- Hirdetés -

Új sorozatok, folytatódó showműsorok – ez vár ránk a tévék előtt

|

- Hirdetés -

Idén különleges formában, online tartották meg a Big Picture-t, amin a hazai televíziós piac meghatározó szereplői mutatták be, hogy mivel készülnek az év utolsó hónapjaira, illetve 2021-re. Az RTL-nél továbbra is pörgetik a sorozatgyártást, de jövőre lesz X-Faktor, Cápák között és terveznek Survivort is, a TV2 pedig egy új napi sorozattal, valamint A nagy duett új évadával is erősít.

Bár idén online formában tartották meg a Big Picture-t, az új formátum egyáltalán nem ártott a kreativitásnak, több prezentáción is látszott, hogy alaposan rákészültek a médiapiac szerelői. A ViacomCBS újdonságai kapcsán például bevetették Optimus fővezért is, Málnay B. Levente, az AMC Networks régiós alelnöke pedig bemutatta, hogy mennyire sokoldalú.

Harsányi Gábor, a ViacomCBS közép-kelet-európai regionális alelnök-vezérigazgatója bejelentette, hogy tovább erősítik a gyerekeknek szóló portfóliójukat, érkezik a NickTeen, ami a tizenéveseket igyekszik megszólítani. A vártnál gyengébben teljesítő Spike csatornát kivezetik a piacról, a felszabaduló frekvencián lesz elérhető az új gyerekcsatorna. Fontos változás az is, hogy a Paramount Channelt átnevezik Paramoun Networks-re. A prezentációból kiderült az is, hogy idén az MTV EMA körkapcsolásban jelentkezik négy városból, köztük Budapestről.

Az RTL Magyarország prezentációját Kolosi Péter programigazgató és vezérigazgató-helyettes, illetve Grósz Judit digitális és üzletfejlesztési igazgató tartották. Kolosi Péter többek között beszélt arról, hogy a saját gyártású sorozatok a jövőben is kiemelt figyelmet kapnak, arra készülnek, hogy a következő időszakban is minden szezonban 50-60 új sorozatepizód kerül majd képernyőre.

Januárban érkezik a Drága örökösök alkotóinak új szériája, a Keresztanyu, ami az ukrán-magyar határ közelében fekvő faluban játszódik és amiből egy rövid részletet is levetítettek. Bejelentették azt is, hogy karácsony előtt érkezik a a Konyhafőnök VIP, szó esett arról, hogy hamarosan visszatér Friderikusz Sándor az Életünk története című produkcióval, iletve elhangzott, hogy novemberben indul a ValóVilág 10 powered by Big Brother az RTL II-n. Jövőre ismét lesz X-Faktor, visszatér a Cápák között és a tervek szerint Survivort is forgatnak. Az RTL prezentációjában külön kitértek a cég maszkhasználatot ösztönző kampányára is.

Málnay B. Levente, az AMC Networks International Central & Northern Europe alelnöke többek között bejelentette, hogy érkezik egy új műsor a Spektrumra, A Duna árral szemben címmel, amelyben Nick Thorpe, a BBC újságírója járja végig a Dunát a deltától a forrásáig. Érkezik majd január 27-én a Born in Auschwitz, ami egy ott született túlélő és lánya története, többek között arról, hogyan próbálja feldolgozni a család a traumát. Az AMC prezentációjának érdekessége volt, hogy Málnay B. Leventét számos szerepben megcsodálhattuk – az arcát odavarázsolták az érkező filmek egyes jeleneteibe – így többek között az is kiderült, milyen jól alakít zombit.

A Sony Pictures Television Networks CE hazai portfóliójában a Viasat3-on lesz Észbontók, illetve novemberben indul a Luxusfeleségek. A Viasat6-on pedig november 9-én rajtol majd a Celebcella.

A TV2 Média csoport terveiről Fischer Gábor programigazgató beszélt, bár konkrét időpontokat nem osztott meg. Hamarosan érkezik majd a Farm VIP kaland reality, amelyben egy vidéki birtokon próbálnak bizonyítani a celebek, de beszélt a Nicsak, ki vagyok visszatéréséről is, illetve bejelentette, hogy a Séfek séfe gasztroverseny is érkezik majd.

