- Hirdetés -

Idén is jön az Ügynökségek Éjszakája

|

- Hirdetés -

Május 31-én 14 reklámügynökség nyitja ki a kapuját, és több mint 100 programmal várja a reklámszakma iránt érdeklődőket. Koncertek, workshopok, influencer-beszélgetések és színházi produkció is várja azokat, akik benéznének a reklámkészítés kulisszái mögé.

Idén is számtalan filmes és produkciós téma várható az este folyamán. A Mito-nál produkciós tarot est lesz, ahol ügynökségi és gyártóházi producer, rendező és operatőr jósok segítségével rántják le a leplet a reklámfilmgyártás jövőjéről – derül ki a szervezők közleményéből. Az ACG-nél Sallai Ervin beszélget neves filmipari szakemberekkel (többek között Deák Kristóffal, Kő Attilával és Gács Tamással) a képalkotás elmúlt 20 évéről, a technológiák és megoldások változásairól.

A Republic eseménye már most “SOLD OUT”, de csak a nevében, van még hely, de várható a teltház, hiszen a 21. századi merch kultúrát térképezi fel többek között Illés Richárd (DEPARTMENT), Blik Dani (235) és Miki357.

Cannes-kód, portfólió review, játékos networking

Minden ügynökség tele lesz kötetlen beszélgetős programokkal, ahol lehet majd tanulni és ismerkedni. A Kastner x Kommunity ugyanis freelancer Meet-up & portfólió reviewot tart, valamint improestet színészekkel a legviccesebb ügynökségi produkciókból, a DDB oroszlános kampányokat boncolgat, és megpróbálja feltörni a Cannes-i kódot, a VML kreatív-briefírásban segít, a Café-Besocial immerzív kampány élményt ígér, ahol átélheted a kampánytervezés pillanatait, a feat. pedig az egész estét az 5. szülinapi baráti hangulatú bulijának szenteli, míg a Publicisnél Career Day jegyében telik a nap nagyobbik része.

A kulisszák mögé is beleshetünk

A DDB-nél megnézhetjük, mi rejlik a Tuning Slam gépháza alatt Gegével (6363), Miki357-tel és Balogh Timivel a Telekomtól. A Mediatornál a sokszínűség van a zászlóra tűzve, és különféle társadalmi célú és szerelemprojektek mögé nyerhetünk betekintést, megismerkedhetünk az Egyesület az Inklúzióért kampány valós arcaival és történeteivel, megtudhatjuk, hogyan kapcsolja be a vidéket a Pinkponilo kreatív stúdió a divatipar vérkeringésébe, illetve hogyan veszi fel a harcot a Mátrából egy underground zenei fesztivál, a Fekete Zaj a nagyokkal.

Az Artificial Grouphoz is érdemes lesz belesni, hiszen a saját hiperkúl merch kollekciójának darabjait szerezheted be, és ezzel támogathatod a WWF munkáját.

Kihagyhatatlan téma az AI

A mesterséges intelligencia használata már egyre megkerülhetetlenebb a kreatív szakmában. Nem véletlen, hogy sok ügynökség programjában van terítéken az este folyamán. Az IPG Mediabrands-Greenroomnál megtudhatjátok, hogyan és mire használja a kreatív páros a gyakorlatban a mesterséges intelligenciát. A Dentsu vendégeivel arról beszélget majd, hogy az AI tényleg képes-e slágereket írni, vagy ahhoz még mindig elengedhetetlen az emberi művészet szerepe. Számos ügynökségnél lesz AI-alapú játék is, a Mito például egészen odáig megy, hogy az AI fog zsűrizni téged.

Zenészek, influencerek is felbukkannak

Celebek, creatorok és zenészek is vendégségbe érkeznek az Ügynökségek Éjszakájára.

