- Hirdetés -

Így készül a Fekete Péntekre az eMAG és az Extreme Digital

|

- Hirdetés -

Több mint huszonötezer háztartási kisgép és szépségápolási eszköz, mintegy húszezer tévékészülék, ötezer laptop, és tízezer mobiltelefon lesz akciós áron elérhető a november 19-ei Black Friday-en. Az örök slágernek számító műszaki termékek mellett több tízezer játék/baba-mama termék, valamint divat. és sport termékekből is nagyon sok elérhető lesz. Egy, az eMAG megbízásából készült független kutatás eredményei szerint Magyarországon döntő többségében online terveznek vásárolni a fekete pénteki vásárlást tervezők.

Az eMAG és az Extreme Digital fúziójának lezárulta nyomán idén először rendez közös Black Fridayt november 19-én - amely teljes egészében az eMAG platformján zajlik majd, így a gyors rendeléshez a cégcsoport az ezen való előzetes regisztrációt, illetve az eMAG.hu mobil alkalmazás előzetes feltelepítését ajánlja az érdeklődőknek.

Az idei Black Fridayen feladott rendeléseket már országszerte közel 420 helyszínen elérhető eMAG easybox csomagautomatába is lehet kérni - a cégcsoport várakozásai szerint az idei fekete pénteki rendelések mintegy 30 százalékát ilyen szállítási móddal kérik majd, hiszen az érintésmentes átvétel lehetősége egyre hangsúlyosabbá válik a pandémia fertőzésszámainak növekedése kapcsán is. A fekete pénteken megrendelt termékek kiszállítását legfeljebb 14 napon belül, 2021 december 3-áig vállalja az eMAG.

Ilyen készletekkel jön az eMAG-Extreme Digital Black Friday

Az eMAG - Extreme Digital Black Fridayen mintegy 25 ezer darab háztartási kisgép és szépségápolási eszköz, több mint 11 ezer mosógép, 5 ezer laptop, 10 ezer mobiltelefon, és 20 ezer tévé/szórakoztatóelektronikai készülék lesz elérhető akciós áron. A műszaki cikkek mellett óriási készletek lesznek nagy kiszerelésben jó áron elvihető baba-mama termékekből és gyermekjátékokból (több mint 40 ezer darab), barkács és lakberendezési termékekből (több mint 20 ezer darab), de sportcikkekből és divattermékekből is (több mint 70 ezer darab).

A Black Friday alkalmából az eMAG Marketplace platformjának kereskedői is készülnek egyedi, egyéb napokon nem elérhető ajánlatokkal: egyebek mellett lesz akciós árú személyautó, balatoni apartman, belföldi álomutazás, arcfiatalító botoxkezelés, producer- és dj-képző tanfolyam, családfakutatás, de még sörfőző tanfolyam, szabadulószoba-belépő és különböző egészségügyi csomagok. A november 19-i Black Friday előtt az eMAG hírlevelére feliratkozók, illetve a mobil alkalmazást használók mindennap újabb akciós termékről kaphatnak értesítést.

Fekete péntekre inkább online rendelnek a magyarok

Magyarországon a potenciális Black Friday vásárlók több mint 86,6 százaléka fontolgatja, hogy idén online rendel fekete pénteki terméket, míg a hagyományos offline boltokban kevesebb mint 40,2 százalékuk tervez hasonlót - derül ki a Kantar Romania által az idei Black Friday előtt ezer Magyarországon élő felhasználó körében végzett, reprezentatív felméréséből (3).

A Kantar kutatásának eredményei szerint a Black Fridayen vásárolni tervezők 22 százaléka 100 ezer és 220 ezer forint közötti összeget tervez költeni, és hasonló arányú felhasználó tervez 60-100 ezer forint, illetve 30-60 ezer forint körüli összeget költeni.

Ezeket a termékeket tervezik a legtöbben megvásárolni

A Black Friday vásárlást tervezők közül itthon a legtöbben ruházatot (19,5 százalék), és valamilyen elektronikai cikket/autós kiegészítőt (szintén 19,5 százalék), valamint háztartási kisgépeket (18,9 százalék) terveznek vásárolni a fekete pénteken. A népszerűségi listán a televízió (15,2 százalék), a játékok (12,2 százalék) és a mobiltelefonok (12,2 százalék) következnek. A tavalyi évhez képest jelentősen (4,4 százalékponttal) nőtt azoknak a potenciális vásárlóknak az aránya, akik tabletet terveznek vásárolni a fekete pénteken a Kantar kutatása szerint.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az európaiak fele aggódik csak a kiberbiztonság miatt

Az európai uniós állampolgárok mindössze 56 százaléka jelezte az Eurobarométer felmérésében, hogy aggódik a kibertámadások és kiberbűnözés miatt. A megkérdezettek 80 százaléka szerint a digitális eszközök használata ugyanannyi előnnyel jár, mint hátránnyal. Az Európai Unió...

