A világméretű „Too Much” kampány folytatásaként a BMW M GmbH felépítette az érzelmekben gazdag „M-es” pillanatok virtuális otthonát.
Aki szerint a „Too Much” kampány idejekorán véget ért, „M Town” utcáin a legjobb helyen jár: a nagyteljesítményű sportautókat építő BMW M GmbH egy vadonatúj online koncepcióval folytatja nagysikerű tavalyi történeteit. Idén szeptembertől az új nemzetközi mottó „Welcome to M Town, where too much is just right” („Üdvözlünk M Town-ban, ahol a túl sok pont ideális”).
A koncepció alapötlete egyszerű: „M Town” egy semmihez sem fogható hely. Egy olyan virtuális város, ahol a BMW ügyfelei a lehető legkülönlegesebb módokon élhetik át a hétköznapi szituációkat. „M Town” éppen ezért a benzinvérű, lóerő-megszállott rajongók ideális otthona, amelynek minden négyzetméterét a nemzetközi BMW M közösség életérzése hatja át. Fizikai értelemben véve a város nem egy konkrét település, hiszen sokkalta több annál: egy virtuális tér, ahol a nagyteljesítményű sportautók iránti szenvedély kibontakozhat – hiszen a BMW M modellek iránt érzett őszinte rajongás nem ismer határokat.
A BMW M modellek rajongói a világ minden táján begurulhatnak „M Town” utcáira, amely egyfajta digitális közösségi térként fogadja őket. 2018. szeptember 7. óta a vezetés szerelmesei a bmw-m.com weboldalon új lakóként regisztrálhatják be magukat a virtuális városba, ahol megkapják egyedi BMW M igazolványukat is. A személyre szabott történetek mellett a kampány eredeti online videókkal, kreatív termékelhelyezésekkel és sok más meglepetéssel kedveskedik a résztvevőknek. „M Town” mindezeken felül a bajor prémiumgyártó globális eseményeit is végigkíséri.
E különleges életérzést egy sor online videó is reprezentálja, Micky Sülzer és a Grimme-díjas Bader el Hindi rendezők kézjegyével. A kisvideók a hétköznapok átlagos helyzeteit – a mozitól egészen a templomig – különleges helyszínekké avanzsálják, némi humorral megfűszerezve, amely a vezetés szerelmeseinek szól. Az „Only in M Town” („Kizárólag M Town-ban”) szlogen égisze alatt felépített virtuális város történései minden rajongó számára egyértelművé teszik, hogy nem a valóságban játszódnak, még akkor is, ha a négykerekű főszereplők között olyan népszerű sztárok tündökölnek, mint a BMW M2 Competition és a BMW M850i.
A videósorozat határtalan inspirációs forrásként szolgál az egyedi történetek elmeséléséhez. A 2017-ben indított „Too Much” kommunikációs kampány részeként BMW-rajongók milliói osztották meg a jellegzetes M betűvel ellátott fényképeiket a [too loud] ([túl hangos]) vagy [too powerful] ([túl erős]) feliratok mögé pozícionálva. „M Town” ezt az alapötletet fejleszti tovább, egyszerre kreatív és exkluzív felületként szolgálva a felejthetetlen „M-es“ pillanatoknak. A bmw-m.com weboldalon a felhasználók felvehetik és megoszthatják egymással saját BMW M-élményeiket, amelyek pontos helyszínét a #M_Town és a #MNation hashtagek használatával a világ digitális lenyomataként létrehozott közösségi térképen be is jelölhetik. Ezen közös élmények összessége hozza létre „M Town” virtuális városát, amelyben a lakók kreativitásának köszönhetően a közösség növekedésének semmi sem szabhat határt.
A digitális kommunikációs kampányok tökéletesen kiegészítik a BMW M almárka nagyteljesítményű gépkocsikra és abszolút sportautókra épülő modellújítási hullámát. Az olyan újdonságok bevezetése mellett, mint például a BMW M2 Competition és a BMW M5 Competition, valamint az olyan innovációk piaci premierjén túl, mint például a BMW M3 CS, a BMW M GmbH egy egész palettányi olyan modellt kínál fel ügyfeleinek, amelyek a közeljövőben jelentős értékesítési növekedés előtt állnak. A BMW M divízió az elmúlt tíz esztendőben több mint megháromszorozta a BMW M és BMW M Performance modellek iránt mutatkozó ügyfélérdeklődést. „Strategy NUMBER ONE > NEXT” vállalati stratégiájának megfelelően a BMW Group ezen modelljeivel egy erőteljes, rendkívül sikeres portfólióval büszkélkedhet a nagyteljesítményű gépkocsik kivételesen nyereséges szegmensében.