- Hirdetés -

Hódít a magyar startup applikációja

|

- Hirdetés -

Már az egymilliomodik letöltést is átlépte a VIMAGE nevű fotóanimációs app, amelyet korábban a HUAWEI az AppGallery egyik legjobb alkalmazásának választott. A magyar fejlesztésű applikáció Nyugat- és Kelet-Európában egyaránt sikeres, több mint 80 ezer magyarországi AppGallery-felhasználó telefonján is ott lapul a varázslatos képszerkesztő, melynek tulajdonosai már egy újabb művészi alkalmazást is útjára indítottak.

A fotók és videók sajátos keresztezését, a cinemagraphokat, azaz a mozgó fotókat készítő, mára világszerte elterjedt applikáció gyökerei a 2010-es évek végére, Pécsre nyúlnak vissza, ahol néhány fiatal beleszeretett az akkor még gyerekcipőben járó izgalmas vizuális megoldásba. A VIMAGE magyar startupként indulva mára több díjat is elnyert, többek között 2019-ben az év applikációjának választotta a Huawei saját alkalmazásáruháza, az AppGallery. Éppen ez utóbbinak köszönhetően a VIMAGE számára újabb nagy piac nyílt meg, mára pedig több mint egymillió letöltésnél tartanak az alkalmazásáruházban, úgy, hogy közben az értékelésük is egészen kiváló, 4.7-es pontszámú.

A VIMAGE az állóképeket különböző mozgó elemekkel kelti életre, így azok élő képek vagy GIF-ek benyomását keltik. A szórakoztató applikáció a mozgó effektek és animációs technikák használatával valódi műalkotássá változtatja a fotókat. Az app az egyszerűségének és a látványos effekteknek köszönhetően vált rendkívül népszerűvé a felhasználók körében.

Extra letöltéshullám az AppGalleryből

A cég az AppGalleryn elért sikerét nemcsak a népszerűségének köszönheti, hanem a HUAWEI-től kapott szakmai, partneri támogatásnak is. „A célunk az volt, hogy a VIMAGE minél több ember számára elérhető legyen globális szinten. Jó döntés volt csatlakozni az AppGalleryhez, mert egy nagy letöltési hullámot indított el néhány hónap alatt” – mondta Czigler Zsolt. A VIMAGE ügyvezetője hozzátette: „igazán gyümölcsöző partneri kapcsolatot alakítottunk ki a HUAWEI technológiai és szolgáltató csapatával. Proaktív és segítőkész támogatást kapunk, így gyorsan és zökkenőmentesen sikerült feltöltenünk az alkalmazásainkat.”

A HUAWEI felhasználók köréből a legtöbben Németországban és az Egyesült Királyságban és Magyarországon töltötték le a VIMAGE alkalmazást, őket követi Törökország és Franciaország. Ugyancsak nagyon népszerű az olaszoknál, a spanyoloknál és az oroszoknál a fotóanimáló applikáció. „Évek óta dolgozunk a HUAWEI-el és öröm látni, hogy milyen nagyra nőtte ki magát a platform” – emelte ki Czigler Zsolt.

Az AppGalleryhez való csatlakozása óta a VIMAGE egy új alkalmazást is elindított Expose néven, amely egy művészibb vonalat képvisel, hogy mozgó szűrőkkel javítsa a szelfiket, előre elkészített sablonokkal. Ebben a Huawei ML Kitje volt segítségükre. Ennek célja, hogy az alkalmazások kihasználhassák a gépi tanulást a mesterséges intelligencia adta lehetőségeket, így az Expose-ban még jobbá tudták tenni a felhasználói élményt. Emellett is számos terve van a VIMAGE alkotóinak a jövőre nézve, hogy még gyorsabb ütemben, több típusú fotófeldolgozó applikációval szolgálják ki a felhasználók igényeit, amely során nagyban támaszkodnak a mesterséges intelligencia nyújtotta lehetőségekre.

„Célunk, hogy támogassuk az alkalmazásfejlesztőket, és segítsük fejlődésüket, ez kulcs ahhoz, hogy jobb appok készüljenek és növelni tudjuk az AppGallery felhasználóinak számát.” – mondta Derek Yu, a HUAWEI fogyasztói üzletágának közép-kelet-európai, északi, kanadai elnöke. A Huawei Mobile Services (HMS) számos olyan Kit-et (fejlesztői készletet) nyújt az applikáció fejlesztők számára, amelyek megkönnyítik a fejlesztési folyamatot. llyen például az úgynevezett Analytics Kit, Ads Kit vagy az Account Kit, amelyeket egyszerűen be tudnak építeni a saját applikációjukba a fejlesztők.

