- Hirdetés -

Így rajtolt a Szallas.hu új programja

|

- Hirdetés -

Május közepén indult és már közel 1500 foglalás alkalmával választották az utazni vágyók a Szallas.hu hűségprogramját, a Hű!-t. A Hű! tagság ingyenes, de regisztrációhoz kötött, amiért cserébe a vendégek hozzáférhetnek a hűségprogramban résztvevő több mint 2000 szálláshely kedvezményes ajánlatához. A tagsággal egyúttal a belföldi foglalások mellé programkuponokat kapnak ajándékba, így a szállásdíjon bezsebelt kedvezmények mellett további 10-50 százalékot spórolhatnak a Hű! tagok a belépőjegyek és éttermi fogyasztások árából.

A bevezetést és a program kidolgozását megelőzően a Frontira közreműködésével reprezentatív kutatást végeztek a magyar lakosság körében, amiben a lojalitással kapcsolatos attitűdöket vizsgálták. A felmérés szerint több vendégéjszaka generálódhat a kedvezményes ajánlatoknak köszönhetően. Minden második válaszadó 1-6 nappal többet utazna évente, mint a kedvezmény nélkül. „A válaszolók kétharmada inkább többször utazna egy évben, ha több kedvezményes ajánlatot kapna, 22% inkább hosszabb időt töltene el egy helyen, míg 13%-át ez nem befolyásolná” – ismertette a részleteket Trepess Beatrix, a Szallas.hu hűségprogramért felelős marketingmenedzsere.

A kutatásból az is kiderült, hogy a válaszolók négyötöde nyitott a hűségprogramokra, és már számos ilyenben tag is. A személyre szabott ajánlatok és a pontgyűjtés miatti felhalmozás érzése miatt regisztrálnak a legtöbben. „Az online szállásközvetítő használata esetén pedig az ár, a minőség, az előzetes tapasztalatok és a kényelem a legfontosabbak” – tette hozzá a marketingmenedzser. Azt is elmondta, hogy a százalékos kedvezmény bizonyul kimagaslóan a legértékesebbnek, ezt követi, ha a szálláshely közelében található látványosságokra és a vendéglátóhelyekre kedvezményes kuponokat kapnak. „Az eredmények azt mutatják, hogy már a 10% kedvezmény is motiváló, de a válaszolók harmadának a 15%-os szint az alsó küszöbérték, csaknem kétharmaduk pedig a 20% feletti szintet preferálná” – mondta Trepess Beatrix.

Hű! tagságért már közel 10 ezer felhasználó regisztrált az elmúlt időszakban, közel 1500 alkalommal kedvezményesen foglaltak a programhoz csatlakozott magyar, horvát és román szálláshely valamelyikében. „A hűségprogram mind a vendégeknek, mind a szállásadóknak előnnyel jár – mondta Trepess Beatrix. – A hűségprogramra regisztrált vendégek jelentős kedvezményekre tehetnek szert, a programban résztvevő szállásadók pedig azon túl, hogy jobb láthatóságot kapnak az oldalunkon, több vendégéjszakában is részesülhetnek." Ezt erősítik a bevezetést követő eredmények: már az első egy hétben a Hű! szállásadókhoz átlagosan másfélszer annyian foglaltak, mint a nem csatlakozó szállásokhoz. A tagoknak a regisztrációval megszerzett első, induló hűség szinten 10% kedvezmény jár több mint 2000 magyarországi, horvátországi és romániai válogatott szálláshelyen. Belföldi foglalás esetén a Hű! tagok programkuponokat is kapnak, ezeken keresztül további 10-50%-ot spórolhatnak belépőjegyek és éttermi fogyasztások árából. A hűségszinteket pedig több foglalással lehet növelni, ezekhez magasabb kedvezmény jár: a következő szint 15, a legmagasabb szint 20% induló kedvezményt jelent. Az induló kedvezmények pedig más kedvezményekkel is összevonódhatnak. Így egy már magasabb szintű Hű! tag, ha Hű! szállásadóhoz foglal, akinél a Szallas.hu oldalán más kedvezményes kampány is aktív, akkor akár 40+ vagy 50+% kedvezményre is szert tehet. „Az új hűségprogramot folyamatosan bővítjük az előzetes felmérésünk és piaci visszajelzések alapján, így hamarosan további kampányokkal és előnyökkel bővítjük a programot” – mondta Trepess Beatrix. A szakember azt is elmondta, hogy a szálláshelyek és a turisztikai attrakciók, éttermek regisztrációja is nyitott, bármikor csatlakozhatnak a hűségprogramhoz, amiért ingyenes felületet és megjelenést kapnak a Szallas.hu oldalán.

Ahogy a kutatás is rávilágít, a vendégek többségénél az ár az egyik legfontosabb kritérium a szálláshely kiválasztásánál, éppen ezért kedvezménnyel mozdíthatók a foglalás felé. „Ez egy remek lehetőség azoknak a szállásadóknak például, akiknek nincs saját hűségprogramja vagy nincs lehetősége nagyobb marketing kampányokat kivitelezni – mondta Trepess Beatrix – De a nagy szereplőknek is előnnyel jár, hiszen előrébb kerülhetnek a találati listában, így jobb láthatóságot kapnak.” A jobb ár eredményeként a vendégek zöme többször vagy hosszabb időre utazhat el éves szinten, tehát nő a vendégéjszakák száma.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Izgalmas és megosztó történetek a képernyőn

Az AMC Networks International Central and Northern Europe kötelékébe tartozó Spektrum ősszel két saját gyártású produkciót is képernyőre tűz, amelyek forgatásai elkezdődtek. Gyakran parázs vitát kiváltó, a magyar hegymászók sikeres csúcstámadásait, sajnos sokszor...

