- Hirdetés -

Új sorozatok, folytatódó showműsorok – ez vár ránk a tévék előtt

|

- Hirdetés -

Idén különleges formában, online tartották meg a Big Picture-t, amin a hazai televíziós piac meghatározó szereplői mutatták be, hogy mivel készülnek az év utolsó hónapjaira, illetve 2021-re. Az RTL-nél továbbra is pörgetik a sorozatgyártást, de jövőre lesz X-Faktor, Cápák között és terveznek Survivort is, a TV2 pedig egy új napi sorozattal, valamint A nagy duett új évadával is erősít.

Bár idén online formában tartották meg a Big Picture-t, az új formátum egyáltalán nem ártott a kreativitásnak, több prezentáción is látszott, hogy alaposan rákészültek a médiapiac szerelői. A ViacomCBS újdonságai kapcsán például bevetették Optimus fővezért is, Málnay B. Levente, az AMC Networks régiós alelnöke pedig bemutatta, hogy mennyire sokoldalú.

Harsányi Gábor, a ViacomCBS közép-kelet-európai regionális alelnök-vezérigazgatója bejelentette, hogy tovább erősítik a gyerekeknek szóló portfóliójukat, érkezik a NickTeen, ami a tizenéveseket igyekszik megszólítani. A vártnál gyengébben teljesítő Spike csatornát kivezetik a piacról, a felszabaduló frekvencián lesz elérhető az új gyerekcsatorna. Fontos változás az is, hogy a Paramount Channelt átnevezik Paramoun Networks-re. A prezentációból kiderült az is, hogy idén az MTV EMA körkapcsolásban jelentkezik négy városból, köztük Budapestről.

Az RTL Magyarország prezentációját Kolosi Péter programigazgató és vezérigazgató-helyettes, illetve Grósz Judit digitális és üzletfejlesztési igazgató tartották. Kolosi Péter többek között beszélt arról, hogy a saját gyártású sorozatok a jövőben is kiemelt figyelmet kapnak, arra készülnek, hogy a következő időszakban is minden szezonban 50-60 új sorozatepizód kerül majd képernyőre.

Januárban érkezik a Drága örökösök alkotóinak új szériája, a Keresztanyu, ami az ukrán-magyar határ közelében fekvő faluban játszódik és amiből egy rövid részletet is levetítettek. Bejelentették azt is, hogy karácsony előtt érkezik a a Konyhafőnök VIP, szó esett arról, hogy hamarosan visszatér Friderikusz Sándor az Életünk története című produkcióval, iletve elhangzott, hogy novemberben indul a ValóVilág 10 powered by Big Brother az RTL II-n. Jövőre ismét lesz X-Faktor, visszatér a Cápák között és a tervek szerint Survivort is forgatnak. Az RTL prezentációjában külön kitértek a cég maszkhasználatot ösztönző kampányára is.

Málnay B. Levente, az AMC Networks International Central & Northern Europe alelnöke többek között bejelentette, hogy érkezik egy új műsor a Spektrumra, A Duna árral szemben címmel, amelyben Nick Thorpe, a BBC újságírója járja végig a Dunát a deltától a forrásáig. Érkezik majd január 27-én a Born in Auschwitz, ami egy ott született túlélő és lánya története, többek között arról, hogyan próbálja feldolgozni a család a traumát. Az AMC prezentációjának érdekessége volt, hogy Málnay B. Leventét számos szerepben megcsodálhattuk – az arcát odavarázsolták az érkező filmek egyes jeleneteibe – így többek között az is kiderült, milyen jól alakít zombit.

A Sony Pictures Television Networks CE hazai portfóliójában a Viasat3-on lesz Észbontók, illetve novemberben indul a Luxusfeleségek. A Viasat6-on pedig november 9-én rajtol majd a Celebcella.

A TV2 Média csoport terveiről Fischer Gábor programigazgató beszélt, bár konkrét időpontokat nem osztott meg. Hamarosan érkezik majd a Farm VIP kaland reality, amelyben egy vidéki birtokon próbálnak bizonyítani a celebek, de beszélt a Nicsak, ki vagyok visszatéréséről is, illetve bejelentette, hogy a Séfek séfe gasztroverseny is érkezik majd.

2020 első felében komoly sikereket hozott a TV2-nek az Exatlon Hungary, ami 2021-ben visszatér majd. Idén január elején rajtolt, azt nem árulta el Fischer Gábor, hogy jövőre mikor indul a műsor. Fontos újdonság volt, hogy 2021-ben a 7. évaddal visszatér A nagy duett, amiben profi énekesek és celebek közös produkcióval igyekeznek lenyűgözni mindenkit. Jövőre második évaddal érkezik a Sztárban sztár leszek és egy új napi sorozat, amit már hónapok óta forgatnak, a Doktor Balaton, amiből egy rövid kedvcsinálót is levetítettek a Big Picture-ön.

