A Mastercard megújítja 1994 óta létező együttműködését az UEFA Bajnokok Ligájával a 2021–24-es időszakra. A megállapodás magában foglalja az UEFA Szuperkupa szponzorálási jogait is 2021-ben, 2022-ben és 2023-ban.
„A sikeres együttműködések kiépítésében kulcsfontosságú a hosszútávú gondolkodás, és így örömmel hosszabbítjuk meg kapcsolatunkat a Mastercarddal, különösen ebben a nehéz és bizonytalan időszakban, mely világszerte érinti a rajongókat és magát a sportot is. Egy olyan globális márkával való együttműködés, mint a Mastercard, számos előnyt és lehetőséget biztosít az UEFA számára, és az elkövetkező években is szívesen fenntartjuk ezt a kiváló kapcsolatot. A Mastercarddal, mint vezető technológiai vállalat további együttműködésére is számítunk, mivel a digitális jelenlét egyre fontosabbá válik a globális közönséggel való mélyebb kapcsolatok kialakításában” – mondta Guy-Laurent Epstein, az UEFA Events SA marketing igazgatója.
Mark Barnett, a Mastercard Europe elnöke hozzátette: „Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy hosszútávra újítottuk meg az UEFA Bajnokok Ligája szponzorációját. A legfontosabb sportesemények nagyszerű lehetőséget kínálnak arra, hogy a rajongókat bárhol a világon összekapcsoljuk szenvedélyükkel. Mivel 27. éve vagyunk hivatalos szponzorai az eseménynek, izgatottan várjuk, hogy az elkövetkező években milyen új felbecsülhetetlen pillanatokat láthatunk az UEFA Bajnokok Ligájában.”