- Hirdetés -

Idén is keresik a fenntartható vállalkozásokat

|

Ismét meghirdette „Sustainability Impact Awards” pályázatát a Schneider Electric, a tavalyi első kiíráshoz képest számos újdonsággal. A fenntarthatósági törekvések megvalósításában és támogatásában élen járó vállalkozások pályázatait 2023. november 17-ig várják a szervezők, a globális győzteseket pedig jövő tavasszal hirdetik ki.

A Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat tavaly indította útjára a „Sustainability Impact Awards” versenyt, melynek célja a fenntarthatósági törekvések támogatásában élen járó partnerek erőfeszítéseinek elismerése volt. A társaság idén ismét meghirdette a pályázatot, azonban jelentős változások történtek az első kiíráshoz képest.

Idén már jóval szélesebb körből várják a pályázatokat, hiszen a partnerek mellett, ügyfelek és beszállítók jelentkezését is várják. Emellett módosultak a bírálati szempontok is annak érdekében, hogy a nettó zéró kibocsátás felé vezető úton megvalósított digitalizációs és elektrifikációs projektek minél szélesebb körével pályázhassanak az érdeklődő vállalkozások. A pályázati anyagokat idén november 17-ig lehet leadni, a globális győzteseket pedig 2024 áprilisában hirdetik ki.

Az idén bevezetett új díjkategóriák a következők:

„Impact to my Customers”: azon partnerek jutalmazása, akik vezető szerepet vállalnak a fenntarthatósági törekvésekben azáltal, hogy lehetővé teszik ügyfeleik számára a szén-dioxid-mentesítési céljaik elérését.

„Impact to my Enterprise”: azon ügyfelek jutalmazása, akik saját működésük dekarbonizálásában tartoznak az élen járó vállalkozások köré.

„Impact to my Enterprise for Large or Midsize suppliers”: azon beszállítók jutalmazása, amelyek részt vesznek a Schneider Electric által elindított Zero Carbon Project nevű kezdeményezésben, amelynek célja, hogy 2025-re a vállalat 1000 vezető globális beszállítójának működéséből adódó szén-dioxid-kibocsátása a felére csökkenjen.

A fentieken kívül a Schneider Electric a fenntarthatósági törekvések integráltabb megközelítése érdekében frissítette a díjak bírálati kritériumait. A hangsúly továbbra is a pályázók elektromos energián alapuló megoldások beveztésére, energiafelhasználás csökkentésre és a fosszilis energiahordozók helyettesítésére irányuló erőfeszítésein lesz, ugyanakkor vizsgálják az Energia 4.0 korszak megteremtésére irányuló, a stratégiában, a digitalizációban és a dekarbonizációban megmutatkozó törekvéseiket is. Ez magában foglalja az energiahatékonyság javítását, valamint a digitális eszközök és technológiák bevezetését, illetve a környezetre gyakorolt véleményformáló hatás és az innováció egyéb példáit.

„Közös törekvésünk, hogy felgyorsítsuk a nettó zéró kibocsátás elérését. A Schneider Electric-nél büszkék vagyunk arra, hogy immár második éve hirdetjük meg a „Sustainability Impact Awards” pályázatot, amelybe partnereink mellett ügyfeleink és beszállítóink is bekapcsolódhatnak. A sokaságban rejlik az erő, és reméljük, hogy az ünneplésükkel megerősíthetjük partneri ökoszisztémánkat, hogy továbbra is pozitív változásokat valósítsanak meg üzleti tevékenységük során” – mondta el Rohan Kelkar, a Schneider Electric energiaipari termékekért felelős ügyvezető alelnöke.

Az első Sustainability Impact Awards kiírásra összesen 241 pályázat érkezett a világ minden tájáról a partnerektől, amelyek közül hat globális győztes részesült elismerésben úttörő innovációs és dekarbonizációs erőfeszítéseikért. A pályázat hazai fordulójában összesen öt magyarországi vállalkozást ismertek el. Tavaly a pályázatokat két fő kategóriában adhatták be a vállalkozások, a saját működésük karbonmentesítésében élen járó partnerek a „Impact to my company”, míg a CO2-kibocsátásuk csökkentésében az ügyfeleiket is támogató partnereket a „Impact to customers” kategóriában ismerték el.

Jelentkezés a Sustainability Impact Awards-ra

A jelentkezéseket 2023. július 24-től várják, a pályázatok leadási határideje pedig 2023. november 17. Minden jelölést és beérkezett pályázatot a regionális döntőkben értékelnek, mielőtt bejutnának a globális döntőbe. A globális győztest 2024 áprilisában hirdetik ki.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kevés megtakarításuk van a magyaroknak

Bár a középkorúak átlagosan hét hónapra elegendő tartalékkal rendelkeznek, 33 százalékuk csupán egy hónapig tudná fenntartani magát, ha nem lenne bevétele - közölte a K&H a biztos jövő kutatás eredményei alapján, amely az öngondoskodás...

