- Hirdetés -

Hódít a magyar startup applikációja

|

- Hirdetés -

Már az egymilliomodik letöltést is átlépte a VIMAGE nevű fotóanimációs app, amelyet korábban a HUAWEI az AppGallery egyik legjobb alkalmazásának választott. A magyar fejlesztésű applikáció Nyugat- és Kelet-Európában egyaránt sikeres, több mint 80 ezer magyarországi AppGallery-felhasználó telefonján is ott lapul a varázslatos képszerkesztő, melynek tulajdonosai már egy újabb művészi alkalmazást is útjára indítottak.

A fotók és videók sajátos keresztezését, a cinemagraphokat, azaz a mozgó fotókat készítő, mára világszerte elterjedt applikáció gyökerei a 2010-es évek végére, Pécsre nyúlnak vissza, ahol néhány fiatal beleszeretett az akkor még gyerekcipőben járó izgalmas vizuális megoldásba. A VIMAGE magyar startupként indulva mára több díjat is elnyert, többek között 2019-ben az év applikációjának választotta a Huawei saját alkalmazásáruháza, az AppGallery. Éppen ez utóbbinak köszönhetően a VIMAGE számára újabb nagy piac nyílt meg, mára pedig több mint egymillió letöltésnél tartanak az alkalmazásáruházban, úgy, hogy közben az értékelésük is egészen kiváló, 4.7-es pontszámú.

A VIMAGE az állóképeket különböző mozgó elemekkel kelti életre, így azok élő képek vagy GIF-ek benyomását keltik. A szórakoztató applikáció a mozgó effektek és animációs technikák használatával valódi műalkotássá változtatja a fotókat. Az app az egyszerűségének és a látványos effekteknek köszönhetően vált rendkívül népszerűvé a felhasználók körében.

Extra letöltéshullám az AppGalleryből

A cég az AppGalleryn elért sikerét nemcsak a népszerűségének köszönheti, hanem a HUAWEI-től kapott szakmai, partneri támogatásnak is. „A célunk az volt, hogy a VIMAGE minél több ember számára elérhető legyen globális szinten. Jó döntés volt csatlakozni az AppGalleryhez, mert egy nagy letöltési hullámot indított el néhány hónap alatt” – mondta Czigler Zsolt. A VIMAGE ügyvezetője hozzátette: „igazán gyümölcsöző partneri kapcsolatot alakítottunk ki a HUAWEI technológiai és szolgáltató csapatával. Proaktív és segítőkész támogatást kapunk, így gyorsan és zökkenőmentesen sikerült feltöltenünk az alkalmazásainkat.”

A HUAWEI felhasználók köréből a legtöbben Németországban és az Egyesült Királyságban és Magyarországon töltötték le a VIMAGE alkalmazást, őket követi Törökország és Franciaország. Ugyancsak nagyon népszerű az olaszoknál, a spanyoloknál és az oroszoknál a fotóanimáló applikáció. „Évek óta dolgozunk a HUAWEI-el és öröm látni, hogy milyen nagyra nőtte ki magát a platform” – emelte ki Czigler Zsolt.

Az AppGalleryhez való csatlakozása óta a VIMAGE egy új alkalmazást is elindított Expose néven, amely egy művészibb vonalat képvisel, hogy mozgó szűrőkkel javítsa a szelfiket, előre elkészített sablonokkal. Ebben a Huawei ML Kitje volt segítségükre. Ennek célja, hogy az alkalmazások kihasználhassák a gépi tanulást a mesterséges intelligencia adta lehetőségeket, így az Expose-ban még jobbá tudták tenni a felhasználói élményt. Emellett is számos terve van a VIMAGE alkotóinak a jövőre nézve, hogy még gyorsabb ütemben, több típusú fotófeldolgozó applikációval szolgálják ki a felhasználók igényeit, amely során nagyban támaszkodnak a mesterséges intelligencia nyújtotta lehetőségekre.

„Célunk, hogy támogassuk az alkalmazásfejlesztőket, és segítsük fejlődésüket, ez kulcs ahhoz, hogy jobb appok készüljenek és növelni tudjuk az AppGallery felhasználóinak számát.” – mondta Derek Yu, a HUAWEI fogyasztói üzletágának közép-kelet-európai, északi, kanadai elnöke. A Huawei Mobile Services (HMS) számos olyan Kit-et (fejlesztői készletet) nyújt az applikáció fejlesztők számára, amelyek megkönnyítik a fejlesztési folyamatot. llyen például az úgynevezett Analytics Kit, Ads Kit vagy az Account Kit, amelyeket egyszerűen be tudnak építeni a saját applikációjukba a fejlesztők.

Új lehetőségek kínál a HMS a fejlesztők számára

A HUAWEI támogatás azt is jelenti a fejlesztők számára, hogy alkalmazásaik 560 millió aktív AppGallery felhasználóhoz érhetnek el, amely hatalmas üzleti előnyöket kínál. Az AppGallery a HUAWEI saját alkalmazásáruháza több mint 170 országban és régióban érhető el. A világon 5.1 millió fejlesztő partnerrel dolgozik együtt a vállalat, hogy újabbnál újabb alkalmazások legyenek elérhetőek a platformon. Az appok száma 2021 októberében elérte a 173 ezret, ma már a Google Playben elérhető appok 90%-a megtalálható az AppGalleryben.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább növekedne a ŠKODA 2022-ben

A Covid-19-járvány és a félvezetőhiány ellenére is összesen 878 200 járművét szállította ki 2021 folyamán világszerte a ŠKODA AUTO. Közel 45 ezer darabos kiszállítási volumenével sikeresen mutatkozott be a piacon a tisztán elektromos ENYAQ...

Új terméket dob piacra a XIXO

A XIXO márka 2013-as alapítása óta büszke arra, hogy a folyamatosan változó és újdonságra szomjazó fogyasztóit különleges ízekkel és izgalmas termékekkel varázsolja el. Épp ezért nem meglepő, hogy a brand, a legtöbb italgyártóval ellentétben,...

A gazdaság erősödésével számolnak a cégvezetők

Világszerte a vezetők 77 százaléka szerint erősödni fog a globális gazdaság az előttünk álló évben, csupán 15 százalékuk számít visszaesésre. Erős összefüggés látható az ügyfélbizalom és a vezérigazgatói optimizmus, valamint a között, hogy történt-e...

Cápákkal fejlődhet tovább a digitális diákszövetkezet

A Quantum, Magyarország első digitális diákszövetkezete formálhatja át a fiatalok foglalkoztatásának jövőjét. A Start it @K&H inkubátorprogramban fejlődő és a Cápák között befektetőinek támogatását elnyerő csapat a pandémia idején alakult, de máris milliárdos forgalom...

A Toyota lett Európa második legnépszerűbb személyautó márkája

A Toyota Motor Europe európai Toyota és Lexus járműeladásai 1.076.300 darabot tettek ki 2021-ben, ami 8%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest, tükrözve a környezetbarát márkák iránti erős ügyfélkeresletet. Ezzel a Toyota...

Kriptovalutázó startupokat támadnak a hekkerek

Kis és közepes méretű vállalkozások elleni támadássorozatra bukkantak a Kaspersky szakértői. A fejlett állandó fenyegetésekkel támadó BlueNoroff hekkercsoport támadásai következtében az áldozatok komoly kriptovaluta-veszteségeket szenvednek el világszerte. A SnatchCrypto nevű kampány célpontjai olyan vállalatok,...

Karitatív kampánnyal segített az OMV

A karácsonyi szezonban tartott karitatív kampány eredményeképpen összesen több mint 5 millió forintot utal át az OMV a Magyar Máltai Szeretetszolgálat számára. A segélyszervezet a pénzt egy új mentőautó megvásárlásához használja fel. Ezzel az...

Új hírcsatornák a DirectNow kínálatában

Két új hírcsatornával bővültek a Direct Now alkalmazásban elérhető tartalmak, ezzel most már 96-ra emelkedett azon csatornák száma, melyek mobiltelefonon, tableten, laptopon vagy okostévén hozzáférhetőek a Direct One előfizetői számára. A Direct Now alkalmazás a...

