- Hirdetés -

Így fesztiváloztak a véleményvezérek

|

Tartalomgyártás, platformok közötti átjárás, közösségi média menedzsment, be- és kikövetés, social kampánytervezés, influencer portfólióépítés – ezek voltak a hívószavak az első hazai Influencer Festival teltházas előadásain és kerekasztal-beszélgetésein. Szeptember 19-én az influencer marketing számos aspektusát érintő kérdésre kaptak választ a résztvevők a, több mint 500 fő részvételével megrendezett szakmai csúcstalálkozón. Két színpadon, a marketing és kommunikációs iparág, valamint az influencer és celebritás szcéna több mint 100 képviselőjétől és szakértőjétől nyertek betekintést a résztvevők a véleményvezér- vagy befolyásoló marketing világába.

Mikor tetőzik a hullám és hány influencert bír el a piac? Hová tart az influencer világ? #reklám, mint szükséges rossz? A téma kimeríthetetlen kérdéseire kaptak választ az influencer marketing iránt érdeklődők a véleményvezérek csúcstalálkozóján. Az eseményen több mint 100 influencer és marketingszakember szerepelt 33 előadáson és kerekasztal-beszélgetésen, mindezt teltház, azaz több mint 500 fő előtt. Az Influencer Festival az innovatív szervezés és vizuális élmény mellett az első hazai állatbarát szakmai fesztivál is volt, amelynek minden résztvevője kiáll a tudatos, felelős social media használat mellett.

A csúcstalálkozó ezüstfokozatú partnere, a Coca-Cola és a Fanta mellett a legnagyobb márkák képviseltették magukat szakmai oldalról, mint a Jeep, a Converse, a Nestlé, a Sloggi, a Telekom, a Rossmann, a Hell Energy, az Adidas, a Mercedes, a Nike vagy az UNICEF.

A fesztivált alapító és szervező HinoraGroup Reklámügynökség szakmai partnerével a Red Lemon Media PR ügynökséggel, valamint kiemelt együttműködő partnerével a Post for Renttel együtt elkötelezettek az influencerek szakmai támogatásában és az influencer marketing helyes gyakorlatainak elterjedésében.

„A téma aktuális és sokakat érint, az Influencer Festival pedig alkalmat teremt az iparági szereplők találkozására, minőségi eszmecseréjére, amiben örömmel vettem részt. Itthon még kevesen értik, merre tart az iparág, de be kell látni, hogy a következő években nem lehet majd a mostani stratégiákkal eredményes influencer marketinget csinálni. Folyamatosan nő a minőségi tartalmat gyártó influencerek száma, szükség van a technológiai támogatásunkra ahhoz, hogy az eredmények másodpercek alatt számokkal és adatokkal is kifejezhetőek legyenek” –hívta fel a figyelmet a piac lehetőségeire és jövőjére Csiszár Gergő, a Post for Rent ügyvezetője.

Hinora Ferenc, a HinoraGroup Reklámügynökség alapítója és társtulajdonosa elmondta, nagy örömmel tölti el, hogy platformot tudtak nyújtani a teljes influencer marketing szakmának, közösségnek, az véleményvezéreknek, hírességeknek, marketing szakembereknek, márkatulajdonosoknak, kommunikációs ügynökségeknek.

„Az előadások és kerekasztal-beszélgetések során rengeteg információ hangzott el, hatalmas tudás halmozódott fel, amelyet a résztvevők külön szakmai jegyzet formában kapnak meg. A közösségi és a hagyományos médiában is kimondottan pozitív visszhangot váltott ki a fesztivál, külön öröm számunkra, hogy az influencerek is büszkén kommunikálták saját platformjaikon a rendezvényen való jelenlétüket. Az Influencer Festival számos olyan területet érintett, amelyek az influencer marketinghez kapcsolódnak, mint például a tartalomgyártás, a közösségi média menedzsment, a (integrált) kampánytervezés, a márkaaktivációk (személyes – és vállalati), a történetmesélés vagy az influencer portfólióépítés. Rengeteg téma, számtalan megbeszélnivaló, így nem árulok el titkot, ha azt mondom: folytatás következik jövőre az Influencer Festival 2.0-án.”

Ezekhez a gondolatokhoz csatlakozott a rendezvény szakmai partnere, a Red Lemon Media egyik társtulajdonosa, Hajagos Rita.

„Nagy öröm számunkra, hogy ilyen érdeklődés mutatkozik a téma iránt, amely immár önállóan is egy szakmai fórumra elegendő tartalmat nyújt a szakemberek és influencerek számára” – mondta el a rendezvényt követően Hajagos Rita, a Red Lemon Media szakmai vezetője. „Fontosnak tartom, hogy a marketing egy ennyire aktuális ágáról trendteremtő módon beszéljünk és minden szereplő őszintén elmondhassa a véleményét, megoszthassa tapasztalatait. Annyi pozitív visszajelzést kaptunk mind a szakma, mind a véleményvezérek részéről, hogy biztosan tudjuk, valami olyat hoztunk létre az Influencer Festivallal, amire nagy igény van jelenleg a hazai piacon.”

Az esemény kerekasztal-beszélgetésein világmárkák hazai képviselői is részt vettek.

„Magyarországon az elsők között voltunk, akik elkezdtek influencer kommunikációval foglalkozni, és nem csak a Coca-Cola, hanem a vállalatunkhoz tartozó további márkák nagy részének marketing stratégiájának is szerves részét képezik a véleményvezérekkel való együttműködéseink. Mi is örömmel osztjuk meg tapasztalatainkat, és szívesen inspirálódunk mások sikertörténeteiből is, ha adódik erre megfelelő alkalom. Az Influencer Festival jó lehetőséget teremtett, hogy a téma legnagyobb szakértői összegyűljenek és közösen körbejárva ezt a topikot friss ismereteket szerezzenek az influencer és megrendelői oldalon is. Az a bizonyos lufi, ami az influencer világot képezi, nem fog kipukkadni, csak formálódása várható – így biztosan marad aktualitása hasonló témájú konferenciáknak a jövőben is” – mondta a rendezvény kapcsán Mérő Ádám, a Coca-Cola regionális connection managere.

 

 

 

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...