- Hirdetés -

Igazi magyar reklámmal erősít az Erste

|

Ismerős környezet és helyzetek, barátságos arcok. Minden elemében magyar, emberközeli és életszerű új reklámfilmekkel mutatkozik be az Erste. Az új marketingstratégia jegyében készült filmek szereplői önmagukat játsszák, és bemutatják, milyen #higgymagadban pillanatokban tud segíteni az Erste.

Június közepén mutatkozik be az Erste itthon, hazai ötlet alapján készült reklámfilmje. Az új marketingstratégia jegyében készült filmek olyan mindennapi helyzeteket villantanak fel, amelyekben az Erste segíteni tud azoknak, akik hisznek magukban, vagy éppen jól jönne nekik egy bank, amely hisz bennük.

„Közelebb hozzuk a bankolást az emberekhez. Meg szeretnénk mutatni, hogy lehet másként csinálni, lehet a pénzügyeket szeretni is. A pénz kezelése sokak számára nehéznek és bonyolultnak tűnik, de mi ledöntjük ezeket a régi tabukat, megmutatjuk, hogy mindez lehet egyszerű, érthető. Arra biztatunk mindenkit, hogy bátran forduljon segítségért hozzánk” – hangsúlyozta Blaumann Debóra, az Erste marketing és pr területének vezetője.

Az új marketingstratégia érezhető változást hozott a bank kommunikációjában. Az Erste világosabban beszél, közérthetően igyekszik elmagyarázni, mit ajánl, kerüli a banki és jogi szakzsargont, ahol csak lehet, eltünteti az apróbetűket – hogy mindenki számára érthető legyen a bankolás. Új fiókjait is az ügyfelek igényeihez igazodva alakította ki: elkülönített tárgyalókba elvonulva lehet a tanácsadókkal átbeszélni a másra nem tartozó pénzügyeket, míg a gyors ügyeket rögtön a belépés után a pultnál is intézhetik. A fiókokba már kutyasétáltatás közben is be lehet ugrani, míg a George Weben és a George Appon bármikor, bárhonnan lehet Erste számlát nyitni, befektetni vagy akár személyi kölcsönt igényelni. A letisztult kommunikációt tükrözi a modern, egyszerű új arculat, és a köznyelvhez igazodó új névhasználat is.

Az Erste új reklámfilmje az embereket ünnepli, az ők mindennapi #higgymagadban pillanatait élteti. A hétköznapi emberekhez szól, elmondja nekik, mennyire jó, amit csinálnak, biztatja őket, hogy csak így tovább. Szól a biztatás az egyetemistának, aki hisz magában, és minden nehézség ellenére bevállal bármit első munkaként, csak hogy végre a saját lábára álljon. A szülőknek, akik három gyerekkel is képesek összeszervezni az életüket és gondoskodni a családról, vagy az útkeresésben lévő tinilánynak és anyjának, akiket a súrlódások ellenére is összeköt a bizalom. Ezek a momentumok az életünk részei, pont úgy, ahogy a pénzügyek is. Az Erste pedig ott van és támogatja őket ezekben a helyzetekben, legyen szó az első fizetésről, az első vagy épp sokadik bankkártyáról vagy éppen befektetésekről.

Az új reklámfilm minden elemében emberközeli és magyar. A filmmel így bárki tud azonosulni, ellentétben a külföldről átvett, adaptált, esetleg stock adatbázisból vásárolt reklámokkal – mondta el az Erste marketing és pr területének vezetője. Blaumann Debóra kiemelte: a film életszerű példákon keresztül mutatja be, hogy milyen #higgymagadban pillanatokban tud segíteni az Erste. „Szomorú látni, hogy a közösségi média és sokszor maguk a reklámok is inkább csak rossz érzést keltenek az emberekben, mert egy olyan idealizált világot mutatnak meg, amellyel szemben a valóság csak alulmaradhat. Bízunk benne, hogy az Erste reklámfilmje ezzel szemben inkább kellemes ismerősséget ébreszt majd a nézőben” – tette hozzá.

A film három élethelyzetet elevenít fel – Magyarországon készült, hazai stábbal, magyar szereplőkkel. Az egyikben egy fiatal színpadépítő küzdelmes napját látjuk, ahol az izzasztó pakoláson túl még kollégái is beszólogatnak neki, de ő nem adja fel. A film végén George Appban jön az értesítés, hogy meg is kapta első fizetését. A másik filmben egy ötfős család mindennapos „fejetlenségébe” kapunk betekintést. A gyerekek csínytevései mellett is marad azonban a szülőknek okuk a mosolyra, hiszen már van kiért félretenni és van kiért kivenni is. A harmadik reklámfilm egy lázadó lányról szól, aki még egy buliba is megpróbál elszökni. Ám édesanyja mindezek ellenére hisz benne, bizalmat szavaz neki, és egy saját bankkártyával lepi meg.

"A filmben célunk volt minél élethűbben bemutatni az emberi mindennapokat. A nehézségeket, a feszültséget, az érzelmeket. Éppen ezért a casting során külön figyelmet fordítottunk arra, hogy valódi karakterekkel dolgozzunk: egy valóban súrlódásoktól nem mentes kapcsolatban élő anya-lánya párossal, egy olyan fiatallal, aki tényleg színpadépítésből szerzi a pénzt a mindennapjaira, és egy igazi családdal, akik több gyerek – köztük egy újszülött – mellett koordinálják a mindennapjaikat" – emelte ki Haberland Attila, az Erste reklámügynöksége, az Artificial Group ügyvezető igazgatója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...