- Hirdetés -

Hosszabbított a Carlsberg és a Liverpool FC

|

A Carlsberg sörmárka és a Liverpool labdarúgócsapat újabb 10 évvel meghosszabbította a már 30 évre visszanyúló, mára ikonikussá vált támogatói megállapodását. Az 1992-ben aláírt partnerség megújításával a Premier League történetének leghosszabb, 42 évet felölelő együttműködése jött létre.

Az egyedülálló és hosszan tartó kapcsolat a Liverpool Football Club és a Carlsberg között 1992-ben indult útjára, amikor a Carlsberg és a klub szponzori megállapodása keretében a csapat mezén megjelent a márka. Az együttműködés ezt követő éveiben a rajongók a klub történetének olyan ikonikus és ünnepelt pillanatainak lehettek szemtanúi, mint “Fowler Triplája” 2001-ben, az “Isztambuli Csoda” 2005-ben, az UEFA Szuperkupa döntő, vagy a “Gerrard Finálé”. A Carlsberg 2010-ben vált a futball klub hivatalos sörévé, és a megállapodás egy évtizedre szóló megújításának köszönhetően legalább 2034-ig az is marad.

„Nagyon örülünk, hogy a Carlsberg további tíz évig a Liverpool Football Club partnercsalád tagja lehet. A hosszú időre visszanyúló partnerség bizonyítja egymás iránti elkötelezettségünket és az eddigi kapcsolatunk sikerét, amely mélyen gyökerező közös értékekre épül. Ők nem csak támogatói, hanem igazi szurkolói is a Liverpool FC-nek, részei a klub életének, a férfi és a női csapatainknak egyaránt fáradhatatlan pártfogói. Izgatottan várjuk, hogy a következő 10 év mit tartogat az együttműködés számára” - nyilatkozta Ben Latty, a Liverpool Football Club kereskedelmi igazgatója a Carlsberggel való megállapodás megújításáról.

„Büszkék vagyunk rá, hogy további 10 évvel tudjuk meghosszabbítani a Carlsberg és a Liverpool FC ikonikus együttműködését. Az elmúlt három évtizedben jóban rosszban egymás mellett álltunk és egymás életének szerves részévé váltunk. Nagyon izgatottak vagyunk a jövőt illetően, és mivel a Liverpool FC-hez hasonlóan a Carlsberg számára is a szurkolók állnak az első helyen, alig várjuk, hogy ennek az egyedülálló partnerkapcsolatnak az előnyeit futballrajongók milliói számára tegyük elérhetővé szerte a világon” - nyilatkozta Louise Bach, a Carlsberg nemzetközi szponzorációs igazgatója.

A Liverpool Football Club és a Carlsberg kezdetek óta azon dolgoznak, hogy olyan termékeket és kampányokat hozzanak létre, amelyek méltóképpen ünneplik a klub fényes történetét - és ami a legfontosabb - a rajongókat. Néhány kiemelkedő mérföldkő ezek közül:

Bill Shankly szobor

A Carlsberg 1997-ben megrendelte és a klubnak adományozta a Tom Murphy által faragott Bill Shankly szobrot, amely ma büszkén áll a Kop mellett.

Red hops

A 25 éves együttműködés megünneplésére a Carlsberg egy egyedi LFC sört készített a Reds szurkolói számára. Olyan növényekből termesztett vörös komlót használtak fel, amelyeket a Carlsberg koppenhágai kutatólaboratóriumában Anfieldből származó környezeti elemek, például mozgóképek és hangok között termesztettek.

Az LFC első Premier League címe

A klub első Premier League címének elismeréseként a Carlsberg egy új sörösdobozt készített a győzelem emlékére, amelyet világszerte több mint 25 országban mutattak be.

Örök rajongók, együtt 30 éve

A 30 éves együttműködés megünneplésére a Carlsberg hat egyedi limitált kiadású sörösdobozt alkotott, amelyek az elmúlt 30 év ikonikus mezeit mutatják be. Mindegyik a klub egy-egy legendás játékosát ünnepelte és tartalmazta a nevét, aláírását, valamint egy egyedi dalszöveget.

A legjobb 30

Az elmúlt szezonban a partnerség fennállásának 30. évfordulója alkalmából felkérték a szurkolókat, hogy szavazzanak a Liverpool FC legjobb Premier League meccsére. Csaknem 10.000 szurokló szavazott a Liverpoolfc.com-on, ahol abból a 30-as listából lehetett választani, amelyet egy zsűri választott ki az együttműködés 30 éve során játszott meccsek közül. A nyertes meccs a Manchester United felett aratott lenyűgöző 5-0-s győzelem lett 2021 októberében, a szavazatok közel 40 százalékát összeadva megelőzte az AFC Bournemouth elleni 9-0-s diadalt és a Manchester Cityvel vívott 4-3-as thrillert 2018 januárjában.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...