- Hirdetés -

Így kampányol a BMW

|

A világméretű „Too Much” kampány folytatásaként a BMW M GmbH felépítette az érzelmekben gazdag „M-es” pillanatok virtuális otthonát.

Aki szerint a „Too Much” kampány idejekorán véget ért, „M Town” utcáin a legjobb helyen jár: a nagyteljesítményű sportautókat építő BMW M GmbH egy vadonatúj online koncepcióval folytatja nagysikerű tavalyi történeteit. Idén szeptembertől az új nemzetközi mottó „Welcome to M Town, where too much is just right” („Üdvözlünk M Town-ban, ahol a túl sok pont ideális”).

A koncepció alapötlete egyszerű: „M Town” egy semmihez sem fogható hely. Egy olyan virtuális város, ahol a BMW ügyfelei a lehető legkülönlegesebb módokon élhetik át a hétköznapi szituációkat. „M Town” éppen ezért a benzinvérű, lóerő-megszállott rajongók ideális otthona, amelynek minden négyzetméterét a nemzetközi BMW M közösség életérzése hatja át. Fizikai értelemben véve a város nem egy konkrét település, hiszen sokkalta több annál: egy virtuális tér, ahol a nagyteljesítményű sportautók iránti szenvedély kibontakozhat – hiszen a BMW M modellek iránt érzett őszinte rajongás nem ismer határokat.

A BMW M modellek rajongói a világ minden táján begurulhatnak „M Town” utcáira, amely egyfajta digitális közösségi térként fogadja őket. 2018. szeptember 7. óta a vezetés szerelmesei a bmw-m.com weboldalon új lakóként regisztrálhatják be magukat a virtuális városba, ahol megkapják egyedi BMW M igazolványukat is. A személyre szabott történetek mellett a kampány eredeti online videókkal, kreatív termékelhelyezésekkel és sok más meglepetéssel kedveskedik a résztvevőknek. „M Town” mindezeken felül a bajor prémiumgyártó globális eseményeit is végigkíséri.

E különleges életérzést egy sor online videó is reprezentálja, Micky Sülzer és a Grimme-díjas Bader el Hindi rendezők kézjegyével. A kisvideók a hétköznapok átlagos helyzeteit – a mozitól egészen a templomig – különleges helyszínekké avanzsálják, némi humorral megfűszerezve, amely a vezetés szerelmeseinek szól. Az „Only in M Town” („Kizárólag M Town-ban”) szlogen égisze alatt felépített virtuális város történései minden rajongó számára egyértelművé teszik, hogy nem a valóságban játszódnak, még akkor is, ha a négykerekű főszereplők között olyan népszerű sztárok tündökölnek, mint a BMW M2 Competition és a BMW M850i.

A videósorozat határtalan inspirációs forrásként szolgál az egyedi történetek elmeséléséhez. A 2017-ben indított „Too Much” kommunikációs kampány részeként BMW-rajongók milliói osztották meg a jellegzetes M betűvel ellátott fényképeiket a [too loud] ([túl hangos]) vagy [too powerful] ([túl erős]) feliratok mögé pozícionálva. „M Town” ezt az alapötletet fejleszti tovább, egyszerre kreatív és exkluzív felületként szolgálva a felejthetetlen „M-es“ pillanatoknak. A bmw-m.com weboldalon a felhasználók felvehetik és megoszthatják egymással saját BMW M-élményeiket, amelyek pontos helyszínét a #M_Town és a #MNation hashtagek használatával a világ digitális lenyomataként létrehozott közösségi térképen be is jelölhetik. Ezen közös élmények összessége hozza létre „M Town” virtuális városát, amelyben a lakók kreativitásának köszönhetően a közösség növekedésének semmi sem szabhat határt.

A digitális kommunikációs kampányok tökéletesen kiegészítik a BMW M almárka nagyteljesítményű gépkocsikra és abszolút sportautókra épülő modellújítási hullámát. Az olyan újdonságok bevezetése mellett, mint például a BMW M2 Competition és a BMW M5 Competition, valamint az olyan innovációk piaci premierjén túl, mint például a BMW M3 CS, a BMW M GmbH egy egész palettányi olyan modellt kínál fel ügyfeleinek, amelyek a közeljövőben jelentős értékesítési növekedés előtt állnak. A BMW M divízió az elmúlt tíz esztendőben több mint megháromszorozta a BMW M és BMW M Performance modellek iránt mutatkozó ügyfélérdeklődést. „Strategy NUMBER ONE > NEXT” vállalati stratégiájának megfelelően a BMW Group ezen modelljeivel egy erőteljes, rendkívül sikeres portfólióval büszkélkedhet a nagyteljesítményű gépkocsik kivételesen nyereséges szegmensében.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...