Új lehetőségek kínál a HMS a fejlesztők számára

A HUAWEI támogatás azt is jelenti a fejlesztők számára, hogy alkalmazásaik 560 millió aktív AppGallery felhasználóhoz érhetnek el, amely hatalmas üzleti előnyöket kínál. Az AppGallery a HUAWEI saját alkalmazásáruháza több mint 170 országban és régióban érhető el. A világon 5.1 millió fejlesztő partnerrel dolgozik együtt a vállalat, hogy újabbnál újabb alkalmazások legyenek elérhetőek a platformon. Az appok száma 2021 októberében elérte a 173 ezret, ma már a Google Playben elérhető appok 90%-a megtalálható az AppGalleryben.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Hamarosan jöhetnek a kassza nélküli boltok

A fizetések elektronikus irányba billenése már korábban is tapasztalható volt, hiszen a korszellemnek megfelelően gyors, kényelmes és biztonságos fizetési lehetőséget biztosít. A koronavírus-járvány ezt az átállást exponenciálisan felgyorsította. Egy több ezer éves evolúciónak lehet...

Egészséges újításokkal érkeznek a legújabb okosórák

A Samsung bejelentette a Galaxy Watch5 és Galaxy Watch5 Pro termékek érkezését, amelyek továbbfejlesztett funkciókkal rendelkeznek az egészségünk megőrzését szolgáló mindennapi szokások kialakításáért. A Galaxy Watch5 esetében a vállalat tovább fejlesztette mindazokat a funkciókat,...

Eszméletlenül nagy a weboldalak karbonlábnyoma

Egy átlagos internetfelhasználó éves szinten 414 kg károsanyag-kibocsátásért felelős. Egy közepes weboldal pedig 60 kg CO2e éves kibocsátással ugyanakkora környezeti lábnyommal jár, mint 4,3 millió SMS vagy napi 63 percnyi TikTok aktivitás. Bár a...

Podcasttel és izgalmas közvetítésekkel erősít a Sport TV

Garantált szórakozást kínál augusztustól is a Sport TV a nézőknek, hiszen négy Bajnokok Ligája-sorozat (férfi és női kézilabda, labdarúgás és jégkorong) mellett többek között a Serie A sztárcsapatai, a darts bajnokai, az NBA, a...

Kiderült, mennyi energiát takarítanak meg a cégek

A GKI Gazdaságkutató Zrt. megvizsgálta, hogy a vállalkozások hajtottak-e végre energiamegtakarító beruházásokat az utóbbi 3 évben, s ezzel mekkora energia megtakarítást értek el. A felmérés 2022 májusában készült, 964 vállalkozás válaszai alapján, amelyek 5...

Beindult a menekülés az ingatlanpiacon

Éles váltás körvonalazódik a hazai ingatlanpiacon azt követően, hogy a kormány módosított a rezsicsökkentés szabályain, ugyanis nem tudják az emberek, hogyan alakul a rezsiköltség a jövőben, erről beszélt Gadanecz Zoltán, a GDN Ingatlanhálózat alapító-tulajdonosa....

Streaming tartalmakkal dobnák fel a Walmart+-t

A világ egyik legnagyobb kiskereskedelmi üzletlánca, a Walmart több médiacéggel is egyeztetéseket folytat a Walmart+ szolgáltatás streaming tartalmakkal történő kibővítéséről. A The New York Times információi szerint a Paramount, a Disney és az NBCUniversalt birtokló...

Óvatosabban akciózhatnak idén a webshopok

Az erős piaci verseny a legtöbb esetben késlelteti az online kereskedelemben értékesített termékek áremelkedését az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító portál elemzése szerint. A szakértők arra is felhívták a figyelmet, hogy idén jóval óvatosabbak lehetnek az akcióknál...

Jobban kell küzdenünk a fogyasztók figyelméért

Egymás gondolatainak meghallgatása, egymás munkáinak megtekintése mindig inspirációt nyújt és elősegíti a megújulásra való készséget, képességet – vallja Mérő Ádám, a Coca Cola Company Consumer & Shopper Connection Director-a. A szakember a szeptember 15-i...

Okoseszközök védhetik meg a házunkat

A legtöbb magyar család augusztusban vág neki az akár többhetes nyári vakációnak, gyakran felügyelet nélkül hagyva a házat. Nem csoda hát, hogy ebben az időszakban aktívak a besurranó tolvajok is. Szerencsére az okoseszközöknek hála...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Előnyben a fenntartható szálláshelyek

A személyre szabhatóság és a fenntarthatóság is megjelenik a legfontosabb döntési szempontok között a magyaroknál a szállás kiválasztása során – derül ki a Schneider Electric online felméréséből. A legtöbben energiatakarékos izzók, illetve napelemek telepítésével...

Hamarosan jöhetnek a kassza nélküli boltok

A fizetések elektronikus irányba billenése már korábban is tapasztalható volt, hiszen a korszellemnek megfelelően gyors, kényelmes és biztonságos fizetési lehetőséget biztosít. A koronavírus-járvány ezt az átállást exponenciálisan felgyorsította. Egy több ezer éves evolúciónak lehet...

Egészséges újításokkal érkeznek a legújabb okosórák

A Samsung bejelentette a Galaxy Watch5 és Galaxy Watch5 Pro termékek érkezését, amelyek továbbfejlesztett funkciókkal rendelkeznek az egészségünk megőrzését szolgáló mindennapi szokások kialakításáért. A Galaxy Watch5 esetében a vállalat tovább fejlesztette mindazokat a funkciókat,...

Eszméletlenül nagy a weboldalak karbonlábnyoma

Egy átlagos internetfelhasználó éves szinten 414 kg károsanyag-kibocsátásért felelős. Egy közepes weboldal pedig 60 kg CO2e éves kibocsátással ugyanakkora környezeti lábnyommal jár, mint 4,3 millió SMS vagy napi 63 percnyi TikTok aktivitás. Bár a...

Podcasttel és izgalmas közvetítésekkel erősít a Sport TV

Garantált szórakozást kínál augusztustól is a Sport TV a nézőknek, hiszen négy Bajnokok Ligája-sorozat (férfi és női kézilabda, labdarúgás és jégkorong) mellett többek között a Serie A sztárcsapatai, a darts bajnokai, az NBA, a...
- Hirdetés -

Don't Miss

Jobban kell küzdenünk a fogyasztók figyelméért

Egymás gondolatainak meghallgatása, egymás munkáinak megtekintése mindig inspirációt nyújt és elősegíti a megújulásra való készséget, képességet – vallja Mérő Ádám, a Coca Cola Company Consumer & Shopper Connection Director-a. A szakember a szeptember 15-i...

A marketingvezetők jó esetben interdiszciplináris gondolkozók

Manapság a marketing az egyetlen omnipotens diszciplina, amely egy vállalat működésének teljességét képes átfogni – állítja Szabó Béla. A Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatója a Marketing Summitot beharangozó interjúsorozatban az mmonline.hu-nak beszélt arról, hogy milyen...

Együtt erősebbek vagyunk

A marketing szakemberek, vezetők szerepe jelentősen megnövekedett a vállalaton belül és az üzleti értékteremtés folyamatában is – mutatott rá Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető...

Rekordok éve

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb hazai reklámügynökségek listáját a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan értékelik a múlt évet és mit várnak idén, Biró László, a Mediator...

További növekedés lehet

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb médiaügynökségek rangsorát a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan látják a múlt évet és mire számítanak idén, Novák Péter, a Dentsu Hungary...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Eszméletlenül nagy a weboldalak karbonlábnyoma

Egy átlagos internetfelhasználó éves szinten 414 kg károsanyag-kibocsátásért felelős. Egy közepes weboldal pedig 60 kg CO2e éves kibocsátással ugyanakkora környezeti lábnyommal jár, mint 4,3 millió SMS vagy napi 63 percnyi TikTok aktivitás. Bár a...

Újabb lépést tett a fenntarthatóság felé a Samsung

A Samsung jelentős előrelépést tett a mobilkommunikációs üzletág 2025-ös fenntarthatósági céljainak elérése felé. A legfontosabb kezdeményezések közé tartozik az újrahasznosított anyagok továbbfejlesztett használata és beépítése a termékekbe, a környezettudatosabb csomagolás kialakítása, valamint a régebbi...

Újabb környezetvédelmi rekord a Tiszán

Rekordmennyiségű, 2880 zsák hulladék összegyűjtésével zárult a X. Jubileumi Felső-Tiszai PET Kupa. A pillepalackokból épült hajók versenyében a legtöbb hulladékot a Siemens Energy vállalati önkéntesekből és gyerekeikből álló csapata nyerte, akik ezúttal az egy...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....