- Hirdetés -

Új sorozatok, folytatódó showműsorok – ez vár ránk a tévék előtt

|

- Hirdetés -

Idén különleges formában, online tartották meg a Big Picture-t, amin a hazai televíziós piac meghatározó szereplői mutatták be, hogy mivel készülnek az év utolsó hónapjaira, illetve 2021-re. Az RTL-nél továbbra is pörgetik a sorozatgyártást, de jövőre lesz X-Faktor, Cápák között és terveznek Survivort is, a TV2 pedig egy új napi sorozattal, valamint A nagy duett új évadával is erősít.

Bár idén online formában tartották meg a Big Picture-t, az új formátum egyáltalán nem ártott a kreativitásnak, több prezentáción is látszott, hogy alaposan rákészültek a médiapiac szerelői. A ViacomCBS újdonságai kapcsán például bevetették Optimus fővezért is, Málnay B. Levente, az AMC Networks régiós alelnöke pedig bemutatta, hogy mennyire sokoldalú.

Harsányi Gábor, a ViacomCBS közép-kelet-európai regionális alelnök-vezérigazgatója bejelentette, hogy tovább erősítik a gyerekeknek szóló portfóliójukat, érkezik a NickTeen, ami a tizenéveseket igyekszik megszólítani. A vártnál gyengébben teljesítő Spike csatornát kivezetik a piacról, a felszabaduló frekvencián lesz elérhető az új gyerekcsatorna. Fontos változás az is, hogy a Paramount Channelt átnevezik Paramoun Networks-re. A prezentációból kiderült az is, hogy idén az MTV EMA körkapcsolásban jelentkezik négy városból, köztük Budapestről.

Az RTL Magyarország prezentációját Kolosi Péter programigazgató és vezérigazgató-helyettes, illetve Grósz Judit digitális és üzletfejlesztési igazgató tartották. Kolosi Péter többek között beszélt arról, hogy a saját gyártású sorozatok a jövőben is kiemelt figyelmet kapnak, arra készülnek, hogy a következő időszakban is minden szezonban 50-60 új sorozatepizód kerül majd képernyőre.

Januárban érkezik a Drága örökösök alkotóinak új szériája, a Keresztanyu, ami az ukrán-magyar határ közelében fekvő faluban játszódik és amiből egy rövid részletet is levetítettek. Bejelentették azt is, hogy karácsony előtt érkezik a a Konyhafőnök VIP, szó esett arról, hogy hamarosan visszatér Friderikusz Sándor az Életünk története című produkcióval, iletve elhangzott, hogy novemberben indul a ValóVilág 10 powered by Big Brother az RTL II-n. Jövőre ismét lesz X-Faktor, visszatér a Cápák között és a tervek szerint Survivort is forgatnak. Az RTL prezentációjában külön kitértek a cég maszkhasználatot ösztönző kampányára is.

Málnay B. Levente, az AMC Networks International Central & Northern Europe alelnöke többek között bejelentette, hogy érkezik egy új műsor a Spektrumra, A Duna árral szemben címmel, amelyben Nick Thorpe, a BBC újságírója járja végig a Dunát a deltától a forrásáig. Érkezik majd január 27-én a Born in Auschwitz, ami egy ott született túlélő és lánya története, többek között arról, hogyan próbálja feldolgozni a család a traumát. Az AMC prezentációjának érdekessége volt, hogy Málnay B. Leventét számos szerepben megcsodálhattuk – az arcát odavarázsolták az érkező filmek egyes jeleneteibe – így többek között az is kiderült, milyen jól alakít zombit.

A Sony Pictures Television Networks CE hazai portfóliójában a Viasat3-on lesz Észbontók, illetve novemberben indul a Luxusfeleségek. A Viasat6-on pedig november 9-én rajtol majd a Celebcella.

A TV2 Média csoport terveiről Fischer Gábor programigazgató beszélt, bár konkrét időpontokat nem osztott meg. Hamarosan érkezik majd a Farm VIP kaland reality, amelyben egy vidéki birtokon próbálnak bizonyítani a celebek, de beszélt a Nicsak, ki vagyok visszatéréséről is, illetve bejelentette, hogy a Séfek séfe gasztroverseny is érkezik majd.

2020 első felében komoly sikereket hozott a TV2-nek az Exatlon Hungary, ami 2021-ben visszatér majd. Idén január elején rajtolt, azt nem árulta el Fischer Gábor, hogy jövőre mikor indul a műsor. Fontos újdonság volt, hogy 2021-ben a 7. évaddal visszatér A nagy duett, amiben profi énekesek és celebek közös produkcióval igyekeznek lenyűgözni mindenkit. Jövőre második évaddal érkezik a Sztárban sztár leszek és egy új napi sorozat, amit már hónapok óta forgatnak, a Doktor Balaton, amiből egy rövid kedvcsinálót is levetítettek a Big Picture-ön.

