- Hirdetés -

Igazán szelfikompatibilis a legújabb okosmobil

|

- Hirdetés -

A Huawei P40-széria első tagja notch nélküli kialakítással, innovatív elrendezésű négykamerás rendszerrel, nagyteljesítményű akkumulátorral és a Kirin 810 chipkészlettel érkezik. A készülék több, kifejezetten a közösségi média-szereplést támogató funkciót vonultat fel, így tökéletes választás a fiatal generációk felhasználói számára.

A P40 Lite-ot négy hátlapi kamerával szerelte fel a gyártó, melyek újszerű, mátrixos elrendezésben kaptak helyet a készüléktestben. A 48 MP-es főkamera a Huawei legújabb multi-frame composition technológiáját használja, amely több, gyors egymásutánban készített kép összesítésével hihetetlen színek előállítására képes. A 8 MP-es ultraszéles látószögű kamera 120 fokos látószöget biztosít, így ideális tájak, épületek vagy csoportok fényképezéséhez. A makró lencse 4 cm-es távolságból tud tárgyakra fókuszálni, a készülék Bokeh-lencséje pedig a mesterséges intelligenciával együttműködve segíti a fényképezést.

A négykamerás rendszer Szuper Éjszakai módjával úgy lehet az éj leple alatt is fotózni, hogy közben állványt sem szükséges használnia a felhasználónak. A készülék AI Videoszerkesztője a közösségi médiába szánt tartalmak készítésekor áll a készülék tulajdonosának rendelkezésére: segítségével kedvükre állíthatnak be háttérzenét és vághatnak meg felvételeket a minél több kedvelés eléréséhez.

Mindemellett a Huawei negyedik generációs, SoC-ben elhelyezett képfeldolgozó processzora (ISP) a szoftverrel összhangban dolgozik többek között a zajcsökkentésen és a túlexponálás korrekcióján.

A készülék előlapi kamerája a Szuper Éjszakai Szelfie 2.0 módnak köszönhetően akár gyenge fényviszonyok között is lenyűgöző önportrét készít. A fejlett AI-algoritmusok használatával a kamera optimalizálja a fénykép tárgyát és hátterét is, így minimális erőfeszítéssel készíthetők remek szelfik.

Erős akksi és új processzor a hosszabb üzemidő érdekében

Az okostelefon agya a Kirin 810 7nm –es chipkészlet, amely egy 8nm-es chippel összehasonlítva ötven százalékkal nagyobb tranzisztor-sűrűséggel és húsz százalékkal alacsonyabb energiafogyasztással rendelkezik, így maximális teljesítménye kiemelkedő energiahatékonysággal párosul.

A készüléket nyolcmagos CPU-val és Mali-G52 MP6 GPU-val szerelte fel a gyártó, melyek erős számítási képességeket és grafikai feldolgozást tesznek lehetővé. A Huawei legújabb GPU Turbo technológiája pedig olyan extra funkciókat biztosít, mint a képkocka-szám növelés és az akkumulátor merülésének csökkentése.

A nagysebességű 6GB RAM remekül kihasználja a CPU és GPU teljesítményét. A felhasználók appjaik használata, videoszerkesztés, vagy erőforrás-igényes játékok elindítása esetén is zavartalan élményt élvezhetnek.

A P40 Lite 4200mAh akkumulátorral érkezik, csatlakoztatható a 40W Huawei SuperCharge töltőhöz, így mindössze harminc perc alatt akár hetven százalékkal növelhető a készülék töltöttségi szintje.

Kiemelkedő képernyő-test arány a tökéletes vizuális élményért

A P40 Lite Punch FullView kijelzőjén notch sem zavarja a teljesképernyős-élményt, és az előlapi kamera is a legkevésbé feltűnő helyen, készülék bal felső sarkába vájva kapott helyet. A 6.4”-es kijelző támogatja a Full HD+ felbontást, 90.6%-os képernyő-test arányával pedig magával ragadó élményt biztosít.

Az EMUI 10 felhasználói felülettel felszerelt készülék számos okosfunkcióval érkezik. Az új elrendezésnek köszönhetően jobban olvashatók az egyes szövegek, míg az újragondolt Sötét Képernyő módban javul az olvashatóság és a kényelmi érzet is.

A P40 Lite hátlapja lenyűgöző színekben tündököl, melyeket a védőréteg fémje is kiemel. A készülék oldalán helyet kapott ujjlenyomat-olvasó gyorsabb feloldást biztosít.

Árak és elérhetőség

A Huawei P40 Lite (6GB RAM + 128 GB tárhellyel) Éjfekete, Sakura Rózsaszín és Smaragdzöld színekben, bruttó 99.990 HUF ajánlott fogyasztói áron, ajándék Band4 pro okoskarkötővel március 9-től 23-ig előrendelhető a kiskereskedelmi partnereknél; illetve március 20-tól április végéig elővételben megvásárolható a Magyar Telekom online felületén, április 1. és 30. között pedig a Telenor online felületén. A készülék április elejétől valamennyi szolgáltató és kiskereskedelmi partner kínálatában is elérhető lesz.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...

Nőtt a tévézésre szánt idő a magyarok körében

Az idei harmadik negyedévben öt perccel nőtt a napi tévénézési idő a teljes népesség körében a Nielsen Közönségmérés adatai szerint és elérte a 4 óra 32 percet. A filmek és sorozatok miatt ülünk le...

Techcégek uralják a márkák rangsorát

A 10 legértékesebb márka közül 5 tartozik technológiai cégekhez, de ha az első 20-at nézzük, akkor még nagyobb a szektor fölénye, ebben a körben 11 technológiai brand található az Interbrand legújabb százas toplistáján. Az...

Új évaddal folytatódik a Comedy Club

Újra a nagypályás nevettetőké a terep a Comedy Centralon, október 22-től ugyanis folytatódik a humorcsatorna standupos műsorfolyama, a Comedy Club. Idén ősszel ismét trükkös cselekkel, kíméletlen támadásokkal és védhetetlen poénlabdákkal nyomul a gárda. Elsőként...

Van hova fejlődnünk az energiatakarékosság terén

A hazai fogyasztók körében a szelektív hulladékgyűjtés és az energiatakarékos égők használata számít a leginkább elterjedt otthoni környezetkímélő szokásnak. Miközben a magyar háztartásokban megtalálható hűtők, mosógépek, tévék mintegy fele már energiatakarékosnak számít, e gépek...

Éjjel is látó kamerákkal érkezik a legújabb okosmobil

Különleges éjszakai fotós és videós funkciókkal, 120 Hz-es képfrissítéssel, szupergyors töltéssel érkezik a HUAWEI legújabb okostelefonja. A nova 9 elő- és hátlapi kameráival egyaránt 4K-s felbontású videók készíthetők, a 4300 mAh-s beépített akkumulátor feltöltéséhez...

A vártnál jobban teljesít a lízingpiac

Bár a járvány az idén is bizonytalanná teszi a gazdasági helyzetet, a magyar lízingpiac ennek ellenére a várakozásoknál jobban szerepel – mondta Zs. Nagy István, a Magyar Lízingszövetség elnöke a szervezet csütörtöki konferenciáján. Szerinte...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...
- Hirdetés -

CMO

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

Zöld éttermet nyitott Debrecenben a KFC

Európában is ritkaságnak számít a gasztronómiai vállalkozások közt, Magyarországon pedig még egyedülálló ebben a szektorban a KFC október 14-én Debrecenben megnyitott új étterme. A beruházás a környezeti fenntarthatósági szempontokat követve olyan zöld megoldások beemelésével...

DATA