- Hirdetés -

Igazán szelfikompatibilis a legújabb okosmobil

|

- Hirdetés -

A Huawei P40-széria első tagja notch nélküli kialakítással, innovatív elrendezésű négykamerás rendszerrel, nagyteljesítményű akkumulátorral és a Kirin 810 chipkészlettel érkezik. A készülék több, kifejezetten a közösségi média-szereplést támogató funkciót vonultat fel, így tökéletes választás a fiatal generációk felhasználói számára.

A P40 Lite-ot négy hátlapi kamerával szerelte fel a gyártó, melyek újszerű, mátrixos elrendezésben kaptak helyet a készüléktestben. A 48 MP-es főkamera a Huawei legújabb multi-frame composition technológiáját használja, amely több, gyors egymásutánban készített kép összesítésével hihetetlen színek előállítására képes. A 8 MP-es ultraszéles látószögű kamera 120 fokos látószöget biztosít, így ideális tájak, épületek vagy csoportok fényképezéséhez. A makró lencse 4 cm-es távolságból tud tárgyakra fókuszálni, a készülék Bokeh-lencséje pedig a mesterséges intelligenciával együttműködve segíti a fényképezést.

A négykamerás rendszer Szuper Éjszakai módjával úgy lehet az éj leple alatt is fotózni, hogy közben állványt sem szükséges használnia a felhasználónak. A készülék AI Videoszerkesztője a közösségi médiába szánt tartalmak készítésekor áll a készülék tulajdonosának rendelkezésére: segítségével kedvükre állíthatnak be háttérzenét és vághatnak meg felvételeket a minél több kedvelés eléréséhez.

Mindemellett a Huawei negyedik generációs, SoC-ben elhelyezett képfeldolgozó processzora (ISP) a szoftverrel összhangban dolgozik többek között a zajcsökkentésen és a túlexponálás korrekcióján.

A készülék előlapi kamerája a Szuper Éjszakai Szelfie 2.0 módnak köszönhetően akár gyenge fényviszonyok között is lenyűgöző önportrét készít. A fejlett AI-algoritmusok használatával a kamera optimalizálja a fénykép tárgyát és hátterét is, így minimális erőfeszítéssel készíthetők remek szelfik.

Erős akksi és új processzor a hosszabb üzemidő érdekében

Az okostelefon agya a Kirin 810 7nm –es chipkészlet, amely egy 8nm-es chippel összehasonlítva ötven százalékkal nagyobb tranzisztor-sűrűséggel és húsz százalékkal alacsonyabb energiafogyasztással rendelkezik, így maximális teljesítménye kiemelkedő energiahatékonysággal párosul.

A készüléket nyolcmagos CPU-val és Mali-G52 MP6 GPU-val szerelte fel a gyártó, melyek erős számítási képességeket és grafikai feldolgozást tesznek lehetővé. A Huawei legújabb GPU Turbo technológiája pedig olyan extra funkciókat biztosít, mint a képkocka-szám növelés és az akkumulátor merülésének csökkentése.

A nagysebességű 6GB RAM remekül kihasználja a CPU és GPU teljesítményét. A felhasználók appjaik használata, videoszerkesztés, vagy erőforrás-igényes játékok elindítása esetén is zavartalan élményt élvezhetnek.

A P40 Lite 4200mAh akkumulátorral érkezik, csatlakoztatható a 40W Huawei SuperCharge töltőhöz, így mindössze harminc perc alatt akár hetven százalékkal növelhető a készülék töltöttségi szintje.

Kiemelkedő képernyő-test arány a tökéletes vizuális élményért

A P40 Lite Punch FullView kijelzőjén notch sem zavarja a teljesképernyős-élményt, és az előlapi kamera is a legkevésbé feltűnő helyen, készülék bal felső sarkába vájva kapott helyet. A 6.4”-es kijelző támogatja a Full HD+ felbontást, 90.6%-os képernyő-test arányával pedig magával ragadó élményt biztosít.

Az EMUI 10 felhasználói felülettel felszerelt készülék számos okosfunkcióval érkezik. Az új elrendezésnek köszönhetően jobban olvashatók az egyes szövegek, míg az újragondolt Sötét Képernyő módban javul az olvashatóság és a kényelmi érzet is.

A P40 Lite hátlapja lenyűgöző színekben tündököl, melyeket a védőréteg fémje is kiemel. A készülék oldalán helyet kapott ujjlenyomat-olvasó gyorsabb feloldást biztosít.

Árak és elérhetőség

A Huawei P40 Lite (6GB RAM + 128 GB tárhellyel) Éjfekete, Sakura Rózsaszín és Smaragdzöld színekben, bruttó 99.990 HUF ajánlott fogyasztói áron, ajándék Band4 pro okoskarkötővel március 9-től 23-ig előrendelhető a kiskereskedelmi partnereknél; illetve március 20-tól április végéig elővételben megvásárolható a Magyar Telekom online felületén, április 1. és 30. között pedig a Telenor online felületén. A készülék április elejétől valamennyi szolgáltató és kiskereskedelmi partner kínálatában is elérhető lesz.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...

Idén is díjazták a kutatónőket

Miért nem hatnak minden esetben az antibiotikumok és mi köze ennek a tartósítószerekhez? Hogyan juthat be a gyógyszerek nagymolekulájú hatóanyaga a gondosan védett sejtbe? Mennyivel gyorsítja a mesterséges intelligencia a gyógyszerfejlesztések hosszadalmas tesztelési folyamatait?...

Itthon is terjednek a gyerekeket veszélyeztető online kihívások

„Újabb halálos kihívás terjed a gyerekek között” – gyakori cím a médiában, de sajnos sokan nem is sejtik, hogy miről szól egy-egy virtuális kihívás és mitől veszélyes. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH)...

Így készíthetsz lélegzetelállító őszi fotókat

Vége a nyaralásnak, hűl az idő, és fokozatosan veszi fel a természet is őszi színeit. Az új évszak remek lehetőségeket biztosít arra, hogy kiránduljunk vagy utazzunk, ott pedig egyedi felvételeket készíthessünk. Akár bakancsot húzunk,...

Jobban teljesítenek a magas EQ-val rendelkező márkák

A magasabb érzelmi intelligenciát (EQ) közvetítő márkák gyorsabban nőnek versenytársaiknál, és részvényeik is jelentősen felülteljesítik a tőzsdeindexeket – derül ki a dentsu-hoz tartozó Carat médiaügynökség közelmúltban elvégzett globális kutatásából.A márka EQ-nak (MEQ) a márkák...

Még több sportot nézünk a tévében

Nőtt a sportközvetítések népszerűsége a tévénézők körében, az Altman Solon felmérése során vizsgált 8 ország mindegyikében béővült az ilyen műsorokat is nézők aránya az elmúlt két évben. Az Egyesült Királyságban, Olaszországban és Franciaországban mértek...

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átadták a legrangosabb hazai designdíjakat

Többek között az év magyar designtermékét, az év enteriőrjét és az év márkáját díjazták az ELLE Decoration International Design Awards (EDIDA) Hungary-n. A nívós szakmai elismerést nemzetközi szinten is a design Oscar díjának tartják,...

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

Tovább zöldült a SPAR

A SPAR Ausztria csoport országaiban (Magyarország, Észak-Olaszország, Szlovénia, Horvátország) jelentős eredményeket sikerült elérni a vállalatcsoport környezeti fenntarthatósági stratégiájának égisze alatt: az utóbbi egy év során negyedével csökkent az üvegházhatású gázkibocsátás a résztvevő országok összesített...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....