Konferenciaszervezés: melyik részét érdemes profikra bízni? (x)

Egy konferencia sikerén számtalan dolog múlhat: erősítheti vagy akár gyengítheti is a cég hírnevét, bevételeit, megbízhatóságát. A siker azonban több lábon áll, melynek nagy része a szervezésben teljesedik ki. Fontos a helyszín, az előadók,...

Közös beszerzési stratégiát javasol a GVH

Lezárta a hazai médiaszolgáltatás és műsorterjesztés piacán végzett ágazati vizsgálatát a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). A szervezet elemzése szerint az árak és a szolgáltatás minősége határozza meg leginkább a fogyasztói döntéseket, a kisebb szolgáltatóknak pedig...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A Cápák között és a Tények áll az élen

Egyik a 18-49 éveseknél, másik a teljes lakosságnál bizonyult a hét legnézettebbjének. A főműsoridőben egész szoros volt a verseny az RTL Klub és a TV2 között. Az év első hetéhez képest mindkét vezető kereskedelmi csatorna...

Tovább növekedne a ŠKODA 2022-ben

A Covid-19-járvány és a félvezetőhiány ellenére is összesen 878 200 járművét szállította ki 2021 folyamán világszerte a ŠKODA AUTO. Közel 45 ezer darabos kiszállítási volumenével sikeresen mutatkozott be a piacon a tisztán elektromos ENYAQ...

Új terméket dob piacra a XIXO

A XIXO márka 2013-as alapítása óta büszke arra, hogy a folyamatosan változó és újdonságra szomjazó fogyasztóit különleges ízekkel és izgalmas termékekkel varázsolja el. Épp ezért nem meglepő, hogy a brand, a legtöbb italgyártóval ellentétben,...

A gazdaság erősödésével számolnak a cégvezetők

Világszerte a vezetők 77 százaléka szerint erősödni fog a globális gazdaság az előttünk álló évben, csupán 15 százalékuk számít visszaesésre. Erős összefüggés látható az ügyfélbizalom és a vezérigazgatói optimizmus, valamint a között, hogy történt-e...

Cápákkal fejlődhet tovább a digitális diákszövetkezet

A Quantum, Magyarország első digitális diákszövetkezete formálhatja át a fiatalok foglalkoztatásának jövőjét. A Start it @K&H inkubátorprogramban fejlődő és a Cápák között befektetőinek támogatását elnyerő csapat a pandémia idején alakult, de máris milliárdos forgalom...
- Hirdetés -

CMO

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...

A vásárlási szokások örökre megváltoztak

Kanyó Roland, dm Kft., marketing és PR menedzser 133 milliárd forintos bevétellel zártátok az elmúlt üzleti évet, majdnem 10 százalékos plusszal. Gondolom ez a körülmények figyelembe vételével, elég jó eredménynek számít? Természetesen elégedettek vagyunk az elért...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld vállalást tett a Toyota és a Lexus

2035-re karbonsemleges lesz Európában a Toyota és a Lexus.A Toyota készen áll arra, hogy 2035-re nullára csökkentse az újonnan értékesített Toyota és Lexus járművek széndioxid-kibocsátását Nyugat-Európában, amelynek fontos lépcsőfoka lesz a legalább 50 százalékos,...

Zöld együttműködésben a TotalEnergies

A TotalEnergies és a Daimler Truck AG megállapodást írt alá az Európai Unió közúti árufuvarozásának szén-dioxid mentesítésére irányuló kötelezettségvállalásukról. A partnerek együttműködnek a hidrogénnel üzemeltetett nehéz tehergépjárművek ökoszisztémáinak fejlesztésében, egyrészt azzal a szándékkal, hogy...

Új technológiák pörgethetik fel a klímavédelmet

Hogyan segítheti a mesterséges intelligencia, az esővízgyűjtés és a közlekedési rendszerek gyökeres átalakítása a károsanyag-kibocsátás csökkentését – a többi között ez is kiderül a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott Schneider Electric és a CNBC Catalyst...

DATA