A 2020 őszén indult L20 podcast sorozatot a Lounge Groupnak az USA-ban és Magyarországon párhuzamosan végzett reprezentatív kutatása hívta életre. Azóta már számos epizód megtalálható és hallgatható különböző témákban a cég digitális felületein, idén pedig „Hatalmas bevételek, vagy áramszünet? - a digitális piac közeljövője” címmel folytatódik a podcast sorozat.
Az elmúlt 10-20 év digitális térhódítása életünk minden szegmensére kihatással van, nem beszélve az elmúlt Covid-időszakról. Nyilvánvalóan, ezeknek a digitális fejlesztéseknek célja az, hogy könnyebbé és egyszerűbbé tegyék a hétköznapi életünket.
"Amíg a felhasználó az adataival fizet egy digitális szolgáltatásért, addig lesz esélyünk azokat gyűjteni" - mondta el Tóth Adrienne, a Lounge Group digital and perfomance divízióvezetője az L20 podcast 23. adásában utalva arra, hogy a digitális térben a legnagyobb kincs továbbra is az adat.
Adrienne mellett Sopov István, az IAB Hungary elnöke mesél arról, hogy milyen kihívásokkal kellett szembenéznie a szolgáltatóiparnak és milyen trendekre lehet számítani digitális területen a következő időszakban.
A 2020 őszén indult podcast sorozatot a Lounge Groupnak az USA-ban és Magyarországon párhuzamosan végzett reprezentatív kutatása hívta életre. Azóta már számos epizód megtalálható és hallgatható különböző témákban a Lounge Group digitális felületein.
▶️Soundcloud: https://bit.ly/3uCfOyN
▶️Spotify: https://spoti.fi/3oDxxSV
▶️YouTube: https://youtu.be/KJV3lfTw5Qw