- Hirdetés -

Így készül a Fekete Péntekre az eMAG és az Extreme Digital

|

- Hirdetés -

Több mint huszonötezer háztartási kisgép és szépségápolási eszköz, mintegy húszezer tévékészülék, ötezer laptop, és tízezer mobiltelefon lesz akciós áron elérhető a november 19-ei Black Friday-en. Az örök slágernek számító műszaki termékek mellett több tízezer játék/baba-mama termék, valamint divat. és sport termékekből is nagyon sok elérhető lesz. Egy, az eMAG megbízásából készült független kutatás eredményei szerint Magyarországon döntő többségében online terveznek vásárolni a fekete pénteki vásárlást tervezők.

Az eMAG és az Extreme Digital fúziójának lezárulta nyomán idén először rendez közös Black Fridayt november 19-én - amely teljes egészében az eMAG platformján zajlik majd, így a gyors rendeléshez a cégcsoport az ezen való előzetes regisztrációt, illetve az eMAG.hu mobil alkalmazás előzetes feltelepítését ajánlja az érdeklődőknek.

Az idei Black Fridayen feladott rendeléseket már országszerte közel 420 helyszínen elérhető eMAG easybox csomagautomatába is lehet kérni - a cégcsoport várakozásai szerint az idei fekete pénteki rendelések mintegy 30 százalékát ilyen szállítási móddal kérik majd, hiszen az érintésmentes átvétel lehetősége egyre hangsúlyosabbá válik a pandémia fertőzésszámainak növekedése kapcsán is. A fekete pénteken megrendelt termékek kiszállítását legfeljebb 14 napon belül, 2021 december 3-áig vállalja az eMAG.

Ilyen készletekkel jön az eMAG-Extreme Digital Black Friday

Az eMAG - Extreme Digital Black Fridayen mintegy 25 ezer darab háztartási kisgép és szépségápolási eszköz, több mint 11 ezer mosógép, 5 ezer laptop, 10 ezer mobiltelefon, és 20 ezer tévé/szórakoztatóelektronikai készülék lesz elérhető akciós áron. A műszaki cikkek mellett óriási készletek lesznek nagy kiszerelésben jó áron elvihető baba-mama termékekből és gyermekjátékokból (több mint 40 ezer darab), barkács és lakberendezési termékekből (több mint 20 ezer darab), de sportcikkekből és divattermékekből is (több mint 70 ezer darab).

A Black Friday alkalmából az eMAG Marketplace platformjának kereskedői is készülnek egyedi, egyéb napokon nem elérhető ajánlatokkal: egyebek mellett lesz akciós árú személyautó, balatoni apartman, belföldi álomutazás, arcfiatalító botoxkezelés, producer- és dj-képző tanfolyam, családfakutatás, de még sörfőző tanfolyam, szabadulószoba-belépő és különböző egészségügyi csomagok. A november 19-i Black Friday előtt az eMAG hírlevelére feliratkozók, illetve a mobil alkalmazást használók mindennap újabb akciós termékről kaphatnak értesítést.

Fekete péntekre inkább online rendelnek a magyarok

Magyarországon a potenciális Black Friday vásárlók több mint 86,6 százaléka fontolgatja, hogy idén online rendel fekete pénteki terméket, míg a hagyományos offline boltokban kevesebb mint 40,2 százalékuk tervez hasonlót - derül ki a Kantar Romania által az idei Black Friday előtt ezer Magyarországon élő felhasználó körében végzett, reprezentatív felméréséből (3).

A Kantar kutatásának eredményei szerint a Black Fridayen vásárolni tervezők 22 százaléka 100 ezer és 220 ezer forint közötti összeget tervez költeni, és hasonló arányú felhasználó tervez 60-100 ezer forint, illetve 30-60 ezer forint körüli összeget költeni.