Hajdú Péter, a MediaVivantis Zrt. vezérigazgatója a Big Picture-ön bejelentette, hogy február 1-től reggeli műsorral bővíti programkínálatát a LifeTV. A sajátgyártású, élőben sugárzott napindító műsor hétköznap reggelenként kerül képernyőre, a műsorkészítők szándéka szerint szórakoztató és aktuális témákat egyaránt napirendre tűz. A műsorvezetők kiválasztása folyamatban van, személyüket és a műsor címét a csatorna egy későbbi időpontban fogja bejelenteni.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Egyre jobb üzlet a lakáskiadás

Az elmúlt években egyre jelentősebb összegeket hozott havonta a lakástulajdonosok számára ingatlanuk bérleményként való kiadása, a trendek pedig még tovább segítik a magasabb hozamok elérését. A bérlemények iránti kereslet növekedése, valamint a bérleti díjak...

Erre kell figyelni a karácsonyi levél- és csomagfeladásnál

Az ünnepek előtti néhány hét kiemelten nagy küldeményforgalommal járó időszak a postai szolgáltatók számára. Ha szeretnénk, hogy a képeslapok és a csomagok rendben megérkezzenek, érdemes időben feladni a küldeményeket. Amennyiben a csomagfeladásnál a leggazdaságosabb...

Humoros karácsonyi reklámfilmmel rukkolt elő a MediaMarkt

A digitális kor generációk közti feszültsége szolgáltatja a témáját a MediaMarkt karácsonyi filmjének. A történet főszereplője egy fiatal lány, aki hazaérkezik karácsonyra, de ahelyett, hogy élvezné az ünnepi hangulatot és a szeretteivel töltött időt,...

Tovább drágulhatnak az élelmiszerek

November végéig kell a Kormánynak kihirdetnie az élelmiszercsomagolások után a gyártók által a koncessziós társaságnak fizetendő, 2024-re érvényes díjak mértékét. Az új hulladékgazdálkodási rendszer idén nyári bevezetésekor hidegzuhanyként érte az élelmiszergyártó vállalkozásokat a díjak...

Díjnyertes magyar film érkezik az HBO Maxra

Idén áprilisban meghódította a mozikat, december 15-től pedig az HBO MAX kínálatában is látható lesz a számos nemzetközi filmfesztiválon díjnyertes Az első kettő című magyar romantikus film, melyben a rég látott, legendás színésznő, Drahota...

Csodás képek a Balatonról

Szabadtéri kiállítás nyílt a Káli-medence szívében, a Theodora ásványvíz kékkúti forrásánál. A tavalyi, Varázslatos Magyarországgal közösen megvalósított Sokszínű Balaton-felvidék fotópályázat legnívósabb fotóiból álló tárlat célja, hogy valamennyi generációhoz közelebb hozza a térség természeti kincseit,...

Okos termékekkel erősít az IKEA

Az IKEA három új, VALLHORN, PARASOLL és BADRING névre keresztelt, a vízszivárgás- és mozgásérzékeléshez fejlesztett, megfizethető okosérzékelővel bővíti választékát. Az érzékelőket úgy tervezték, hogy a vásárlók számára nagyobb fokú felügyeleti lehetőséget és kényelmet biztosítsanak...

Ide utaznak év végén a magyarok

Budapestre, Egerbe és Szegedre indul a legtöbb hazai utazó az év utolsó hónapjában, szilveszterre pedig sok helyen már teltház van – derül ki a Szallas.hu elemzéséből. A karácsony közeledtével egyre több tematikus városi rendezvény...

Kiderült, mivel készül jövőre a SkyShowtime

Jövőre érkezik a streaming platformra a SkyShowtime legújabb saját készítésű sorozata, Az auschwitzi tetováló, ami Heather Morris világszerte népszerű bestseller-regénye alapján készült, de lesz egy svéd krimisorozat, illetve jön majd a Halo széria második...

Még négy évig biztosan marad a MotoGP a Network4-nél

Újabb négy évre, azaz 2028-ig szóló megállapodást kötött a MotoGP és Network4 Media Group, így a következő szezonokban is a luxemburgi központú médiacég hozza el a magyar szurkolóknak a motorversenyzés legnépszerűbb sorozatát. A Network4...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az ételpazarlás ellen kampányol az Auchan

Az Auchan Magyarország már több mint egy évtizede aktívan fellép az élelmiszerpazarlás ellen, ezért az idei karácsonyi kampányával a maradékmentésre hívja fel a figyelmet. November 27-től a készlet erejéig minden áruházban megtalálható a ”Maradtmég...

Egyre jobb üzlet a lakáskiadás

Az elmúlt években egyre jelentősebb összegeket hozott havonta a lakástulajdonosok számára ingatlanuk bérleményként való kiadása, a trendek pedig még tovább segítik a magasabb hozamok elérését. A bérlemények iránti kereslet növekedése, valamint a bérleti díjak...