A Republicban a hazai underground színtér egyik legfontosabb alkotójának, Nóvé Somának a szóló fellépése lesz hallható. Az Artificial Group Kontent divíziója @szialidia vezetésével nagy influencer kerekasztal-beszélgetéssel készül, ahol a digitális művészet és influencer lét kihívásait járják körbe. A Mitonál a COLLABOR - az első kreátor tehetségkutató műsor kulisszatitkaiba leshetünk bele, ahol többek között WhisperTon is ott lesz.

A Publicis Futureproof Academy kampányából megtudhatjuk, hogyan készítsünk GenZ tartalmat. A Progressive a (Meg)értő kommunikációt járja körbe a generációk között Trunk Tamással. Az IPG Mediabrands-Greenroomnál Lil Frakk zeneszerző, a Sávlekötő podcast műsorvezetője fog a brandépítésről beszélni. És talán az egyik legtitokzatosabb zenei produkciót az ACG hosztolja majd, hiszen programjába csak annyit írt bele, hogy meglepetés fellépő.

Diáktúra még több túravezetővel

A rendezvény nem csak a szakmabelieknek szól. Továbbra is fontos célkitűzése, hogy megmutassa a kreatívipar bennfenntes arcát azok számára is, akik épp pályaválasztás vagy -módosítás előtt állnak, és érdeklődnek a reklám iránt. Idén az ügynökségekbe látogató diáktúrák száma is nőtt, hiszen most hat túra indul az egyetemisták és főiskolások számára, hogy még többen belepillanthassanak az ügynökségi élet hangulatába. Az eddigi külkeres, corvinusos, visartos túrákon túl most sajátot indít a MOME, a Skvot és az ELTE is.

A vezetett diáktúrákhoz itt lehet csatlakozni egészen péntek 4 óráig, amikor is az Erzsébet téri Terminál előtt indulnak a túrák.

Buli a Turbinában

Az ügynökségi programokat követően, este tíztől pedig a szokásos reklámos bulizással zárul az este új helyszínen, a Turbinában, ahol az esemény afterparty-jaként a Reklámzaj különkiadásán ügynökségi dj-k és a legendás Tesco Disco pörgeti a zenét hajnalig. Mögöttük a látványvilágot különleges, AI-alapú VJ-szett fogja megteremteni. A tavalyi év sorbanállós sikere után pedig idén kibővül a ReklámKaszinó.

A teljes programnaptár több mint 100 programmal az Ügynökségek Éjszakája weboldalán, a rendezvény Facebook oldalán és eseményben található.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Nagy a bizonytalanság a hazai irodapiacon

A bérlői és a bérbeadói oldalon egyaránt bizonytalanság, kivárás jellemzi a hazai irodapiacot, amelynek meghatározó szereplőire a jövő évtől kezdve vonatkoznak már az ESG jelentéstételi kötelezettségek. Az irányelvek ugyan már ismertek, de a részletszabályokra...

Újabb webáruházban érhet sokat a régi mobilod

Mivel a legnépszerűbb mobiltelefonok átlagára az elmúlt négy évben megduplázódott, az eMAG a Rejoy.hu-val közösen kialakított, teljes mértékben online igénybe vehető Easy BuyBack programon keresztül az eMAG vásárlói régi telefonjuk eladásából származó extra pénzt...

Új témával bővül az általános iskolai tananyag

A „MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. az Oktatási Hivatallal (OH) megállapodást kötött, amelynek eredményeként a Magyar Terméket és védjegyrendszerét beemelik az oktatási tartalmakba. Ezzel a szervezet történetének egyik legfontosabb mérföldkövét érte el. A tervek szerint...

Normál tempóra váltott az ingatlanpiac

Normál tempóra váltott májusban a hazai ingatlanpiac, míg a jelzáloghitel-piacon további erősödést mutatnak a cégcsoport nemzetközi pénzügyi márkájának, a Credipass-nak a magyarországi adatai. A Duna House által becsült 10 969 tranzakció 2 százalékos enyhülést...