Hajdú Péter, a MediaVivantis Zrt. vezérigazgatója a Big Picture-ön bejelentette, hogy február 1-től reggeli műsorral bővíti programkínálatát a LifeTV. A sajátgyártású, élőben sugárzott napindító műsor hétköznap reggelenként kerül képernyőre, a műsorkészítők szándéka szerint szórakoztató és aktuális témákat egyaránt napirendre tűz. A műsorvezetők kiválasztása folyamatban van, személyüket és a műsor címét a csatorna egy későbbi időpontban fogja bejelenteni.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Újra képernyőre kerül a Pénzt vagy éveket!

Visszatér a képernyőre a Pénzt vagy éveket!, a vetélkedő új évadában a sztárpároknak továbbra is csak annyi a dolguk, hogy kitalálják az előttük álló civil emberek életkorát, és ha ügyesen játszanak, akár 10 millió...

Erre számíthatnak jövőre a vállalkozások

Az ünnepek közeledtével az üzleti életben is megkezdődik az évértékelés, illetve a 2022-re kitűzött célok megfogalmazása és a stratégiai tervezés. A hullámzó válsághelyzet és a folytonos bizonytalanság miatt még a legnagyobb piaci szereplők is...

Újabb mesés reklámfilmmel rukkolt elő a Medve

Idén ősszel új termékeket vezetett be a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., a Medve darabolt és szeletelt sajtok népszerűsítésére külön reklámfilmet hoztak létre. Az edami, gouda és ementáli sajtok szintén a Medve műhelyében...

Kevés az új autó, pörög a használtimport

Novemberben 11 963 használt személyautót regisztráltak az országban a DataHouse adatai szerint, ami a tavaly novemberi szinthez képest 17,3 százalékos növekedést jelent. Eközben új személygépkocsiból csupán 9 495 darabot helyeztek forgalomba az előző hónapban,...

Akadálymentesítik a MediaMarkt üzleteit

Magyarországon a mérési módszertantól függően fél- és másfélmillió közöttire tehető azon emberek száma, akiket egészségi állapotuk korlátoz abban, hogy kiteljesítsék az életüket. Pedig ők is, mint bárki más, szeretnének teljes értékű életet élni, de...

Okosotthonra vágynak a magyarok

Minden harmadik válaszadó tervezi, hogy belekezd otthona „felokosításába”, a legtöbben 50 és 100 ezer forint között költenének erre – derül ki a Schneider Electric online felméréséből. Az idén a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott cég...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

Megvan Karas utódja az NMHH-nál

Koltay Andrást nevezte ki Áder János az NMHH elnökének, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem (NKE) rektora december 4-től 9 éven át irányíthatja a szervezetet. Elődje, Karas Monika októberben mondott le, kevesebb mint egy évvel megbízása...

Budapesti és szolnoki frekvenciák találtak gazdára

Budapesten a Katolikus Rádió Zrt., Szolnokon a Best Radio Kft. nyert újabb frekvenciát a Médiatanács döntése alapján. Az egykor a Klubrádió által használt frekvencia értékesítését is megkezdik. A Médiatanács eredményt hirdetett a Budapest 102,1...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A vállalkozások jövőjét kutatta a Vodafone

Digitalizáció, fenntarthatóság és rugalmas munkavégzés – a jövőre felkészült vállalkozások jellemzői – derül ki a Vodafone kutatásából.11 országban, összesen több mint 2500 különböző típusú és méretű vállalkozás bevonásával vizsgálta a jövőre felkészült vállalkozások jellemzőit...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Újra képernyőre kerül a Pénzt vagy éveket!

Visszatér a képernyőre a Pénzt vagy éveket!, a vetélkedő új évadában a sztárpároknak továbbra is csak annyi a dolguk, hogy kitalálják az előttük álló civil emberek életkorát, és ha ügyesen játszanak, akár 10 millió...

Erre számíthatnak jövőre a vállalkozások

Az ünnepek közeledtével az üzleti életben is megkezdődik az évértékelés, illetve a 2022-re kitűzött célok megfogalmazása és a stratégiai tervezés. A hullámzó válsághelyzet és a folytonos bizonytalanság miatt még a legnagyobb piaci szereplők is...

Újabb mesés reklámfilmmel rukkolt elő a Medve

Idén ősszel új termékeket vezetett be a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., a Medve darabolt és szeletelt sajtok népszerűsítésére külön reklámfilmet hoztak létre. Az edami, gouda és ementáli sajtok szintén a Medve műhelyében...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

Zöld fogadalmak karácsonyra

Egy újabb csoki fondue a céges karácsonyon, már van egy a szekrényben, sohasem használom. Tetszetős „Boldog Karácsonyt” bögre egy baráttól, de már roskadásig tele a polc bögrékkel. Egy ing a nagynénitől, ami természetesen nem...

DATA