Erre kell figyelni a karácsonyi levél- és csomagfeladásnál

Az ünnepek előtti néhány hét kiemelten nagy küldeményforgalommal járó időszak a postai szolgáltatók számára. Ha szeretnénk, hogy a képeslapok és a csomagok rendben megérkezzenek, érdemes időben feladni a küldeményeket. Amennyiben a csomagfeladásnál a leggazdaságosabb...

Humoros karácsonyi reklámfilmmel rukkolt elő a MediaMarkt

A digitális kor generációk közti feszültsége szolgáltatja a témáját a MediaMarkt karácsonyi filmjének. A történet főszereplője egy fiatal lány, aki hazaérkezik karácsonyra, de ahelyett, hogy élvezné az ünnepi hangulatot és a szeretteivel töltött időt,...

Tovább drágulhatnak az élelmiszerek

November végéig kell a Kormánynak kihirdetnie az élelmiszercsomagolások után a gyártók által a koncessziós társaságnak fizetendő, 2024-re érvényes díjak mértékét. Az új hulladékgazdálkodási rendszer idén nyári bevezetésekor hidegzuhanyként érte az élelmiszergyártó vállalkozásokat a díjak...
- Hirdetés -

Podcast

A sneaker az új generáció óraszenvedélye

A sneakerek embereket, generációkat kötnek össze, a resellerek óriási pénzeket kaszálnak a legkisebb kiegészítőkkel is, a laikusok pedig nem értik, miért. Erről rántja le a leplet Trunk Tamás, a Dablty alapítója, influenszer és Z-generációs...

A piac előtt tudtunk járni

A csapból is az AI folyik, és ez még egy darabig biztos így lesz. Nem csoda hát, hogy többek között erről, valamint ügynökségépítésről és a Brand Festivalról is folyt a beszélgetés Biró Lászlóval, a...

A listák hatalma – Signature40 a Business Lounge-ban

Az idei Marketing Summiton már másodjára hirdették ki a 40 legjobb marketingmenedzser listáját, a Signature40-t. Így a szeptember 27-ei Business Lounge is ekörül forgott. Vaszary Ádám, a lista társalapítója a lista hátteréről, az inspirációról...

Don't Miss

Ha kétszer ennyien olvasnának minket, az egész ország gazdagabb volna

Mindenkinek azt javaslom, hogy olvasson több Portfoliót. Biztos kevésbé vagyunk szórakoztatók, mint a TikTok, de vannak értelmes gondolatok és információk, amelyek segítenek ezekben a bizonytalan időkben – mondja Bán Zoltán, a gazdasági portált működtető...

Hiszünk a szinergia erejében

A csatornák kombinációja eredményezi a legnagyobb hatékonyságot marketingtevékenységünk során – mondta el Charlotte Miles. Az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős marketing menedzsere az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról, hogy miért indították el már...

Időt és energiát spórolunk ügyfeleinknek – interjú Csiszár Gergővel

Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás – többek között ezt nyújtja a felhasználók számára a Post For Rent új megoldása Csiszár Gergő...

Akár gyorsíthatunk is tovább

Erős növekedési fázisban vagyunk, és az a célunk, hogy ez az ütem tartósan fennmaradjon – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak R. Kovács Dániel. A Front Page Communications alapítója, ügyvezető igazgatója nem titkolja, hogy ügynökségi területen...

Az áraknak emelkedniük kell

A televíziós hirdetési áraknak emelkedniük kell ahhoz, hogy minden reklámozó hozzáférhessen a tévé által biztosított elérésekhez – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dudás Gergely. Az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese jelezte azt is, hogy éppen...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Kizöldül a Nádudvari

Átfogó környezettudatos fejlesztési programot valósít meg az idén a Nádudvari Élelmiszer Kft., amelynek eredményeként körülbelül 300 család igényét fedező energiamennyiséget sikerül megspórolni. A fenntartható gazdálkodás jegyében további lépéseket is tesz a cég, így az...

Új törvény segítheti, hogy fenntarthatóbban működjenek a vállalatok

Benyújtotta a kormány a fenntartható vállalati működést ösztönző törvénymódosítási javaslatot az Országgyűlésnek – hívja fel a figyelmet az EY. Az érintett hazai cégeknek környezeti, társadalmi és vállalatirányítási (ESG) szempontból is át kell világítaniuk működésüket,...

Díjat nyert a K&H fenntarthatósági indexe

A Kreatív magazin szakmai zsűrije ezüst Prizma-díjjal értékelte a K&H fenntarthatósági indexét és a hozzá kapcsolódó kommunikációs tevékenységet, amely hatékonyan és társadalmilag felelősen alkalmazza az adat- és kutatásalapú PR-eszközöket. A hazai PR-, reklám- és...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....