTL 11,7 százalékos közönségaránnyal zárta a hete, azaz itt már 1,5 százalékpontra nőtt a differencia.

A komplett csatornacsoportokat nézve stabilan vezet a TV2 Csoport az RTL Magyarország előtt. A legszorosabb versenyt szintén főműsoridőben és a 18-59 éveseknél láthatjuk, itt a TV2 Csoport 25,3 százalékos közönségarányt ért el, az RTL Magyarország pedig 22 százalékot, ez 3,3 százalékpontnyi különbséget jelent. Szokás szerint teljes napon és teljes lakosságnál tudott leginkább elhúzni a TV2, ezen a téren 10 százalékpontot tett ki az előnyük (TV2 Csoport: 25,6 százalék, RTL Magyarország: 15,6 százalék).

Ami a többieket illeti, teljes lakosságnál az MTVA csatornái érték el a harmadik legjobb közönségarányt, a 18-49 és a 18-59 éveseknél pedig az AMC Networks számított a harmadik legerősebb piaci szereplőnek.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 3. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 13,2 16,2 13,2
RTL 12,5 11,9 11,7

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 3. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,1 12,5 10,3
RTL 7,4 6,9 7,1

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 23,7 25,6 23,8
RTL Magyarország 17,6 15,6 17,2
AMC Networks 6,5 5,9 6,7
MTVA 5,7 9,5 4,6
Paramount Global 4,5 3,7 5,5
Network4 4,5 4,9 2,9
Antenna Entertainment Group 3,4 2,9 3,3
Warner Bros.Discovery 3,0 3,6 2,7

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 17,1% / 17% (16,7% / 17,2%)
Tények Plusz – 15% / 15% (13,8% / 14,4%)
Szerencsekerék – 16,5% / 16,6% (14,8% / 15,2%)
Vigyázat, gyerekkel vagyok – 12,3% / 12,5% (12,7% / 12,8%)

RTL
Híradó – 17,6% / 15,3% (18,3% / 16,2%)
Fókusz – 13,7% / 13,1% (14,8% / 14,1%)
Drága örökösök – 13,1% / 12,4% (14,1% / 13,8%)
A mi kis falunk – 11,5% / 10,6% (11,7% / 11,1%)

Érdekes különbség a napi műsorok átlagai terén, hogy a TV2-s produkciók szinte pontosan azt hozzák 18-49-ben és 18-59-ben. Az RTL-nél viszont olykor egész nagyok a különbségek, különösen a Híradónál. Olyannyira, hogy amíg a 18-59 éveseknél az RTL Híradó verte a Tényeket, addig a 18-49 éveseknél a Tények ért el magasabb átlagot.

A TV2-n a Szerencsekerék múlt héten kiugróan jó közönségarányt hozott, megverték a Drága örökösöket is. Pedig az RTL-es napi sorozat sem hozott rossz eredményt, a főműsoridős csatornaátlag felett teljesítettek a 18-49 és a 18-59 éveseknél is.

Hétfőtől péntekig a TV2 nyerte az estéket. A szombati és a vasárnapi főműsoridőt viszont az RTL húzta be a 18-49 és a 18-59 éveseknél is. Szombaton szépen teljesített az RTL-en a Gólkirályság, a 18-49 éveseknél 17,9 százalékot tett ki a share-je. Vasárnap a Cápák között 17,1 százalékot ért el és lenyomták a 10,7 százalékos Vigyázat, gyerekkel vagyok című TV2-s produkciót.

Más-más műsor volt a legnézettebb a két kereskedelmi célcsoportnál és a teljes lakosságnál. A 18-49 éveseknél a Cápák között érte el a múlt hét legmagasabb, 273 ezres nézőszámát, utánuk pedig 261 ezres Gólkirályság következett. A 18-59 éveseknél ugyanez a két RTL-es műsor áll az élen, csak fordított sorrendben. A Gólkirályság az első 411 ezres nézettséggel, a Cápák között pedig 384 ezer nézőt ültetett a képernyők elé. Mindkét kereskedelmi célcsoportnál a TV2-s Szerencsekerék pénteki adása futott be a harmadik helyre, a 18-49 éveseknél 252 ezer, a 18-59 éveseknél 367 ezer nézővel.

