2017-ben vált a Penny Market az FTC labdarúgócsapatának exkluzív szintű szponzorává. A partnerség a felek megelégedésére szolgál, így megszületett a megállapodás a folytatásról: a támogatói szerződést újabb 3 évvel hosszabbítják meg, és az évenkénti szponzorációs összeg is jelentősen emelkedik.
A szerződés egyik legfontosabb pontja továbbra is az, hogy a Groupama Aréna D1/D2-es családi szektora a Penny Market családi szektor nevet viseli. A Penny Market családi szektor kihasználtsága az elmúlt években dinamikusan nőtt, a családoknak dedikált szektorokban emelkedett a 18 éven aluliak és a nők száma is. A Groupama Arénában megrendezett stadiontúrák exkluzív partnere is az áruházlánc lett, amely a stadion népszerű szolgáltatása.
Azoknak, akik a Penny Market családi szektorba vásárolják meg a jegyeiket, további előnyöket kínál a szponzor, ugyanis nyereményjátékokban és akciókban, izgalmas programokon vehetnek részt minden hazai mérkőzésen. A Penny elkötelezett a szurkolók igényeinek kiszolgálása mellett a sportoló utánpótlás-tehetségek támogatásában is, így minden évben átad egy kiemelkedő eredményt elért fradista utánpótlás-labdarúgónak egy díjat, amely nagyobb értékű pénzdíjjal is jár, ezzel is ösztönözve a fiatal reménységeket a minél jobb szereplésre.