Kétszázezer csomagot kézbesített a Sameday

A Black Friday kampány idén is hatalmas sikereket hozott az e-kereskedelem piaci szereplői számára. A magyar vásárlók rekord mennyiségű online rendelés leadásával használták ki a kampány miatti leárazások előnyeit, amit a Sameday csomagküldő szolgálat...

Listázzák a cégek a koronavírusos dolgozókat

A COVID-19 miatti technológiai átállás kapcsán egyre több kibertámadás éri a vállalatokat, miközben az IT-biztonság mellett az adatvédelem és a munkavállalók egészségi állapotának nyomon követése is kiemelt jelentőségű területté vált. Mára a cégek több...

Kiváló fogyasztói márka lett a Dressa

Évek óta az látszik, hogy a magyar fogyasztók egyre szívesebben vásárolnak hazai termékeket. Ezt a tendenciát hivatott erősíteni a MagyarBrands program is, amely díj idei kitüntetettjei között immár a száz százalékban magyar tulajdonú Dressa...

Az eMAGról beszéltek legtöbben a neten

Novemberben több mint 27 ezer bejegyzés született a magyar internetezők körében a Black Friday-ről, ezek az online tartalmak 48 milliós elérést generáltak az akciós időszak alatt. A SentiOne november 1-30-ig vizsgálta meg a hazai...

Rácáfolt a chiphiányra a Black Friday

Nem éreztette hatását az elektronikai eszközökhöz nélkülözhetetlen félvezető alkatrészek hiánya a MediaMarkt Black November akciósorozatának eredményein. 2021 akciós időszakának forgalma több mint 10 százalékkal múlta fölül az előző évit. Az idei slágertermék a nagyértékű...

Folyamatosan támadják a vállalkozásokat

A mikro-, kis- és középvállalkozások felét érte már támadás az interneten. Leginkább adathalász levelekkel bombázták őket, de nagyjából minden nyolcadik cégnek törték már fel weboldalát, közösségi média felületét vagy próbálkoztak meg ezzel. Legnagyobb veszélyben...

Harminc milliárd fölött költ tartalomra a Disney

Jövőre jelentősen megnöveli a tartalomra szánt költségvetését a Disney, a társaság majdnem kétszer annyit költ majd, mint legnagyobb riválisa, a Netflix. A vállalat célja, hogy erősítse pozícióját a streaming piacon, és az előrejelzések szerint...

Változásokat jelentett be az LG

Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy William Cho stratégiai igazgatói posztja mellett december 1-jétől a vezérigazgatói teendőket is átveszi. Cho 2019 óta a vállalat legfőbb stratégája, korábban az LG North America elnökeként hat évig...

Díjazták a K&H információbiztonsági csapatát

A digitális forradalom közepette a korábbinál is nagyobb hangsúlyt kap a biztonságos bankolás, amit a K&H információbiztonsági csapata által működtetett robosztus informatikai rendszer biztosít az ügyfeleknek. A K&H most kiemelkedő elismerésben részesült, elnyerte ugyanis...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

X-Faktor 2021

Ismét behúzott egy hetet az X-Faktor

Az RTL Klub tehetségkutatója bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. Bőven a csatornaátlag felett hozott a TV2-n a Farm VIP. Bekerült a tíz legnézettebb műsor közé a vasárnapi Forma-1 futam is. Az elmúlt héten az...

Az európaiak fele aggódik csak a kiberbiztonság miatt

Az európai uniós állampolgárok mindössze 56 százaléka jelezte az Eurobarométer felmérésében, hogy aggódik a kibertámadások és kiberbűnözés miatt. A megkérdezettek 80 százaléka szerint a digitális eszközök használata ugyanannyi előnnyel jár, mint hátránnyal. Az Európai Unió...

Kétszázezer csomagot kézbesített a Sameday

A Black Friday kampány idén is hatalmas sikereket hozott az e-kereskedelem piaci szereplői számára. A magyar vásárlók rekord mennyiségű online rendelés leadásával használták ki a kampány miatti leárazások előnyeit, amit a Sameday csomagküldő szolgálat...

Listázzák a cégek a koronavírusos dolgozókat

A COVID-19 miatti technológiai átállás kapcsán egyre több kibertámadás éri a vállalatokat, miközben az IT-biztonság mellett az adatvédelem és a munkavállalók egészségi állapotának nyomon követése is kiemelt jelentőségű területté vált. Mára a cégek több...

Kiváló fogyasztói márka lett a Dressa

Évek óta az látszik, hogy a magyar fogyasztók egyre szívesebben vásárolnak hazai termékeket. Ezt a tendenciát hivatott erősíteni a MagyarBrands program is, amely díj idei kitüntetettjei között immár a száz százalékban magyar tulajdonú Dressa...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

DATA