A teljes lakosságnál pedig nyerte is a hetet a Szerencsekerék, méghozzá 884 ezres nézettséggel. A teljes lakosságos dobogóra még a múlt hétfői Tények (842 ezer néző) és a Tények Plusz (775 ezer néző) tudott felkapaszkodni.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 411 152 18,6
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 384 715 16,3
SZERENCSEKERÉK TV2 367 703 17,6
HÍRADÓ RTL 363 702 19,1
TÉNYEK TV2 341 143 20,9
TÉNYEK PLUSZ TV2 321 801 16,9
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 314 055 15,1
FÓKUSZ RTL 277 974 15,2
FÓKUSZ PLUSZ RTL 264 247 12,9
A MI KIS FALUNK RTL 263 469 12,9

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 884 167 20,9
TÉNYEK TV2 842 273 23,7
TÉNYEK PLUSZ TV2 775 999 20,0
HÍRADÓ RTL 752 925 19,4
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 721 771 16,5
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 636 319 13,9
VIGYÁZAT GYEREKKEL VAGYOK TV2 634 065 16,8
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 585 119 13,8
FÓKUSZ RTL 515 032 13,2
CSINÁLJUK A FESZTIVÁLT DUNA TV 511 413 12,0

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 273 961 17,1
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 261 900 17,9
SZERENCSEKERÉK TV2 252 461 18,1
TÉNYEK TV2 232 949 21,6
HÍRADÓ RTL 232 683 18,2
TÉNYEK PLUSZ TV2 221 762 17,3
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 209 905 15,0
FÓKUSZ RTL 179 697 14,8
VIGYÁZAT GYEREKKEL VAGYOK TV2 177 424 12,8
FÓKUSZ PLUSZ RTL 173 338 12,8

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Felpörgött az energiahatékony háztartási gépek iránti kereslet

Lényegében azonnal láthatóvá vált a rezsiáremelkedés bejelentése a nagy háztartási gépek forgalmán. Akadt olyan termékkör, amely esetében az „A” energiaosztályú, azaz legenergiatakarékosabb eszközök iránti kereslet rögötön duplájára ugrott – derül ki a Candy Hoover...

Egyre többen vesznek használt mobilokat

Az újracsomagolt mobiltelefonok piacterének kutatása szerint azok, akik megtartják régi telefonjukat, általában nem is használják azt, és sokan egyszerűen megfeledkeznek arról, hogy pénzt is csinálhatnának belőle. A Rejoy szeptemberi indulása óta több mint 200...

Nehéz évre számíthatnak az építőanyag-kereskedők

Rég nem látott nehéz évvel néz szembe az építőanyag-kereskedelem. Mérséklődő lakossági kereslet, csökkenő állami beruházások, növekvő infláció, hitelkamatok, kifutó támogatások és az emelkedő építőanyagárak minden oldalról szorongatják a kereskedéseket. Stratégiát kell váltani - hangzott...

Jó ügyek mellé állt az AVON

Az AVON nemzetközi szépségvállalat működését kezdetektől fogva meghatározta a nők életének jobbá tétele, kereseti lehetőséget biztosítva a nőknek, amikor még szavazati joguk sem volt. A vállalat évtizedek óta elkötelezetten áll ki két társadalmi ügy...

Béremelésről döntött a Tesco

Sikeresen megállapodott a 2023/24-es üzleti évre vonatkozó bérfejlesztésről a Tesco-Global Áruházak Zrt. és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete (KASZ), valamint az Egyenlő.hu – a modern szakszervezet. A Tesco idén 5,7 milliárd forintot fektet az áruházakban...

