- Hirdetés -

Húszéves a JOY

|

A JOY 1998 májusában debütált a hazai női divatlapok egyik úttörőjeként és 2004 óta töretlenül őrzi piacvezető pozícióját. A kerek évfordulót a márka extra méretű lapszámmal és a JOY Social Media Award-dal egybekötött exkluzív szülinapi partival ünnepelte.

A JOY márka az indulástól egyet jelent a trendekkel és a világgal lépést tartó, életigenlő, önmaga fejlődésére hangsúlyt fektető, fiatal, női fogyasztók minőségi szórakozásával.

Az elmúlt 20 évben számtalan siker kapcsolódik a brand nevéhez:

  • A közel 14 millió eladott magazinpéldány mellett hazánk egyik legsikeresebb vásárlásösztönző akciójának, a JOY- Napoknak a megvalósítása, amely évről évre rekord eladási adatokat és bolti forgalmat generál.
  • A JOY Prix de Beauté – A szépség nagydíja, több mint 16 éve a szépségszakma ikonikus versenye, melyben több ezer kozmetikai cikk nevezett már és amely a minőség és exkluzivitás jegyében jutalmazza a kategóriájukban egyedülálló termékeket.
  • Szintén a JOY nevéhez fűződik hazánk első olyan díjátadója, ahol a fogyasztók szerint a social media legnépszerűbb és leginspirálóbb véleményvezérei sorakoznak fel.

A 20 éves születésnap apropóján a JOY különleges, nagyméretű lapszámmal ajándékozza meg olvasóit, melyben a márka mindennapi életében meghatározó szerepet betöltő emberek mellett, stratégia hirdetőpartnerek is elmondják mit tett hozzá saját márkájuk kommunikációjához a glossy magazin. A joy.hu-n pedig születésnapi diy szépség és trend videókkal kedveskednek a digitális fogyasztóknak.

Balogh Edina, a JOY főszerkesztője így fogalmaz a születésnap kapcsán– „A napokban felhívtam az egyik legrégebbi előfizetőnket (szerencsére több is van), aki több mint 19 éve a lap minden egyes számát megvette. Amikor megköszöntem neki a hűségét nem csak nekem csuklott el a hangom, de neki is. Azt mondta, kötődik a JOY-hoz, a mindennapjai részévé vált, soha nem jutott eszébe, hogy valaha is lemondja az előfizetését, mert tőlünk minden hónapban olyan életérzést kap, melyet semmi mással nem tudna pótolni. Azt hiszem ez a JOY elmúlt két évtizedének esszenciáját. Hálás vagyok, hogy részese lehetek mindennek.”

A 20 éves JOY igazi influencer lovebrand; a magazinmárkák közül a legnagyobb eléréssel rendelkezik és egyben a legtöbb Facebook követővel. A szépség és divattrendekben iránymutató márka olvasói és követői között egyaránt megtalálhatóak az x,y és z generáció tagjai. Fogyasztói jellemzések alapján a márka sokszínű, inspiráló, nyitott és pozitív. A JOY társadalmi érzékenységét kifejezi, hogy a JOY- Tündér jótékonysági programmal évről évre már több mint 8 millió Ft-tal támogatta különböző alapítványok munkáját. A márka hatókörébe közel 1,1 millió* fogyasztó kerül be havonta.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...