- Hirdetés -

Különleges telefontokokkal kampányol a Telenor

|

- Hirdetés -

Minden várakozást felülmúlva, összesen 634 alkotást neveztek a Telenor, a Magyar Madártani és Természetvédelmi Egyesület (MME) és a Cellect Hungary közös pályázatára, amely a fecskék fészkeinek megóvására fókuszált. A grafikai munkák az ország minden tájáról érkeztek, a grafikus művészektől kezdve az óvodásokig sokakat megmozgatott a kiírás. A díjnyertes fecskerajz 100%-ban lebomló, környezetbarát telefontokon köszön majd vissza, ezzel is hirdetve a faj védelmét. Az eladásokból 500 forint pedig az MME madárvédelmi programját támogatja.

A Telenor, a Cellect és az MME összefogásának célja az volt, hogy felhívja a figyelmet a füsti- és molnárfecskék védelmére. A madarak tavasszal ugyanabba a fészekbe térnek – vagy térnének – vissza, amit ősszel maguk mögött hagynak, azonban sokszor erre nincs lehetőségük. A fecskeállomány csökkenésének megállításához alapvető feladat a fészkelőhelyek fenntartása és megóvása, ehhez pedig elengedhetetlen a lakossági edukáció.

Annak érdekében, hogy minél több emberhez eljusson az üzenet, a Telenor, a Cellect és az MME fecskéket ábrázoló, környezetbarát mobiltokokkal hívja fel a figyelmet a fészkek megőrzésének fontosságára. A szervezők ennek első lépéseként nyílt alkotói pályázatot hirdettek egy fecskés grafika megtervezésére. Szeptember végéig 634 pályázati munka érkezett be, jelentősen túlszárnyalva az előzetes várakozásokat. A legfiatalabb pályázó 5 éves volt, a legidősebb pedig 65.

A beérkező műveket Czikkely Panni formatervező művész, az Év madarát ábrázoló mobiltok tervezője, Orbán Zoltán, az MME szóvivője, Fejes Bertold, a Cellect Hungary értékesítési és marketing vezetője, valamint Mészáros Attila, a Telenor Magyarország Zrt. vállalati kommunikációs igazgatója bírálta el. A győztes grafikát Kövesdi Mihály (Újszász) készítette el, a második helyen holtversenyben Molnár Éva (Budapest) és Südi Mirtill (Lovasberény) végzett.

"A győztes fecske erőt és tiszteletet sugalló, letisztult, mégis mesterien részletes volt. Azonnal el tudtam képzelni a telefontokon, ahogy betölti és uralja azt. A rajzban szereplő madár dinamikus és lendületes, szinte megelevenedik és kiröppen a képről - így pedig a tokról is majd, ezzel üzenve, hogy bár önálló és nem tarthatjuk a markunkban, mégis sokat tehetünk érte" – értékelte az alkotást Czikkely Panni.

Az első helyezett pályaműve limitált szériás, 100%-ban lebomló, növényi alapú anyagból készült mobiltokokon köszön majd vissza. A komposztálható kiegészítő segítségével így még szélesebb kör ismerheti meg a füsti- és molnárfecskéket érintő problémákat. A három legjobbnak ítélt grafikai terv benyújtói értékes mobiltelefonokat kapnak.

„Grafikusként és egyben amatőr madárfigyelőként egyből felkeltette az érdeklődésem a pályázat, amely ráirányítja a figyelmet ezekre a csodás madarakra. Gyerekkorom óta nagyon szeretem a fecskéket, mindig is lenyűgözött az ügyességük, karakterességük és ahogy kecsesen cikáznak. A rajzomban is egy ilyen pillanatot szerettem volna elkapni és visszaadni; röptük játékosságát, dinamikáját” – mondta a nyertes pályázat kapcsán Kövesdi Mihály.

Bár a pályázati kiírás szerint csak 16 éven felüliek jelentkezhettek, sok iskolai közösség, így teljes osztályok és óvodai csoportok is részt vettek benne. A rendkívüli érdeklődésre való tekintettel a zsűri 3 különdíjat is átadott Miski Panni, Horsa Regina és Miskolczi Bence műveinek. A 11 éves Bence krónikus sokízületi gyulladással járó autoimmun betegségben szenved, ami miatt egy darabig ceruzát sem tudott a kezébe venni; a jelenleg tünetmentes kisfiú a fecskés pályázattal ismét kiélvezhette az alkotás örömét.

Az egyes Apple és Samsung készülékekkel kompatibilis, díjnyertes, fecskés grafikával ellátott környezetbarát telefontokok a Telenor webshopjában elérhetők november közepétől. Minden eladott kiegészítő árából 500 forint az MME monitoring és élőhelyvédelmi programjait támogatja.

Mi az a környezetbarát tok?

A 100%-ig növényi alapanyagból (biopolimer és lenforgács) készült mobiltelefon tok ideális választás lehet a környezetbarát szemléletű vásárlóknak. A termék komposztálásra alkalmas körülmények között 6-24 hónap alatt lebomlik. Nem tartalmaz kémiai színezéket és újrahasznosított csomagolással kerül forgalomba.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Erre számíthatnak jövőre a vállalkozások

Az ünnepek közeledtével az üzleti életben is megkezdődik az évértékelés, illetve a 2022-re kitűzött célok megfogalmazása és a stratégiai tervezés. A hullámzó válsághelyzet és a folytonos bizonytalanság miatt még a legnagyobb piaci szereplők is...