Foci minden mennyiségben: élőben nézhetjük a Copa América összes meccsét

A Network4 Media Group bejelentette: elhozza a magyar nézőknek az amerikai kontinens legfontosabb futballtornája, a Copa América összes mérkőzését. Június 20. és július 14. között 16 csapat küzd meg egymással, köztük a címvédő Argentína...

Izgalmas vizes élményekkel jön az új nyári fesztivál

Idén először berobban a nyárba az első alföldi vizes fesztivál is! A különleges névre keresztelt Mizújs Babám? nem mindennapi line-up-pal, gyönyörű tóval, őrült vizes élményekkel kecsegtet. Csak a bikinit ne felejtsd otthon!Június 27-29-ig vár...

Így változik az Ersténél a napi limit

A korlátok néha jók, főleg, ha csalók akarják ellopni a pénzünket. Az Erste ezért személyre szabott, az egyéni költési szokásokhoz igazított átutalási limitet állít be lakossági ügyfeleinek. A Magyar Nemzeti Bank ajánlása nyomán mindenkinél...

Top 50: így buliztak a médiások

Különleges helyszínen, a Madame Tussauds Budapestben rendezte meg idén a Marketing&Media magazin a „TOP 50 - A legbefolyásosabb médiavezetők” toplista 2024-es díjátadó ünnepségét és VIP partiját. A díjátadóról és az azt követő buliról készült...

Megvan a PREXA nemzetközi zsűrije

Neves szaktekintélyekből áll a PREXA (PR Excellence Awards) 2024 nemzetközi zsűrije: többek között német, horvát, bolgár és kuvaiti székhelyű kommunikációs szakértők értékelik az angol nyelven beadott pályamunkákat. Ezen pályázatok esetében az idei évben sincs...

Kádár Tamás: „Az Est FM igazi punk sztori volt”

Kádár Tamás 13 éve vezeti a Sziget Kulturális Menedzser Irodát. Az ország legnagyobb és nemzetközi szinten is jegyzett fesztiváljaiért felelős cégvezető az ezt megelőző években is számos, a kommunikációs iparágat meghatározó projektben vett részt...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újabb szabványoknak kell megfelelniük a cégeknek

Az elmúlt évek digitális forradalmának köszönhetően az adatkezelés kritikus fontosságú kérdés lett minden vállalat működésében. Azonban nagyon kevés az a cég, ahol az információkat megfelelő és hatékony protokollok mentén kezelik, ami nemcsak az üzleti...

Nagy a bizonytalanság a hazai irodapiacon

A bérlői és a bérbeadói oldalon egyaránt bizonytalanság, kivárás jellemzi a hazai irodapiacot, amelynek meghatározó szereplőire a jövő évtől kezdve vonatkoznak már az ESG jelentéstételi kötelezettségek. Az irányelvek ugyan már ismertek, de a részletszabályokra...

Újabb webáruházban érhet sokat a régi mobilod

Mivel a legnépszerűbb mobiltelefonok átlagára az elmúlt négy évben megduplázódott, az eMAG a Rejoy.hu-val közösen kialakított, teljes mértékben online igénybe vehető Easy BuyBack programon keresztül az eMAG vásárlói régi telefonjuk eladásából származó extra pénzt...

Új témával bővül az általános iskolai tananyag

A „MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. az Oktatási Hivatallal (OH) megállapodást kötött, amelynek eredményeként a Magyar Terméket és védjegyrendszerét beemelik az oktatási tartalmakba. Ezzel a szervezet történetének egyik legfontosabb mérföldkövét érte el. A tervek szerint...

Normál tempóra váltott az ingatlanpiac

Normál tempóra váltott májusban a hazai ingatlanpiac, míg a jelzáloghitel-piacon további erősödést mutatnak a cégcsoport nemzetközi pénzügyi márkájának, a Credipass-nak a magyarországi adatai. A Duna House által becsült 10 969 tranzakció 2 százalékos enyhülést...

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...