Így gyorsítana a Huawei

Ismét megrendezték a Huawei Tech4Value – ICT Day konferenciáját, amelyen a legújabb az oktatást, közlekedést, közigazgatást érintő digitalizációs folyamatokról esett szó. Az eseményt Hankó Balázs kulturális és innovációs miniszter nyitotta meg, de felszólalt többek...

Újabb magyar sikerek Cannes-ban

Arany oroszlánt érdemelt ki a cannes-i reklámfesztiválon a Havas Düsseldorf „The big shake up” kampánya, amelyben jelentős szerepet vállalt az Umbrella Collective is. Az idei Cannes Lions-ra közel 27 ezer nevezés érkezett, és már...

Közel 3 milliárd forintnyi támogatás az új magyar akciófilmnek

A Honvédelmi Minisztérium szakmai támogatásával különleges katonai hadműveletről készül akciófilm, amely 2025-ben érkezhet a mozikba. A filmhez a Nemzeti Filmintézet 1,7 milliárd forintos támogatást nyújt, egyedi kormányhatározat alapján pedig további 1,067 milliárd forintnyi támogatást...

Ki nyeri az EB-t? – Így tippel Knapcsek Katalin és Pajor Attila

Az idei év egyik legnagyobb sporteseménye a németországi foci EB, az mmonline.hu pedig a focit kedvelő kommunikációs szakembereket, menedzsereket kért fel, hogy tippeljenek a győztesre és a magyarok teljesítményére. Sorozatunk negyedik részéből kiderül, hogy...

Ezek a felújított mobilok a legnépszerűbbek most

A nyaralási szezon és az iskolai tanév vége közeledtével itthon is átalakultak az felújított eszközök piacának trendjei a Rejoynál. A legújabb Apple-készülék, a tavaly szeptemberben debütált iPhone 15 nem csupán elérhető a cég kínálatában,...

Ősszel érkezik a népszerű sorozat folytatása

A Daryl Dixon első évadának tavaszi magyarországi premierjét követően a hazai rajongóknak nem kell sokat várniuk, hogy újra találkozhassanak kedvenc szereplőikkel. A Norman Reedus és Melissa McBride főszereplésével készülő The Walking Dead: Daryl Dixon...

Így használhatjuk biztonságosan a mobilunkat külföldön

Egy uniós rendelet szabályainak köszönhetően ma már szinte korlátok nélkül használhatjuk mobiltelefonunkat az Európai Gazdasági Térség (EGT) országaiban – mintha csak otthon lennénk. A fogyasztói tudatosság azonban továbbra is elengedhetetlen: figyelmetlenségből akár több millió...

Térképre tették a szingliket

247 ezerről csaknem 299 ezerre nőtt a 20–49 éves szinglik száma hazánkban 2011 és 2022 között a két legutóbbi népszámlálás adatai szerint. A szinglik döntő többsége a 20-as és a 30-as éveikben jár, a...

Nagy változás az OMV kutakon

Az OMV kiskereskedelmi hálózatának arculata új, modern megjelenést kap Közép-Kelet-Európában. Az arculatváltás teljes folyamata 7 ország mintegy 1000 töltőállomásán történik meg a következő 3 évben.Az OMV egy újabb lépést tett a cég átalakulásának útján:...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az űrbe vágynak a gyerekek

Ki ne akart volna kiskorában űrhajós lenni? Ez az álom valójában csak keveseknek vált eddig valóra és a tudomány jelenlegi állása szerint a világűr 96 százaléka továbbra is felfedezésre vár. A LEGO Csoport új...

Izgalmas és megosztó történetek a képernyőn

Az AMC Networks International Central and Northern Europe kötelékébe tartozó Spektrum ősszel két saját gyártású produkciót is képernyőre tűz, amelyek forgatásai elkezdődtek. Gyakran parázs vitát kiváltó, a magyar hegymászók sikeres csúcstámadásait, sajnos sokszor...

Így gyorsítana a Huawei

Ismét megrendezték a Huawei Tech4Value – ICT Day konferenciáját, amelyen a legújabb az oktatást, közlekedést, közigazgatást érintő digitalizációs folyamatokról esett szó. Az eseményt Hankó Balázs kulturális és innovációs miniszter nyitotta meg, de felszólalt többek...

Újabb magyar sikerek Cannes-ban

Arany oroszlánt érdemelt ki a cannes-i reklámfesztiválon a Havas Düsseldorf „The big shake up” kampánya, amelyben jelentős szerepet vállalt az Umbrella Collective is. Az idei Cannes Lions-ra közel 27 ezer nevezés érkezett, és már...

Közel 3 milliárd forintnyi támogatás az új magyar akciófilmnek

A Honvédelmi Minisztérium szakmai támogatásával különleges katonai hadműveletről készül akciófilm, amely 2025-ben érkezhet a mozikba. A filmhez a Nemzeti Filmintézet 1,7 milliárd forintos támogatást nyújt, egyedi kormányhatározat alapján pedig további 1,067 milliárd forintnyi támogatást...

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...