Újabb mesés reklámfilmmel rukkolt elő a Medve

Idén ősszel új termékeket vezetett be a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., a Medve darabolt és szeletelt sajtok népszerűsítésére külön reklámfilmet hoztak létre. Az edami, gouda és ementáli sajtok szintén a Medve műhelyében...

Kevés az új autó, pörög a használtimport

Novemberben 11 963 használt személyautót regisztráltak az országban a DataHouse adatai szerint, ami a tavaly novemberi szinthez képest 17,3 százalékos növekedést jelent. Eközben új személygépkocsiból csupán 9 495 darabot helyeztek forgalomba az előző hónapban,...

Akadálymentesítik a MediaMarkt üzleteit

Magyarországon a mérési módszertantól függően fél- és másfélmillió közöttire tehető azon emberek száma, akiket egészségi állapotuk korlátoz abban, hogy kiteljesítsék az életüket. Pedig ők is, mint bárki más, szeretnének teljes értékű életet élni, de...

Okosotthonra vágynak a magyarok

Minden harmadik válaszadó tervezi, hogy belekezd otthona „felokosításába”, a legtöbben 50 és 100 ezer forint között költenének erre – derül ki a Schneider Electric online felméréséből. Az idén a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott cég...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

Megvan Karas utódja az NMHH-nál

Koltay Andrást nevezte ki Áder János az NMHH elnökének, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem (NKE) rektora december 4-től 9 éven át irányíthatja a szervezetet. Elődje, Karas Monika októberben mondott le, kevesebb mint egy évvel megbízása...

Budapesti és szolnoki frekvenciák találtak gazdára

Budapesten a Katolikus Rádió Zrt., Szolnokon a Best Radio Kft. nyert újabb frekvenciát a Médiatanács döntése alapján. Az egykor a Klubrádió által használt frekvencia értékesítését is megkezdik. A Médiatanács eredményt hirdetett a Budapest 102,1...

Így hatott a régiós reklámpiacra a járvány

A járvány következtében átalakultak a tartalomfogyasztási szokások, és régiós szinten 1,2 milliárd euróval estek a reklámköltések 2020-ban, a magyar állam azonban 21 százalékkal többet fordított hirdetésekre az egy évvel korábbihoz képest, ennek jelentős részét...

Így találhatnak befektetőt a startupok

Rohamléptekben növekszik a budapesti startup ökoszisztéma, az induló cégek pedig egyre több finanszírozási lehetőség közül választhatnak. A Start it @K&H hazai kockázati tőkebefektetők és angyalbefektetők bevonásával szervezett befektetői napján a legnépszerűbb megoldásokról és a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újra képernyőre kerül a Pénzt vagy éveket!

Visszatér a képernyőre a Pénzt vagy éveket!, a vetélkedő új évadában a sztárpároknak továbbra is csak annyi a dolguk, hogy kitalálják az előttük álló civil emberek életkorát, és ha ügyesen játszanak, akár 10 millió...

Erre számíthatnak jövőre a vállalkozások

Az ünnepek közeledtével az üzleti életben is megkezdődik az évértékelés, illetve a 2022-re kitűzött célok megfogalmazása és a stratégiai tervezés. A hullámzó válsághelyzet és a folytonos bizonytalanság miatt még a legnagyobb piaci szereplők is...

Újabb mesés reklámfilmmel rukkolt elő a Medve

Idén ősszel új termékeket vezetett be a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., a Medve darabolt és szeletelt sajtok népszerűsítésére külön reklámfilmet hoztak létre. Az edami, gouda és ementáli sajtok szintén a Medve műhelyében...

Kevés az új autó, pörög a használtimport

Novemberben 11 963 használt személyautót regisztráltak az országban a DataHouse adatai szerint, ami a tavaly novemberi szinthez képest 17,3 százalékos növekedést jelent. Eközben új személygépkocsiból csupán 9 495 darabot helyeztek forgalomba az előző hónapban,...

Akadálymentesítik a MediaMarkt üzleteit

Magyarországon a mérési módszertantól függően fél- és másfélmillió közöttire tehető azon emberek száma, akiket egészségi állapotuk korlátoz abban, hogy kiteljesítsék az életüket. Pedig ők is, mint bárki más, szeretnének teljes értékű életet élni, de...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

Zöld fogadalmak karácsonyra

Egy újabb csoki fondue a céges karácsonyon, már van egy a szekrényben, sohasem használom. Tetszetős „Boldog Karácsonyt” bögre egy baráttól, de már roskadásig tele a polc bögrékkel. Egy ing a nagynénitől, ami természetesen nem...

Újrahasznosított műanyaggal erősít a TotalEnergies

A TotalEnergies felavatta Synova nevű üzemének normandiai bővítését, mely vezető vállalat az újrahasznosított polipropilén gyártásában. A TotalEnergies ezzel megduplázza az újrahasznosítható műanyagok mechanikai feldolgozására szolgáló termelési kapacitását, hogy kielégítse a fenntartható anyagok iránti növekvő...

DATA