Már másfél hónappal karácsony előtt megkezdődik az édességszezon az Auchanban. November első felében leginkább cégek, valamint óvodák és iskolák vásárolnak be az ünnepekre. A december 6-át és december 24-ét megelőző hetekben jellemző egyenletes kereslet az utolsó napokban jelentősen megugrik, a vásárlók 60 százaléka ugyanis ilyenkor szerzi be a szaloncukrot és a csokimikulást. A diabetikus termékek és a speciális táplálkozási igényeknek megfelelő, például bio vagy gluténmentes finomságok választéka évről évre növekszik az áruházláncnál.
Az ünnepi időszak jellegzetességeinek megfelelően először a mikulás csokoládékat, az apró csokoládékat és az adventi kalendáriumokat keresik a vásárlók az Auchan áruházakban, majd december elején megnövekszik az igény a desszertek, a szaloncukrok és az egyéb karácsonyi édességek iránt. A karácsonyi sütemények, kekszek iránti kereslet egyébként idén az utóbbi évekhez hasonlóan alakul majd az áruházlánc szerint, és továbbra is a mikulásfigura és a szaloncukor kerül a toplista élére. Utóbbi igen népszerű, saját márkás változatából ebben az évben várhatóan a hagyományos ízekből fogy majd a legtöbb, de idén is szép számmal szerepelnek majd a kínálatban az olyan különleges ízek, mint az ananász, bodza és őszibarack zselé.
A mostani szezonban várhatóan tovább nő a diabetikus, illetve a speciális igényeknek megfelelő – azaz bio, paleo, gluténmentes és laktózmentes – édességek iránti kereslet, így az Auchanban is jelentősen bővült ezek választéka. A tavaly óta kapható paleo mikulás mellett most bio, paleo és gluténmentes szaloncukorral, valamint diabetikus adventi kalendáriummal bővült a kínálat. Évről évre egyre többen részesítik előnyben a minőségi csokoládéfigurákat, így az Auchan ezen a téren is folyamatosan szélesíti termékpalettáját.
Az Auchan áruházakban és a szekszárdi szupermarketben csokoládé figurák már 48 forinttól kaphatók, egy-egy különlegesebb, prémium minőségű kézműves változat ára akár 1699 forint is lehet. Az adventi kalendáriumok közül a legolcsóbb 299, a prémium változat pedig 7599 forintba kerül, szaloncukorból pedig már kilónként 799-tól lehet válogatni. Az Auchannál folyamatosak az édesség akciók is, ráadásul több, mint 40 féle termék csak itt kapható.
Az ünnepi időszak másfél hónapja alatt kiugró mennyiségben értékesít édességet az áruházlánc: a kimért szaloncukorból ilyenkor száz tonnát meghaladó mennyiséget adnak el, emellett adventi kalendáriumból több ezer darab, csokoládéfigutából pedig milliós nagyságrend fogy az Auchannál a csúcsidőszakban.
- Hirdetés -
Így készül az Auchan a karácsonyra
|
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Ilyen autóra elég a munkáshitel
A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...
A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány
Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén
Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
Új tablettel erősít a Honor
December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...
Minden tizedik magyar állást keres
Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez
Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n
Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...
Átalakuló streamingvilág
A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
Újabb díjat nyert a K&H
Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -