- Hirdetés -

Hogyan lehet sikeres 2023-ban egy kisvállalkozás? (x)

|

A kisvállalkozások világa mindig izgalmas, hiszen akár most alapítottunk céget, akár éppen új szintre szeretnénk emelni meglévő üzletünket, hatalmas ambícióval és hosszú távú tervekkel vághatunk bele a jövőbe. Azonban számos területen szakértői segítségre lehet szükségünk, hogy valóban sikeresek lehessünk az iparágunkban. Alábbi cikkünkből kiderül, hogy hogyan biztosítsunk vállalkozásunk számára stabil alapokat 2023-ban. (x)

 

1. Konkrét célok szerinti haladás

Sajnos a mikro- és kisvállalkozások körében gyakran nem találhatók pontosan kitűzött célok, így pedig rendkívül nehéz előrejutni, hiszen nincsenek támpontok, amelyek alapján a sikert mérhetnénk. Éppen ezért nélkülözhetetlen, hogy konkrét és mérhető célokat tüntessünk fel az üzleti tervünkben. Ne elégedjünk meg annyival, hogy “növekedni szeretnénk”, vagy “célunk ügyfeleink minél magasabb színvonalú kiszolgálása”.

Használjunk KPI-okat!

A KPI-ok olyan kulcsfontosságú teljesítménymutatók, amelyek segítségével számszerűen mérhetjük a vállalkozásunkkal elért eredményeinket. KPI lehet a konverziós rátánk és a weboldalunkra érkező egyedi látogatók száma, illetve a Facebook és Instagram követőink száma is. A lényeg, hogy folyamatosan mérjük a vállalkozásunk számára fontos eredményeket, és a kapott adatok alapján ítéljük meg a sikerességünket.

 

2. Megfelelő szakmai támogatás

Egy kisvállalkozás csakis akkor állhat stabil alapokon, ha minden területen valódi szakemberek látják el a teendőket. Persze, amit csak lehet, mindenki házon belül próbál megoldani, de két fontos szegmensben nem szabad kockáztatni. Nézzük, melyek ezek!

Marketing

A magyar vállalkozások többségének nincs belsős marketingcsapata, azonban ez nem jelenti azt, hogy ne foglalkoznának a marketinggel. A mikro- és kisvállalkozásokra kifejezetten jellemző, hogy egyetlen embert próbálnak meg több különböző marketingfeladat ellátására alkalmazni. Ez szinte minden esetben problémához és kudarchoz vezet, hiszen nagyon ritka, hogy valaki egy személyben képes lefedni a közösségi média marketinget és a hírlevelek készítését, illetve a videóanyagok összeállítását is.

TIPP: Ha nem mozgunk otthonosan a PPC hirdetések és az e-mail-automatizálás világában, akkor egy profi online marketing ügynökség jelenti a megoldást. A marketingfeladatok kiszervezésével biztosan nem fogjuk amatőr kampányokkal égetni a pénzünket, illetve rengeteg időt és energiát spórolunk, ha azzal foglalkozzunk, amiben igazán jók vagyunk.

Könyvelés

Attól függően, hogy milyen területen tevékenykedünk a vállalkozásunkkal, a könyvelés rendkívül összetett feladat lehet. Akárcsak a marketinget, úgy ezt a területet sem tanácsos saját kezűleg lefednünk, ha nem vagyunk 100%-ig biztosak a dolgunkban. Függetlenül attól, hogy szolgáltatást nyújtunk vagy éppen dropshipping webáruházat üzemeltetünk, a hatályos adószabályokra maradéktalanul odafigyelő, precíz könyvelés elengedhetetlen a súlyos bírságok megelőzéséhez.

Ráadásul a könyvelők számos olyan lehetőséget is ajánlhatnak, amelyekkel kedvezőbb adózási körülmények között építhetjük a vállalkozásunkat. Így minimalizálhatjuk a kiadásainkat, az így fennmaradó profitot pedig cégünk további fejlesztésére költhetjük.

 

3. Digitalizáció

Az üzletszervezési folyamatokat és az adminisztrációt egyaránt megkönnyíti a tudatos digitalizáció. Amit csak lehet, igyekezzünk digitálisan és automatizáltan intézni, hogy minél több terhet vegyünk le önmagunkról és alkalmazottainkról a pörgős mindennapokban.

Használjunk online számlázó programot, alkalmazzunk online chatbotot a gyakori kérdések megválaszolására, illetve vezessünk be CRM-et is a napi teendők kiosztásához és menedzseléséhez. Megfelelő digitalizációval egyrészt temérdek időt szabadítunk fel, másrészt több alkalmazott munkáját is kiválthatjuk, így még a havi költségeket is alaposan lefaraghatjuk.

Ha kisvállalkozásunkkal valóban sikeresek szeretnénk lenni, tűzzünk ki konkrét célokat, és bízzuk szakemberekre azokat a feladatokat, amelyeket nem tudunk megfelelő módon ellátni. Ha van rá lehetőségünk, a marketing kampányok elkészítését szervezzük ki egy online marketing ügynökség részére, a pénzügyekkel kapcsolatban pedig forduljunk könyvelőhöz. Figyeljünk oda a digitalizációra is, hiszen 2023-ban az online jelenlét biztosítása és a papíralapú munka háttérbe szorítása fontosabb, mint valaha. Tartsuk szem előtt a folyamatos fejlődés elvét, és kitartó munkával garantáltan jönni fognak az eredmények! (x)

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...