Hullámvasúthoz, vidámparkhoz hasonlítják a marketing mai világát a BrandMania által megkérdezett szakértők. Az Országos Marketing Konferencián járt a műsor stábja, ahol az is kiderült, hogy milyen változásokat hoz ezen a területen a mesterséges intelligencia.
Ne az eszközök határozzák meg a stratégiát, hanem a stratégia az eszközöket – hangsúlyozta Hinora Ferenc, a Magyar Marketing Szövetség elnöke a BrandManiának nyilatkozva. Az idei Országos Marketing Konferencia résztvevői közül a műsorban megszólal többek között Sas István, reklámfilm-rendező, egyetemi tanár, aki egy hullámvasúthoz hasonlította a marketing szakmát jelenleg – van sebesség, adrenalin, nagy az izgalom.
Papp-Váry Árpád, a Magyar Marketing Szövetség alelnöke az élmény fontosságára, illetve a fogyasztók bevonására hívta fel a figyelmet, Takács Ákos, a Red Bull marketing menedzsere pedig arról beszélt, hogy időnként érdemes elmenni abba az irányba, hogy specifikus, közönség-centrikus marketinget csinálnak, mert jobban megismerhetők így a fogyasztók.
A BrandMania legújabb adásából kiderül az is, hogy George Clooney visszatér-e a Nespresso reklámjaiban, illetve hogyan lett egy kolumbiai kávétermelő család a cég kampányának hőse. A műsorban megszólaló szakértők beszélnek a negyedik ipari forradalom marketingre gyakorolt hatásáról is. A big data, a csetbotok és a mesterséges intelligencia nagy szerepet játszik már most a marketingesek életében és ez még inkább így lesz a jövőben.
A tartalom a király – ezzel a gondolattal jön a BrandMania második része, ami a tartalommarketing helyzetét mutatja be. Megszólal többek között Tóth András Mihály, a Microsoft Magyarország marketingkommunikációs vezetője, Sztipichné Kozári Edina, a Mercedes-Benz Hungária marketing és PR-vezetője és Pataky Piroska, a MasterCard marketing vezetője.
A BrandMania legújabb adásának ismétlését megnézheti szombat délelőtt az RTL Klubon, vagy vasárnap délelőtt az RTL II-n, illetve ide kattintva.
- Hirdetés -
Hullámvasút-élmény és hódító csetbotok a BrandManiában
|
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Ilyen autóra elég a munkáshitel
A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...
A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány
Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén
Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
Új tablettel erősít a Honor
December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...
Minden tizedik magyar állást keres
Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez
Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n
Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...
Átalakuló streamingvilág
A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
Újabb díjat nyert a K&H
Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -