- Hirdetés -

Így rajtolt a Szallas.hu új programja

|

Május közepén indult és már közel 1500 foglalás alkalmával választották az utazni vágyók a Szallas.hu hűségprogramját, a Hű!-t. A Hű! tagság ingyenes, de regisztrációhoz kötött, amiért cserébe a vendégek hozzáférhetnek a hűségprogramban résztvevő több mint 2000 szálláshely kedvezményes ajánlatához. A tagsággal egyúttal a belföldi foglalások mellé programkuponokat kapnak ajándékba, így a szállásdíjon bezsebelt kedvezmények mellett további 10-50 százalékot spórolhatnak a Hű! tagok a belépőjegyek és éttermi fogyasztások árából.

A bevezetést és a program kidolgozását megelőzően a Frontira közreműködésével reprezentatív kutatást végeztek a magyar lakosság körében, amiben a lojalitással kapcsolatos attitűdöket vizsgálták. A felmérés szerint több vendégéjszaka generálódhat a kedvezményes ajánlatoknak köszönhetően. Minden második válaszadó 1-6 nappal többet utazna évente, mint a kedvezmény nélkül. „A válaszolók kétharmada inkább többször utazna egy évben, ha több kedvezményes ajánlatot kapna, 22% inkább hosszabb időt töltene el egy helyen, míg 13%-át ez nem befolyásolná” – ismertette a részleteket Trepess Beatrix, a Szallas.hu hűségprogramért felelős marketingmenedzsere.

A kutatásból az is kiderült, hogy a válaszolók négyötöde nyitott a hűségprogramokra, és már számos ilyenben tag is. A személyre szabott ajánlatok és a pontgyűjtés miatti felhalmozás érzése miatt regisztrálnak a legtöbben. „Az online szállásközvetítő használata esetén pedig az ár, a minőség, az előzetes tapasztalatok és a kényelem a legfontosabbak” – tette hozzá a marketingmenedzser. Azt is elmondta, hogy a százalékos kedvezmény bizonyul kimagaslóan a legértékesebbnek, ezt követi, ha a szálláshely közelében található látványosságokra és a vendéglátóhelyekre kedvezményes kuponokat kapnak. „Az eredmények azt mutatják, hogy már a 10% kedvezmény is motiváló, de a válaszolók harmadának a 15%-os szint az alsó küszöbérték, csaknem kétharmaduk pedig a 20% feletti szintet preferálná” – mondta Trepess Beatrix.

Hű! tagságért már közel 10 ezer felhasználó regisztrált az elmúlt időszakban, közel 1500 alkalommal kedvezményesen foglaltak a programhoz csatlakozott magyar, horvát és román szálláshely valamelyikében. „A hűségprogram mind a vendégeknek, mind a szállásadóknak előnnyel jár – mondta Trepess Beatrix. – A hűségprogramra regisztrált vendégek jelentős kedvezményekre tehetnek szert, a programban résztvevő szállásadók pedig azon túl, hogy jobb láthatóságot kapnak az oldalunkon, több vendégéjszakában is részesülhetnek." Ezt erősítik a bevezetést követő eredmények: már az első egy hétben a Hű! szállásadókhoz átlagosan másfélszer annyian foglaltak, mint a nem csatlakozó szállásokhoz. A tagoknak a regisztrációval megszerzett első, induló hűség szinten 10% kedvezmény jár több mint 2000 magyarországi, horvátországi és romániai válogatott szálláshelyen. Belföldi foglalás esetén a Hű! tagok programkuponokat is kapnak, ezeken keresztül további 10-50%-ot spórolhatnak belépőjegyek és éttermi fogyasztások árából. A hűségszinteket pedig több foglalással lehet növelni, ezekhez magasabb kedvezmény jár: a következő szint 15, a legmagasabb szint 20% induló kedvezményt jelent. Az induló kedvezmények pedig más kedvezményekkel is összevonódhatnak. Így egy már magasabb szintű Hű! tag, ha Hű! szállásadóhoz foglal, akinél a Szallas.hu oldalán más kedvezményes kampány is aktív, akkor akár 40+ vagy 50+% kedvezményre is szert tehet. „Az új hűségprogramot folyamatosan bővítjük az előzetes felmérésünk és piaci visszajelzések alapján, így hamarosan további kampányokkal és előnyökkel bővítjük a programot” – mondta Trepess Beatrix. A szakember azt is elmondta, hogy a szálláshelyek és a turisztikai attrakciók, éttermek regisztrációja is nyitott, bármikor csatlakozhatnak a hűségprogramhoz, amiért ingyenes felületet és megjelenést kapnak a Szallas.hu oldalán.

Ahogy a kutatás is rávilágít, a vendégek többségénél az ár az egyik legfontosabb kritérium a szálláshely kiválasztásánál, éppen ezért kedvezménnyel mozdíthatók a foglalás felé. „Ez egy remek lehetőség azoknak a szállásadóknak például, akiknek nincs saját hűségprogramja vagy nincs lehetősége nagyobb marketing kampányokat kivitelezni – mondta Trepess Beatrix – De a nagy szereplőknek is előnnyel jár, hiszen előrébb kerülhetnek a találati listában, így jobb láthatóságot kapnak.” A jobb ár eredményeként a vendégek zöme többször vagy hosszabb időre utazhat el éves szinten, tehát nő a vendégéjszakák száma.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Havi tízezer dollár hirdetéskeretet hagynak az asztalon a nonprofit szervezetek

Ennyit biztosítana a Google hirdetéskeretre. Ha hallottak is a lehetőségről, akkor sem tudnak hatékonyan élni vele.Nem újdonság a Google for Nonprofits szolgáltatáscsomagja, azonban a legtöbb magyar nonprofit szervezet számára ismeretlen. Egész röviden, a keresőóriás...

Elégedetlenek a fizetésükkel a munkavállalók

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 49 százaléka elégedetlen a jelenlegi fizetésének mértékével. A munkavállalók többsége ma is azt tervezi, hogy ha lehetősége nyílik rá, egy éven belül munkahelyet vált, noha 59 százalékuk úgy érzi, hogy...

Megérkezett az HBO nagyszabású sci-fi sorozata

Már elérhető a hazánkban forgatott Dűne: Próféciák az Max és az HBO kínálatában. A Pioneer Stillking Film és az HBO által készített sorozat 10 000 évvel Paul Atreides születése előtti időszakot mutatja be. Friss...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...