Díjazták a Néprajzi Múzeum alkalmazását

A digitális gondolkodás és a digitális megoldások újszerű, innovatív, ötletes megvalósítását díjazó Pixel Perfect Awards megmérettetésen kiosztott 6 arany elismerés közül egyet a Néprajzi Múzeum gyűjteményeire épülő Motívumalkotó alkalmazás nyert el 2023. január 25-én....

A nőké a főszerep az HBO-n

Ebben a hónapban az HBO csatorna középpontjában a fantasztikus nők állnak. Újabb thriller érkezik a Cinemaxra, ufókkal találkozhatunk a Discoveryn.Jön Emma Thompson főszereplésével készült Minden jót, Leo Grande (02.05), Kristen Stewart a Spencerben (02.12)...

Fizetős streaminggel pörög az európai piac

Az európai piac 100 legnagyobb audiovizuális szolgáltatója kétszer olyan gyors növekedést tudott felmutatni a 2016-2021 közötti időszakban, mint a piac egésze – derül ki a European Audiovisual Observatory nevű szervezet elemzéséből. Bár a teljes...

Már naponta 2,5 óra megy el közösségi médiára

A jelek szerint ismét változóban van a felhasználók online viselkedése, miközben az interneten töltött idő csökkent az elmúlt egy évben, a közösségi média oldalakra még több időt szánnak. A „Digital 23” jelentésből kiderült az...

Már kevésbé tartunk az inflációtól

Januárban minimálisan mértékben, de harmadik hónapja emelkedett a GKI konjunktúraindexe. A GKI Gazdaságkutató által – az EU támogatásával – végzett felmérés szerint a fogyasztói bizalmi index javulása e negyedév alatt összesen is hibahatáron belüli,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Cápák között nézettség 2023 január

Főműsoridőben fordított az RTL

Az esti sávban és a kereskedelmi célcsoportnál az RTL átvette a vezetést a TV2-től. Minden más felosztásban azonban továbbra is piacvezető a TV2 és csoportszinten is vezetnek. A műsoros toplista élén a Cápák között...

Felpörgött az energiahatékony háztartási gépek iránti kereslet

Lényegében azonnal láthatóvá vált a rezsiáremelkedés bejelentése a nagy háztartási gépek forgalmán. Akadt olyan termékkör, amely esetében az „A” energiaosztályú, azaz legenergiatakarékosabb eszközök iránti kereslet rögötön duplájára ugrott – derül ki a Candy Hoover...

Egyre többen vesznek használt mobilokat

Az újracsomagolt mobiltelefonok piacterének kutatása szerint azok, akik megtartják régi telefonjukat, általában nem is használják azt, és sokan egyszerűen megfeledkeznek arról, hogy pénzt is csinálhatnának belőle. A Rejoy szeptemberi indulása óta több mint 200...

Nehéz évre számíthatnak az építőanyag-kereskedők

Rég nem látott nehéz évvel néz szembe az építőanyag-kereskedelem. Mérséklődő lakossági kereslet, csökkenő állami beruházások, növekvő infláció, hitelkamatok, kifutó támogatások és az emelkedő építőanyagárak minden oldalról szorongatják a kereskedéseket. Stratégiát kell váltani - hangzott...

Jó ügyek mellé állt az AVON

Az AVON nemzetközi szépségvállalat működését kezdetektől fogva meghatározta a nők életének jobbá tétele, kereseti lehetőséget biztosítva a nőknek, amikor még szavazati joguk sem volt. A vállalat évtizedek óta elkötelezetten áll ki két társadalmi ügy...

Podcast

A játék egy válságálló műfaj

Mi a jellemző a magyar emberre játékvásárlás szempontjából és hogyan tudja fenntarthatóságra nevelni vásárlóit egy játékforgalmazó? Erről is szó esett a Business Lounge podcast december 20-i, itt meghallgatható epizódjában, ahol ezúttal Gyaraki Dávid, a...

Az elégedett partner viszi a jó szolgáltató hírét

Varga Balázs huszonötévnyi koncertszervezés után hozta létre a Tixát, vele beszélgettek a Business Lounge műsorvezetői a jegyértékesítő piac telítettségéről, a kultúrafogyasztói szokások változásáról, és arról is, hogy szükség van-e egy újabb Pesti Estre? A...

A trendet alakítani kell, nem pedig követni

Online kontra offline vásárlás, felhalmozás, vásárlói edukáció – többek között erről is faggatták a műsorvezetők Kanyó Rolandot, a dm kft. marketing és PR menedzserét és Fazekas Bálintot, az Euronics kereskedelmi ügyvezetőjét a radiocafé Business...

Don't Miss

Óvatos tervezés

Az ember és a gép újjászervezett együttműködése új üzletágakat nyithat meg és segíthet a munkaerőhiány kezelésében – jelezte a technológia kínálta lehetőségek kapcsán Rakoncza Zsolt. A Dell Technologies Magyarország vezérigazgatója beszélt arról is, hogy...

A megújulás kötelező

Palkó András, a Coca-Cola HBC Magyarország marketingigazgatója is egyike annak a 14 üzleti döntéshozónak, akik idén Signature CEO díjban részesültek. Amennyire derűsen vette át a díjat, annyira lelkesen válaszolt kérdéseinkre Jakus Melindával, a Signature...

60 százalékkal nőtt a digitális lottózás aránya – interjú Bánhegyi Zsófiával

Hogyan élte meg a pandémiát a Szerencsejáték Zrt.? Milyennek látják a marketingszakmán belül megváltozni látszó helyzetet? Milyen új, innovatív megoldásokat terveznek jövőre, amikor megjelennek az első külföldi versenytársak a táv-szerencsejátékpiacon? Többek között ezekre a...

Reklámszakemberként időben felkészültél a 2023-as év kihívásaira?

Összeszedtünk néhány tippet a digitális reklámköltések esetében mire érdemes figyelni a piaci szereplőknek, amennyiben sikeres évet szeretnének tudni maguk mögött. Egy olyan évben, amikor az elmúlt időszak legmagasabb inflációjával és a megélhetési költségek drasztikus emelkedésével...

Azon dolgozunk, hogy kitörjünk az építőipari skatulyákból és vonzóvá tegyük az építőipart

Hogyan látja vezetőként marketing szempontjából a 2023-as évet a friss Signature CEO díjas Vida Tamás, a KÉSZ Csoport vezérigazgatója? Milyen kihívásokkal szembesülnek külföldi terjeszkedés során, felfedezhetőek az egyes régiókban különbségek vásárlói attitűd szempontjából? Többek...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Forradalmi újítás a műanyag újrahasznosítására

A Procter & Gamble elkötelezett a fenntarthatóság és a technológiai fejlődés mellett, mindez erőteljes befolyással bír globális partnerségeinek kialakításában is. Az idei Világgazdasági Fórum panelbeszélgetésein bemutatták többek között együttműködésüket a PureCycleTM újrahasznosítási rendszerrel, saját...

Nem tud mit kezdeni a használt sütőolajjal? – Itt egy új lehetőség

Használt sütőolaj gyűjtésére és tárolására alkalmas konténereket telepített országszerte 40 üzemanyagtöltő állomásán az OMV olajtársaság. A kihelyezett tárolókban a lakosság csavarzáras PET palackokban biztonságosan lerakhatja a használatra már alkalmatlan zsiradékot – írja az MTI a...

Fiatalok fenntarthatósági törekvéseit segíti a Mercedes

A márka egy Mercedes-Benz 300 SLR Uhlenhaut Coupé árveréséből származó bevételt a beVisioneers: The Mercedes-Benz Fellowship ösztöndíjprogram támogatására ajánlja fel. A kezdeményezés egy globális ösztöndíjprogram, amely évente akár 1000 fiatalnak nyújt támogatást olyan projektek...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....