2020 első felében komoly sikereket hozott a TV2-nek az Exatlon Hungary, ami 2021-ben visszatér majd. Idén január elején rajtolt, azt nem árulta el Fischer Gábor, hogy jövőre mikor indul a műsor. Fontos újdonság volt, hogy 2021-ben a 7. évaddal visszatér A nagy duett, amiben profi énekesek és celebek közös produkcióval igyekeznek lenyűgözni mindenkit. Jövőre második évaddal érkezik a Sztárban sztár leszek és egy új napi sorozat, amit már hónapok óta forgatnak, a Doktor Balaton, amiből egy rövid kedvcsinálót is levetítettek a Big Picture-ön.

Hajdú Péter, a MediaVivantis Zrt. vezérigazgatója a Big Picture-ön bejelentette, hogy február 1-től reggeli műsorral bővíti programkínálatát a LifeTV. A sajátgyártású, élőben sugárzott napindító műsor hétköznap reggelenként kerül képernyőre, a műsorkészítők szándéka szerint szórakoztató és aktuális témákat egyaránt napirendre tűz. A műsorvezetők kiválasztása folyamatban van, személyüket és a műsor címét a csatorna egy későbbi időpontban fogja bejelenteni.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...

Magasra tette a lécet a K&H

Magyarországon az első pénzintézetként idén eléri a karbonsemlegességet a K&H. Mindez összhangban van anyavállalatának, a belga KBC Csoport minden országra kiterjedő, csoportszintű fenntarthatósági stratégiájával. A következő lépés, hogy kialakítsák finanszírozási tevékenységük társadalmi és gazdasági...

Duplázott a lakáspiac

A lakóingatlan-piac számos meglepetést tartogatott az idei évben: míg januárban a legfőbb kérdés az volt, hogy meddig csökkenhetnek az árak, ősszel már ismét azt kellett latolgatni, hogy meddig drágulhatnak még az ingatlanok. A folyamat...

Díjazták a Lidl fenntarthatósági törekvéseit

Fenntarthatóság Szimbóluma díjjal jutalmazták a Lidl Magyarország környezeti és társadalmi fenntarthatósági törekvéseit, valamint fenntartható termékfejlesztéseit. A verseny célja, hogy minden évben bemutassák azokat a programokat, amelyek pozitív példaként állhatnak mind a piaci szereplők, mind...
rádió mikrofon

Újabb rádiós döntéseket hozott a Médiatanács

Székesfehérváron és Kiskőrösön is frekvenciát nyert a Katolikus Rádió, Nyíregyházán és Gyöngyösön pedig újabb pályázatok indulnak. A Médiatanács nyertest hirdetett a Székesfehérvár 96,1 MHz és a Kiskőrös 91,7 MHz helyi frekvenciák közösségi jellegű használatára...

Idén Nyíregyháza lett a Marketing Fővárosa

Nyíregyháza nyerte el a Marketing Fővárosa 2021 címet a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete által idén már hetedik alkalommal meghirdetett Városmarketing Gyémánt Díj pályázaton, amelynek díjátadóját a Marketing...

Rekordot döntött a Hypewriter

Minden eddiginél többen, 38 országból 450-en jelentkeztek az idén harmadik alkalommal meghirdetett Hypewriter nemzetközi sorozatötlet pályázatra. A nyolc legizgalmasabb pályamű alkotója október 5-én pitchfórumon mutathatja be sorozatötletét, a nyertes 10.000 euróval lesz gazdagabb, pályaművéből...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Reklámozás és korhatáros műsorok jelzése miatt vizsgálódik a Médiatanács

Az RTL Klub és a Duna televízió műsorait kifogásoló bejelentések alaptalannak bizonyultak, a Kölcsey TV, a Somony TV és a hatoscsatorna ellen viszont eljárást indított a Médiatanács. Nem indít eljárást a testület egy júliusban a...

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...
- Hirdetés -

CMO

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...