Múltidéző mozikkal erősít a filmcsatorna

A történelmi filmek választ adhatnak a múlt nagy kérdéseire és betekintést nyújtanak az életbe egy másik időszakban. A történelmi filmek amellett, hogy szórakoztatnak, rávilágítanak arra is, hogy a múlt eseményei miként formálták jelenünket. Különösen...

Central is clearly becoming international – interview with Petr Bednar

To maintain our independence, we need to focus on increasing our reach, revenue and profitability - says Petr Bednar. In an interview given to our magazine, the digital and business development director of Central...

A Central egyértelműen nemzetközi céggé válik – interjú Petr Bednarral

Az elérésünk, a bevételeink és a jövedelmezőségünk növelésére kell koncentrálnunk, hogy megőrizzük a függetlenségünket – véli Petr Bednar. A Central Médiacsoport digitális és üzletfejlesztési igazgatója a lapunknak adott interjúban beszélt a cseh és a...

Új trendek a hazai médiapiacon

Legalább három online videós szolgáltatást használ egy adott hónapban a 18-59 éves, internettel rendelkező magyarok 82 százaléka – derül ki az NMHH támogatásával a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) és a Nielsen által készített...

Az európai utazóknak is fontos a fenntarthatóság

Az európaiak 2025-ben várhatóan gyakrabban fognak utazni és többet is költenek utazásra – derül ki a világ vezető szállodaipari csoportja, az Accor új kutatásából. Az ágazatnak ugyanakkor sürgősen meg kell oldania a növekedésből adódó...

Díjazták az etikus vállalatokat

25 éve, 2000-ben alapította az Üzleti Etikai Díjat László Ervin világhírű, a Nobel-békedíjra többször jelölt tudós, író, a Budapest Klub alapítója és Demcsák Mária a hazai üzleti újságírás meghatározó alakja, a Piac & Profit...

Optimistábban látják a jövőt a fiatalok

Elégedettebbek a fiatalok - összességében erre jutott a K&H ifjúsági index felmérés, amely a 19-29 évesek saját életükkel való elégedettségét vizsgálta a harmadik negyedévben. Az index értéke 16 pontra emelkedett az egy negyedévvel korábbi...

Újradefiniálja a piackutatás jövőjét a YouGov

Tíz hónappal azután, hogy a fogyasztói vélemények, motivációk, igények és médiaszokások kutatása terén piacvezető YouGov felvásárolta a fogyasztói panelszolgáltatásokban, az európai háztartások vásárlási adatainak elismert vezető vállalataként ismert CPS GfK-t, a cég átnevezte magát...

Decemberben is emelkednek az ingatlanárak

Jellemzően pozitívan ítéli meg az MNB friss jelentése a lakáspiac 2024-es alakulását. Az első félévben nőtt a forgalom, az árak emelkedtek, de az ingatlanok túlértékeltsége ez utóbbi ellenére is mérséklődött. Az elemzés az év...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A vevőknek kedvez az ingatlanpiac

A piac élénkülése és a fokozott vevői kereslet mellett enyhült az érvényesíthető alku mértéke az ingatlanvásárlás során, azonban még így is a vevők évének számított 2024, ugyanis a tranzakciók jelentős része, 82,2 százaléka a...

Kevés megtakarításuk van a magyaroknak

Bár a középkorúak átlagosan hét hónapra elegendő tartalékkal rendelkeznek, 33 százalékuk csupán egy hónapig tudná fenntartani magát, ha nem lenne bevétele - közölte a K&H a biztos jövő kutatás eredményei alapján, amely az öngondoskodás...

Múltidéző mozikkal erősít a filmcsatorna

A történelmi filmek választ adhatnak a múlt nagy kérdéseire és betekintést nyújtanak az életbe egy másik időszakban. A történelmi filmek amellett, hogy szórakoztatnak, rávilágítanak arra is, hogy a múlt eseményei miként formálták jelenünket. Különösen...

Central is clearly becoming international – interview with Petr Bednar

To maintain our independence, we need to focus on increasing our reach, revenue and profitability - says Petr Bednar. In an interview given to our magazine, the digital and business development director of Central...

A Central egyértelműen nemzetközi céggé válik – interjú Petr Bednarral

Az elérésünk, a bevételeink és a jövedelmezőségünk növelésére kell koncentrálnunk, hogy megőrizzük a függetlenségünket – véli Petr Bednar. A Central Médiacsoport digitális és üzletfejlesztési igazgatója a lapunknak adott interjúban beszélt a cseh és a...

Don't Miss

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...