Ezeket a termékeket tervezik a legtöbben megvásárolni

A Black Friday vásárlást tervezők közül itthon a legtöbben ruházatot (19,5 százalék), és valamilyen elektronikai cikket/autós kiegészítőt (szintén 19,5 százalék), valamint háztartási kisgépeket (18,9 százalék) terveznek vásárolni a fekete pénteken. A népszerűségi listán a televízió (15,2 százalék), a játékok (12,2 százalék) és a mobiltelefonok (12,2 százalék) következnek. A tavalyi évhez képest jelentősen (4,4 százalékponttal) nőtt azoknak a potenciális vásárlóknak az aránya, akik tabletet terveznek vásárolni a fekete pénteken a Kantar kutatása szerint.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így használd okosan a mobilod

Elfogyott a mobilnetünk, lemerült a készülék vagy éppen a vízállósági teszten bukott el a mobilunk? Az okostelefonok korában már nem kérdés, hogy a mobilunk egyszerre az utazási irodánk, a beszállókártyánk, a fényképezőgépünk, a térképünk...

Keveset tesznek a fenntarthatóságért a magyar vállalatvezetők

A magyar vállalatvezetők zöme fontosnak tartja a környezeti fenntarthatóság követelményét – de csak kevesen tesznek is érte eleget. Általában akkor foglalkoznak a környezeti problémák megoldásával, ha az közvetlen működési haszonnal is jár. A legnagyobb...

Elstartolt a műanyagmentes július

Ebben az évben is megrendezik a Műanyagmentes Júliust (PlasticFree July), amelynek célja, hogy a felhasználók legalább egy hónapon át mellőzzék az életükből az egyszerhasználatos műanyagokat. „Egyes műanyag fajták lebomlásához több száz évre van szükség....

Ünnepel a Mozi+

Július 11-én hatodik születésnapját ünnepli a Mozi+, a TV2 Csoport első filmcsatornája. A közkedvelt kábelcsatorna, amely a nap 24 órájában garantál felhőtlen szórakozást az egész család számára, már indulása első hetén is sokakat vonzott...

Tippek a zöld fesztiválozáshoz

Itt a nyár, dübörögnek a partik, élvezzük az életet - és persze fogyasztunk. A fesztiválok sajnálatos velejárója a zöldterületek amortizációja, a növényzet károsítása, a sok műanyag és a temérdek szemét. Összeszedtük, hogy lehet egy...

Megéreztük az inflációt: ezen spórolnak a magyarok

Magyarországot is magába foglaló régiós felmérés készült a Publicis Groupe megbízásából arról, hogyan változnak az emberek fogyasztási szokásai az erősödő inflációs környezet hatására az egyik leggyakrabban vásárolt kategóriában, a fogyasztói csomagolt áruk (CPG) kategóriájában....

Hosszabbít a Hypewriter, még várják a sorozatötleteket

Július 20-ig meghosszabbítja a jelentkezési időszakot a Hypewriter – nemzetközi sorozatötlet pályázat. Az immár negyedik alkalommal megvalósuló verseny célja, hogy felkutassa a legeredetibb, vadonatúj tévésorozat-ötleteket és tehetséges alkotóikat. A nyertes díjazása 10000 euró, valamint...

Kevesebb innovációt terveznek a hazai vállalkozások

Csökkent az új terméket vagy szolgáltatást tervező magyar cégek aránya, mindössze 27 százalék rukkolna elő ezzel a következő egy évben. A tervezett innovációk közül viszont több az új vagy jelentős mértékben továbbfejlesztett háttérfolyamatban gondolkozó...

Egyre több tölcséres és pálcikás jégkrémet vesznek a budapestiek

Az online élelmiszer vásárlás népszerűségének növekedése a szezonális termékeket sem kerüli el. Különösen igaz ez a kánikulai időszakban, amikor a hőségben már a fagyizóig is megterhelő lenne elmenni, vagy esetleg amikor a munka nem...

Kemény döntést hozott az HBO Max tulajdonosa

Beszünteti a helyi tartalmak készítését Európa jelentős részén az HBO Max. A streaming szolgáltató tulajdonosa, a Warner Bros. Discovery (WBD) egy nagyobb átszervezés részeként döntött így, és ennek az intézkedéscsomagnak tudható be az is,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Tovább nőtt az informatikusok bére

Továbbra is tarolnak a fizetések az informatikai szektorban hazánkban és nemzetközi szinten egyaránt. A COVID-19 hatása az IT munkaerőpiacot is elérte, munkaerőhiány és bérnövekedések figyelhetők meg világszerte. A Bluebird piaci körképe.Az elmúlt két év...

Így használd okosan a mobilod

Elfogyott a mobilnetünk, lemerült a készülék vagy éppen a vízállósági teszten bukott el a mobilunk? Az okostelefonok korában már nem kérdés, hogy a mobilunk egyszerre az utazási irodánk, a beszállókártyánk, a fényképezőgépünk, a térképünk...

Keveset tesznek a fenntarthatóságért a magyar vállalatvezetők

A magyar vállalatvezetők zöme fontosnak tartja a környezeti fenntarthatóság követelményét – de csak kevesen tesznek is érte eleget. Általában akkor foglalkoznak a környezeti problémák megoldásával, ha az közvetlen működési haszonnal is jár. A legnagyobb...

Elstartolt a műanyagmentes július

Ebben az évben is megrendezik a Műanyagmentes Júliust (PlasticFree July), amelynek célja, hogy a felhasználók legalább egy hónapon át mellőzzék az életükből az egyszerhasználatos műanyagokat. „Egyes műanyag fajták lebomlásához több száz évre van szükség....

Ünnepel a Mozi+

Július 11-én hatodik születésnapját ünnepli a Mozi+, a TV2 Csoport első filmcsatornája. A közkedvelt kábelcsatorna, amely a nap 24 órájában garantál felhőtlen szórakozást az egész család számára, már indulása első hetén is sokakat vonzott...
- Hirdetés -

Don't Miss

Van keresnivalónk a nemzetközi porondon is

A nemzetközi terjeszkedés támogatására fordítja a DayOne Capital kockázati tőkealaptól, valamint több, szakmai magánbefektetőtől kapott 3 millió eurós befektetést a Webshippy – mondta el az mmonline.hu-nak Perényi András. A kiszervezett logisztikai szolgáltatásokat nyújtó cég...

Kisfiam, hozzál valami másik lapot!

25 éves voltam. Félve sétáltam be a Világgazdaság szerkesztőségébe. A főszerkesztő, Bánki András fogadott. Újságíró-gyakornoknak jelentkeztem. András keresett valakit, aki a 2000-es sydney-i olimpia kapcsán sportbizniszcikkeket ír majd a VG-nek. Meglátott bennem valamit. Azt nem, hogy...

Nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet

„A Paprika Studios története nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet. Rendkívül büszke vagyok arra, hogy részese és alakítója lehetek ennek. A vállalat nevében köszönettel tartozom az alapítónak, Marschall Péternek, akinek a hite és a víziója...

A vendéglátás is a szórakoztatóipar része

Kereszty Gábor 2002 és 2007 között a hazai médiapiac egyik meghatározó szereplője volt a TV2 vezérigazgatójaként. Azonban az első TOP50 megjelenésekor már távozott a csatornától, így egyetlen összeállításunkban szerepelt, még 2011-ben. Egy évvel azelőtt...

A kereskedés dinamikája és intenzitása is más

Lengyel András hosszú éveken át az Axel Springer, majd a Ringier Axel Springer hirdetési és marketingigazgatójaként dolgozott. A kiadótól – 14 év után – 2016-ban távozott. Ezt követően az Atmedia kereskedelmi és portfólióigazgatója volt,...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Elstartolt a műanyagmentes július

Ebben az évben is megrendezik a Műanyagmentes Júliust (PlasticFree July), amelynek célja, hogy a felhasználók legalább egy hónapon át mellőzzék az életükből az egyszerhasználatos műanyagokat. „Egyes műanyag fajták lebomlásához több száz évre van szükség....

Tippek a zöld fesztiválozáshoz

Itt a nyár, dübörögnek a partik, élvezzük az életet - és persze fogyasztunk. A fesztiválok sajnálatos velejárója a zöldterületek amortizációja, a növényzet károsítása, a sok műanyag és a temérdek szemét. Összeszedtük, hogy lehet egy...

Egyre több vállalat keres fenntarthatósági szakértőt

Egyre nagyobb hangsúlyt kap a fenntarthatóság vállalati szinten is, ami már a munkaerőpiacon is mutatkozik. Itthon is keresnek fenntarthatósági szakértőket és tanácsadókat, a jövőben pedig még több ilyen állás várható. Ez két kihívást is...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....